Elektromobily
@Mikesus
To je zakladni problem odpurcu EV.
Kupecke pocty.
Inflace je pro ne raketova veda...
To je zakladni problem odpurcu EV.
Kupecke pocty.
Inflace je pro ne raketova veda...
Mikesusi, je to jak píšeš, rohypnol nechce realitu vidět. Stačí se podivat na vývoj ceny aku nářadí.
@rohYpnol
ne to je pouze tvoje predstava. Prodeje EV celorocne o maly jednotky % rostou, prodava se hodne phev o kterejch tu kdejakej debil blil jak je to naprd.
ne to je pouze tvoje predstava. Prodeje EV celorocne o maly jednotky % rostou, prodava se hodne phev o kterejch tu kdejakej debil blil jak je to naprd.
Pardon, ale na tento dizajn stránky si asi nezvyknem. Budem sa teda musiet s auto.cz po dlhých rokoch rozlúčiť.
@rohYpnol toto veru nie je, KIA prestrelila. Co hovoris na cenu eC3? Alebo R5? Tam sú ceny až polovičné
@Mikesus
Bravo, takže sis sám odpověděl že EV nijak nezlevnilo, naopak je dražší 🤣🤣👍
A to, že se zlepšují vlastnosti EV, to 1) nikdo nepopírá, a 2) zlepšují se i vlastnosti aut se spalovacimi motory.
Takže bravo, sám jsi dospěl k závěru, že teze o nějakém podstatném zlevnňvání EV je jen další zelená ideologická lež eurohujerů.
Bravo, takže sis sám odpověděl že EV nijak nezlevnilo, naopak je dražší 🤣🤣👍
A to, že se zlepšují vlastnosti EV, to 1) nikdo nepopírá, a 2) zlepšují se i vlastnosti aut se spalovacimi motory.
Takže bravo, sám jsi dospěl k závěru, že teze o nějakém podstatném zlevnňvání EV je jen další zelená ideologická lež eurohujerů.
@3_diamanty Nevedomý, ale sarkastický Topper. Nikto ťa to nenúti kupovať, nový Ceed sa už testuje, kľudne si môžeš kúpiť ten a nechať si ho hoc aj 50 rokov.
@3_diamanty
zostatkova cena vozidla po 10 rokoch je vseobecne mimimalna - bez ohladu na pohon.
Realne zelezne baterky po 10 rokoch rozhodne nebudu koncit na vrakovisku.
Prave naopak - ocakam, ze EV z druhej ruky stabilizuju ceny a dlhodobo sa budu drzat medzi 10 a 15k€.
Ked si budes moct vybrat 1,5 TSI Golf s DSG alebo MG4 125 kw so zeleznou baterkou na bezne jazdenie - skor ci neskor zacnu ludia uprednostnovat to EV.
Cena servisovania a udrzania v chode modernych benzinov a nafty bude tristna. V porovnani s tym, EV je pracka na kolesach, kde sa nema co pokazit.
zostatkova cena vozidla po 10 rokoch je vseobecne mimimalna - bez ohladu na pohon.
Realne zelezne baterky po 10 rokoch rozhodne nebudu koncit na vrakovisku.
Prave naopak - ocakam, ze EV z druhej ruky stabilizuju ceny a dlhodobo sa budu drzat medzi 10 a 15k€.
Ked si budes moct vybrat 1,5 TSI Golf s DSG alebo MG4 125 kw so zeleznou baterkou na bezne jazdenie - skor ci neskor zacnu ludia uprednostnovat to EV.
Cena servisovania a udrzania v chode modernych benzinov a nafty bude tristna. V porovnani s tym, EV je pracka na kolesach, kde sa nema co pokazit.
@3_diamanty Na vrakoviště odvezeš spalovák, protože ten má jako stará ojetina cenu maximálně druhotných surovin. V elektromobilu ovšem pořád zůstane poměrně hodnotná baterie, s cenou řekněme kolem 200 tisíc korun, dobře využitelná jako domácí úložiště, k rodinnému domku, pro kterou nebude těžké najít kupce. Nicméně, že ten dům, bude stát na Marsu, bych asi taky netipoval.
@rohYpnol
Ideologie to možná je Rohypole. Nicméně kolo dějin se už roztočilo a pozvolna se to vychyluje směrem k EV. Spalováky tady ještě s námi budou desítky let a ty i já pokud je preferuješ si je dostatečně užiješ...
Ideologie to možná je Rohypole. Nicméně kolo dějin se už roztočilo a pozvolna se to vychyluje směrem k EV. Spalováky tady ještě s námi budou desítky let a ty i já pokud je preferuješ si je dostatečně užiješ...
@Barrichello Veterána je třeba desítky let udržovat. To je drahé a pracné. Kdyby nebylo, nemáme vrakoviště, ale veteránoviště.
@Petr_Basa jasně trolle a proto se 40-50-60 let starý veterány prodávaj za miliony Kč, protože to má cenu surovin. HAHA.
Ehm, keď si kúpiš aku vŕtačku za 100€ a o 3-5 rokov si budeš musieť kúpiť novú baterku za 40€ tak ju kúpiš, alebo kúpiš rovno lepšiu, novšiu, výkonnejšiu za 100€ ?
@ptr078
Ono je to taky o tom, že u Aku nářadí baterku prostě vyměníš za druhou a první si dáš nabíjet.
Protože eurohujeři opět nepochopí co jsem tím chtěl říct- Aku nářadí není zásadně závislé na velikosti, kvalitě a ceně baterií.
A ad2 - aku nářadí jaksi není všelék. Na šroubovák dobrý. Ale aku míchačka asi nic 😁😁
Ono je to taky o tom, že u Aku nářadí baterku prostě vyměníš za druhou a první si dáš nabíjet.
Protože eurohujeři opět nepochopí co jsem tím chtěl říct- Aku nářadí není zásadně závislé na velikosti, kvalitě a ceně baterií.
A ad2 - aku nářadí jaksi není všelék. Na šroubovák dobrý. Ale aku míchačka asi nic 😁😁
Pri aku vrtacke baterku vyhodis a kupis novu, u aut to zial neplati. Tak nemiesaj jablka a hrusky. Tym padom je zostatkova cena ev nizka, tazko hladaju kupcov a rychlo moralne zastaraju.
@kesumb
Taky PHEV na prd jsou. Ale ro se ukáže až budou mezi typickými ojetinami, tj stáří koel 10ti let a víc.
Taky PHEV na prd jsou. Ale ro se ukáže až budou mezi typickými ojetinami, tj stáří koel 10ti let a víc.
@DonVito
Kdyby jsi aspoň tušil co je inflace, z čeho se počítá a co naopak nezohledňuje. To by teprve byl zázrak 😆
Kdyby jsi aspoň tušil co je inflace, z čeho se počítá a co naopak nezohledňuje. To by teprve byl zázrak 😆
@rohYpnol
Ono to vypadá, že se všichni snaží prodat své draze vyvinuté platformy a technologie konkurenci, aby umořili další část nákladů na vývoj. Třeba Tesla se snaží konkurenci prodat Autopilota.
Ono to vypadá, že se všichni snaží prodat své draze vyvinuté platformy a technologie konkurenci, aby umořili další část nákladů na vývoj. Třeba Tesla se snaží konkurenci prodat Autopilota.
@KANKUNEN
Jistě, Aku vrtačka, EV auto... je to úplně stejné... 😅😅
Vím že jsi to doteď nepochopil stejně jako mikeš.
Ne, žádné významné zlevnění EV aut nenastalo, není ani na obzoru.
To, že EV postupně s cenou pomalu relativně klesá, a zároveň se postupně zlepšují vlastností, nikdo nepopírá.
Jenže ono se zlepšují a vyvíjí i auta se spalovacimi motory. Jen bohužel zdražují kvůli dotování vývoje EV, kvůli emisní šikaně a trpí samozřejmě na odklon ve vývoji právě kvůli zelené ideologií.
Jistě, Aku vrtačka, EV auto... je to úplně stejné... 😅😅
Vím že jsi to doteď nepochopil stejně jako mikeš.
Ne, žádné významné zlevnění EV aut nenastalo, není ani na obzoru.
To, že EV postupně s cenou pomalu relativně klesá, a zároveň se postupně zlepšují vlastností, nikdo nepopírá.
Jenže ono se zlepšují a vyvíjí i auta se spalovacimi motory. Jen bohužel zdražují kvůli dotování vývoje EV, kvůli emisní šikaně a trpí samozřejmě na odklon ve vývoji právě kvůli zelené ideologií.
@Miroslav Pelej A čo keby si sa na to pozeral ako na alternatívu pre tých, čo chcú niečo vo veľkosti Sportage, ale na baterky? Nikto predsa netvrdí, že je to auto za hubičku.
Presne po tomto rodina tuzi.. po kompaktnom kusku za milion... aby ho potom za 10 rokov nechali za par supov na vrakovisku... kedze predpokladam novu baterku za dalsi polmelon uz kupovat nebudu... to sa vratia radsej naspat k ceedu.. a takto krasne si mi tu na tej zemi zijeme... pokrok nezastavime a popritom rozhadzujeme kde sa da... ale ten mars raz dobijeme... uz ho skoro mame ... este 1234 rokov a sme tam co by dup... 😆
@Tycoon
Proto VAG udělal z MEB prodejnou devku a kdyby to šlo tak to prodají klidně i marťanům 😁
Je to na druhou stranu logické v daném čase. Co už můžou udělat. Lidi EV nechtějí, kupovat je víc prostě nebudou. Naopak s koncem dotací prodeje padají. Celá zelená ideologie a politika EU byla založena na nereálných základech a teď se domeček začíná hroutit.
Proto VAG udělal z MEB prodejnou devku a kdyby to šlo tak to prodají klidně i marťanům 😁
Je to na druhou stranu logické v daném čase. Co už můžou udělat. Lidi EV nechtějí, kupovat je víc prostě nebudou. Naopak s koncem dotací prodeje padají. Celá zelená ideologie a politika EU byla založena na nereálných základech a teď se domeček začíná hroutit.
@Mikesus
Rok 2014. Nissan Leaf základní cena 715 000 Kč. Srovnatelný Nissan Pulsar základní cena 330 000 Kč.
Rok 2024. Kia EV3 základní cena řekněme 999 000 Kč. Srovnatelná Kia XCeed základní cena 515 000 Kč.
Když vezmeme v úvahu, že nyní v roce 2024 funguje vnitrofiremní přerozdělovací mechanismus kvůli riziku pokut za tzv. flotilové emise CO2, který uměle zvyšuje cenu spalovacích aut, tak jsou BEV stále poměrně drahé.
Řekl bych, že hlavní problém je nyní v tom, že kromě Tesly a Číňanů nedokáže žádný výrobce prodávat své BEV modely ve statisícových počtech a středně- nebo malosériová výroba tuctových aut jako Kia EV3 je prostě drahý špás.
Rok 2014. Nissan Leaf základní cena 715 000 Kč. Srovnatelný Nissan Pulsar základní cena 330 000 Kč.
Rok 2024. Kia EV3 základní cena řekněme 999 000 Kč. Srovnatelná Kia XCeed základní cena 515 000 Kč.
Když vezmeme v úvahu, že nyní v roce 2024 funguje vnitrofiremní přerozdělovací mechanismus kvůli riziku pokut za tzv. flotilové emise CO2, který uměle zvyšuje cenu spalovacích aut, tak jsou BEV stále poměrně drahé.
Řekl bych, že hlavní problém je nyní v tom, že kromě Tesly a Číňanů nedokáže žádný výrobce prodávat své BEV modely ve statisícových počtech a středně- nebo malosériová výroba tuctových aut jako Kia EV3 je prostě drahý špás.
@dodo24 je to děs. Člověk si zvykne i na smrt. 😉
Mohu vkládat komentář jen jednou za 120s. 🤣🤣🤣🤣 Bezva.
Mohu vkládat komentář jen jednou za 120s. 🤣🤣🤣🤣 Bezva.
Tak já ti radši poradím, aby ses dál neztrapňoval. https😐/www.hybrid.cz/…ena-34-900-eur👋
V roce 2014 byl k dispozici e-golf za cenu 35tis euro, tj cca 900tis Kč, za auto s baterií s obrovskou kapacitou 24kwh a dojezdem nějakých 150km a výkonem 115koní.
Dnes větší auto s 2.5x většíi baterií a téměř dvojnásobným výkonem je za 990tis.
A to nemluvím o inflaci, která od roku 2014 dosáhla cca 48%. Tedy v roce 2014 co stalo 100tis, dnes stojí 148tis. Takze to znamená, že dnes by ten golf stál cca 1.33M. Nebo naopak, tehdy by tato kia měla hodnotu 670tis.