Novinky
Zpět na článek
Přihlásit pro přidání komentářeStellantis bojuje s výrobou klíčovým elektromobilů pro Evropu. Koho se to týká?
23 komentářů
Meky
Stellantis je niečo ako cirkus na kolesách.
Je fascinujúce sledovať, že pri tom ich bordeli sú schopní vôbec niečo vyrobiť.
A ešte fascinujúcejšie je sledovať, že sa im darí - napriek tomu, že za posledných desať rokov používajú
kazový 1.2 puretech,
kazový 1,5 hdi,
nefunkčný plug in hybrid
a EV, ktoré je technologicky pod úrovňou kórejcov z roku 2015,
vo fabrikách im makajú Indovia a platia najmenej široko ďaleko,
záruka na 7 rokov je za ťažký príplatok tisícov € tam, kde ju má konkurencia v cene.
a celý tento bordel predávajú za nadpriemerné ceny.
Fascinujúce.
Je fascinujúce sledovať, že pri tom ich bordeli sú schopní vôbec niečo vyrobiť.
A ešte fascinujúcejšie je sledovať, že sa im darí - napriek tomu, že za posledných desať rokov používajú
kazový 1.2 puretech,
kazový 1,5 hdi,
nefunkčný plug in hybrid
a EV, ktoré je technologicky pod úrovňou kórejcov z roku 2015,
vo fabrikách im makajú Indovia a platia najmenej široko ďaleko,
záruka na 7 rokov je za ťažký príplatok tisícov € tam, kde ju má konkurencia v cene.
a celý tento bordel predávajú za nadpriemerné ceny.
Fascinujúce.
@Meky Hej a ešte koľko značiek majú. Priam neuveriteľné. Som zvedavý, ktoré zahučia medzi prvými.
JirkaVejrazka
"se musí potýkat se softwarovými problémy, které jsou pro elektromobily typické" - vazne? Je potreba ctenarum informace podsouvat timto zpusobem?
Pokud mi nekdo rekne "auto a softwarove problemy", tak se mi v prvni rade vybavi infotainment od VW, nikoli "elektromobily". Jak to maji ostatni?
Pokud mi nekdo rekne "auto a softwarove problemy", tak se mi v prvni rade vybavi infotainment od VW, nikoli "elektromobily". Jak to maji ostatni?
@JirkaVejrazka
souhlas
V cem je infotainment specificky pro EV?
souhlas
V cem je infotainment specificky pro EV?
@DonVito
no par drobnosti bys nasel..
1) spalovac dinosauru nepotrebuje mobilni aplikaci, protoze nema nezvislou klimu a nezavisly topeni nepouzijes kvuli smradu (abych mel pravo zapnout si klimu mobilem u audi byl sem u prodejce 3x..)
2) ev potrebuje online infotaiment, protoze jinak te posle misto ke 150kw nabijecce nekam do poli k 50kw (minus bod pro audi..) Mimochodem audi za online sluzby chce 5000kc rocne, bmw 2400, mercedes 6000
3) pokud ma ev fungovat na dalky potrebuje data nabijecek a taky umet odhadnout dojezd podle stylu jizdy. Idealne nepsat pitomosti jako Tesla (spotreby bez topeni apod..)
Nicmene v dnesni dobe tohle nezvladnout je pro me nepochopitelny…
no par drobnosti bys nasel..
1) spalovac dinosauru nepotrebuje mobilni aplikaci, protoze nema nezvislou klimu a nezavisly topeni nepouzijes kvuli smradu (abych mel pravo zapnout si klimu mobilem u audi byl sem u prodejce 3x..)
2) ev potrebuje online infotaiment, protoze jinak te posle misto ke 150kw nabijecce nekam do poli k 50kw (minus bod pro audi..) Mimochodem audi za online sluzby chce 5000kc rocne, bmw 2400, mercedes 6000
3) pokud ma ev fungovat na dalky potrebuje data nabijecek a taky umet odhadnout dojezd podle stylu jizdy. Idealne nepsat pitomosti jako Tesla (spotreby bez topeni apod..)
Nicmene v dnesni dobe tohle nezvladnout je pro me nepochopitelny…
spotřeba topení anebo AC je proti spotřebě motoru při jízdě téměř nula nula nic @kesumb
@Ivan Ponocný priemerny vykon auta na pohyb v legalnych rychlostich je do 20kW. Auto klimatizacie maju medzi 3-5kW, ak by sli aj na 1/3 vykon tak je to stale MINIMALNE 1/20 vykonu auta. Co je pre teba nula nula nic?
@JirkaVejrazka u WV a infotainment se jedna o nedulezitou funkci vzhledem k provozu auta. Ale SW na řízení pohonu kde jsou sw problémy...... to je jiná. 😉 👍🏻
Emel
Nemohl by aspoň nadpis být bez chyb :-)?
@Emel
Pán Šámal, toto je zrejme otázka adresovaná na Vás.
"Francouzsko-italsko-americká skupina Stellantis" - takmer 5% podiel Dongfengu sa nepočíta?
Pán Šámal, toto je zrejme otázka adresovaná na Vás.
"Francouzsko-italsko-americká skupina Stellantis" - takmer 5% podiel Dongfengu sa nepočíta?
Petr_Basa
30 000 evidovaných zájemců o Citroënu ë-C3 a 50 000 objednávek Peugeotu e-3008 mi nepřijde jako úplně špatný výhled pro EV. Spíš z toho mám pocit, že to výrobce stále podceňuje a zanedbává.
Avantime
Prúser za prúserom. Čo mám známych a v posledných mesiacoch jazdili s autami zo Stellantisu, tak pomaly pri každom nejaký problém. Jednému pri 308 odišlo audio, druhému pri 308 SW zas klimatizácia a to v tom najväčšom teple. Inému zas vypovedali obe obrazovky v Berlingu fl. a ďalšiemu tiež v Berlingu začalo hlásiť chybu automatickej prevodovky. Podotýkam, že všetko to boli nové autá, pritom sú už zopár rokov na trhu. No poteší.
Martin911Turbo
Měl jsem možnost si půjčit Renegade 4xe když jsem serivosal svůj renegade s full hw 4x4 druhou ejlepší co tohle auto má
Jednak ta 4xe v terénu nefungovala jak měla, jak došla baterka, tak motor na volnoběh točil 2000 otáček aby to dobil, spotřeba katastrofa
Jediné plus oproti dieslu 2.0 multijet co mám lepší ticho v kabině
Jednak ta 4xe v terénu nefungovala jak měla, jak došla baterka, tak motor na volnoběh točil 2000 otáček aby to dobil, spotřeba katastrofa
Jediné plus oproti dieslu 2.0 multijet co mám lepší ticho v kabině
×
Sdílení komentáře
×
moc líbí 👍
tato skupina lidí neumí moc počítat. Oni by stavěli na každý stojen jeden Temelín.
Vypnou se všechny uhelné elektrárny a budou Temelíny potřeba 2.
jak se vejde 5mil. aut na jeden stojan? :D
no ano, pokud se budou utlumovat, bude potřeba jiný zdroj. Ale konečně jsme u normálních čísel, jedna elektrárna, ne 12, ne 30 jak tu tvrdí EV neználci.
Najmensi reaktor v Europe na vyrobu elektrickej energie ma vykon 365MW, co predstavuje 1042 stojanov s danym vykonom. Nie je ti trapne tu klamat, a udavat cisla, ktore su 100x mimo skutocnost ?