Ojetiny
jhamil
4
Tak tady se ta úspora na naftě fakt vyplatila.
Přejít do diskuze
@Tycoon Mercedes 200D (W123 i 124) je dynamicky naprostá chcíplotina, ale aspoň je to krásný auto.
SDI, tomu se přezdívalo Mladoboleslavská střela, tomu to z 0-100 nandá i 40 let starej žigul 1600 😊 A kor v těžké oktávce, v jedničkové Fabii s přihmouřenýma očima pro šetřílky možná, v Oktávce je to nesmysl.
Tak to je nabídka ve stylu, prodám 20 let starou slivovici 30% alkoholu. Prostě to co nechceš.
@traveldrive
Já neříkám, že bych si to koupil 😄
Jen předkládám argumenty, proč to nebyla úplně špatná volba.
Navíc když třeba vezmu v úvahu existenci Octavie 1.4 MPI 44 kW, Fabie 1.0 MPI 37 kW a 1.2 HTP 40 kW, tam mezi nimi je 1.9 SDI 50 kW jednookým králem mezi slepými.
Já neříkám, že bych si to koupil 😄
Jen předkládám argumenty, proč to nebyla úplně špatná volba.
Navíc když třeba vezmu v úvahu existenci Octavie 1.4 MPI 44 kW, Fabie 1.0 MPI 37 kW a 1.2 HTP 40 kW, tam mezi nimi je 1.9 SDI 50 kW jednookým králem mezi slepými.
@Barrichello Žigul 1600 (2106) zcela určitě. Velmi pravděpodobně i 2101, tedy dvanáctistovka.
Je to moc, samozřejmě. Historickou hodnotu to nemá. Motor je sice nesmrtelný, ale taky extrémně líný. Zbytek auta navíc žádná velká sláva, pokud jde o spolehlivost.
Auto s takto nízkým nájezdem nemusí být žádná velká hitparáda, pokud auto delší dobu stálo, což je velmi pravděpodobné. Bude rozhodně vyžadovat investice.
Racionální kupec hledající spolehlivost bude tedy lovit spíš v japonských atmosfericky benzínových vodách, nostalgik po Octa I bude zase lovit atraktivnější výbavy a motorizace.
Podle mého soudu je rozumná cena asi polovina této částky, tj. ca 90 tisíc.
Auto s takto nízkým nájezdem nemusí být žádná velká hitparáda, pokud auto delší dobu stálo, což je velmi pravděpodobné. Bude rozhodně vyžadovat investice.
Racionální kupec hledající spolehlivost bude tedy lovit spíš v japonských atmosfericky benzínových vodách, nostalgik po Octa I bude zase lovit atraktivnější výbavy a motorizace.
Podle mého soudu je rozumná cena asi polovina této částky, tj. ca 90 tisíc.
@KANKUNEN ne ke všemu se má stavit pragmaticky, ostatně i proto si lidi připlácejí za barvu na autě. ....A ono koneckonců pro mnoho lidí i tak bude mít tato nabídka výhodný matematický kalkul.
@Tycoon Na to žiadny argument neexistuje. 50 kW z hladkého diesla a akcelerácia horšia ako u o dve generácie staršieho Favorita, to je špatná volba za každých okolností.
Auto pro sadomasochysty. Nevím nikoho, kdo by si tenhle neskutečně zdechlý motor dobrovolně koupil. Strašný auto už v době, kdy šlo do výroby, natož dneska. A ještě za ty prachy 😂😂😂
Hm, dynamika lenochoda, odporně řvavá modrá barva, minimální výbava, nic moc jízdní vlastnosti, minimální prostor pro nohy vzadu a k tomu absurdně přestřelená cena. Nevím mě na tomto autě nepřitahuje lautr nic...😧
Budoucí extra třída
Vzhledem k politice EU to po brutálním zdražení paliv benzin/nafta a po zdražení elektřiny a jejím budoucím nedostatku bude trefa do černého.
Už jsme zapomněli. Ale tohle dokáže jezdit na téměř cokoliv co do toho nalejete, vč. fritovacího oleje.
Pokud EU nezmění svoji politiku, tak právě TOHLE nás čeká 😎
Vzhledem k politice EU to po brutálním zdražení paliv benzin/nafta a po zdražení elektřiny a jejím budoucím nedostatku bude trefa do černého.
Už jsme zapomněli. Ale tohle dokáže jezdit na téměř cokoliv co do toho nalejete, vč. fritovacího oleje.
Pokud EU nezmění svoji politiku, tak právě TOHLE nás čeká 😎
@Tycoon Neverím, že by niekto ako ty chcel so šunkou, akou 1,9 SDI bola, jazdiť.
50 kW, maximálka s vypätím síl a vetrom v chrbte niečo cez 160 km/h. akcelerácia na stovku dýchavičných 18,9 s. Paráda.
50 kW, maximálka s vypätím síl a vetrom v chrbte niečo cez 160 km/h. akcelerácia na stovku dýchavičných 18,9 s. Paráda.
@Barrichello
Za mě slušná náhrada starých dieselových Mercedesů pro taxislužby.
Mercedes E 200 D taky nebyl žádné žihadlo, zejména se základní 4-stupňovou manuální převodovkou (ještě na začátku 90. let se Mercedes nestyděl dát pětistupňovou převodovku do příplatkové výbavy!) nebo 4-stupňovým automatem.
Já jsem jel s 2.0 SDI a v městském a příměstském provozu to bylo příjemnější než maloobjemové turbodiesely.
Za mě slušná náhrada starých dieselových Mercedesů pro taxislužby.
Mercedes E 200 D taky nebyl žádné žihadlo, zejména se základní 4-stupňovou manuální převodovkou (ještě na začátku 90. let se Mercedes nestyděl dát pětistupňovou převodovku do příplatkové výbavy!) nebo 4-stupňovým automatem.
Já jsem jel s 2.0 SDI a v městském a příměstském provozu to bylo příjemnější než maloobjemové turbodiesely.
@jhamil
V roce 2001 byl příplatek za diesel (1.9 SDI vs. 1.4 16V) jen 22 tisíc Kč. To se klidně mohlo už za těch 20 tisíc km vyplatit. Otázkou je, jak vycházelo na 1.9 SDI povinné ručení.
A i jako "uloženka" je to možná výhodnější, jelikož rozvodová sada, která by se jednou za čas také měla vyměnit, je na 1.9 SDI je mnohem levnější.
V roce 2001 byl příplatek za diesel (1.9 SDI vs. 1.4 16V) jen 22 tisíc Kč. To se klidně mohlo už za těch 20 tisíc km vyplatit. Otázkou je, jak vycházelo na 1.9 SDI povinné ručení.
A i jako "uloženka" je to možná výhodnější, jelikož rozvodová sada, která by se jednou za čas také měla vyměnit, je na 1.9 SDI je mnohem levnější.