Novinky
Takový to, když Ford vytvoří auto rychle a honem hrrr, nezeptá si ani lidí, co chtějí za pohon, účel vozidla a pak se diví, že nejdou na odbyt... E-E😜lorer a zázračný Capri.
@Nebo Nebo
E-E😜lorer a zázračný Capri
Vyborna auta. Uz jsi je vyzkousel?
Nový Ford Capri® je tady – sportovní duše v praktickém provedení SUV. Plně elektrický crossover s moderními technologiemi, ikonickým designem a působivým dojezdem.
👍
E-E😜lorer a zázračný Capri
Vyborna auta. Uz jsi je vyzkousel?
Nový Ford Capri® je tady – sportovní duše v praktickém provedení SUV. Plně elektrický crossover s moderními technologiemi, ikonickým designem a působivým dojezdem.
👍
@DonVito E😜lorer je hnusnej, Capri se povedlo
ALE
Auta stojí na platformě MEB, která je dnes bohužel už přežitá. Ford na tom postavil auta, který chce prodávat ještě 8 let. To se tak dělalo u spalováků, u elektra je potřeba to auto inovovat co 2-3 roky a to po stránce technické, nejen tam plesknout nový nárazník a světla.
Navíc
Ford těmito modely míří na trhy (především v západní) Evropě. Auta s tou samou technikou si ale člověk může koupit v originálnim, VW balení. A to dneska už i za rozumnější ceny. Bohužel tim, že to auto vzniká ve fabrice v drahym Německu nemůžou ani moc srazit ceny. Německo měli zavřít a elektro vyrábět ve fabrice v Rumunsku. Příští rok přijde modernizovaný model Y od Tesly a Ford se s těmihle auty za tyhle ceny může jít klouzat.
ALE
Auta stojí na platformě MEB, která je dnes bohužel už přežitá. Ford na tom postavil auta, který chce prodávat ještě 8 let. To se tak dělalo u spalováků, u elektra je potřeba to auto inovovat co 2-3 roky a to po stránce technické, nejen tam plesknout nový nárazník a světla.
Navíc
Ford těmito modely míří na trhy (především v západní) Evropě. Auta s tou samou technikou si ale člověk může koupit v originálnim, VW balení. A to dneska už i za rozumnější ceny. Bohužel tim, že to auto vzniká ve fabrice v drahym Německu nemůžou ani moc srazit ceny. Německo měli zavřít a elektro vyrábět ve fabrice v Rumunsku. Příští rok přijde modernizovaný model Y od Tesly a Ford se s těmihle auty za tyhle ceny může jít klouzat.
@vitapb
Jedna vec je platforma, druha pohony..
I v ramci MEB dochazi k podstatnym zlepsenim.
😉
https😐/fdrive.cz/…ektivnejsi-10521
Volkswagen vylepšil pohon elektromobilů, bude silnější a efektivnější
Jedna vec je platforma, druha pohony..
I v ramci MEB dochazi k podstatnym zlepsenim.
😉
https😐/fdrive.cz/…ektivnejsi-10521
Volkswagen vylepšil pohon elektromobilů, bude silnější a efektivnější
@DonVito Zázračný Capri? Tvl a na to chodíš kam? Hulíš asi už moc. Design hnusný bez jakéhokoliv odkazu na slavný model na základech iD.4 , není potřeba nic zkoušet. Je to jen další EV crossover na MEB = o ničem...
@ericn To zázračný vyčetl v mém příspěvku, na ktery odpovidal, ale já to myslel víš jak, ne??? Prostě nadsázka...
hiphop
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
@ericn
tvl
nebyla to nahodou citace?
nez zacnes v nejakym vlaknu reagovat, nejdriv si ho precti
na druhou stranu jsem polichocen, ze ctes jen me 😀
tvl
nebyla to nahodou citace?
nez zacnes v nejakym vlaknu reagovat, nejdriv si ho precti
na druhou stranu jsem polichocen, ze ctes jen me 😀
@Nebo Nebo jj novodobé Capri je jen EV kraksna postavené na MEB, takže takový odpad. Navíc s naprosto nudným a nezajímavým designem...
@DonVito
Sportovní duše v SUV... Oxymoron.
V případě Capri przneni historie.
Sportovní duše v SUV... Oxymoron.
V případě Capri przneni historie.
Spalováky v Evropě jim stojej za starou bačkoru, všechny pořádný modely bez náhrady odešly a nahradili je EV, které ale jsou proti konkurenci technicky slabší a přitom dražší 😁 Na to nemusím být génius, abych pochopil, že to nemůže fungovat.
Se těšim na ten shitstorm, jak za to můžou elektromobily. Ford neni schopnej vyrobit auto, co by za něco stálo nehledě na pohon. To, že viděli úspěch Tesly a mysleli si, že lidi koupí cokoli na elektriku za jakoukoli cenu, s tim se mizerně přepočítali. Bohužel, Ford začal automobilismus tak jak ho známe a nejspíš tuto éru taky brzo ukončí. Důvodem je ale to, že Ford se zapomněl někdy v roce 2015 a je neschopný inovovat.
všichni chtějí elektro
hiphop
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
@hiphop Opravdu si absolvoval kurz demagogie s vyznamenáním, gratuluju! 😊))
Už poslední generaci Fiesty Ford trestuhodně ojebal (jen velká modernizace s původní platformou a skeletem a k tomu brutální zdražení). Mondeo ojebal zrovna tak (absurdní pokus vnutit Evropanům americký model a ještě s dvouletým zpožděním a postupně čím dál horším výběrem motorů) no a poslední generaci Focusu zabil dost podivným designem a hlavně postupnou likvidací jakékoliv koupitelné motorizace. Místo toho začal Evropanům vnucovat odporná EV, aniž by se jich ovšem nejdříve zeptal, jestli je chtějí (Nechtějí.). No a výsledek se samozřejmě dostavil - miliardy doslova vyhodili z okna a ještě tím vlastní zaměstnance připravili o práci... Kdyby se tohoto dožil Henry I. (i II.), okamžitě vy si vpálili kulku do hlavy! 😞(((
@Arese a teď jde touto cestou i Jaguar. Nepoučen od ostatních.
@Pepa_007
Každý člověk dělá chyby, ale jen hlupák u nich zůstává. V Jaguaru zůstávají u své chybné strategie.
Každý člověk dělá chyby, ale jen hlupák u nich zůstává. V Jaguaru zůstávají u své chybné strategie.
@Horký Hrom EV jsou pro Jaguar jedinym možnym rozumnym řešenim. Vždyť ty jejich spalováky, to je tak mít jeden s kterym jezdíš a druhej v servisu. Do elektra koupí standardizované komponenty, oblečou to do Jaguara, velkou díru do světa s tim asi neudělaj, ale značka to může přežít.
@vitapb bude to stačit, myslíš? No nebude, pokud hledáš exkluzivitu a jedinečnost a máš dostatek peněz, tak pro tohle nepůjdeš. Navíc s woke prezentováním… Tady JLR střílí úplně mimo terč 😋
@Arese
Hezká demagogie, je vidět že jsi odborník.
Hezká demagogie, je vidět že jsi odborník.
@Arese
Električtí fanatici by se měli poohlédnout po elektrickém křesle, mohli by si ho zapojit V2L. Vzhledem ke kapacitě baterie by je to zřejmě jen pošimralo, a třeba by se jim aspoň na chvilku v zelené kedlubně rozsvítilo 😅
Električtí fanatici by se měli poohlédnout po elektrickém křesle, mohli by si ho zapojit V2L. Vzhledem ke kapacitě baterie by je to zřejmě jen pošimralo, a třeba by se jim aspoň na chvilku v zelené kedlubně rozsvítilo 😅
@Arese
No nesouhlasím s tebou, Mondeo je skvělé, fokus taky výborný... Fiestu neznám. Výborný podvozek, velice slušné motory, skvělý poměr cena/ výkon u ojetiny. Škoda že jako nové skončily. (Prosím odmysli si blbosti jako 3 hrny, a nyfty s menším objemem než 2.0...to stálo za...... 😁)
No nesouhlasím s tebou, Mondeo je skvělé, fokus taky výborný... Fiestu neznám. Výborný podvozek, velice slušné motory, skvělý poměr cena/ výkon u ojetiny. Škoda že jako nové skončily. (Prosím odmysli si blbosti jako 3 hrny, a nyfty s menším objemem než 2.0...to stálo za...... 😁)
Přesně takto dopadne každý, kdo místo zákazníků začne poslouchat zelený greendeelismus diktovaný EU!
P.S. doníčci, hendlíčci, hujeříčci, to přeci není možné, že ty BEV od Fordu nikdo nechce?!? 😅
Celá Evropa je evidentně ruská pátá kolona... 😅
P.S. doníčci, hendlíčci, hujeříčci, to přeci není možné, že ty BEV od Fordu nikdo nechce?!? 😅
Celá Evropa je evidentně ruská pátá kolona... 😅
O místo je nepřipraví slabý zájem o elektromobily, ale neschopný management Fordu a jeho absurdní a nelogická rozhodnutí.
"Slabý zájem o elektrické Fordy připraví v Evropě o místo až 4000 lidí"
Sakriš to aký imbecil imbecilný mohol vypotiť takúto vetu? Ak podnikanie nejde, obvykle sa spravil zlý odhad trhu, zlyhal marketing, alebo sa proste spravila chyba inde, ale u EV nie, tam sú všetkému vinní zákazníci, lebo nemajú o vyrábané vehikle dostatočný záujem a nechcú platiť... A tí retardi v EÚ a vo vedení automobiliek, tí sú svätí, tí to myslia dobre...
Svet sa v riť obracia.
Sakriš to aký imbecil imbecilný mohol vypotiť takúto vetu? Ak podnikanie nejde, obvykle sa spravil zlý odhad trhu, zlyhal marketing, alebo sa proste spravila chyba inde, ale u EV nie, tam sú všetkému vinní zákazníci, lebo nemajú o vyrábané vehikle dostatočný záujem a nechcú platiť... A tí retardi v EÚ a vo vedení automobiliek, tí sú svätí, tí to myslia dobre...
Svet sa v riť obracia.
Pro mě by byl ten Focus,
ale nevím co si mám myslet o těch 3-válcích a navíc se blíží ukončení výroby.
A EV - to je kopie VW.
ale nevím co si mám myslet o těch 3-válcích a navíc se blíží ukončení výroby.
A EV - to je kopie VW.
Příliš bych se nedivil, kdyby byla v běhu příprava akvizice s nějakou čínskou společností. A vůbec bych se nedivil, kdyby to byla automotive divize Xiaomi.
Mají Pumu za 650 000 (co?) . Focus v nabídce již skoro 7 s TŘÍVÁLCEM. Kuga. NIC VÍC. A pak se diví, že jim klesají prodeje.
Je to tak. Galaxy, Mondea i Focuse je škoda. To byla auta pro život.
Puma a kuga to nemaju sancu potiahnut... poklesy kvoli ukonceniu fiesty sa uz prejavuju ale ten skutocny extremny prepad nastane buduci rok v lete po skonceni focusu ( aj s kombikom ) s prichodom novej emisnej normy .... pritom este pred 5 rokmi mal ford paradnu ponuku aut v eu... dopadne ako fiat .... bude silny len na jednom dvoch eu trhoch ( britania nemecko )... ( v pripade fiatu je to domace taliansko ) a inde bude mrtvy... ale pride mi ze ford s tym aj ratal a zrejme uz o eu trh nema taky zaujem ako kedysi... a nejak mu to zda sa zily netrha... proste uz sa tu na nas moze vykaslat... zvlast ked cely eu trh uz dlsiu dobu smeruje kdesi do haja...
Ford Evropu dávno pohřbil. Ford je pro Evroou mrtvou značkou.
Koneckonců už jen to, že nejprodávanějšími Fordy se stal Mustang 5,7, Ranger a Bronco, bylo jasným varováním.
Fiesta, Focus, Mondeo, C-Max, S-Max... všechno perfektní modely, co zákazníci chtěli a chtějí... A Ford nic...
.