Novinky
Ten plugin hybrid třetí generace to je fakt tragédie. Původní 1,6l Puretech měla 133kW a k tomu elektromotor s výkonem 80kW, systémový výkon 165kW (Ten samý výkon nabizela i nejsilnější verze nehybridizované 1,6l v P508/DS9 )
Nová verze dá na té samé 1,6l PureTech jednotce jen 110kW (jen od 10kW vice než 1,2 PureTech co má 100kW) a namísto toho tam prdnuli větší elektromotor 90kW s větší (a těžší) baterkou.
Tohle není žádný vývoj směrem vpřed, to je výsměch pokroku. Jenom uměle přidusili tu 1,6l a podladili výkon aby měla nižší emise a zbytek nahání silnějším elektromotorem. I tak je ale výkon 143kW při váze toho auta slabota (hmotnost 2.123kg) . Tímhle fakt nové zákazníky neuhranou to můžou raději rovnou zabalit a zkusit prodávat jenom elektromobily
Hodně štěstí !
Nová verze dá na té samé 1,6l PureTech jednotce jen 110kW (jen od 10kW vice než 1,2 PureTech co má 100kW) a namísto toho tam prdnuli větší elektromotor 90kW s větší (a těžší) baterkou.
Tohle není žádný vývoj směrem vpřed, to je výsměch pokroku. Jenom uměle přidusili tu 1,6l a podladili výkon aby měla nižší emise a zbytek nahání silnějším elektromotorem. I tak je ale výkon 143kW při váze toho auta slabota (hmotnost 2.123kg) . Tímhle fakt nové zákazníky neuhranou to můžou raději rovnou zabalit a zkusit prodávat jenom elektromobily
Hodně štěstí !
@del42sa
To je třeba slabota u h/k ty jejich phev. Ma to děsně slabý elektro a v tucsonu phev to elektro ma jen 67kw. I malej Yaris ma 59kw. Na tu váhu a aerodynamiku hrozně málo, taky moc na EV to jezdit nechce. Rav4 phev má 132kw vpředu a 40kw vzadu.
To je třeba slabota u h/k ty jejich phev. Ma to děsně slabý elektro a v tucsonu phev to elektro ma jen 67kw. I malej Yaris ma 59kw. Na tu váhu a aerodynamiku hrozně málo, taky moc na EV to jezdit nechce. Rav4 phev má 132kw vpředu a 40kw vzadu.
@Mikesus Myslim, ze hlavni problemy h/k (aspon soude podle meho auta) jsou dva - pomale zahrivani motoru po startu (Prius se svou rekuperaci tepla je v plne hybridnim rezimu o hodne driv) a prilis rychle zapojeni spalovaku pri rozjezdech (coz muze a nemusi souviset s vykonem elektromotoru). To jsou myslim dve hlavni oblasti, kde na Toyotu ztraci v efektivite. No a pak to topeni jen benzinem, to je samostatna (smutna) kapitola.
Na druhou stranu to nekdy nepochopitelne jede jen na EV. Jednou jsem se Sorentem jel pomalu do hooodne prudkeho kopce. Jsem si na 99% jisty, ze Prius by tam zapojil spalovak, ale Sorento jelo prekvapive dlouho jen na elektriku.
Na druhou stranu to nekdy nepochopitelne jede jen na EV. Jednou jsem se Sorentem jel pomalu do hooodne prudkeho kopce. Jsem si na 99% jisty, ze Prius by tam zapojil spalovak, ale Sorento jelo prekvapive dlouho jen na elektriku.
Stellantis a nabídka Peugeotu je dávno pouze snem EU na křídovém papíru.
Zákazník půjde a koupí Hyundai 1,6 T-GDI nebo Škodu/VW 1,5 TSI/2,0 TDI.
Peugeot už dávno není to, co býval. 2.0HDi i v kombíku apod...
Takže jedině ojetiny, co jiného. 1.2 za mega si mohou nechat.
Peugeot tady mohl prodávat stovky, tisíce aut, kdyby nechal 1,5 hdi a 2,0 hdi ... Nechce a tlačí BEV podle zelenorudého diktátu EU, neprodává nic.
Nie je to iba o technike. Niektoré súčasné Peugeoty som si preliezol na poslednom autosalóne v Nitre (mimochodom, bol celom dobrý), a nechcel by som mať v garáži žiadny z nich. Spoločný menovateľ - obrovské, vysoké a široké prahy, do áut, hlavne dozadu, sa nastupuje horšie ako do pravoverného offroadu. Ak vezmem v úvahu, s akými problémami sa moja svokra posadí dozadu do Berlinga, tak do takého P2008 alebo P3008 by sa bez pomoci nevydriapala. Klasické nižšie modely nie sú na tom oveľa lepšie. Otrasná vizitka.
drzim jim palec, konez dizlu!
Ano, víme že držíš palce konci evropských automobilek.
Jo, super že diesel mizí. A neschopné podradne firmy, ktere utrácí peníze za blbosti anémie vyvinout kvalitní produkt, ty tu opravdu chybět nebudou. Diesel už mimo evropske automobilky skoro nikdo nenabízí, takže to není o tom, ze by dotyčný šel ke konkurenci. Ale je to o tom, ze tyhle automobilky neumi vyrobit jiný kvalitní produkt. Diesle držely jen díky papírové spotřebě a podvodech s emisemi, jinak by se do provozu vůbec nedostaly.
Opět zcela nepokrytě lžeš.
Diesely mají REÁLNOU nízkou spotřebu. A ve výrobě byly především pro obrovský zájem. Zájem zákazníků.
Proto mě svým způsobem nemrzí nástup čínských aut. Jestli evropské automobilky místo výroby skvělých aut s diesely, případně benzíny, zvolily lézt Evropské komisi do zelenorudého pozadí... Místo tlaku na vyhození zelenorudých kmérů z Evropské komise...
Kdo seje vítr sklízí bouři. EU automotive je před rozkladem a EU se buď urychleně vzpamatuje a stihne změnit, nebo se rozpadne.
A to pro jeji vnitřní procesy nastane, protože demokratické principy v EU jsou pouze prázdnou skořápkou bez obsahu).
Jen bohužel občané EU musejí dospět do stavu těžké krize, protože varování nikdo nebere vážně.