Testy
Přihlásit pro přidání komentáře
lamal
Bravo Toyota... aj ked ma facelift dizajnovo nepresvedcil, je to subjektivne a snad ostatnym vyhovie.
@lamal
On to facelift není, je to brano jako nová generace. Zaklad zustal stejny, ale vše je jiné, to není, ze by jen změnili potah sedaček, ale celý vnitřek, včetně těch sedaček, je úplně jiný.
On to facelift není, je to brano jako nová generace. Zaklad zustal stejny, ale vše je jiné, to není, ze by jen změnili potah sedaček, ale celý vnitřek, včetně těch sedaček, je úplně jiný.
Loptos
Mrzi ma ze dali prec padla pod volantom. Inak je lepsia dynamika markantna hned pri prvej jazde. Bohuzial ani predajca nevedel ze ked sa presunie paka do sportu a podradi sa, tak auto zrychluje fakt slusne.
Interier vyzera lepsie ale stredovy tunel sa stale hybe ako v minulom modeli. Skoda. Som zvedavy na novy ES.
Inak nemoznost adaptivnych svetiel je dane USA, kde je takyto typ svetiel drahy na poistenie.
Interier vyzera lepsie ale stredovy tunel sa stale hybe ako v minulom modeli. Skoda. Som zvedavy na novy ES.
Inak nemoznost adaptivnych svetiel je dane USA, kde je takyto typ svetiel drahy na poistenie.
@Loptos Mnohem větší nevýhodu je nemožnost volby pohonné jednotky a mizerný přístup do kufru při nakládce velkých zavazadel.
@Arese ...který jsem vypozoroval při sledování fotogalerie k článku:)
@Man Ký Chceš tady snad tvrdit, že Camry má pod svým kraťoučkým víkem tak mimořádně vysokou díru do kufru, že může konkurovat pátým dveřím Superbu? To fakt není žádná raketová věda, stejně jako nemožnost jakéhokoliv výběru pohonné jednotky! :)))
Pepa_007
180 km/h maximální rychlost na 169kw výkonu? Slabota. Jako dálniční stíhačka to auto není. Ještě to podtrhuje plánovaných 150km/h které budou za nedlouho v ČR. Na velké přesuny to není. Ale na ježdění po městě.... proč ne.
@Pepa_007 ...180 podla GPS nestaci na 150 kmh limit ?
@lamal Odkdy je na německých dálnicích limit 150 km/h?
@Arese kto pisal o nemeckych so 150 kmh limitom ? ... kto jazdi cisto po nemeckych postaci mu 180 podla GPS a komu nie kupi si ... Audi :D
Že jich vidím spousty těch Superbu v Německu co lítají 200😁. Ne touhle rychlostí tam lítají jiné vozy. Opět meleš hlouposti
@Arese Jel jsem nedávno (listopad 24) z Francie přes celý Německo, a horší stav dálnic jsem tam dlouho nezažil. Když jsem zrovna nestál v koloně na rozkopaný A6, jeli jsme vláček, a 130 byla asi nejvyšší rychlost, kterou jsme to ve vysnívaným Německu chvíli mohli pálit. A to jsem jel v noci. Pravda, na jiných takovej bordel a situace nebyla, ale co se provozu týče, lítat tam je dnes už o hubu.
Takže německýma dálnicema bych se už fakt neoháněl...
Takže německýma dálnicema bych se už fakt neoháněl...
@lamal podle GPS? Snad 180 tacho. 160 tacho je 150 gps. 180 tacho je 170 gps. Mít 20 km/h na řešení krizové situace? Hmmm....
Btw máme tu obrovskou síť dalnic s neomezenou. V DE.
Btw máme tu obrovskou síť dalnic s neomezenou. V DE.
@Pepa_007 tazko ako pisali ostatni co maju toyo hybridy je to min 180 podla GPS nie tacho... " reálně je ten omezovač někde pod 200 tacho, moje Corolla ho má 195 a ani v Německu jsem s tím neměl problém,"
@Pepa_007 Jezdíš tak nebo to jsou furt dokola jen plky. Já jezdím s antiradarem, máš ho taky?
Já ne a i tak jezdim i s omezovačem dost rychle a nemam s tím problém, reálně je ten omezovač někde pod 200 tacho, moje Corolla ho má 195 a ani v Německu jsem s tím neměl problém, nedávno jsem tu psal, že jsem projížděl v prosinci tam a z pět celym Německem, s neomezenou naftovou Ofcí a stejně jsem víc, než 180 tacho nejel, nebylo kde a nebylo to potřeba... @KANKUNEN
@Ozzman nechcem sa navazat do jeho garaze, dal by som ruku do ohna za to, ze viac nez 150 po dialnici nejazdi v sukromi :-) ... Pepik podla jeho komentov bude strelec, ktory dokazuje, casom ho to prejde :D
@Ozzman Já jsem nedávno jel do Hamburku, ale ne s Karoqem, nýbrž z Leonem. A dálnice tam byla většinou bez rychlostních omezení a docela volná. a ano, nízký Leon je v dálničních rychlostech pochopitelně stabilnější, než SUV. Proto máme v rodině obojí, abychom si mohli vybrat podle aktuálních potřeb :)
@KANKUNEN Kakunen, antiradar si porizuji jen ti co chtějí překračovat zákonné limity. Ohrožovat ostatní. Agresivní řídici. Kteří se nebojí útočit autem na ostatní. Ti lidé jsou většinou zakomplexovaní ubožáci. Ale není to providlo. Výjimky se najdou.
Ja jezdím 230 po DE dálnicích zcela legálně. V DE je antiradar zakázaný.
Ja jezdím 230 po DE dálnicích zcela legálně. V DE je antiradar zakázaný.
@Pepa_007
A k čemu to je i při max povolené 150? Nad 150 to je pořád lepe nez tdi, které má maximálku přes 200, takže je to naprosto nerelevantni udaj. Jen pro ty, kteří chtějí ohrožovat ostatní na silnicích.
A k čemu to je i při max povolené 150? Nad 150 to je pořád lepe nez tdi, které má maximálku přes 200, takže je to naprosto nerelevantni udaj. Jen pro ty, kteří chtějí ohrožovat ostatní na silnicích.
@Mikesus prázdná dalnice a nekoho ohrožujes? Ohrožují strejdove co jedou v prostředním 110. Nebo na 90ce jedou 60. Nebo levoproudaři.
Patříš mezi ty strejdy?
Co DE dálnice?
Patříš mezi ty strejdy?
Co DE dálnice?
Ozzman
Když i tady tak dobré hodnocení, tak to auto bude asi fakt dobré.
Za mne má 2 zásadní chyby.... 1 - není jako kombi, 2 - v EU není jeho iAWD verze, která by určitě byla zajímavá, protože ty trochu silnější hybridy FWD prostě hrabou, zvláště v tom počasí, co je venku.
Jinak to auto dotáhlo věci, které u předchozí generace chyběly
Podvozek a mix komfortu, jistoty, je tady špičkový na mainstream, mohu říct, že jsem proti tolik chválenému Lexusu es300h už nepoznal výrazný rozdíl. Velký plus za vylepšené odhlučnění, tlumení nerovností a přitom se auto krásně ovládá a má odezvu od volantu, Toyota už začala u Corolly a pokračuje v novějších modelech, aby auta byla nejen úsporná, spolehlivá, ale taky aby se i dobře řídila. Svezl jsem se i vzadu a tam je taktéž velmi pohodlnné svezení (ale to už bylo i v té minulé generaci).
Další skvělá změna k lepšímu je celková reakce hybridního systému, tady je to znatelně lepší i proti tomu es300h (který určitě taky dostne tento inovovaný pohon, pokud příjde další generace :D) či dalším 2.5HSD.
Asistenti na vše - nejvíce mne dostalo, když na mne Camry křičela při snaze otevřít dveře do vozovky, ale to bude mor více aut.
Když už bych si měl vybrat nějaké lehčí nedostatky, tak né všechny materiály působí na pohled tak dobře, jako třeba i v jiných Toyotách, byť jsou měkčené, musíte si na to sáhnout a správně "olízat plasty", aby jste to zjistili.... na Lexus ten interiér prostě nemá.
Takže, Camry dotahla o generaci starší Lexus, v něčem ho předběhla (pohon a infotainment) a pokud někdo dokáže žít bez kombíku, je to určitě velmi dobrá volba ve své už notně prořídlé střední mainstreamové třídě. Mne se moc líbila.
Za mne má 2 zásadní chyby.... 1 - není jako kombi, 2 - v EU není jeho iAWD verze, která by určitě byla zajímavá, protože ty trochu silnější hybridy FWD prostě hrabou, zvláště v tom počasí, co je venku.
Jinak to auto dotáhlo věci, které u předchozí generace chyběly
Podvozek a mix komfortu, jistoty, je tady špičkový na mainstream, mohu říct, že jsem proti tolik chválenému Lexusu es300h už nepoznal výrazný rozdíl. Velký plus za vylepšené odhlučnění, tlumení nerovností a přitom se auto krásně ovládá a má odezvu od volantu, Toyota už začala u Corolly a pokračuje v novějších modelech, aby auta byla nejen úsporná, spolehlivá, ale taky aby se i dobře řídila. Svezl jsem se i vzadu a tam je taktéž velmi pohodlnné svezení (ale to už bylo i v té minulé generaci).
Další skvělá změna k lepšímu je celková reakce hybridního systému, tady je to znatelně lepší i proti tomu es300h (který určitě taky dostne tento inovovaný pohon, pokud příjde další generace :D) či dalším 2.5HSD.
Asistenti na vše - nejvíce mne dostalo, když na mne Camry křičela při snaze otevřít dveře do vozovky, ale to bude mor více aut.
Když už bych si měl vybrat nějaké lehčí nedostatky, tak né všechny materiály působí na pohled tak dobře, jako třeba i v jiných Toyotách, byť jsou měkčené, musíte si na to sáhnout a správně "olízat plasty", aby jste to zjistili.... na Lexus ten interiér prostě nemá.
Takže, Camry dotahla o generaci starší Lexus, v něčem ho předběhla (pohon a infotainment) a pokud někdo dokáže žít bez kombíku, je to určitě velmi dobrá volba ve své už notně prořídlé střední mainstreamové třídě. Mne se moc líbila.
@Ozzman nebyla první Camry a potom až Lexus ES?
@Ozzman
To není jen o kombíku. Superb můžeš mít liftback co má využitelnost kufru ve spodní části zcela shodnou s kombikem. Supeb můžeš mít s dieselem. Superb můžeš mít AWD...
Camry mám rád. Je to vydařené auto. Ale je hrozně úzce zaměřená. A výbavy tomu bohužel dávají ještě nafrak... bohužel. Mít sedan bez zadních sklopných sedadel pro rodinné potřeby jej v podstatě diskvalifikuje. S tím dokáže žít málokdo prostě.
To není jen o kombíku. Superb můžeš mít liftback co má využitelnost kufru ve spodní části zcela shodnou s kombikem. Supeb můžeš mít s dieselem. Superb můžeš mít AWD...
Camry mám rád. Je to vydařené auto. Ale je hrozně úzce zaměřená. A výbavy tomu bohužel dávají ještě nafrak... bohužel. Mít sedan bez zadních sklopných sedadel pro rodinné potřeby jej v podstatě diskvalifikuje. S tím dokáže žít málokdo prostě.
@rohYpnol Vystihl jsi to naprosto přesně. A protože na tato fakta místní škoda-hateři a Camrymilové nemají žádný protiargument, tak na to nereagují. :))
@Arese takže, každý si koupí co mu vyhovuje, to že ty máš ze škody v manuálu a kombiku orgasmus neznamená že každý také 😁Jinak celosvětové prodeje mluví jinak. Dále taky mí odpověz jak jsem se ptal kolik těch Superbu litá 200 po těch německých autobahneh, já tam teda vidím jiné auta v této rychlosti ty argumente 😁
@Arese
Až bude škodovka tak úspěšná jako camry ( jakákoliv škodovka), tak něco pis o reakcích. Na bláboly není potřeba reagovat hned. Původně jsem nechtěl reagovat ani na tenhle tvůj blábol, ale nechat křičet jen ty, co říkají blbosti by znamenalo, že by jim ty blbosti mohl někdo jiný uvěřit.
A vůbec bych se nedivil, kdyby se camry za těch 40 let prodalo vic nez skodovek za 40 let dohromady.
Až bude škodovka tak úspěšná jako camry ( jakákoliv škodovka), tak něco pis o reakcích. Na bláboly není potřeba reagovat hned. Původně jsem nechtěl reagovat ani na tenhle tvůj blábol, ale nechat křičet jen ty, co říkají blbosti by znamenalo, že by jim ty blbosti mohl někdo jiný uvěřit.
A vůbec bych se nedivil, kdyby se camry za těch 40 let prodalo vic nez skodovek za 40 let dohromady.
No, možná to bude tím, že Camry není rodinné auto, nebo né rodinné auto evropského střihu, já bych s tím asi dokázal žít, mám k tomu ještě kdyžtak kombík, takže jeden sedan bych zvládl, sklopné sedačky jsou dobré u sedanu tak max na lyže, o moc víc tam stejně neprostrčíš, což řeším už roky rakví na střechu. Rozumím, jak to myslíš, ale to z Camry nedělá špatné auto, jen to není pro každého. Liftback je sice esteticky hezký, ale také má nejméně pevnou karoserii, Superb liftback se vždy kroutil na dálnici proti kombíku, něco sem s tím najezdil @rohYpnol
@Ozzman Kroutí se jak liftbacky, tak i kombíky. Na sedan nemá ani jedno. To snad potvrdí každý, kdo kdy někdy jezdil v nějakém lepším sedanu a pak musel přesedlat a zároveň má trochu cit pro to, co má pod zadnicí.
@rohYpnol
Zadní sedačky nelze sklapet jen v nejvyšší vybave se zadnimi elektrickymi sedačkami. Už se to tu psalo několikrát. Proč pořád píšeš tyhle nesmysly dokola? Pokud někdo chce, může mít camry se sklopný sedackamj, stačí umět číst.
Zadní sedačky nelze sklapet jen v nejvyšší vybave se zadnimi elektrickymi sedačkami. Už se to tu psalo několikrát. Proč pořád píšeš tyhle nesmysly dokola? Pokud někdo chce, může mít camry se sklopný sedackamj, stačí umět číst.
@Mikesus
Už jsem ti to vysvětlil dříve a je smutné, že jsi sátle nic nepochopil.
Ale napíšu ti to ještě jednou - pokud chci rozumně specifikovanou Camry, tak nemám u Camry volbu a mám nesklopná zadní sedadla. Tečka. Tak to je.
Když bych chtěl sklopná zadní opěradla, tak musím dělat značné kompromisy a vzdát se některých prvků výbav, které v této třídě lze považovat pro lépe vybavené verze za zcela běžné.
Takže nesmyly píšeš pouze a jen ty. Smolík.
Už jsem ti to vysvětlil dříve a je smutné, že jsi sátle nic nepochopil.
Ale napíšu ti to ještě jednou - pokud chci rozumně specifikovanou Camry, tak nemám u Camry volbu a mám nesklopná zadní sedadla. Tečka. Tak to je.
Když bych chtěl sklopná zadní opěradla, tak musím dělat značné kompromisy a vzdát se některých prvků výbav, které v této třídě lze považovat pro lépe vybavené verze za zcela běžné.
Takže nesmyly píšeš pouze a jen ty. Smolík.
@rohYpnol máš pravdu čo sa týka karosérie a možnosti štvorkolky. Takisto aj výčitku na sklápanie sedačiek beriem. Na strane druhej výhodu dízlu u superba voči tomuto hybridu už veľmi nevidím. Kultúra chodu u toho dízla nič moc, spotreba tiež o veľa lepšia nebude, resp rozdiel bude malý
topten
dalsi dukaz, ze evropskejm automobilkam chybi obycejnej HEV
.
linejsi a slabsi chrocht v supu ma o polovinu vic CO2 nez tenhle japonskej benzinak
dobre, sup je 4 kolka, ale i dvojkolkovej chrocht 110kW v supu ma o 1/4 vic CO2, a to ma benzinova camry o polovinu vyssi vykon a zrychluje na stovku o 2 sec driv
.
kdyby se VW s dieselgate pred 9 lety vybod na dyzly, moh bejt mnohem dal
EU zeme by se uz konecne mely dohodnot a prestat danove zvyhodnovat naftu proti benzinu i za cenu, ze nafta podrazi - u nas to vychazi o 5 korun
na litru, coz by rozpoctu kazdej rok prineslo cca 25mld korun, coz se da brat jako "dotace" do velmi casto smradlavyho, jedovatyho a rakovinotvornyho dyzlu, ktery trvaj desitky roku
.
kolik ze vloni byly mimoradne dotace do EV ???
tipuju ani ne 1% z toho, kolik byla nafta zvyhodnena (= "dotovana") jen za poslednich 10 roku
.
linejsi a slabsi chrocht v supu ma o polovinu vic CO2 nez tenhle japonskej benzinak
dobre, sup je 4 kolka, ale i dvojkolkovej chrocht 110kW v supu ma o 1/4 vic CO2, a to ma benzinova camry o polovinu vyssi vykon a zrychluje na stovku o 2 sec driv
.
kdyby se VW s dieselgate pred 9 lety vybod na dyzly, moh bejt mnohem dal
EU zeme by se uz konecne mely dohodnot a prestat danove zvyhodnovat naftu proti benzinu i za cenu, ze nafta podrazi - u nas to vychazi o 5 korun
na litru, coz by rozpoctu kazdej rok prineslo cca 25mld korun, coz se da brat jako "dotace" do velmi casto smradlavyho, jedovatyho a rakovinotvornyho dyzlu, ktery trvaj desitky roku
.
kolik ze vloni byly mimoradne dotace do EV ???
tipuju ani ne 1% z toho, kolik byla nafta zvyhodnena (= "dotovana") jen za poslednich 10 roku
@topten Jenže chyba není v těch moderních turbodieselech, ty jsou úžasně úsporné (a v rychlém dálničním provozu tuplem) a nyní už i velmi čisté. Chyba je v debilních limitech flotilových emisí zcela nejdedovatého CO2, nařizovavných EU!
@Arese
No to právě nejspis stále nejsou. Možná kdyz vyjedou z fabriky, ale stačí chvíli s nimi jezdit a už neplní emise. Kvuli ním se musela mírnit euro7, množství nox v normě máme nejvyšší na světě, zaostávame tím ve vývoji čím dla vic. A už po 4 letech dane emise tyhle diesel ani neplní. A nejedná se o to nejedovate emise, ale naopak ty nejhorší, které ze všem emisi z dopravy jsou.
No to právě nejspis stále nejsou. Možná kdyz vyjedou z fabriky, ale stačí chvíli s nimi jezdit a už neplní emise. Kvuli ním se musela mírnit euro7, množství nox v normě máme nejvyšší na světě, zaostávame tím ve vývoji čím dla vic. A už po 4 letech dane emise tyhle diesel ani neplní. A nejedná se o to nejedovate emise, ale naopak ty nejhorší, které ze všem emisi z dopravy jsou.
@Mikesus dramatizuješ asi zbytočne, pokiaľ niekto nevykuchal z toho auta dpf a scr, tak nemá dôvod neplniť emisné limity aj po xy rokoch. Všetko nezvaľujme na vw. Problémom našich emisii z dopravy skôr bude fakt, že skrz vekový priemer nášho autoparku tu máme kopu dýmovníc s vytlčenými dpf, mŕtvymi vstrekovačmi a čo ja viem čo ešte
@Arese spojenie ako úžasne úsporné by som zvážil, áno, sú úsporné a v kombinácií so súčasným emisným systémom aj relatívne čisté. Ale to by som ak druhý, alebo tretí majiteľ prevádzkovať asi nechcel. Tento hybrid tomu úspornosťou pekne šlape na päty, dynamika je už dávno bez výčitiek a ešte to má aj kultúru chodu
Mr.Murphy
Neseděl jsem v tom, ale papírově a dle dojmů je to pro mě dokonalé auto. Rvu si vlasy že jsem si koupil trojkového Superba v naftě, který jezdí za 6,5 na delších trasách, na kratších ještě víc, žere olej, dolévá se i voda do chladiče. Měl jsem jít do tohodle, neřešil bych NIC.... co už, chtěl jsem ze zvyku kombík, je pravda že děcka už mám větší a zas tak často tolik krámů netaháme....
Nedá se nic dělat, tak příště ;-) Každopádně když fosilní auto na dlouhé trasy, tak v poměru cena/výkon tohle těžko hledá konkurenci. K tomu malé EV na pojížďky a není co řešit.
Nedá se nic dělat, tak příště ;-) Každopádně když fosilní auto na dlouhé trasy, tak v poměru cena/výkon tohle těžko hledá konkurenci. K tomu malé EV na pojížďky a není co řešit.
@Mr.Murphy Až na to, že ten hybridní pohon je fakt úsporný hlavně ve městě. Naopak turbodiesel je ideální v rychlém dálničním provozu. Takže pokud netaxikaříš po velkém městě, je ten Superb pořád mnohem lepší (a taky praktičtější) volba, u které si navíc může opravdu vybrat motor i typ karoserie. Odsuzovat auto jen kvůli tomu, že do jeho motoru musíš občas dolít olej a do nádržky chladicí kapaliny chladivo, je diplomaticky řečeno legrační :))
@Arese tak někdo si možná připadá chlapácky když si bere rukavice a co 2000km kontroluje olej v dieselu, ale mě to celkem otravuje. Jednou za 10tkm bych to zvládl ale jinak mě to nebaví. Rychlý dálniční provoz je chiméra, reálně to není kde využít, samozřejmě pár světlých chvilek se najde ale dlouhodobou spotřebu bude mít ten hybrid prostě lepší.
@Mr.Murphy_ Jenže velký hybridní sedan, který se z provozního hlediska nejlépe cítí ve městě, opravdu využijí jen ti taxikáři, a to ještě jen v Praze, Brně či Ostavě. :)) Hybrid přece dává smysl hlavně v nejmenších městských "pojízdných nákupních taškách", jenže pro ně je zase tato technika příliš drahá a složitá...
@Arese
Je vidět, že s reálným provozem moc nemáš zkusenosti. Camry kromě německých dálničních rychlosti ma lepší spotřebu než ten usoplenej diesel, do kterého se musí dolejvat olej i chladivo. Normální člověk da přednost kvalitnímu, spolehlivém, komfortnímu autu, kde nemusi řešit věci jako před 40 roky, a ten další si koupi, skodovku. Je mi murphyho líto, chápu že ze setrvačnosti šel znovu do superba. Ale prostě tyhle motory jsou za zenitem a spolehlivosti nikdy nevynikaly, stejně tak i jejich výrobce. Ale každý si ti musí zažít sam.
Je vidět, že s reálným provozem moc nemáš zkusenosti. Camry kromě německých dálničních rychlosti ma lepší spotřebu než ten usoplenej diesel, do kterého se musí dolejvat olej i chladivo. Normální člověk da přednost kvalitnímu, spolehlivém, komfortnímu autu, kde nemusi řešit věci jako před 40 roky, a ten další si koupi, skodovku. Je mi murphyho líto, chápu že ze setrvačnosti šel znovu do superba. Ale prostě tyhle motory jsou za zenitem a spolehlivosti nikdy nevynikaly, stejně tak i jejich výrobce. Ale každý si ti musí zažít sam.
@Mikesus každý kdo si koupil Toyotu Camry by si měl uvědomit, že udělal velkou chybu, protože si mohl koupit mimořádně úsporný turbodiesel v mimořádně prostorém tradičním autě jménem Škoda Superb a pokud už by si nezvolil mimořádně ekonomický turbodiesel mohl si rovněž koupit neobvykle úsporný TSi, protože ho shodou okolností Arese má a protože ten je rovněž vhodný za všech okolností, protože odolává nástrahám zelenorudého pseudoekologického greendealu:)
@Arese
Mal by si skúsiť na pár dní Camry a potom napísať nejaký príspevok k tomu. Si ako drevený motor a meleš furt dookola to isté, evidentne si v tom aute ani nesedel.
Camry asi není pre väčšinu miestnych ale inak parádne auto (pohodlie, spotreba)
Mal by si skúsiť na pár dní Camry a potom napísať nejaký príspevok k tomu. Si ako drevený motor a meleš furt dookola to isté, evidentne si v tom aute ani nesedel.
Camry asi není pre väčšinu miestnych ale inak parádne auto (pohodlie, spotreba)
@Arese trochu moc to bagatelizuješ, 2000km je sakra krátky interval na dolievanie kvapalín, predstava že by som len dva roky dolieval olej ročne 18-20x ma celkom dvíha zo stoličky. Ak to bude čo ja viem liter medzi intervalom (15000km) tak ok. Rýchla diaľničná prevádzka je v našom regióne tiež už len taký pseudo argument skrz hustotu dopravy, obmedzenia atď
@Mr.Murphy
Mokrous ti přijde vysvětlit, že to 6.5 nemůže jezdit, protoze to přeci jezdi do 5.5 i při 160, olej to nesežere ani deci a nikdy s tím nebudou žádné problémy, protože je to vychytané.
Jak dlouho ho máš? Třeba se najde nějaké masochistické individuum, které by to koupilo za tržní cenu.
Mokrous ti přijde vysvětlit, že to 6.5 nemůže jezdit, protoze to přeci jezdi do 5.5 i při 160, olej to nesežere ani deci a nikdy s tím nebudou žádné problémy, protože je to vychytané.
Jak dlouho ho máš? Třeba se najde nějaké masochistické individuum, které by to koupilo za tržní cenu.
@Mikesus hele ma to rok, zaruku jeste na 75tkm a dalsi 4 roky tak mam cas to resit. Klidne bych to ted i se ztratou prodal a sel do te Toyoty ale moje politika je auto jezdit 6 let a pak ho nekomu "darovat" z firmy do rodiny. Tak to jeste chci zkusit vychytat a ne to jen tak poslat pryc.
Na druhou stranu ten Sup3 je pro me ergonomii/pohodlim/prostorem dokonale auto, abych jen nehejtoval. PHEV verzi mam fakt moc rad. Bohuzel diesel se jevi jako uplne na ho*no.... coz je pro me fakt hodne smutne prekvapeni.
Na druhou stranu ten Sup3 je pro me ergonomii/pohodlim/prostorem dokonale auto, abych jen nehejtoval. PHEV verzi mam fakt moc rad. Bohuzel diesel se jevi jako uplne na ho*no.... coz je pro me fakt hodne smutne prekvapeni.
@Mikesus skúsim to za Mokrousa :D . Posledné údaje we connect: dlhodobá spotreba 4,8, od posledného tankovania: 4,9, posledná jazda (okresky 4,2). Faktom je že som dlho nevláčil prívesy. Inak podľa knihy jázd dlhodobý priemer 4,7 (bez prívesov), prívesy 8,2-11,5. A teraz ťa podráždim, blížim sa k 100000km, zatiaľ 0 závad a kvapaliny nedolievam. Ale ako som viac krát povedal, ďalšie bude phev, nafta má pre mňa zmysel len skrz vláčenie prívesov a ešte nedávno (relatívne) vysoký nájazd, ktorý u mňa postupne klesá. To auto svoje muchy má, spoľahlivosť , ani spotreba to nie sú (zatiaľ) a od používania na jazdenie do lidla alebo do kostola to ma fakt ďaleko
@Mr.Murphy
Ja som mal s tou staršou verziou svižnú víkendovú spotrebu (800 či 900km) presne 6l.
Okresky boli aj za 4.1l a skúsil som aj maximalku 195 (tacho).
Sú tam pre mňa aj nejaké mínusy :
nemožnosť TŽ, strechu nemôžeš zaťažiť, a v top výbave sa nedajú sklopiť zadné sedačky.
Tento nový model má tak neskutočne pohodlný podvozok až som čumel.
Ja som mal s tou staršou verziou svižnú víkendovú spotrebu (800 či 900km) presne 6l.
Okresky boli aj za 4.1l a skúsil som aj maximalku 195 (tacho).
Sú tam pre mňa aj nejaké mínusy :
nemožnosť TŽ, strechu nemôžeš zaťažiť, a v top výbave sa nedajú sklopiť zadné sedačky.
Tento nový model má tak neskutočne pohodlný podvozok až som čumel.
Jenik3
Více hybridů. A Toyota je umí.
Dnes v hotelové garáži smrad jak z Trabose. Nevím, kdo tam co turoval. Kdyby to byl hybrid , vyjede z garáže na elektriku a nemusí tam smrdět.
Camry je auto na pohodu. Tichý a pohodlny vůz pro ty, kteří vi. Žádný závodák to není, protože nepotřebuje.
Dnes v hotelové garáži smrad jak z Trabose. Nevím, kdo tam co turoval. Kdyby to byl hybrid , vyjede z garáže na elektriku a nemusí tam smrdět.
Camry je auto na pohodu. Tichý a pohodlny vůz pro ty, kteří vi. Žádný závodák to není, protože nepotřebuje.
@Jenik3 S tímto naprostý souhlas, na pojíždění po hromadných garážích je (nabitý) hybrid opravdu vhodnější. Ale mimo garáže, resp. město už má všechny trumfy v ruce diesel či mimořádně úsporné TSI. 🙂
@Arese
Mimorande úsporné tsi nebo tdi, které má vyšší spotrebu i vyšší jedovaté emise. To je fakt trumf v rukávu.
Jo jeri bereš to, ze tenhle nechá stát u krajnice a tím pádem budeš mít nižší spotřebu, tak na to protiargument nemám. Ségra taky s radostí vracela toho Leona po 3 letech, kdy ji skončil operak. 4x nepojizdne u krajnice a v servisu pomalu vic nez na silnici. Kdo sedí doma a jezdi max pro rohlíky do lidlu , kdyz jsou zrovna v akci, to asi bude stačit.
Mimorande úsporné tsi nebo tdi, které má vyšší spotrebu i vyšší jedovaté emise. To je fakt trumf v rukávu.
Jo jeri bereš to, ze tenhle nechá stát u krajnice a tím pádem budeš mít nižší spotřebu, tak na to protiargument nemám. Ségra taky s radostí vracela toho Leona po 3 letech, kdy ji skončil operak. 4x nepojizdne u krajnice a v servisu pomalu vic nez na silnici. Kdo sedí doma a jezdi max pro rohlíky do lidlu , kdyz jsou zrovna v akci, to asi bude stačit.
@Mikesus
Ono to není jen o té zkratce TSI, ale i o tom, jaké je to auto a jaký konkrétní motor. Máme doma dvě TSI r.v. 2016 a 2017 a ještě ani jedna závada. Teda jo, reklamoval jsem odkládací schránku u řidiče, že aretace nefunguje dobře.
Ono to není jen o té zkratce TSI, ale i o tom, jaké je to auto a jaký konkrétní motor. Máme doma dvě TSI r.v. 2016 a 2017 a ještě ani jedna závada. Teda jo, reklamoval jsem odkládací schránku u řidiče, že aretace nefunguje dobře.
@Mikesus O tom problematickém vašem Leonu už jsi tady psal několikrát, měli jste s ním evidentně nehoráznou smůlu. My na tom našem nyní máme najeto 102 000 km a jediné, co jsem na něm musel řešit (minulý týden) byla výměna předních brzdových destiček a kotoučů (brzdy už po tomto nájezdu začaly při použití vibrovat). Jinak fakt jen běžná údržba typu výměny pneumatik, stěračů a výměn provozních kapalin. Takže maximální spokojenost a to to auto často jezdí nejen po Evropě, ale i krátké, několikakilometrové trasy "kolem komína"! Leon III. generace vznikl v počtu milionu kusů, je to tedy na poměry Seatu velmi úspěšný model. A já tento kombík dodnes považuju za nejhezčí ve svém segmentu, navíc se i krásně řídí, nemluvě o skvělé ergonomii (bohužel na rozdíl od ergonomie nástupce, která je naprosto tragická) a výborné spotřebě.
@Arese do toho Hamburku jsi jel na ten okruh, ne? Ty jsi studnice příběhů, ke každému svému názoru přispěcháš
s /z palce vycucanou/ zkušeností:)
s /z palce vycucanou/ zkušeností:)
@Mikesus uz mi kamosi skodolibe posilali video jak nekdo se Supem 4 stoji i krajnice protoze nema vodu v chladici.... no uvidime co z toho bude v mem pripade.
Pepa_007
Koukam o autě diskuse nula. Ale odpůrci a zastánci BEV se bijí.
Mně BEV nevadí, pokud mi je EU svými nařízeními, omezeními netlačí horem dolem.
A štvou mne Woke / progresivní omezení, třeba top speed.
Mně BEV nevadí, pokud mi je EU svými nařízeními, omezeními netlačí horem dolem.
A štvou mne Woke / progresivní omezení, třeba top speed.
Rasto
Škoda, že nerobia combi... lebo keď chce človek auto na 50%mesto, 50%diaľnice veľký kufor a sedadlo s pamäťou tak výber nieje nič moc...
Buď HEV SUV, alebo Superb v benzínu... ale oboje má svoje muchy...
Buď HEV SUV, alebo Superb v benzínu... ale oboje má svoje muchy...
_Teddy_
V clanku autor pise ze ma "...McPherson vpředu a dvojitými lichoběžníky vzadu...", ale v galerii u posledneho obrazku uvadza iny autor ze ma vzadu viacprvok. Vyzera to trochu blbo, ked sa ani v ramci redakcie neviete dohodnut...
Superb:
délka sedáku vpředu (mm):
499
délka sedáku vzadu (mm):
499
výška opěradla vpředu (mm):
656
výška opěradla vzadu (mm):
671
https://www.auto.cz/…obil-nema-153862
Camry:
délka sedáku vpředu (mm):
580
délka sedáku vzadu (mm):
585
výška opěradla vpředu (mm):
720
výška opěradla vzadu (mm):
735
Takze jen další ukázka, že tvůj názor není realita, ale jen cucani z prstu. Snažíš se hledat za každou cenu ( i výmysl) slabinu, jen protoze camry je moderní hybrid a nezastaralá zoufalost s manuálem pro lidi, co nejsou chopni se naučit s novými věcmi.
Já mám 186cm, kamarád se 192cm a nikdo z nás nemá problém vpředu ,vzadu to bylo pro nej uz nepohodlne, jako v kazdem sedanu. Jestli o nebudou jen výmysly zase.
Souhlas, byl jsem si v ní sednout v salonu a musel jsem si dát sedačku úplně dolů. Přesto jsem se dotýkal stropu.
Měřím 189cm a jediná Toyota, ve které se nedotýkám stropu, je RAV 4. V jiných autech tento problém nemám.
Toyoty opravdu nejsou, s vyjímkou RAV 4, pro vyšší postavy.
Realita to klidně být může.
Ty čísla tady v tabulce jsou divná.
Rozměry před FL
délka sedáku vpředu (mm):
500
délka sedáku vzadu (mm):
490
výška opěradla vpředu (mm):
610
výška opěradla vzadu (mm):
510
Že by u Camry až tak změnili rozměr sedadla a nacpali tam větší, se mi úplně nezdá.
Sedadlo je jinak tvarované, ale dokonce spodní pevná část skeletu se jeví hodně podobné, a možná bude i zcela totožná.
Tohle není facelift, ale celé přepracované auto. Interier je úplně jiný, stejný zustal jen zaklad. Toyota to označuje za další generaci. Stejne je to se superbem 4, ten je taky jen facelift trojky?
🤣🤣🤣 je to nová generace e, zůstal jen základ... 🤣🤣🤣
Takže FL.
Jinak opět, jestli FL nebo nová generace je v tomto smyslu debaty opět zcela nepodstatné. Opět to ukazuje, jak nejsi schopný zpracovat informace.
Pro rozměr sedadel je asi klíčová prostoronost a ta je daná právě tím základem, že...
Nečekal jsem, že bys to ae svou inteligenci pochopil. Facelift řeší třeba jiné potahy, tady jsou i jiné sedačky a vse, kromě platformy TNGA-K.
Ale to bych od tebe chtěl moc tohle chápat. Nevadí, zkusil jsem.
https://www.auto.cz/…porad-sva-139751?…
Přesně tak.
Lol. Tohle není facelift, ale nova generace. To každý musí kecat do něčeho, o čem nemá vůbec tušení?
https://www.auto.cz/…jen-taxik-154821?…
Já snad nikdy. Tady to je prostě panoptikum jak v redakci, tak v diskuzi. Takovej Clash of the shits(pardon stars) v automobilovém "sportu".
No však jo, pisu to výše. Nebo superb 4 není superb 4 ale stále superb 3?
Jenže to srovnání je dost nefér, protože předpokládám že Superb byl ve výbavě s ErgoActive a je zde nastavitelná délka sedáku.
P.S. Pokud to nevíš, tak nový Superb už se s manuálem taky nevyrábí! :))
Vůbec bych neměl problém mít podvozek a pohon Camry v Passatu, nebo Supu.