Novinky
Přihlásit pro přidání komentáře
psel
No teda známé baterky tam určitě nebudou, už ta studie nebyla na 77kWh ale 89kWh, navíc to původní článek dokonce explicitně píše.
Třeba například dle foto to je první MEB které nemá normální kliky u dveří a to mě teda bude mrzet, ale i tady je potřeba počkat na detaily jak se s tím koncern vypořádal.
Dle foto nejsou dělené přední světlomety opět? Nebo jsou tak nízko jak mlhovky?
Ze zadu to vypadá konečně na velký posun v designu zadních světel.
Nešlo by redakce odvést alespoň trochu lepší práci?
Například si ten původní článek přečíst a třeba se podívat na fotku?
Nebo je to umělohmotná inteligence co se nám tu prezentuje?
Třeba například dle foto to je první MEB které nemá normální kliky u dveří a to mě teda bude mrzet, ale i tady je potřeba počkat na detaily jak se s tím koncern vypořádal.
Dle foto nejsou dělené přední světlomety opět? Nebo jsou tak nízko jak mlhovky?
Ze zadu to vypadá konečně na velký posun v designu zadních světel.
Nešlo by redakce odvést alespoň trochu lepší práci?
Například si ten původní článek přečíst a třeba se podívat na fotku?
Nebo je to umělohmotná inteligence co se nám tu prezentuje?
šofér
To jsou sedmimístné auta v Evropě tak v kurzu?
@šofér
kdyz mame nemotorizovanou navstevu a chceme nekam jet, musime brat 2 auta
nebo kdyz jedeme na dovolenou a deti si berou kamarady, tak si 7-8 mistny auto bezne pujcujeme
kdyz mame nemotorizovanou navstevu a chceme nekam jet, musime brat 2 auta
nebo kdyz jedeme na dovolenou a deti si berou kamarady, tak si 7-8 mistny auto bezne pujcujeme
@topten- půjčit si, to chápu, ale provozovat celý rok takovou krávu to neberu. Navíc- stejně ty dvě auta v rodině při těch dětech mít budete.
@šofér
Jezdim s takovým autem denně. Důvod nákupu je ten, že je nás 5, dostat 3 dětské sedačky do auta menší kategorie je prakticky nemožné. Takze zbyde takovéto velké suv. Ve 3.rade nikdo nejezdi a z důvodu bezpečnosti ani nechci, aby tam někdo moc byl. Tedy díky tomu máme 5mistne auto s velkým kufrem, zadní sedačky jsou v 99% času sklopené. No a jezdim s tím denně, protoze to má spotřebu do 6.5l benzinu a než provozovat v rodině zbytecne 2 auta, jezdim s tímto.
Jezdim s takovým autem denně. Důvod nákupu je ten, že je nás 5, dostat 3 dětské sedačky do auta menší kategorie je prakticky nemožné. Takze zbyde takovéto velké suv. Ve 3.rade nikdo nejezdi a z důvodu bezpečnosti ani nechci, aby tam někdo moc byl. Tedy díky tomu máme 5mistne auto s velkým kufrem, zadní sedačky jsou v 99% času sklopené. No a jezdim s tím denně, protoze to má spotřebu do 6.5l benzinu a než provozovat v rodině zbytecne 2 auta, jezdim s tímto.
@šofér Zalezi na rodinne situaci. Znam pomerne dost rodin se tremi detmi a realita je dnes takova, ze MPV prakticky nejsou a i do velkych SUV se tezko davaji tri detske sedacky nebo podsedaky vedle sebe.
Takze pro hodne rodin je sedmimistne auto celkem logickou volbou. Doby, kdy ve Skode 105L sedely ctyri male deti vedle sebe na zadni sedacce bez pasu, jsou uz davno pryc :)
Takze pro hodne rodin je sedmimistne auto celkem logickou volbou. Doby, kdy ve Skode 105L sedely ctyri male deti vedle sebe na zadni sedacce bez pasu, jsou uz davno pryc :)
@JirkaVejrazka
za komousu i vic
tehdy do neprekroceni celkove hmotnosti klidne 10 deti OK
bezpecnost deti se za komousu neresila
pro komouse to byly jenom hladovy krky
podobne jako kurata v dratenejch klecich
vlastne jsme v zadratovany kleci az do listopadu 1989 zili az na vyjimky vsichni
krome napr. hodnejch StBaku typu 25085, kteri jenom hlasili s kym se stykaj
to bylo prece normalni
za komousu i vic
tehdy do neprekroceni celkove hmotnosti klidne 10 deti OK
bezpecnost deti se za komousu neresila
pro komouse to byly jenom hladovy krky
podobne jako kurata v dratenejch klecich
vlastne jsme v zadratovany kleci az do listopadu 1989 zili az na vyjimky vsichni
krome napr. hodnejch StBaku typu 25085, kteri jenom hlasili s kym se stykaj
to bylo prece normalni
@topten Tohle je diskuse o autech. Pro brblani o politice jdi na Novinky nebo obdobny web...
@JirkaVejrazka
je to navozeni atmosfery doby, kdy se deti nevozily na kusy, ale na kila
jako u reznika v masne
ty jsi s tim zacal
je to navozeni atmosfery doby, kdy se deti nevozily na kusy, ale na kila
jako u reznika v masne
ty jsi s tim zacal
@JirkaVejrazka Treba zacat nahlasovat tieto prispevky obidvoch stran aby sa konecne tento web vratil k svojej podstate a to k autam a nie k politike
traveldrive
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
@JirkaVejrazka - no, já nevím, ale kolik toho musejí prodat, aby se vrátil vývoj?
@šofér Verim tomu, ze to maji spocitane. MPV se pokud vim prodavaly celkem slusne, jen ve svem okoli znam nekolik lidi s Fordem S-Max nebo Galaxy, pripadne Alhambrou apod. A ty se dnes koupit nedaji, pokud vim (nove kusy). Tak ma asi Skoda spocitane, ze by se to mohlo dostatecne dobre prodavat.
del42sa
Jaroslav Skalnik
Ale ona se netestuje. To zatím neumí stejně jako autor česky. Někdo to holt bude muset udělat.
Arese
Takovéto neaerodynamické monstrum je pro zkratoropohon mimořádně nevhodné. Jen úplný blázen by něco takového pustil do výroby!
@Arese
To se dá ric To vsech SUV a velkych osobnich dodávkách a presto jich hodně jezdi. To obecne neaerodynamicke auto není vhodné pro provoz a taky v jednom jezdíš, i když bys mohl v něčem aerodynamickém
To se dá ric To vsech SUV a velkych osobnich dodávkách a presto jich hodně jezdi. To obecne neaerodynamicke auto není vhodné pro provoz a taky v jednom jezdíš, i když bys mohl v něčem aerodynamickém
@Mikesus trochu jsem přemýšlel o tom, co ten tvůj spellchecker/klávesnice provedl/a ale seplo to. Ještě to se mnou není tak špatný :D.
diskutujici
Čím dál, tím větší "autobusy". Už teď se to pomalu nevejde na parkoviště, tak se udělají ještě větší krávy.
Načo sa hádaš o slovíčka? Je to skrátka chorý prístup dnešnej chorej eurodoby.