Testy
Byl strašně šerednej.
@Stejsn
Nebol. Bol svojský. V porovnaní s niektorými dnešnými príšerami na kolesách je doslova krásavec.
Nebol. Bol svojský. V porovnaní s niektorými dnešnými príšerami na kolesách je doslova krásavec.
@traveldrive Já bych řekl, že ten 3dv HB má na větších kolech i šmrnc. Ten hrb vypadá dobře, má to tak jako koule 😋👍
@ericn
Hovorí sa, že aj autá môžu zrieť ako víno. Možno by sa našlo viac áut, ktoré boli vo svojej dobe kritizované a dnes sú cenené. Dizajnu sa to môže týkať detto.
Hovorí sa, že aj autá môžu zrieť ako víno. Možno by sa našlo viac áut, ktoré boli vo svojej dobe kritizované a dnes sú cenené. Dizajnu sa to môže týkať detto.
Mne ten 3dv i 5dv přišel vždy strašně ohavnej, ale posledních pár let mne ve verzi RS začíná docela brát, v okolí jezdí jeden oranžovej a i přes jeho stáří se každý otočí @ericn
1,5 dci tenkrát jezdila za 1 korunu na 1 km, aniž by se člověk snažil
@lordlord
Mal som Scenic s najslabšou verziou toho motora, tuším 51 kW. Výkonmi samozrejme nič moc, ale bolo to príjemné, tichučké a reálna spotreba, väčšinou v meste, oscilovala okolo 5 litrov.
Mal som Scenic s najslabšou verziou toho motora, tuším 51 kW. Výkonmi samozrejme nič moc, ale bolo to príjemné, tichučké a reálna spotreba, väčšinou v meste, oscilovala okolo 5 litrov.
Pamatam si ked to ukazali. Neveril som ze nieco take avangardne pustia do sveta. Hlavne 3dverak bol paradny.
Bylo to mimořádně ošklivé a nekvalitní auto - prostě rendlík...
@Ada
Koki, to si teraz vyliezol z brlohu, aby si si mohol kopnúť? 😁
Koki, to si teraz vyliezol z brlohu, aby si si mohol kopnúť? 😁
@traveldrive Mégane Hrbáč je dodnes suverénně nejošklivější hatchback všech dob. Navíc jeho hrbatý zadek je nejen mimořádně odpudivý, ale také prostorově extrémně neefektivní. Dodnes nechápu, jak něco takového mohlo vedení Renaultu pustit do výroby!
P.S.Naopak ve verzi kombi byla tato generace Meganu velmi pohledná.🙂👍
P.S.Naopak ve verzi kombi byla tato generace Meganu velmi pohledná.🙂👍
Tohle auto jsem měl s motorem 1.5 dCi, řídil jsem ho i s tímhle motorem ten se zdál živější, perfektně odhlučnený, komfortní podvozek a bezvadný sedačky. Spotřeba byla velmi nízká a k tomu všemu v té době keyless který fungoval jako pak už nikde . Od té doby jsem snad nejel v příjemnějším autě. Samozřejmě mělo i mouchy ale člověk mu to odpustil.
Máme doma ale 4 roky jeden z posledních pofaceliftů 2.gen. ve verzi grandtour (prosinec 200😄 v nějaké vyšší výbavě (není to uplně top, nemá kuži a navi) a to auto má na mnoha místech lepší materiály, než dnešní mainstream. Je to vynikající auto a hrozně rád s ním pořád jezdím, prostorný, s pravidelným hranatým kufrem i nad roletkou,takže odveze i dost nákladu, pohodlnné sedačky, vyšší posez a průchodnost "terénem" je jinde, než moderní placatá auta.
I přesto všechno s dobrými pneu má velmi dobré jízdní vlastnosti (v kontextu třídy a použité techniky), do zatáček si hezky zaklekne a nechá si toho dost líbit. I když poznáte torzku vzadu, tak patří k tomu lepšímu, co jsem měl tu čest řídit a to i včetně novějších generací aut s torzkou. Je to asi nejlepší FWD auto na sněhu. Sice má velmi opatrné ASR a ESP, ale zase stačí stát na plynu a to auto se vyškrábe všude, je velmi neutrální a musíte dělat vyloženě blbosti, aby někde ustřelilo. Projel jsem s ním v loni Šumavu po sněhové kalamitě cestou z Rakouska, bez řetězů, všude se vyhrabal.
Máme jen trochu odlišný motor a to 2.0 16v 99kw s 4stupnovým hydroměničem. Sice to nemá reakci dvospojek, ale na 99 % času je to naprosto návykově pohodová motorizace, má na atmosféru i slušný kroutící moment a tak se pořád motor válí v nízkých otáčkách. Díky sekvenci se dá převodovce pomoct. Jeho eso v rukávu je ale gradace výkonu a nejedno moderní auto nečeká, jak to i na dálnici jede v nadlimitních rychlostech. Byl jsem s tím i na Autobahnu a jede kopec nekopec 180-190, na rovince lehce nad 200 Více nejede, protože převodovka.
Negativa
- Spotřeba sportovního auta i v klidné jízdě
Po 16 letech STK bez jediné chyby, mimo zlobivé stahovačky u řidiče (lanko, né elektromotor, ten je puvodní) vše OK
Já mám Gran Scenic taky s 2,0 a taky naprostá spokojenost. Dostatečný vnitřní prostor, pohodlné sezení a jízda, přesně řazení a vcelku rozumná spotřeba. Většinou kolem 7 litrů, ale dají se jezdit okresky i něco malinko přes 6 litrů.
Mám manuál, sice 6 stupnovy, ale rozsah zppřevodova i odpivide běžným stupnovy převodovka (Renault má jemnější rozdíly převodu).
Suma sumarum mohu jen doporzcit
Jo a koroze naprosto žádná. O tom si Octavie mohou nechat jen a pouze zdat
Lak zatím taky za mne cajk, i když ve Francii člověk natrefil na kosy s různými Mapama na kapotě a střeše. Nesledoval jsem jestli to byly běžné barvy či se to týkalo i metalíza.
Já bych řekl že současná auta v podstatě vůči tomu grand scenikovi nenabidnou žádnou přidanou hodnotu, zvláště pokud vezmeme v potaz pořizovací náklady a seskrtany výběr karoserii a motorizaci.
Ta krát to byla zlata doba automobismu.
Já si na spotřebu nestěžuj, asi mám jiný jízdní styl 😊. Je pravda že 180 jsem s ním ještě nejel, jezdím 110az 130, ale zas tímto tempem (když to jde) i po oreskach.
Tak přeji hodně pohodových km a ať nám Rendlici slouží dlouho a bez poruch.
S po FL mam necelých 7 celkovou spotřebu. S před FL (stejný motor i převodovka, taky grand jsem měl 7,6).
Ty máš automat, tak tam to bude více.
Za mne jediná nevýhoda je to netradiční odstopnovani tě 6 mechanická převodovky. Pokud by to bylo klasický 5kvalt plus nad to 6, tak i spotřeba by mohla být ještě o něco nižší.
Každopádně fajn auto. A když to vezmu, ekvivalent jemu vlastně už dnes ani sehnat nejde. Takže taky bude muset sloužit a snad nějaké pěkné evropské výlety ještě podstoupí chlapec rendlikovej 😊