Testy
takze sama automobilka vyhodila dyzl kvuli emisim
predpokladam, ze tam nechtela davat starou coudici 1.9tdi 66kW z jednickovy oktavky, ale to nejlepsi a nejnovejsi, co v naftovym dvoulitru ma ...
... a presto ho tam z duvodu emisi nedala
.
kdy dojde na zbyle naftaky v oktavce a dalsich modelech, a naftaky z nich vypadnou uplne a definitivne ???
predpokladam, ze tam nechtela davat starou coudici 1.9tdi 66kW z jednickovy oktavky, ale to nejlepsi a nejnovejsi, co v naftovym dvoulitru ma ...
... a presto ho tam z duvodu emisi nedala
.
kdy dojde na zbyle naftaky v oktavce a dalsich modelech, a naftaky z nich vypadnou uplne a definitivne ???
@topten Čo ti tá nafta urobila, že si taký besný?
@traveldrive
ty necejtis ty smrady, jedy a rakovinu, ktery z danove zvyhodnovanejch naftaku jde ??
ty necejtis ty smrady, jedy a rakovinu, ktery z danove zvyhodnovanejch naftaku jde ??
@topten
V průběhu svého života postihne rakovina každého třetího obyvatele a každý čtvrtý na ni zemře. Nejvíce Češi trpí na kožní nádory, karcinomy tlustého střeva a konečníku, u žen se neustále zvyšuje počet bojujících s rakovinou prsu a u mužů s prostatou.
...
Nových případů rakoviny plic, která je v 80 procentech způsobena kouřením, by podle odhadů mohlo v příštím roce začít ubývat.
...
Určitě na tom má podíl diesel, viď ty hujere... Jsi jen hlář (stejně jako mikeš)!
Většina rozumných lidí na rozdíl od tebe každou trubku nepoužívá k análním praktikám!!! A stejně tak že se v zimě kouří z výfuku neznamená kouřit výfuk...
V průběhu svého života postihne rakovina každého třetího obyvatele a každý čtvrtý na ni zemře. Nejvíce Češi trpí na kožní nádory, karcinomy tlustého střeva a konečníku, u žen se neustále zvyšuje počet bojujících s rakovinou prsu a u mužů s prostatou.
...
Nových případů rakoviny plic, která je v 80 procentech způsobena kouřením, by podle odhadů mohlo v příštím roce začít ubývat.
...
Určitě na tom má podíl diesel, viď ty hujere... Jsi jen hlář (stejně jako mikeš)!
Většina rozumných lidí na rozdíl od tebe každou trubku nepoužívá k análním praktikám!!! A stejně tak že se v zimě kouří z výfuku neznamená kouřit výfuk...
@rohYpnol
jestli hulis, chlastas, zeres prumyslovy potraviny, zijes a pracujes v zamorenym prostredi, a patris tedy k tem 80% jak uvadis je jen tvoje vec, a jsi schopny to ovlivnit, alespon pokud zijes na Zapade a ne v rossii, chine ... a podobnych zumpach
ale jestli na silnici potkam smradlavej, jedovatej a karcinogenni dyzl moc schopnej ovlivnit nejsem, pokud aspon obcas vyrazim do civilizace
.
mas podivny sexualni praktiky panadole
ale u tebe me to neprekvapuje
hlavne ze te to uspokojuje
jestli hulis, chlastas, zeres prumyslovy potraviny, zijes a pracujes v zamorenym prostredi, a patris tedy k tem 80% jak uvadis je jen tvoje vec, a jsi schopny to ovlivnit, alespon pokud zijes na Zapade a ne v rossii, chine ... a podobnych zumpach
ale jestli na silnici potkam smradlavej, jedovatej a karcinogenni dyzl moc schopnej ovlivnit nejsem, pokud aspon obcas vyrazim do civilizace
.
mas podivny sexualni praktiky panadole
ale u tebe me to neprekvapuje
hlavne ze te to uspokojuje
@topten
Kouření na veřejném prostranství není nikde nikým zakázáno! Nejsi schopný to ovlivnit!!! Lháři!!!
Mě diesel fakt nijak neubližuje, soused má diesel, já nemám se sousedem sebemenší problém... Ty sexuální praktiko... Tobě diesel ubližuje, tak nevím kam si to strkáš.
Kouření na veřejném prostranství není nikde nikým zakázáno! Nejsi schopný to ovlivnit!!! Lháři!!!
Mě diesel fakt nijak neubližuje, soused má diesel, já nemám se sousedem sebemenší problém... Ty sexuální praktiko... Tobě diesel ubližuje, tak nevím kam si to strkáš.
@topten cítím. Hned bych naftový auta zakázal. A taky kouření cigaret a topení dřevem, uhlím a časem i plynem. A bude líp. 😉
@rohYpnol
kdyz vidim, ze nekdo huli pred hospodou, tak prejdu na druhej chodnik, nemam s tim zadnej problem
minimalne za poslednich 5 roku si nevzpominam, ze by me nekdo obtezoval, ze mi huli pod nos
zase hledas problem tam, kde neni
.
kdyz jedu po silnici, kde predtim projel smradlavej dyzl, tak ten smrad je i ve vedlejsim pruhu a nepomuze nic, jedine kdyz je v dostrelu, tak ho rychle predjet
kdyz zastavim za smradlavym dyzlem v kolone, tak nemam vubec zadnou sanci zbavit se toho smradu, dostava se to i pres vnitrni okruh
.
kdyz davas vejfuk do souvisloti s analnima praktikama, tak prepokladam, ze mas nejakou zkusenost anebo vlhky sny
hele panadole, me to nevadi, delej si co chces, kdyz tim neobtezujes ostatni, tak ti do toho nemam co kecat
ja jsem tolerantni
ale nechapu ale proc jsi to vytah, kdyz se za to ted stydis
kdyz vidim, ze nekdo huli pred hospodou, tak prejdu na druhej chodnik, nemam s tim zadnej problem
minimalne za poslednich 5 roku si nevzpominam, ze by me nekdo obtezoval, ze mi huli pod nos
zase hledas problem tam, kde neni
.
kdyz jedu po silnici, kde predtim projel smradlavej dyzl, tak ten smrad je i ve vedlejsim pruhu a nepomuze nic, jedine kdyz je v dostrelu, tak ho rychle predjet
kdyz zastavim za smradlavym dyzlem v kolone, tak nemam vubec zadnou sanci zbavit se toho smradu, dostava se to i pres vnitrni okruh
.
kdyz davas vejfuk do souvisloti s analnima praktikama, tak prepokladam, ze mas nejakou zkusenost anebo vlhky sny
hele panadole, me to nevadi, delej si co chces, kdyz tim neobtezujes ostatni, tak ti do toho nemam co kecat
ja jsem tolerantni
ale nechapu ale proc jsi to vytah, kdyz se za to ted stydis
@rohYpnol
ses jak malej fakan, kterej po detech ve skolce hazi sutrama a kdyz oni po tobe zacnou hazet molitanovejma mickama tak se rozbrecis a bezis se schovat pod nejblizsi sukni
ses jak malej fakan, kterej po detech ve skolce hazi sutrama a kdyz oni po tobe zacnou hazet molitanovejma mickama tak se rozbrecis a bezis se schovat pod nejblizsi sukni
@topten
Tvoje názory jsou naprosto směšné a ubohé.
Dým z dieselu ti vadí, protože se mu nevyhneš. Ale smard a kouř z cigaret, kterému se nevyhneš úplně stejně, je podle tebe ok... Přitom v autě máš vždy možnost zapnout vnitřní cirkulaci, vzduch jde přes uhlíkové filtry atp... přitom kouř z cigaret dýcháš zcela bezprostředně...
Cigarety zabíjí, 80% rakoviny plic... Kde je ten diesel?!? Co??? Hujere!!! Jsi opravdový zoufalec a tvé názory jsou hodnotné asi jako psí lejno.
Tvoje názory jsou naprosto směšné a ubohé.
Dým z dieselu ti vadí, protože se mu nevyhneš. Ale smard a kouř z cigaret, kterému se nevyhneš úplně stejně, je podle tebe ok... Přitom v autě máš vždy možnost zapnout vnitřní cirkulaci, vzduch jde přes uhlíkové filtry atp... přitom kouř z cigaret dýcháš zcela bezprostředně...
Cigarety zabíjí, 80% rakoviny plic... Kde je ten diesel?!? Co??? Hujere!!! Jsi opravdový zoufalec a tvé názory jsou hodnotné asi jako psí lejno.
@Rohypnol
emise spalovacich motoru obsahuji jedy a rakovinotvorné latky.
Tady neni o cem diskutovat.
Je prokazana inspojitost s astmatem dalsima nemocema.
emise spalovacich motoru obsahuji jedy a rakovinotvorné latky.
Tady neni o cem diskutovat.
Je prokazana inspojitost s astmatem dalsima nemocema.
@topten
Cigarety způsobující většinu rakoviny plic ti nevadí.
Diesel proti tomu považuješ za nejhorší věc na světě...
Netřeba nic dalšího dodávat. Jsi jen psí lejno. Konec zvonec 🤣🤣🤣
Cigarety způsobující většinu rakoviny plic ti nevadí.
Diesel proti tomu považuješ za nejhorší věc na světě...
Netřeba nic dalšího dodávat. Jsi jen psí lejno. Konec zvonec 🤣🤣🤣
@rohYpnol
kuraci me fakt neobtezujou , protoze se jim muzu vyhnout
.
trochu poezie po ranu
o tobe
.
hov*no leží na ulici
rohY si ho dá na lžíci.
Říká: „To hov*no je mňam mňam,
ke svačině si ho dám.”
kuraci me fakt neobtezujou , protoze se jim muzu vyhnout
.
trochu poezie po ranu
o tobe
.
hov*no leží na ulici
rohY si ho dá na lžíci.
Říká: „To hov*no je mňam mňam,
ke svačině si ho dám.”
@topten
Kuřákovi se ne-vyhneš stejně jako kouřícímu autu a chápe to každý člověk aspoň průměrné inteligence. Resp. ještě hůř, protože když je nahuleno před restaurací a člověk jde dovnitř, tak se tomu kouři prostě vyhnout NELZE!!!
Ano to co jsi napsal je opravdu na tvé úrovni. Máš hodnotu jako psí lejno.
Kuřákovi se ne-vyhneš stejně jako kouřícímu autu a chápe to každý člověk aspoň průměrné inteligence. Resp. ještě hůř, protože když je nahuleno před restaurací a člověk jde dovnitř, tak se tomu kouři prostě vyhnout NELZE!!!
Ano to co jsi napsal je opravdu na tvé úrovni. Máš hodnotu jako psí lejno.
@topten
zalezi to jakejch pajzlu chodis
podle vyjadrovani pata cenova s bezzubejma dezolatama s celem na omakartovym stole
ty si v tech vykalech evidentne rochnis
vykale
zalezi to jakejch pajzlu chodis
podle vyjadrovani pata cenova s bezzubejma dezolatama s celem na omakartovym stole
ty si v tech vykalech evidentne rochnis
vykale
@topten ta věta je napsaná zvláštně, pojďme si to trošku rozebrat.
"Škoda Octavia RS čtvrté generace se původně představila se širokou nabídkou motorizací, skládající se z benzinové předokolky s manuálem i DSG, naftovou čtyřkolkou nebo plug-in hybridu iV, ale zpřísňující se emise i preference zákazníků jí nakonec omezily na pouhou jednu variantu. "
Pokud se tu mluví o emisích, myslí se tím emise CO2. Ty má benzínová verze ze všech nejhorší, přesto se udržela ve výrobě právě ta. Proč to tak je?
No, do hlavy jim nevidím, ale myslím, že se rozhodli nechat si benzínové RS jako ten imagemaker a PHEV zařízli ve chvíli, kdy se podařilo splnit emisní cíle. Nebyl bych úplně překvapený, kdyby se letos PHEV do Octavie vrátil.
RS TDI... asi se báli, že by to lidi kupovali 😉
"Škoda Octavia RS čtvrté generace se původně představila se širokou nabídkou motorizací, skládající se z benzinové předokolky s manuálem i DSG, naftovou čtyřkolkou nebo plug-in hybridu iV, ale zpřísňující se emise i preference zákazníků jí nakonec omezily na pouhou jednu variantu. "
Pokud se tu mluví o emisích, myslí se tím emise CO2. Ty má benzínová verze ze všech nejhorší, přesto se udržela ve výrobě právě ta. Proč to tak je?
No, do hlavy jim nevidím, ale myslím, že se rozhodli nechat si benzínové RS jako ten imagemaker a PHEV zařízli ve chvíli, kdy se podařilo splnit emisní cíle. Nebyl bych úplně překvapený, kdyby se letos PHEV do Octavie vrátil.
RS TDI... asi se báli, že by to lidi kupovali 😉
@Emel
Automobilka myslim pracuje s CO2 ekv. a do CO2 sa tedy prepocitava aj produkcia napr. N2O... okrem toho sa meria produkcia tuhych castic: "Proto je i riziko spojené s částicemi PM2,5 a PM1 podstatnější. Částice PM2,5 ze spalování uhlí jsou dvakrát horší než částice PM2,5 z jiných zdrojů." Riesi sa aj povod castic.
Vseobecne asi nejde tak lahko nahliadat na emisie, samotne CO2 kvoli spotrebe je jedna vec, CO2 ekv. je vec druha a tuhe castice a syra vec tretia 😄
Automobilka myslim pracuje s CO2 ekv. a do CO2 sa tedy prepocitava aj produkcia napr. N2O... okrem toho sa meria produkcia tuhych castic: "Proto je i riziko spojené s částicemi PM2,5 a PM1 podstatnější. Částice PM2,5 ze spalování uhlí jsou dvakrát horší než částice PM2,5 z jiných zdrojů." Riesi sa aj povod castic.
Vseobecne asi nejde tak lahko nahliadat na emisie, samotne CO2 kvoli spotrebe je jedna vec, CO2 ekv. je vec druha a tuhe castice a syra vec tretia 😄
@lamal
pochybuju, ze se sklenikovej efekt NOx prepocitava na sklenikovej efekt CO2 a po secteni s vyprodukovanym skutecnym CO2 z toho vyjde nejaky celkovy sklenikovy cislo prepocteny na CO2
to by na tom chrocht byl o dost hur nez benzinak, protoze NOx je v tomhle ohledu mnohem "ucinnejsi"
.
ja jsem pro at se to takhle dela, at se uvadi i NOx, v tom pripade ale naftaky koncej v okamziku zavedeni tyhle procedury
.
NOx udava treba toyota - corola - 140koni 3.5mg NOx/km, 196koni 5.1mg NOx/km
.
limit pro chrocht je 80mg NOx/km
pochybuju, ze se sklenikovej efekt NOx prepocitava na sklenikovej efekt CO2 a po secteni s vyprodukovanym skutecnym CO2 z toho vyjde nejaky celkovy sklenikovy cislo prepocteny na CO2
to by na tom chrocht byl o dost hur nez benzinak, protoze NOx je v tomhle ohledu mnohem "ucinnejsi"
.
ja jsem pro at se to takhle dela, at se uvadi i NOx, v tom pripade ale naftaky koncej v okamziku zavedeni tyhle procedury
.
NOx udava treba toyota - corola - 140koni 3.5mg NOx/km, 196koni 5.1mg NOx/km
.
limit pro chrocht je 80mg NOx/km
@topten
Konkretne N20, ktory produkuju motory s catmi sa prepocitava do CO2 ekv.
Emelovi som chcel odjednodusit pohlad na emisie pohonnej jednotky "Pokud se tu mluví o emisích, myslí se tím emise CO2. Ty má benzínová verze ze všech nejhorší, přesto se udržela ve výrobě právě ta."
Ty si to doplnil este o NOxy.
Konkretne N20, ktory produkuju motory s catmi sa prepocitava do CO2 ekv.
Emelovi som chcel odjednodusit pohlad na emisie pohonnej jednotky "Pokud se tu mluví o emisích, myslí se tím emise CO2. Ty má benzínová verze ze všech nejhorší, přesto se udržela ve výrobě právě ta."
Ty si to doplnil este o NOxy.
@topten
Jojo, corolla 3.5 a 5.1mg. A octavka?
To je docela oříšek zjistit, uspesne to tají. Mají důvod?
https😐/www.google.com/url?…
https😐/www.fleetnews.co.uk/emissions-data/skoda-octavia-2014-estate-manual-1598/8908/
https😐/www.google.com/url?…
https😐/www.google.com/url?…
Zkusím hledat NOx u VAG dal, ale je jasné, proč to schovávají.
Jojo, corolla 3.5 a 5.1mg. A octavka?
To je docela oříšek zjistit, uspesne to tají. Mají důvod?
https😐/www.google.com/url?…
https😐/www.fleetnews.co.uk/emissions-data/skoda-octavia-2014-estate-manual-1598/8908/
https😐/www.google.com/url?…
https😐/www.google.com/url?…
Zkusím hledat NOx u VAG dal, ale je jasné, proč to schovávají.
@Mikesus
to je sila
2.0tdi 2021 - predpokladam "nejcistsi" euro 6d
tak to je propadak
PN katastrofa
NOx zoufalstvi
N2O na odstrel
to auto nema na silnici co delat
europa se svejma emisnima limitama je fakt hodne pozadu
cca 3x vyssi emisni limity na NOx proti USA, japonsku a dokonce i chine
upadek v primem prenosu
diky nekolika desetiletim danovyho zvyhodnovani nafty
to je sila
2.0tdi 2021 - predpokladam "nejcistsi" euro 6d
tak to je propadak
PN katastrofa
NOx zoufalstvi
N2O na odstrel
to auto nema na silnici co delat
europa se svejma emisnima limitama je fakt hodne pozadu
cca 3x vyssi emisni limity na NOx proti USA, japonsku a dokonce i chine
upadek v primem prenosu
diky nekolika desetiletim danovyho zvyhodnovani nafty
@Emel
ale houby
kdyz se mluvi o emisich, tak se mluvi hlavne o NOx
CO2 neni legislativni problem, i kdyby se prekracovalo 5x
dieselgate pred 9 lety byl o NOx, CO2 tam nehralo zadnou roli
.
a kdyz se podivas na emise stejne vykonnyho benzinu vs nafty, tak u oktavky 1.5tsi/110kW v automatu 114-124g/km, naftak ve stejny konfiguraci 2.0tdi/110kW v automatu 120-129g/km
rozdil 4% ve prospech benzinaku
.
a kdyz se podivas na supa, tak 2.0tsi/195kW 4x4 168-181g/km, 2.0tdi/142kW 4x4 147-161g/km.
rozdil 11% ve prospech naftaku. ale benzinak ma o 1/3 vyssi vykon
.
a u kodiaku - 2.0tsi/150kW 4x4 168-181g/km, 2.0tdi/142kW 4x4 156-174g/km.
rozdil 4% ve prospech naftaku. ale benzinak ma o 6% vyssi vykon
ale houby
kdyz se mluvi o emisich, tak se mluvi hlavne o NOx
CO2 neni legislativni problem, i kdyby se prekracovalo 5x
dieselgate pred 9 lety byl o NOx, CO2 tam nehralo zadnou roli
.
a kdyz se podivas na emise stejne vykonnyho benzinu vs nafty, tak u oktavky 1.5tsi/110kW v automatu 114-124g/km, naftak ve stejny konfiguraci 2.0tdi/110kW v automatu 120-129g/km
rozdil 4% ve prospech benzinaku
.
a kdyz se podivas na supa, tak 2.0tsi/195kW 4x4 168-181g/km, 2.0tdi/142kW 4x4 147-161g/km.
rozdil 11% ve prospech naftaku. ale benzinak ma o 1/3 vyssi vykon
.
a u kodiaku - 2.0tsi/150kW 4x4 168-181g/km, 2.0tdi/142kW 4x4 156-174g/km.
rozdil 4% ve prospech naftaku. ale benzinak ma o 6% vyssi vykon
@topten sám si odpovídáš:
"a kdyz se podivas na supa, tak 2.0tsi/195kW 4x4 168-181g/km, 2.0tdi/142kW 4x4 147-161g/km.
rozdil 11% ve prospech naftaku. ale benzinak ma o 1/3 vyssi vykon"
+- stejně by to bylo i u Octavie RS TSI a TDI, stejné motory... legislativně v tom žádný problém není a emise NOx nejsou problém.
"a kdyz se podivas na supa, tak 2.0tsi/195kW 4x4 168-181g/km, 2.0tdi/142kW 4x4 147-161g/km.
rozdil 11% ve prospech naftaku. ale benzinak ma o 1/3 vyssi vykon"
+- stejně by to bylo i u Octavie RS TSI a TDI, stejné motory... legislativně v tom žádný problém není a emise NOx nejsou problém.
@Emel
tak to proste je, ze vykonnejsi motor zere vic, ja na tom nevidim nic divnyho
tak to porovnej s chrochtem 195kW, jestli nejakej v supu najdes
u podobne vykonnejch kadaku 2.0tsi vs 2.0tdi jsou emise podobny - umerny k vykonu
a u stejne vykonny oktavky benzinovy vs chrochtavy 110kW je na tom benzin lip
to se ti ale evidentne nehodi do tech tvejch povidacek
.
emise NOx problem jsou kdyz je prekrocis - vzpomen si na dieselgate
VW za to vycaloval na pokutach cca 1 bln v ceskejch
ten ceskej bln, ne americkej
.
hele, nema to cenu
PS😒br /> jeste pro porovnani s A6 (jinde jsem necelejch 200kW chrocht nenasel)😒br /> 2.0tdi 150kW 4x4 141-162g CO2/km = cca stejne jako stejne vykonnej chrochtavej sup
3.0tdi 180kW 4x4 160-181g CO2/km = cca stejne jako o 15kW vykonnejsi benzinovej sup
tak to proste je, ze vykonnejsi motor zere vic, ja na tom nevidim nic divnyho
tak to porovnej s chrochtem 195kW, jestli nejakej v supu najdes
u podobne vykonnejch kadaku 2.0tsi vs 2.0tdi jsou emise podobny - umerny k vykonu
a u stejne vykonny oktavky benzinovy vs chrochtavy 110kW je na tom benzin lip
to se ti ale evidentne nehodi do tech tvejch povidacek
.
emise NOx problem jsou kdyz je prekrocis - vzpomen si na dieselgate
VW za to vycaloval na pokutach cca 1 bln v ceskejch
ten ceskej bln, ne americkej
.
hele, nema to cenu
PS😒br /> jeste pro porovnani s A6 (jinde jsem necelejch 200kW chrocht nenasel)😒br /> 2.0tdi 150kW 4x4 141-162g CO2/km = cca stejne jako stejne vykonnej chrochtavej sup
3.0tdi 180kW 4x4 160-181g CO2/km = cca stejne jako o 15kW vykonnejsi benzinovej sup
@topten vymýšlíš nesmysly. Pokud by byla RS TDI, pak je přece křišťálově jasné, co by tam bylo za motor - 2.0TDI 142KW. A že by plnil normu pro NOx a že by měl nižší emise CO2 než benzín - ano, benzín je silnější, no a co? To z hlediska emisních pokut nehraje roli.
@?
Z tohto vlakna plynie, ze by mohli pokutovat celkove mnozstvo NOx automobilky ... Emel sa opiera o normu, ze ked ju plni nie je problem, ak ide o celkove mnozstvo pre vsetky modely podobne ako s CO2, pokuta by bola za vyssie NOx aj pri dodrzanej norme. Diesle by boli pre automobilku drahsie.
Z tohto vlakna plynie, ze by mohli pokutovat celkove mnozstvo NOx automobilky ... Emel sa opiera o normu, ze ked ju plni nie je problem, ak ide o celkove mnozstvo pre vsetky modely podobne ako s CO2, pokuta by bola za vyssie NOx aj pri dodrzanej norme. Diesle by boli pre automobilku drahsie.
@Emel
samozrejme by tam moh bejt chrocht 142kW
proti benzinu 195kW
benzinak o vic jak 1/3 vykonnejsi
o skoro metrak lehci
se zrychlenim na stovce o 1-2sec driv, na 200 o 10 sec driv
zaslouzil by si ten chrocht jeste oznaceni RS?
to bys klidne moh vyhrabat a dat tam 1.6tdi
nebo 1.0mpi
.
manazirci usoudili ze to "sportovniho" auta dat chrocht, navic s o tolik horsima parametrama, je blbost
PS😒br /> preposilam link od Mikesuse abys videl, jak "cistej" ten 2.0tdi je
https😐/www.greenncap.com/…49_Datasheet.pdf
samozrejme by tam moh bejt chrocht 142kW
proti benzinu 195kW
benzinak o vic jak 1/3 vykonnejsi
o skoro metrak lehci
se zrychlenim na stovce o 1-2sec driv, na 200 o 10 sec driv
zaslouzil by si ten chrocht jeste oznaceni RS?
to bys klidne moh vyhrabat a dat tam 1.6tdi
nebo 1.0mpi
.
manazirci usoudili ze to "sportovniho" auta dat chrocht, navic s o tolik horsima parametrama, je blbost
PS😒br /> preposilam link od Mikesuse abys videl, jak "cistej" ten 2.0tdi je
https😐/www.greenncap.com/…49_Datasheet.pdf
@topten k tomu dvě věci😒br />
1) s tím výkonem to tak bylo vždycky, je tam kontinuální evoluce od O3RS a její kombinace 162kW/135kW přes následující 180kW /147kW až k potenciální 195kW/142kW. Vždycky tu byla volba mezi lépe jezdící silnější benzínovou a slabší a úspornější naftovou a klidně by to tak mohlo pokračovat.
2) podívej se úplně nahoru, o čem tohle vlákno je - o tom, že důvodem byly "zpřísňující se emise i preference zákazníků" - ale z pohledu emisí platí automobilka větší pokutu za benzín než by platila za naftu. Takže ta věta by šla vykládat jedině tak, že "bojíme se, že by se nafta moc prodávala, tak necháme v nabídce jen benzín, který si tolik lidí nekoupí".
2) podívej se úplně nahoru, o čem tohle vlákno je - o tom, že důvodem byly "zpřísňující se emise i preference zákazníků" - ale z pohledu emisí platí automobilka větší pokutu za benzín než by platila za naftu. Takže ta věta by šla vykládat jedině tak, že "bojíme se, že by se nafta moc prodávala, tak necháme v nabídce jen benzín, který si tolik lidí nekoupí".
@topten
Dival som sa na legislativu a CO2 ekvivalent fakt neriesia, (na rozdiel od emisii v inych odvetviach).
Tym padom sa nezaoberaju s NOx v ramci pokutovania za prekrocene CO2 g/km... domnieval som sa, ze mozu riesit aj ine hodnoty emisii uvedene v detajlnejsej info, ale skutocne je to pokutovane len za g/Km CO2.
Tym padom ma Emel recht s RS TDI.
Dival som sa na legislativu a CO2 ekvivalent fakt neriesia, (na rozdiel od emisii v inych odvetviach).
Tym padom sa nezaoberaju s NOx v ramci pokutovania za prekrocene CO2 g/km... domnieval som sa, ze mozu riesit aj ine hodnoty emisii uvedene v detajlnejsej info, ale skutocne je to pokutovane len za g/Km CO2.
Tym padom ma Emel recht s RS TDI.
Na auto.cz si vyfasovala 5 hvězd a plno chvály. A teď uvidíme, jaké budou prodeje. Kolik lidí jí dá přednost před Teslou 3 LR ve čtyřkolce se zrychlením 0-100 za 4,4s za cca stejné peníze při podobné výbavové konfiguraci. Ano, Oktávka má zvuk. A to je vše.
@johny555
tak narovinu, kdybych si musel vybrat mezi temahle dvouma, tak si asi jako posledni spalovaci auto v zivote vyberu tu oktavku a to rikam jako EV fan
tak narovinu, kdybych si musel vybrat mezi temahle dvouma, tak si asi jako posledni spalovaci auto v zivote vyberu tu oktavku a to rikam jako EV fan
@topten Muzu vedet proc? Jen tak se ptam 😄
@johny555
To vážne porovnávate Teslu s týmto? Každý čo má trocha rozum si kúpi túto Octaviu. Prečo? Lebo o 4, 5, 7 rokov ju predá za adekvátne peniaze. Teslu nie. EV nikto nechce ani nové nie to ešte použité. Kto si kupuje auto na dlhú dobu 10+ rokov si tiež zvolí radšej Octaviu.
To vážne porovnávate Teslu s týmto? Každý čo má trocha rozum si kúpi túto Octaviu. Prečo? Lebo o 4, 5, 7 rokov ju predá za adekvátne peniaze. Teslu nie. EV nikto nechce ani nové nie to ešte použité. Kto si kupuje auto na dlhú dobu 10+ rokov si tiež zvolí radšej Octaviu.
@Prezivkynetreba Toto platilo možno tak v roku 2018, nie ale dnes. Trochu si zaspal dobu. Zostatková hodnota tejto octavie a Tesly 3 bude po 5 rokoch dosť podobná.
@johny555 Dobrý den, možná to působí, že Tesla Model 3 LR nabízí víc, ale jak už zaznělo v komentářích, každé z těchto aut cílí na jinou skupinu zákazníků.
@johny555
No, jestli chceš srovnávat T3 s Octavií, tak jsi zřejmě po vážném úrazu hlavy... Octavia má reálnou využitelnost asi o 3 světelné roky před Teslou.
No, jestli chceš srovnávat T3 s Octavií, tak jsi zřejmě po vážném úrazu hlavy... Octavia má reálnou využitelnost asi o 3 světelné roky před Teslou.
Jakou mimo tankovani ? Liftbacky jsou oba a poruchove jsou podobne 😉 @rohYpnol
@Ozzman je mi skoro trapný ti to psát, ale Tesla Model 3 je sedan. Tady v testu je kombík, to jen tak pro jistotu.
@Ozzman Ozzy nějak se zapomínáš 😄 Btw S tou použitelností TM3 si asi děláš srandu, ne? Tak možná na korzování po městě 😄
Ja v tom jel a do kufru jsem nekoukal, takze si sypu popel na hlavu, zil jsem v domeni ze je lift, ale ors je preci i jako liftback, nebo se neco zmenilo ? Nedoufal sem, ze to nekdo srovnava s ko mibi a mysli to vazne. Jinak ten dojezd, myslim ze kdyz ofci das napit, taky ten radius s novou Teslou bude mit podobnej 😉@Ozzman
@johny555 octavia. Bohužel RS provedení není zrovna cílovka zákazníků pokukujicich po tesle. 😉
Co se vic bude prodává, rajčata a nebo hermelín?
Co se vic bude prodává, rajčata a nebo hermelín?
Porad se da koupit Focus ST...
@Alpha Tango pořád se dá koupit auto. Ještě je nezakazali vlastnit.
@Pepa_007
Presne. Pořád můžeš koupit jedomet a nicit svému okolí zdraví. Dnes máš právo všem v okolí nicit zdravi a povinnost to trpět. Podle WHO je zdravotně nezávadný limit N2O 10 µg/m3, evropská komise to zvedla na 40, aby nemusela řešit diesely a i to je běžně prekracovano
https😐/www.idnes.cz/…5212_domaci_onkr
Presne. Pořád můžeš koupit jedomet a nicit svému okolí zdraví. Dnes máš právo všem v okolí nicit zdravi a povinnost to trpět. Podle WHO je zdravotně nezávadný limit N2O 10 µg/m3, evropská komise to zvedla na 40, aby nemusela řešit diesely a i to je běžně prekracovano
https😐/www.idnes.cz/…5212_domaci_onkr
Fokus ST je za mne zajimavejsi auto, jen bych se bal tvrdosti, ors si vzdy na sportak hrala vizualem, a mimo silnych motoru to bylo relativne normalni auto, coz je jako daily lepsi, Fokus uz je vice hothatchem/hotkombi @Alpha Tango
Nerozumiem prečo tam nedajú 4x4, hlavne keď to malo tdi-cko.
Už 140kw je z mojej skúsenosti veľa na predok...
Asi by som mal silnú motiváciu vziať radšej Superb so 4x4, či to nebude aj rýchlejšie zvezenie vďaka 4kolke.
Už 140kw je z mojej skúsenosti veľa na predok...
Asi by som mal silnú motiváciu vziať radšej Superb so 4x4, či to nebude aj rýchlejšie zvezenie vďaka 4kolke.
@Rasto Na křižovatce určitě. Záleží kde chceš závodit.
@Mokrous
Závodit? S dieselovým kombíkem? 140 kw? Můžu závodit ve velikosti kufru, třeba...
Závodit? S dieselovým kombíkem? 140 kw? Můžu závodit ve velikosti kufru, třeba...
@Mokrous tak práve v zatáčkach, predok má celkom dosť práce so zatáčaním... a o funfactore ani nehovorím, tam je 4x4 zabavnejsia ako prednokolka.
Samozrejme dôvod je a volá sa Golf R. Kto by si ho kúpil, keby to isté dostal v octavke...
Samozrejme dôvod je a volá sa Golf R. Kto by si ho kúpil, keby to isté dostal v octavke...
@Rasto Chápu, ale mě 4x4 nepřipadá jako něco pro zábavu, ale spíš pro jistotu a bezpečnost. Prostě to zvládne víc, dokud nepřijde na řadu brzdění... Já většinou jezdím radši s jednou poháněnou nápravou. Alespoň vím včas, kde jsou limity. A navíc 4x4 krade výkon a je v konečném důsledku jen těžší, dražší, užranější a pomalejší. Každopádně jsou párkrát v roce situace, kde bych 4x4 ocenil, ale zatím jsem se bez něj posledních 30 let obešel i v Alpách a řetězy jsem taky v životě nemusel nasazovat. Ale je fakt, že nemusím jezdit vždy a všude a každý den...
@Rasto no... ještě nedávno se říkalo, že haldex po jízdní stránce celkem nic nepřináší a jízdně je kromě odpichu z místa lepší předokolka... třeba u Leonu. Ani Golf R nebyl braný jako jízdně zajímavější, než nějaké ty lepší edice GTI. Tohle se zásadně změnilo s příchodem vektorování točivého momentu u eRka.
@Emel to neviem posúdiť, ale nechce sa mi veriť, že by bol Haldex až tak blbo urobeny. Fyzikalne je to jasné keď chcem pridať na výjazde zo zákruty, keby som mal všade otvorené diferenciály tak dokážem na cestu preniesť viac ako 2x toľko výkonu. Takisto aj keď už trakcia nestačí, tak auto nemá také tendencie k nedotáčavosti ako FWD.
@Mokrous neviem, FWD mi zo všetkých pohonov príde najmenej zábavne - keď to prepískneš v zákrute, ideš po tečne vonku, lebo predné kolesá stratia grip. AWD vie predsa lepšie vytiahnuť zo zákruty a auto sa správa neutrálnejsie.
Samozrejme v beznom spalovacom aute FWD stačí, ja narazam na to, že O4RS by to pomohlo k zábavnosti, nie že by to bolo treba z praktických dôvodov.
Samozrejme v beznom spalovacom aute FWD stačí, ja narazam na to, že O4RS by to pomohlo k zábavnosti, nie že by to bolo treba z praktických dôvodov.
@Rasto no... řeknu ti to takhle - Cupra měla svého času oboje a držitelem rekordu na Nurburgringu je předokolka. S manuálem. V kombíku.
@Emel to sa mi nechce veriť. Nebude to mať náhodou iný dôvod?
Podľa internetu 7:58 zajazdila FWD cupra s 280k a tesne predbehla Megane rs - bola tak najrychlejsia prednokolka na nurburingu.
A cupra 300k awd zajazdila čo som našiel 8:12.
Nechceli len veľmi ten rekord a nedali tej FWD nejaké lepšie pneu napríklad? A AWD to proste šla na fabrických, lebo tam nemala aký rekord prekonat.
Ale znova hovorim príde mi krajne nepravdepodobne, aby awd + 20k auto bolo pomalšie ak je všetko ostatné na ňom rovnaké.
Podľa internetu 7:58 zajazdila FWD cupra s 280k a tesne predbehla Megane rs - bola tak najrychlejsia prednokolka na nurburingu.
A cupra 300k awd zajazdila čo som našiel 8:12.
Nechceli len veľmi ten rekord a nedali tej FWD nejaké lepšie pneu napríklad? A AWD to proste šla na fabrických, lebo tam nemala aký rekord prekonat.
Ale znova hovorim príde mi krajne nepravdepodobne, aby awd + 20k auto bolo pomalšie ak je všetko ostatné na ňom rovnaké.
@Rasto
To je právě to. Vyšší hmotnost, vyšší přenosové ztráty, a kvůli hmotnosti i vyšší odstředivá síla v zatáčkách, se kterou se pneu musí popasovat a pak je průjezd zatáčkou ve výsledku pomalejsi při dobré adhezi. Při snížené adhezi už je samozřejmě karta na druhé straně.
To je právě to. Vyšší hmotnost, vyšší přenosové ztráty, a kvůli hmotnosti i vyšší odstředivá síla v zatáčkách, se kterou se pneu musí popasovat a pak je průjezd zatáčkou ve výsledku pomalejsi při dobré adhezi. Při snížené adhezi už je samozřejmě karta na druhé straně.
@Rasto měli jaký rekord překonat, FWD Cupra ST (tj. kombík) byla nejrychlejším kombíkem na ringu (divnej rekord, ale co už)... nejen FWD, ale absolutně, rychlejší než předchozí Audi RS6 (taky divné, ale statistiky mluví tak).
Nechci to prezentovat jako "tvrdý fakt", spíš to jsou takové indicie... ale o tom, že na zajímavé svezení je lepší volit GTI-P než R se mluvilo dlouhodobě.
Nechci to prezentovat jako "tvrdý fakt", spíš to jsou takové indicie... ale o tom, že na zajímavé svezení je lepší volit GTI-P než R se mluvilo dlouhodobě.
Opět budu chválit. V dnenší době blahořečme Škodu za to, že tyhle modely dělá a na zákazníky nekašle.
Ano, bohužel díky EU zákazník přišel o TDI RS, ale benzin je stále dobrou volbou. Také TSI je díky EU opět o kus horší než byl dříve, ale stále i to je super nabídka.
Tady je naštěstí ještě volant s logem, takže top strop. Co mi chybí, jsou mlhovky. To je chyba. Stejně tak mě mrzí, že i zadní podlaha kufru už je nelakovaná a už i tady se šetří... Bohužel. Ale dokonce stále máme pravé koncovky výfuku... Pecka.
Kdo má pochyby, doporučuji pohled do ceníků a konfigurátorů Renaultu a Stellantis. Ano, Octavia RS je v dnešní době doslova třídní poklad.
Ano, bohužel díky EU zákazník přišel o TDI RS, ale benzin je stále dobrou volbou. Také TSI je díky EU opět o kus horší než byl dříve, ale stále i to je super nabídka.
Tady je naštěstí ještě volant s logem, takže top strop. Co mi chybí, jsou mlhovky. To je chyba. Stejně tak mě mrzí, že i zadní podlaha kufru už je nelakovaná a už i tady se šetří... Bohužel. Ale dokonce stále máme pravé koncovky výfuku... Pecka.
Kdo má pochyby, doporučuji pohled do ceníků a konfigurátorů Renaultu a Stellantis. Ano, Octavia RS je v dnešní době doslova třídní poklad.
@rohYpnol
pockej pockej pockej proc je tsi horsi nez minule? U Superbu iii byla nejhorsi 200kw, stara 206 a i ta se kterou to koncilo byla mnohem lepsi nez 200. Mas tu 195 projetou?
pockej pockej pockej proc je tsi horsi nez minule? U Superbu iii byla nejhorsi 200kw, stara 206 a i ta se kterou to koncilo byla mnohem lepsi nez 200. Mas tu 195 projetou?
@kesumb
Protože už má jen přímý vstřik a přišel o ten nepřímý. Předpokládám že to udělali i u téhle výkonné varianty.
Protože už má jen přímý vstřik a přišel o ten nepřímý. Předpokládám že to udělali i u téhle výkonné varianty.
Pořád solidní kus auta, potěšitelné změny v rámci faceliftu.
Kvituju opět rozšířenou nabídku barev... 6 barev včetně modré metly bez příplatku, přes 20 dalších za přijatelných 18.000Kč - to je fakt super, když to srovnáme třeba s RS3 (modří vědí...).
Horší je to s kolama, jen jeden design v 18" a jeden v 19", každý ve dvou variacích, ani jeden nějak super krásný... tady bývalo lépe.
PS: docela vtipné překlepy, motor co táhne přes nejsilnější střešní pásmo a tak... 😄
Kvituju opět rozšířenou nabídku barev... 6 barev včetně modré metly bez příplatku, přes 20 dalších za přijatelných 18.000Kč - to je fakt super, když to srovnáme třeba s RS3 (modří vědí...).
Horší je to s kolama, jen jeden design v 18" a jeden v 19", každý ve dvou variacích, ani jeden nějak super krásný... tady bývalo lépe.
PS: docela vtipné překlepy, motor co táhne přes nejsilnější střešní pásmo a tak... 😄
@Emel jj stresne pasmo som mal skopirovane... tak nic 😁
RS combi super auto na pomery dnesnej doby, skoda ze nema manual.
RS combi super auto na pomery dnesnej doby, skoda ze nema manual.
OT: Donald Trump = konec zelené politiky v USA 🤣🤣🤣 Bravo!!!
Tak, teď je na řadě konečně sejmout politiku von der Leyen v EK 😎
Tak, teď je na řadě konečně sejmout politiku von der Leyen v EK 😎
@rohYpnol tak Leyen soudí. Je obviněná.
@Pepa_007 Najvyšší čas ,aby ju zavreli az kým zhnije v base.S jej koncom príde aj koniec GD aj v EÚ a liberáli definitívne skončia v prepadlisku dejín.
@Superbird Kéž bys měl pravdu. Snad se ještě evropský průmysl a energetiku podaří zachránit! A samozřejmě hlavně evropské automobilky!!! 🙏
Co nema pres 1000 koni je k nicemu!
A vlastne se s tim vubec neda jezdit.
Nebal bych se rict, ze zrychleni z 0 na 100 za dobu delsi nez 3 vteriny je nebezpecne!!
A vlastne se s tim vubec neda jezdit.
Nebal bych se rict, ze zrychleni z 0 na 100 za dobu delsi nez 3 vteriny je nebezpecne!!
@Ja Prvni 123
Jsi to povýšil na jinej level. Ja měl za to, že ze dvora dnes nikdo nevyjede, kdyz nemá alespoň 300 koní 😄
Jsi to povýšil na jinej level. Ja měl za to, že ze dvora dnes nikdo nevyjede, kdyz nemá alespoň 300 koní 😄
@Mikesus No většinou jsou to právě EV fans, co tohle tvrdí 😄 Mě stačí 130/150k a v pohodě, dojedu kam potřebuju a většinou i dost svižně. Pravda hodilo by se i víc, ale není to nutné...
Zaříznutí verze s manuálem je neodpustitelné a neomluvitelné! 😢😢😢👎
hiphop
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Za mňa pekné auto a v tomto prípade aj super farba aj konfigurácia a ak je niekto ochotný dať 51 000 € za RS tak OK . A sú aj ďalšie možnosti napr . https😐/www.sauto.cz/…v👋v60/203941431
Otázka je proč si kupovat tohle, když Focus ST v manuálu stojí stejně a má lepší motor a podstatně lepší podvozek.
Super je také zrušení toho děsného umělého zvuku motoru. U n5 performance stále je a je příšerný.