Novinky
Přihlásit pro přidání komentáře
3_diamanty
Zaujimal by ma cas v zelenom pekle... lebo predchodcu tam tusim porazilo aj lupo gti .. tak snad novy kodiaq nebude rychly len na papieri ... aj jed kodiaq rs ma vseobecne asi taky zmysel ako keby bol defender v dvojkolke... proste hovadina no... inak klasicky kodiaq je parada to zase aby bolo jasne
@3_diamanty To je vidět jak autům nerozumíš. Čím lepší to bude mít čas na ringu, tím hůř se v tom bude cestovat. Snížit, odlehčit, přitvrdit, změnit geometrii to znamená lepší čas a horší komfort.
@KANKUNEN Toto je RS verzia, asi to nie je na cestovanie, ale rally sport na časy na okruhoch 🙂
rohYpnol
1) Přišel 2.0 TSI o nepřímý vstřik? Předpokládám že ano. Proč? Emise (EU)?
2) Minimální výška sedáku řidiče Kodiaqu - hlavně ve srovnání s minulou generací?
3) Zvuk - odladění výfuku, umělý zvuk...
4) Ideální velikost kol
5) Dimnezování brzdové soustavy - pístky, velikosti kotoučů...
6) Standartní dodávané penu
7) Nastavení, preference haldexu
Díky.
2) Minimální výška sedáku řidiče Kodiaqu - hlavně ve srovnání s minulou generací?
3) Zvuk - odladění výfuku, umělý zvuk...
4) Ideální velikost kol
5) Dimnezování brzdové soustavy - pístky, velikosti kotoučů...
6) Standartní dodávané penu
7) Nastavení, preference haldexu
Díky.
@rohYpnol Tobě něco řekne pístek?
@rohYpnol
Ještě k 1) když přišel 2.0 tsi i v Kdiaqu a Octavii RS o nepřímý vstřik, tak jak vyřešili soudruzi problémy s karbonováním?
Ještě k 1) když přišel 2.0 tsi i v Kdiaqu a Octavii RS o nepřímý vstřik, tak jak vyřešili soudruzi problémy s karbonováním?
@rohYpnol
ja jen s primym vstrikem s tsi ujel pres 250tis km na jednom motoru a bez problemu
ja jen s primym vstrikem s tsi ujel pres 250tis km na jednom motoru a bez problemu
Radim Coufalík
Příspěvek podléhá schvalování.
Martin Korbel
Zní Dynamic Sound Boost lépe než v předchozí generaci? Byl to spíše nepříjemný a únavný zvuk.
Je možné ho nastavit tak, aby nebyl při nastartování automaticky zapnutý?
Je možné ho nastavit tak, aby nebyl při nastartování automaticky zapnutý?
Mikesus
Mne by zajímalo, jestli už konečně nebouchá zadní náprava. Ten červencovej co jsem projížděl, bouchal hrozně.
Petr Fojtík
Dobrý den. Zajímá mě, reálné zrychlení 0-100, 0-200 km/h. Spotřeba při běžné jízdě + spotřeba při ekonomické jízdě. Reálný dojezd. Komfort a stabilita podvozku. Zmínka o bzdách, kolik mm kotouče.. jsou dostačující k vozu? chlazené i zadní kotouče? Světla jestli nejsou až příliš digitální (jako u cupry fonmentor). A jestli se dá otravný asistent rychlosti vypnout na jedem klik. (Škoda při uvedení mluvila o tom , že pokud člověk bude uživatelem vozu a bude mít aplikaci , tak je možné aby to bylo trvale vypnuté, pokud ne, tak na kolik kliků povypínáte všechny otravné asistenty) Děkuju. Petr F.
Arese
Jedná otázka, vztahující se obecně na všechny Kodiaqy II. generace: proč má to auto tak otřesný design zadních svítilen? 😧
xxc
Chcem sa opýtať, či má to auto režim na driftovanie, v ktorom by preferovalo pohon zadku. Alebo je to nejak napevno mechanicky pospájané a vždy hýbe najprv predkom. Má niekto porovnanie jazdných vlastností?
- primej test dynamiky napr. 0-200, 150-200
- jak hodne dela pri rozjezdu 4kolka u kodiaku proti predokolkovy oktavce a kdy ji lehci a aerodynamicky privetivejsi oktavka predezene
- porovnani aerodynamickeho a celkoveho hluku pri nemeckych dalnicnich rychlostech
- porovnani otacek motoru na nejvyssi qalt
- okamzite spotreby pri ustalenejch 90, 130 a 180km/h u kodiaq a oct
- spotreby za stejnych podminek, nejlepe kdyz jedou spolu
.
diky kluci