Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Testujeme novou Škodu Kodiaq RS. Ptejte se, co vás zajímá

19 komentářů

topten
- porovnani "dynamickeho" podvozku v kodiaqu RS vs v oktavce RS v ostrejsich zatackach, pri brzdeni, pri vyhybacim manevru, co si ktery auto necha libit a jaky z obou aut mate pocit pri primem srovnani
- primej test dynamiky napr. 0-200, 150-200
- jak hodne dela pri rozjezdu 4kolka u kodiaku proti predokolkovy oktavce a kdy ji lehci a aerodynamicky privetivejsi oktavka predezene
- porovnani aerodynamickeho a celkoveho hluku pri nemeckych dalnicnich rychlostech
- porovnani otacek motoru na nejvyssi qalt
- okamzite spotreby pri ustalenejch 90, 130 a 180km/h u kodiaq a oct
- spotreby za stejnych podminek, nejlepe kdyz jedou spolu
.
diky kluci
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
Zaujimal by ma cas v zelenom pekle... lebo predchodcu tam tusim porazilo aj lupo gti .. tak snad novy kodiaq nebude rychly len na papieri ... aj jed kodiaq rs ma vseobecne asi taky zmysel ako keby bol defender v dvojkolke... proste hovadina no... inak klasicky kodiaq je parada to zase aby bolo jasne
Avatar - KANKUNEN
KANKUNEN
@3_diamanty To je vidět jak autům nerozumíš. Čím lepší to bude mít čas na ringu, tím hůř se v tom bude cestovat. Snížit, odlehčit, přitvrdit, změnit geometrii to znamená lepší čas a horší komfort.
Avatar - xxc
xxc
@KANKUNEN Toto je RS verzia, asi to nie je na cestovanie, ale rally sport na časy na okruhoch 🙂
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
1) Přišel 2.0 TSI o nepřímý vstřik? Předpokládám že ano. Proč? Emise (EU)?
2) Minimální výška sedáku řidiče Kodiaqu - hlavně ve srovnání s minulou generací?
3) Zvuk - odladění výfuku, umělý zvuk...
4) Ideální velikost kol
5) Dimnezování brzdové soustavy - pístky, velikosti kotoučů...
6) Standartní dodávané penu
7) Nastavení, preference haldexu
Díky.
Avatar - KANKUNEN
KANKUNEN
@rohYpnol Tobě něco řekne pístek?
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
@KANKUNEN

Tak asi je rozdíl, jestli budou 2, 3 nebo 4 ...
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
@rohYpnol
Ještě k 1) když přišel 2.0 tsi i v Kdiaqu a Octavii RS o nepřímý vstřik, tak jak vyřešili soudruzi problémy s karbonováním?
topten
@rohYpnol
ja jen s primym vstrikem s tsi ujel pres 250tis km na jednom motoru a bez problemu
Avatar - Ozzman
Ozzman
To je mi tě upřímě líto... 😁 Já jsem na přimovstřikovém TSI naštěstí najzedil nižší tisíce km a stačilo 😁 @topten
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
@topten
Taky záleží na režimu. Když někdo nejezdí krátké trasy, tak žádný problém není, že.
Radim Coufalík
Příspěvek podléhá schvalování.
Martin Korbel
Zní Dynamic Sound Boost lépe než v předchozí generaci? Byl to spíše nepříjemný a únavný zvuk.
Je možné ho nastavit tak, aby nebyl při nastartování automaticky zapnutý?
Avatar - Mikesus
Mikesus
Mne by zajímalo, jestli už konečně nebouchá zadní náprava. Ten červencovej co jsem projížděl, bouchal hrozně.
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
@Mikesus
Vycpi si příště hlavu, aby ti to tam nehrkalo.
Petr Fojtík
Dobrý den. Zajímá mě, reálné zrychlení 0-100, 0-200 km/h. Spotřeba při běžné jízdě + spotřeba při ekonomické jízdě. Reálný dojezd. Komfort a stabilita podvozku. Zmínka o bzdách, kolik mm kotouče.. jsou dostačující k vozu? chlazené i zadní kotouče? Světla jestli nejsou až příliš digitální (jako u cupry fonmentor). A jestli se dá otravný asistent rychlosti vypnout na jedem klik. (Škoda při uvedení mluvila o tom , že pokud člověk bude uživatelem vozu a bude mít aplikaci , tak je možné aby to bylo trvale vypnuté, pokud ne, tak na kolik kliků povypínáte všechny otravné asistenty) Děkuju. Petr F.
Arese
Jedná otázka, vztahující se obecně na všechny Kodiaqy II. generace: proč má to auto tak otřesný design zadních svítilen? 😧
Avatar - xxc
xxc
Chcem sa opýtať, či má to auto režim na driftovanie, v ktorom by preferovalo pohon zadku. Alebo je to nejak napevno mechanicky pospájané a vždy hýbe najprv predkom. Má niekto porovnanie jazdných vlastností?