Elektromobily
@Emel Souhlas, jen si nedovedu představit pocit toho člověka, co kreslil tu záď, je to přímo odporné. A sudé segmenty na kolech jsou vždy neestetické
Proč by to neměl být sedan? Na 3 fotografií je jasně vidět spoj. Kufr se zvedá včetně kusu černého plastu.
@LEGOPARK proč stahuje ? Je tam Xceed, Sportage, přibude EV4 sedan a potom EV2 ... to mi nepřijde málo ...
@Avantime Ceed (KIA K4) se bude vyrábět v Mexiku (obě karosářské verze). V Žilině bude pouze KIA EV4 hatchback.
@LEGOPARK vieš byť konkrétnejší? Celkom ma to zaujíma.
V roku 2024 vyrobila Kia na Slovensku najvyšší počet vozidel od zahájenia výroby v roku 2006.
Nová investícia má viesť k nárastu výroby až o 36 %.
V roku 2024 vyrobila Kia na Slovensku najvyšší počet vozidel od zahájenia výroby v roku 2006.
Nová investícia má viesť k nárastu výroby až o 36 %.
@Mikesus dejme tomu... tu černou pásku přes střechu bych si klidně odpustil
https😐/1884403144.rsc.cdn77.org/…aW1n/9368412.jpg?…
ale z běžné perspektivy to stejně nebude moc vidět... tak asi dobrý
https😐/1884403144.rsc.cdn77.org/…aW1n/9368412.jpg?…
ale z běžné perspektivy to stejně nebude moc vidět... tak asi dobrý
@KANKUNEN
Trochu mi ten zadek svýma proporcema (hlavně nízko posazenými světly) evokuje minulý Prius. To byl taky designový skvost.
Trochu mi ten zadek svýma proporcema (hlavně nízko posazenými světly) evokuje minulý Prius. To byl taky designový skvost.
V uplynulých mesiacoch sa objavili fotky dvoch maskovaných hatchbackov. Jedným bola práve táto EV4 hatch a druhý so zjavne podobnými prvkami by mal byť nový Ceed. Som teda zvedavý, či ide o nejakú spoločnú platformu keď majú byť obe autá zo Žiliny.
Bože, to je zas obluda. Kia se posunuje do kategorie “nekoupitelná značka”. Tenhle design je k zblití 🤮
@Mikesus vzadu je to "všechno špatně".
Myslím, že nejvíc dělají ta světla na výšku, vedle kterých pak to víko kufru působí obludně veliké. Kdyby místo dolů vedla světla doprostřed, směrem k logu, tak by to celé působilo úplně jinak a ty podivnosti na... nevím jestli je to C nebo D sloupek... už by člověk skousl.
Myslím, že nejvíc dělají ta světla na výšku, vedle kterých pak to víko kufru působí obludně veliké. Kdyby místo dolů vedla světla doprostřed, směrem k logu, tak by to celé působilo úplně jinak a ty podivnosti na... nevím jestli je to C nebo D sloupek... už by člověk skousl.
@Petr Pinkas
Tvar karosérie je jasne dvojpriestorový, akurát do kufra asi ide len malý vrchnák namiesto výklopných dverí. Toto tiež, napriek riešeniu, nebol sedan ale hatchback: https😐/d62-a.sdn.cz/…tin-allegro.jpeg?…
Tvar karosérie je jasne dvojpriestorový, akurát do kufra asi ide len malý vrchnák namiesto výklopných dverí. Toto tiež, napriek riešeniu, nebol sedan ale hatchback: https😐/d62-a.sdn.cz/…tin-allegro.jpeg?…
@Emel
Jo souhlas. Ono u toho sedanu, kdyby ten C sloupek byl barevně nějak konzistentní, asi by to taky bylo o něco lepší.
Jo souhlas. Ono u toho sedanu, kdyby ten C sloupek byl barevně nějak konzistentní, asi by to taky bylo o něco lepší.
@KANKUNEN
Asi tak: Kie EV nejsou vkusné pro každého, mají svébytný dizajn a to nejen vzadu. Prostě pro někoho pěkné , pro někoho hrůza.
Ale třeba záď Peugeotu 408 nebo hraničně disproporční zadek Octavie Liftback také jsou kritizovatelné.
Asi tak: Kie EV nejsou vkusné pro každého, mají svébytný dizajn a to nejen vzadu. Prostě pro někoho pěkné , pro někoho hrůza.
Ale třeba záď Peugeotu 408 nebo hraničně disproporční zadek Octavie Liftback také jsou kritizovatelné.
To je tak neuvěřitelně hnusné, že bych si i já radši koupil SUV. Proč Kia s designem zase tak ujíždí?
@Tomas_2002 Z akého to máš zdroja? Kia K3 sa tiež vyrábala v Mexiku, ale popritom aj Ceed na Slovensku.
Tolik elektrických propadáku ta Kia vyvinula až to není možné... během dvou let... následující dva roky budou postupně zanikat.
Zadek sedanu je odpornej 😁 A mě osobně tam chybí 800V. Rozumím tomu, že šetřej ale u toho sedanu to být mohlo. Tam už nějaký předpoklad delších cest bude.
Některé prvky designu vypadají hodně podivně, napři příď klesající dopředu neobvykle prudce po zlomu na přední nápravou nebo hranaté výstupky na obou okrajích spoileru nad zadním oknem. Vzhled se dá těžko hodnotí z těchto fotografií, snad jen to, že nejde o krásu na první pohled. To je ovšem vlastnost všech modelů H/K koncernu za poslední 3 roky. Více bude záležet na technice, spolehlivosti a nákladech, vzhled je zřejmě připraven pro jinou generaci potenciálních kupců, než jsem já.
Je to hodně zvláštní. Třeba v reálu to bude vypadat lepe. Ale ten HB vypadá dobře. Ještě uvidíme ceny, s čím se vytáhnou.