Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Za volantem nové Škody Kodiaq RS: Velký, rychlý, co víc chtít?

25 komentářů

Avatar - Ringhofer
Ringhofer
Co chtít víc? No aby nevypadal jako knedlik... Knedlik!!
šofér
@Ringhofer tak nejsem sám, komu přijde kodiak takový ...baculatý?
Avatar - Mikesus
Mikesus
@šofér
To určitě nejsi. A ještě k tomu ten design zadku je des bes.
Avatar - Barry Lyndon
Barry Lyndon
@Mikesus Design předku taky není žádná hitparáda. Ale jako RS v červené barvě to ještě jakž takž ujde...
Avatar - sargis
sargis
Preco sa Kodiaq s tymto motorom oznacuje RS a Suberb iba Sportline?
adamzprahy
@sargis asi že Superb nevydává umělý zvuk motoru z reproduktoru a tak neni dostatečně sportovní 😁
stopel
@sargis v každej jednej diskusii táto otázka. Tak si to premaluj na Sportline
johny555
...a dražší než Tesla Y. A proto Kodiaq RS nikdy ani náznakem nedosáhne prodejů jako stejně velká a výkonná Tesla Y.
Othello
@johny555
Docela jsem o Tesle uvažoval, ale aktuálně se mi dost ekluje podporovat toho jihoafrického pitchuse
stopel
@Othello slapol ti na otlaky, libtard?
Othello
@stopel
ne, problém je o dost závažnější
stopel
@Othello ze zrusil USAID ? ***ov, ktori za statne peniaze organizovali prevraty?
Avatar - Mikesus
Mikesus
@stopel
Mne osobně se nelíbí jeho chování. Tesla se mi ani nelíbí uvnitř, takze o ni nemusim přemýšlet, ale jedná z věcí co u mne určitě rozhoduje, je i chovani vyrobce/majitele.
stopel
@Mikesus Trump nie je dokonalý, ani zďaleka. A jeho chovanie je niekedy až trápne. To nemení nič na veci
Avatar - Mikesus
Mikesus
@stopel
No pro někoho mění. Ja obwcne nemám rád arogantní (nevy)chování a dost mi to vadí v podání jakehokoliv reprezentanta.
matuS
@stopel prodemokraticke prevraty sú potrebné. Ale čo ti to budem vysvetľovať, aj tak nepochopíš
stopel
@matuS nie je nič krajšie ako plackanie libtardov hneď z rána 😊 kludne plackaj dalej, o chvíľku vám vyschne studňa a už po vás nestekne ani pes
admin badgeAvatar - Marek Bednář
Marek Bednář
@johny555 Model Y není konkurentem pro kodiaq, ani RS, ani žádný jiný. Model Y (potažmo jakákoliv tesla) je pro lidi, kteří jsou ochotni uvěřit řečem typu "nepotřebujete volič převodovky, auto samo pozná, jestli chcete jet dopředu nebo dozadu", příp. pro lidi, kteří neblikají na výjezdech z kruháčů, protože s tlačítky na blinkry na volantu člověk na kruhovém objezdu ten blinkr prostě nedá.

Místo toho Škodovka má pádla pod volantem i v elektromobilech pro regulaci intenzity rekuperačního brzdění a taky si pro kodiaq a superb vymohla Smart Dials, i když zbytek koncernu chce ovládat všechno v displeji. Smart Dials sice mají své rezervy, ale na změnu teploty ve voze ještě nikdo nevynalezl nic lepšího než kulatý knoflík.
Avatar - Emel
Emel
@Marek Bednář to je trošku extrémní názor, hodný spíš do zdejší zákopové války... Y po faceliftu normálně páčku na blinkry má, ne?
Othello
Poznámka k technickým údajům - uvedený rozsah maxima momentu 370 Nm/1.650-4.350 ot nezní příliš důvěryhodně, když při výkonu 195 kW dosahuje moment ještě v 5 000 otáčkách hodnoty 372 Nm

Nicméně chválím za podrobná technická data včetně převodových poměrů a upřesnění 4x4, chybí mi ale aspoň hrubý popis rozdílů v chování pohonu dle jízdních režimů jak je jen lehce naznačeno v textu
Marybel
@Othello

To je tím, že to mají špatně. Maximum točivého momentu je 400 N.m...
admin badgeAvatar - Marek Bednář
Marek Bednář
@Othello kéž by všechny automobilky dokázaly poskytnout tak detailní technická data aut, jako Škodovka a hrstka dalších 😊 Řada se specializuje na setiny palců displejů a technika z nich leze jak z chlupaté deky, i když se jich člověk cíleně ptá...

Newtonmetrů je 400, omlouvám se za chybu. A ty rozdíly v chování čtyřkolky podle režimů, upřímně, při běžném použití velké nejsou. I když jsem v jízdním režimu Comfort vjel pomalu na led v mírném stoupání, nepřišlo žádné drama, čtyřkolka prostě jela dál. V tom Sportu je rozdíl asi největší.

V každém případě, tohle je něco, čemu se chci věnovat, až se mi kodiaq dostane do rukou klasicky na týden; při prezentaci, kde s autem člověk jezdí dohromady tři hodiny a z toho dvě musí věnovat dálničnímu přesunu. aby stihl letadlo, se mnoho detailních zkoušek vymyslet nedá.
Othello
@Marek Bednář
děkuji za upřesnění
milous
Co chtít víc ?? Mazdu CX 60 Plug in hybrid
houmer56
Co víc chtít? No, za stejné peníze je třeba Mazda CX-80. A to je technikou, zevnitř i zvenku o třídu vyšší auto.