Novinky
Preco sa Kodiaq s tymto motorom oznacuje RS a Suberb iba Sportline?
...a dražší než Tesla Y. A proto Kodiaq RS nikdy ani náznakem nedosáhne prodejů jako stejně velká a výkonná Tesla Y.
@johny555
Docela jsem o Tesle uvažoval, ale aktuálně se mi dost ekluje podporovat toho jihoafrického pitchuse
Docela jsem o Tesle uvažoval, ale aktuálně se mi dost ekluje podporovat toho jihoafrického pitchuse
@Othello ze zrusil USAID ? ***ov, ktori za statne peniaze organizovali prevraty?
@stopel
Mne osobně se nelíbí jeho chování. Tesla se mi ani nelíbí uvnitř, takze o ni nemusim přemýšlet, ale jedná z věcí co u mne určitě rozhoduje, je i chovani vyrobce/majitele.
Mne osobně se nelíbí jeho chování. Tesla se mi ani nelíbí uvnitř, takze o ni nemusim přemýšlet, ale jedná z věcí co u mne určitě rozhoduje, je i chovani vyrobce/majitele.
@Mikesus Trump nie je dokonalý, ani zďaleka. A jeho chovanie je niekedy až trápne. To nemení nič na veci
@stopel
No pro někoho mění. Ja obwcne nemám rád arogantní (nevy)chování a dost mi to vadí v podání jakehokoliv reprezentanta.
No pro někoho mění. Ja obwcne nemám rád arogantní (nevy)chování a dost mi to vadí v podání jakehokoliv reprezentanta.
@stopel prodemokraticke prevraty sú potrebné. Ale čo ti to budem vysvetľovať, aj tak nepochopíš
@johny555 Model Y není konkurentem pro kodiaq, ani RS, ani žádný jiný. Model Y (potažmo jakákoliv tesla) je pro lidi, kteří jsou ochotni uvěřit řečem typu "nepotřebujete volič převodovky, auto samo pozná, jestli chcete jet dopředu nebo dozadu", příp. pro lidi, kteří neblikají na výjezdech z kruháčů, protože s tlačítky na blinkry na volantu člověk na kruhovém objezdu ten blinkr prostě nedá.
Místo toho Škodovka má pádla pod volantem i v elektromobilech pro regulaci intenzity rekuperačního brzdění a taky si pro kodiaq a superb vymohla Smart Dials, i když zbytek koncernu chce ovládat všechno v displeji. Smart Dials sice mají své rezervy, ale na změnu teploty ve voze ještě nikdo nevynalezl nic lepšího než kulatý knoflík.
Místo toho Škodovka má pádla pod volantem i v elektromobilech pro regulaci intenzity rekuperačního brzdění a taky si pro kodiaq a superb vymohla Smart Dials, i když zbytek koncernu chce ovládat všechno v displeji. Smart Dials sice mají své rezervy, ale na změnu teploty ve voze ještě nikdo nevynalezl nic lepšího než kulatý knoflík.
Poznámka k technickým údajům - uvedený rozsah maxima momentu 370 Nm/1.650-4.350 ot nezní příliš důvěryhodně, když při výkonu 195 kW dosahuje moment ještě v 5 000 otáčkách hodnoty 372 Nm
Nicméně chválím za podrobná technická data včetně převodových poměrů a upřesnění 4x4, chybí mi ale aspoň hrubý popis rozdílů v chování pohonu dle jízdních režimů jak je jen lehce naznačeno v textu
Nicméně chválím za podrobná technická data včetně převodových poměrů a upřesnění 4x4, chybí mi ale aspoň hrubý popis rozdílů v chování pohonu dle jízdních režimů jak je jen lehce naznačeno v textu
@Othello kéž by všechny automobilky dokázaly poskytnout tak detailní technická data aut, jako Škodovka a hrstka dalších 😊 Řada se specializuje na setiny palců displejů a technika z nich leze jak z chlupaté deky, i když se jich člověk cíleně ptá...
Newtonmetrů je 400, omlouvám se za chybu. A ty rozdíly v chování čtyřkolky podle režimů, upřímně, při běžném použití velké nejsou. I když jsem v jízdním režimu Comfort vjel pomalu na led v mírném stoupání, nepřišlo žádné drama, čtyřkolka prostě jela dál. V tom Sportu je rozdíl asi největší.
V každém případě, tohle je něco, čemu se chci věnovat, až se mi kodiaq dostane do rukou klasicky na týden; při prezentaci, kde s autem člověk jezdí dohromady tři hodiny a z toho dvě musí věnovat dálničnímu přesunu. aby stihl letadlo, se mnoho detailních zkoušek vymyslet nedá.
Newtonmetrů je 400, omlouvám se za chybu. A ty rozdíly v chování čtyřkolky podle režimů, upřímně, při běžném použití velké nejsou. I když jsem v jízdním režimu Comfort vjel pomalu na led v mírném stoupání, nepřišlo žádné drama, čtyřkolka prostě jela dál. V tom Sportu je rozdíl asi největší.
V každém případě, tohle je něco, čemu se chci věnovat, až se mi kodiaq dostane do rukou klasicky na týden; při prezentaci, kde s autem člověk jezdí dohromady tři hodiny a z toho dvě musí věnovat dálničnímu přesunu. aby stihl letadlo, se mnoho detailních zkoušek vymyslet nedá.
Co víc chtít? No, za stejné peníze je třeba Mazda CX-80. A to je technikou, zevnitř i zvenku o třídu vyšší auto.
To určitě nejsi. A ještě k tomu ten design zadku je des bes.