Videa
Jeden z nejzajímavějších crossoverů v Česku si vystačí s jediným motorem. Je to auto pro kliďase
36 komentářů
MPV by som radšej, ale aj takýto Captur s batohom môže mať niečo do seba. Tie štyri kvalty pre benzín a dva pre elektrinu vyzerajú zvláštne a chcelo by to skúsiť, otázka je, čo s tým, keď to niekedy začne blbnúť...
Čo je ešte na tomto aute blbé, je cena, auto vyzerá síce fajn, ale chcú zaň priveľa.
Čo je ešte na tomto aute blbé, je cena, auto vyzerá síce fajn, ale chcú zaň priveľa.
Vysoká cena. V kabině úzké. Při plném obsazení to nebude moc příjemná jízda a spotřeba.
Každé zboží má svého kupce. 😉 👍🏻
Každé zboží má svého kupce. 😉 👍🏻
@Pepa_007 To jsou hrozný kecy... 😁 Ehm, v jakym autě B segmentu to bude při plnym obsazení příjemná cesta s a spotřeba? 😁
V tomto se asi přidám k většinového nazoru na cenu. Proč kupovat za 650tis renault, kdyz můžu mít za 650tis yaris cross. Ano symbioz je o něco větší, ale porad B segment.
@Mikesus
Yaris Cross je rovnako drahý. Je to síce Toyota, ale zase je menší, niekde na úrovni Capturu. Takže v čom je pointa?
Yaris Cross je rovnako drahý. Je to síce Toyota, ale zase je menší, niekde na úrovni Capturu. Takže v čom je pointa?
@Mikesus
Ne, nepřidáváš se k naprosto žádné většině. Jsi opět úplně mimo.
Za 650 lze v podstatě mít Tucson. Takže ukazovat nevýhodost ceny vzhledem k ještě menšímu Yarisu Cross když lze mít naopak větší Tucson, je ZCELA ABSURDNÍ 🤣🤣🤣
Ne, nepřidáváš se k naprosto žádné většině. Jsi opět úplně mimo.
Za 650 lze v podstatě mít Tucson. Takže ukazovat nevýhodost ceny vzhledem k ještě menšímu Yarisu Cross když lze mít naopak větší Tucson, je ZCELA ABSURDNÍ 🤣🤣🤣
@rohYpnol Absurdni je hodnotit auto jen podle velikosti.
@Ja Prvni 123 Jo to o tom, co můžeš za dané peníze dostat - cena/výkon 😄 Každý podle svých priorit. Já třeba bych upřednostnil ten Tucson před Yarisem Cross nebo Simbiozem. Dostaneš víc auta se srovnatelnou kvalitou, navíc na rozdíl od Toyoty a Renaultu dostaneš slušný motor 4válec 1,6l bez elektrifikace se 160k a 6M 😄
@Ja Prvni 123
Taky to není JEN podle velikosti, viď že.
Symbioz i Tucson je mainstream...
Dokonce naopak Symbioz tohle plní spíš jen s otazníkem, protože to je natažený Captur...
Tucson má v základu normální 4válec..
Symbioz je jen těžce předražená plechovka.
Taky to není JEN podle velikosti, viď že.
Symbioz i Tucson je mainstream...
Dokonce naopak Symbioz tohle plní spíš jen s otazníkem, protože to je natažený Captur...
Tucson má v základu normální 4válec..
Symbioz je jen těžce předražená plechovka.
@ericn
Když nekdo bere prostor jako jedinou pridanou hodnotu, pak je jasné, že poměřuje jen prostor. Tohle bývalo důležité v 80./90.letech. u moderního auta to zas tak důležitý parametr není. Divím se, ze si nekoupis ten tucson, kdyz je to srovnatelna kvalita. A zrovna a v tucsonu ten motor zas tak slušnej neni, no a prevodovka taky žádný zázrak. Ze ty jsi jen plakatovej kovboj a nikdy jsi v tom nejel?
Když nekdo bere prostor jako jedinou pridanou hodnotu, pak je jasné, že poměřuje jen prostor. Tohle bývalo důležité v 80./90.letech. u moderního auta to zas tak důležitý parametr není. Divím se, ze si nekoupis ten tucson, kdyz je to srovnatelna kvalita. A zrovna a v tucsonu ten motor zas tak slušnej neni, no a prevodovka taky žádný zázrak. Ze ty jsi jen plakatovej kovboj a nikdy jsi v tom nejel?
@Mikesus Právě že jel, měl jsem ho na 2 dny, 1,6TGDI 6M 118Kw v novém Tucsonu a bylo to pro mě překvapení, jak pohodové to auto je. V rodině máme i Kiu Sportage se stejným pohonem, takže v pohodě, mám to najeto a je to vážně dobré... Rozhodně lepší než atmo 3hrnkek 1,5l v Yarisu Cross 😄 Ty plakátový kovboji...
@Mikesus za tu cenu je drahý, tak doporučíš stejne drahý ještě menší auto.
@Mikesus Třeba proto, že je Yaris Cross ošklivý jak noc. 😳
@Mikesus To má velkou logiku. 😁
@Futurista
Logiku to ma, kdyz v Evropě patří mezi nejprodávanější auta právě yaris cross. Spousta lidí je buď hloupých, že kupují Toyotu, kdyz je tolik lepsich aut za stejné peníze, nebo naopak je tu jen par hlupáků v reakcích, kteří ignorují přidanou hodnotu daného auta a za stejné penize ta auta lepsi nejsou.
Ja se priznam, ze treba u toho symbiozu krome designu žádnou pridanou hodnotu nevidim. A respektuji, kdyz si někdo kupuje auto pro design, já to ovšem nejsem.
Logiku to ma, kdyz v Evropě patří mezi nejprodávanější auta právě yaris cross. Spousta lidí je buď hloupých, že kupují Toyotu, kdyz je tolik lepsich aut za stejné peníze, nebo naopak je tu jen par hlupáků v reakcích, kteří ignorují přidanou hodnotu daného auta a za stejné penize ta auta lepsi nejsou.
Ja se priznam, ze treba u toho symbiozu krome designu žádnou pridanou hodnotu nevidim. A respektuji, kdyz si někdo kupuje auto pro design, já to ovšem nejsem.
Dnes som bol na testovacej jazde tohto vozidla, lebo som ho zvazoval. Design je ta asi najviac podarena vec, ano to je subjektivny pocit ale za mna parada. Oproti Capturu z ktoreho vychadza je tych 16 cm na dlzku vidno. prorovnal by som to ku Scala. Je ale uzsi ako Scala, vsak Captur. Vypracovanie interieru, ostal som milo prekvapeny, ale oproti Aircrosu to posobi o dost hodnotnejsie. Najviac ma bavil infoteiment, ten google ma nieco do seba. Najslabsou castou vsak bolo preposilovane riadenie, ziadna odozva od volantu,. Este slabsou castou bolo ze tych 145 kw nebolo vobec citit. neochota ist do dynamiky a odpichu. Take lenivo posobiace auto. Nehrabe sa to na 1,5 TSI 110 kw ani zdeleka. Multimodova prevodovka je cisty chaos, strasne zle reakcie na preradenie. Jeden z mala z automatov ktory motor nepodtaca, ale zase naopak drzi vo velmi vysokych otackach kym preradi. Slub ze auto ide 80% jazdy na elektriku bol dorzany. Celkovo auto mam ponuku dostat za skvelych 28 000€ vo vybave Techno aj s packom winter komfort, elektricke ovladanie batozinoveho priestoru a rezervne koleso. Za tie peniaze dost zaujimava ponuka. No nezoberiem, lebo ta multimodova prevodovka nie je absolutne dobra to mi verte. Skoda auto je to viac ako sympaticke,
Súhlas, cenu riadne prestrelili. Keby do toho dali 1,33 benzín, bol by to taký príjemný ideál pre menšiu rodinu.
3 valce nie, Renault nie, predpokladám, že Stellantis nie, Čína nie, máš riadne osekané možnosti...
Nabídka dnešních mainstreamových automobilek pro technicky zdatnější či nadšenější řidiče je dnes hodně osekaná. Vlastně si říkám, jestli není jedna z posledních šancí koupit si "normální" auto.
Áno, ale osekaná je viac-menej u všetkých. Kto má niečo o chlp lepšie od iných, nechá si to tiež patrične zaplatiť. Symbioz je silne predražený, ale je nutné dodať, že podobných áut je viac a autíčko na báze B-segmentu za 30 tisíc €, hoci s hybridom, je proste silná káva.