Novinky
Přihlásit pro přidání komentáře
3_diamanty
Cakam v eu uspech navratilca outlandera aj napriek tomu ze tentokrat uz bude len ako plugin... v podstate sa pozerame na konkurenta ravky a kodiaqa aj ked z fotiek vyzera obrovsky ... s dlzkou 4719mm je pre eu nakoniec tym zlatym stredom po boku kodiaqa ravky ci CRVecka .... fakt by som tu velmi rad videl nejaky cisty benzin ale tak co uz... potesi fakt ze v sucte vlastnosti ide o komfortne suv takmer bez slabin ( uz v serii so 4kolkou ) ... porovnania s lexusom vyznievaju velmi sympaticky a konecne po dlhej dobe ma mitsu zda sa fakt serioznu a vydarenu a vlajkovu lod.... aj interier klobuk dole... nebyt tam logo mitsu tak fakt clovek neuhadne bez sance.. voci predchodcovi skok o cely vesmir
@3_diamanty
Suhlasim, je to fesak, v interieri spoznat Nissan, v tomto pripade mu to len prospelo. S cistym benzinom a so stale 1800 kg by to asi nemalo vyznam, turbo ziadne nemaju a bez neho to nejde s malymi objemami okolo 2 litrov. Slusil by mu obyc hybrid z RAVky, ktory ma 230koni, mohli by z pluginu urobit este obyc hybrid, uz aj Subaru ho ma.
Suhlasim, je to fesak, v interieri spoznat Nissan, v tomto pripade mu to len prospelo. S cistym benzinom a so stale 1800 kg by to asi nemalo vyznam, turbo ziadne nemaju a bez neho to nejde s malymi objemami okolo 2 litrov. Slusil by mu obyc hybrid z RAVky, ktory ma 230koni, mohli by z pluginu urobit este obyc hybrid, uz aj Subaru ho ma.
@lamal
Ano chcelo by to aj obycajny hybrid... aj nejaky obycajny dizel ... ale tychto variant sa uz nedockame... auto ale inak ako take vyzera velmi podarene a vyvazene ... nevidim tu vyraznejsie slabiny... verim v jeho uspech aj ked mnohym majitelom predosleho outlanderu sa tento novy uz vzdialil natolko ze zrejme na neho uz ani nebudu mat... ale zase pridu dalsi novi zakaznici.. ti narocnejsi... aj taki ktori sa este pred par rokmi outlanderu smiali
Ano chcelo by to aj obycajny hybrid... aj nejaky obycajny dizel ... ale tychto variant sa uz nedockame... auto ale inak ako take vyzera velmi podarene a vyvazene ... nevidim tu vyraznejsie slabiny... verim v jeho uspech aj ked mnohym majitelom predosleho outlanderu sa tento novy uz vzdialil natolko ze zrejme na neho uz ani nebudu mat... ale zase pridu dalsi novi zakaznici.. ti narocnejsi... aj taki ktori sa este pred par rokmi outlanderu smiali
A to je na tom celé to smutné, protože přímé srovnání s Ravkou prohrává dynamicky, jelikož hodnoty odpovídají spíše té HEV Ravce, PHEV o totožném výkonu má o 2s lepší stovku a to je rozdíl né třídy, ale dvou tříd. Já vím, není to na sportování, ani jedno. Rav PHEV je těžký ingot, jezdil jsem s tím, ale při akceleraci je cítit, že má 300koní pod kapotou, tady se obávám to tak horké nebude@lamal
@Ozzman
ono obecně když se podíváš na ty výkony, tak jak se tvrdilo, že koně u toyoty se někde ztrácí, tak tady u mitsu je to hodně zvláštní. Ale i VW a Tayron, má jen o 25kw méně než rav4, stejnou váhu a rozdíl 6,0 vs 7,3, to je taky dost velká propast a jejich koně už asi zacačaly mizet někde.
ono obecně když se podíváš na ty výkony, tak jak se tvrdilo, že koně u toyoty se někde ztrácí, tak tady u mitsu je to hodně zvláštní. Ale i VW a Tayron, má jen o 25kw méně než rav4, stejnou váhu a rozdíl 6,0 vs 7,3, to je taky dost velká propast a jejich koně už asi zacačaly mizet někde.
@Ozzman
Je tazsi = odhlucnenie, urcite je komfortnejsi a tichsi nez RAVka, ktora je v tomto ohlade slabá. Niekde sa to prejavit musi, 7,9s je stale dobra hodnota.
Je tazsi = odhlucnenie, urcite je komfortnejsi a tichsi nez RAVka, ktora je v tomto ohlade slabá. Niekde sa to prejavit musi, 7,9s je stale dobra hodnota.
@lamal
Za mne beru, že váží o 200kg vic, ale rozdíl 6.0 vs 7.9 je hodně propastný na tak ne uplne velky rozdil v hmotnosti. To třeba highlander, který je ještě o 200kg těžší než tento outlander, ma jen 182kw ( takze o 40kw méně) a je tam mnohem menší rozdíl, kdyz ma 8.3s. Něco takového bych očekával oproti té ravce, za bude na třeba 6.5-7s.
To samé ten tayron, pri tom vykonu 200kw by člověk čekal kolem 6.5s kdyz to porovna s ravkou, která váží stejne.
Za mne beru, že váží o 200kg vic, ale rozdíl 6.0 vs 7.9 je hodně propastný na tak ne uplne velky rozdil v hmotnosti. To třeba highlander, který je ještě o 200kg těžší než tento outlander, ma jen 182kw ( takze o 40kw méně) a je tam mnohem menší rozdíl, kdyz ma 8.3s. Něco takového bych očekával oproti té ravce, za bude na třeba 6.5-7s.
To samé ten tayron, pri tom vykonu 200kw by člověk čekal kolem 6.5s kdyz to porovna s ravkou, která váží stejne.
@Mikesus
Nemyslim si, ze 1,9s je hodne. Jednak nepoznas realne casy a okrem hmotnosti je mnoho inych faktorov, kedy pohon Mitsubishi moze byt prioritizovany na ine parametre nez je 0-100... moze mat lepsiu odozvu na plyn, lepsiu pruznost, lepsie vlastnosti v terene, alebo na dialnici. A vec druha, Toyota je s hybridmi TOP, netreba cakat od kazdeho, ze postavi lepsi pohon v kazdom smere.
RAVka mna osobne sklamala odhlucnenim a tlmenim nerovnosti, je agilna to ano, no u toho auta je to nepodstatne. Tam kde Outlander strada v dynamike 0-100 prida na lepsom komforte a odhlucneni a omnoho kvalitnejsom interieri, to mi pride fer.
Nemyslim si, ze 1,9s je hodne. Jednak nepoznas realne casy a okrem hmotnosti je mnoho inych faktorov, kedy pohon Mitsubishi moze byt prioritizovany na ine parametre nez je 0-100... moze mat lepsiu odozvu na plyn, lepsiu pruznost, lepsie vlastnosti v terene, alebo na dialnici. A vec druha, Toyota je s hybridmi TOP, netreba cakat od kazdeho, ze postavi lepsi pohon v kazdom smere.
RAVka mna osobne sklamala odhlucnenim a tlmenim nerovnosti, je agilna to ano, no u toho auta je to nepodstatne. Tam kde Outlander strada v dynamike 0-100 prida na lepsom komforte a odhlucneni a omnoho kvalitnejsom interieri, to mi pride fer.
Koliesko
Dizajn zadnej časti je v poriadku ale predná maska je podľa mňa hrôza. Plus čím viac chrómu, tým viac Mitsubishi?
@Koliesko
Tak zle to nie je, aspon mu to dava punc vlajkovej lodi, je to slusne dizajnovo zapracovane aj ked vyrazne. Vsimol som si, ze s tmavsim odtienom je to lepsie.
Tak zle to nie je, aspon mu to dava punc vlajkovej lodi, je to slusne dizajnovo zapracovane aj ked vyrazne. Vsimol som si, ze s tmavsim odtienom je to lepsie.
@lamal
V bordovej vyzera dobre... ale aj v ciernej... tmavsie farby suhlas.... ono ani biele Gecko by nebolo uplne koser pritom v ciernej je vyslovene bozske
V bordovej vyzera dobre... ale aj v ciernej... tmavsie farby suhlas.... ono ani biele Gecko by nebolo uplne koser pritom v ciernej je vyslovene bozske
Pepa_007
Kodiaq s 1.5 má 210 top speed. Mitsubishi s 2.4 má jen 170. 🤣🤣🤣
@Pepa_007
Tu to pri plugine SUVecku nie je az tak o maximalke.... 170 v pohode staci ... ale hlavne tych 7,9s z 0 na 100 pri 2 tonovom torpede je fakt sleha... tu sa bude konat zabava... zaujimalo by ma napr aj pruzne zrychlenie z 80 na 120... ale asi tiez bude brutalne...
Pre porovnanie 7,9s z 0 na 100 ma napr p406 coupe 3.0 V6 ktory je o navyse este o 500kg lahsi
Z outlandra byvalej komotnej sedej mysky je zrazu tiger odtrhnuty z retaze...az sa mi nechce verit ked pozeram na predchodcu aky skok novy outlander spravil... to je rozdiel snad 2 generacii... dokonca vyzera ze ma uz blizsie k lexusu NX ako povedzme ku kodiaqu ... ale iste aj cena bude uz zase o level inde ako bola u predchodcu
Tu to pri plugine SUVecku nie je az tak o maximalke.... 170 v pohode staci ... ale hlavne tych 7,9s z 0 na 100 pri 2 tonovom torpede je fakt sleha... tu sa bude konat zabava... zaujimalo by ma napr aj pruzne zrychlenie z 80 na 120... ale asi tiez bude brutalne...
Pre porovnanie 7,9s z 0 na 100 ma napr p406 coupe 3.0 V6 ktory je o navyse este o 500kg lahsi
Z outlandra byvalej komotnej sedej mysky je zrazu tiger odtrhnuty z retaze...az sa mi nechce verit ked pozeram na predchodcu aky skok novy outlander spravil... to je rozdiel snad 2 generacii... dokonca vyzera ze ma uz blizsie k lexusu NX ako povedzme ku kodiaqu ... ale iste aj cena bude uz zase o level inde ako bola u predchodcu
@3_diamanty
No dobrú šlehu si mal asi ty 😄
No dobrú šlehu si mal asi ty 😄
@speedfred
Som zvedavy na cenu... ved uz mensi a starsi phev eclipse stoji 40 litrov... to bude riadna naloz toto... ale tak konkurencny lexus NX iste lacnejsi tiez nebude... bude to dalsia sleha.. dnes by mali byt dalsie info tak pockajme
Som zvedavy na cenu... ved uz mensi a starsi phev eclipse stoji 40 litrov... to bude riadna naloz toto... ale tak konkurencny lexus NX iste lacnejsi tiez nebude... bude to dalsia sleha.. dnes by mali byt dalsie info tak pockajme
@3_diamanty vim kolik je 7,9s. Mam doma auto které je lepší než 7,9s.
Spíše mně to překvapilo, automobilka rezignovala na technické řešení ikdyz auto na to výkon má. V tom případě 1.0TSI Fabia je lepší ohledně top speed.
Spíše mně to překvapilo, automobilka rezignovala na technické řešení ikdyz auto na to výkon má. V tom případě 1.0TSI Fabia je lepší ohledně top speed.
@Pepa_007
Vykon tu siel na iny ucel... ja som zvedavy na pruzne zrychlenie z 80 na 120.... tieto vsetky pluginy nie su dialnicne krizniky... to si treba uvedomit ... to potom samozrejne radsej passat s dizlom
Vcelku ma aj prekvapila hmotnost.. tentokrat vlastne aj v dobrom... ma to sice skoro 2 tony ale mensi eclipse vazi defakto rovnako... tu sa uz prejavil hlinik v modernejsej konstrukcii outlandera... takisto napr aj mensi E pace od jagu je tusim este tazsi ako vacsi F pace ktory uz vyuziva podstatne viac hlinika
Vykon tu siel na iny ucel... ja som zvedavy na pruzne zrychlenie z 80 na 120.... tieto vsetky pluginy nie su dialnicne krizniky... to si treba uvedomit ... to potom samozrejne radsej passat s dizlom
Vcelku ma aj prekvapila hmotnost.. tentokrat vlastne aj v dobrom... ma to sice skoro 2 tony ale mensi eclipse vazi defakto rovnako... tu sa uz prejavil hlinik v modernejsej konstrukcii outlandera... takisto napr aj mensi E pace od jagu je tusim este tazsi ako vacsi F pace ktory uz vyuziva podstatne viac hlinika
@Pepa_007
No jo Pepík, ktorý ze to vytiahne najviac ? Napis mi 😁
No jo Pepík, ktorý ze to vytiahne najviac ? Napis mi 😁
@lamal
Navyse nie je to vzdy len o maximalke... vieme ze predosleho kodiaqa RS na ringu vyprasilo aj malicke lupo gti... no a u plugin suv obludy ako je outlander je maximalka fakt ani nie na druhom .. ale snad az na tretom mieste ...
Navyse nie je to vzdy len o maximalke... vieme ze predosleho kodiaqa RS na ringu vyprasilo aj malicke lupo gti... no a u plugin suv obludy ako je outlander je maximalka fakt ani nie na druhom .. ale snad az na tretom mieste ...
@3_diamanty
U nas to staci, Nemci by mohli mat vacsi problem, ale vies co ? Nech setria aj oni do perdelle, vyhrotia to ojebami ako dieselgate a potom si jazdia na 6-8 valcoch 220 po dialnici a ostatne EU plebs trú eko biedu.
U nas to staci, Nemci by mohli mat vacsi problem, ale vies co ? Nech setria aj oni do perdelle, vyhrotia to ojebami ako dieselgate a potom si jazdia na 6-8 valcoch 220 po dialnici a ostatne EU plebs trú eko biedu.
@lamal
O tom co mi stačí rozhoduji JÁ sám a ne někdo jinej!!!
Počkej až někdo přijde a řekne, že 160m2 dům je moc, že Ti 50m2 stačí. Ta doba není daleko. 😉
O tom co mi stačí rozhoduji JÁ sám a ne někdo jinej!!!
Počkej až někdo přijde a řekne, že 160m2 dům je moc, že Ti 50m2 stačí. Ta doba není daleko. 😉
@Pepa_007
Keby si vsetci robili co chceju tak tu dnes nie si, pretoze by bol tento svet bol uz davno rujna.
Cielom regulacie nie je vzdy poslapanie tvojho stastia, ked nas tu bude 15 miliard tak aj tych 50m2 mozno bude nutnost.
Keby si vsetci robili co chceju tak tu dnes nie si, pretoze by bol tento svet bol uz davno rujna.
Cielom regulacie nie je vzdy poslapanie tvojho stastia, ked nas tu bude 15 miliard tak aj tych 50m2 mozno bude nutnost.
@lamal vždy to není o maximálce. Jen poukazuji na to, že automobilky vyrábí auta s výkonem sportovních aut ale mají maximální rychlost tragickou na úrovni 130-170. Zákazník nedostane za co si zaplatí.
Ale chápu, že 70% lidí jsou jen ovečky - stát řekne roušky na ústa a zůstat doma a oni jdou a udělají to bez řečí .
Ale chápu, že 70% lidí jsou jen ovečky - stát řekne roušky na ústa a zůstat doma a oni jdou a udělají to bez řečí .
@Pepa_007
Ten vykon vyuzijes pri predbiehani... suv si nikto nekupuje na nahanananie maximalky.. ktoru stejne ani nie je kde vyuzit... samozrejne 140 u nejakeho elektra uz povazujem za kusok podpasovku... ale 170 u pluginu suv vidim uplne v pohode...
Ten vykon vyuzijes pri predbiehani... suv si nikto nekupuje na nahanananie maximalky.. ktoru stejne ani nie je kde vyuzit... samozrejne 140 u nejakeho elektra uz povazujem za kusok podpasovku... ale 170 u pluginu suv vidim uplne v pohode...
@Pepa_007
zákazník dostane za co si zaplatí. Výkon tam máš, ten nechybí, top speed je nerelevantní pro ty, kteří respektují zákony a i ty, kteří je sem tam občas trochu poruší. Není to okruhový povoz
zákazník dostane za co si zaplatí. Výkon tam máš, ten nechybí, top speed je nerelevantní pro ty, kteří respektují zákony a i ty, kteří je sem tam občas trochu poruší. Není to okruhový povoz
@Pepa_007
Maximalka 130 je vymysel take veci by som vnimal kriticky, 170 je za mna v pohode.
70% ludi ktore popisujes za ovecky a ty si nad vecou co sunda rusku, porusi pravidla lebo ti nebude nikto rozkazovat jo ? 😁 Tomu sa vravia komplexy a nie osvietenost... ale dík za to, zaradil si sa sam kam zapadas, ruska dolu, maximálka 250, 300 z místa 😁
Maximalka 130 je vymysel take veci by som vnimal kriticky, 170 je za mna v pohode.
70% ludi ktore popisujes za ovecky a ty si nad vecou co sunda rusku, porusi pravidla lebo ti nebude nikto rozkazovat jo ? 😁 Tomu sa vravia komplexy a nie osvietenost... ale dík za to, zaradil si sa sam kam zapadas, ruska dolu, maximálka 250, 300 z místa 😁
Lubo
Pekný interiér, predok za mňa nie.
Cena za málo predávanú značku v ČR podľa mňa vysoko, od 1 287 950 Kč po 1 582 950 Kč + možno nejaké príplatky. Strata hodnoty bude veľmi vysoká. www.mitsubishi-motors.cz/…er_PHEV_0325.pdf
Dynamika podpriemerná na 306 koňové auto.
Trhák to nebude.
Cena za málo predávanú značku v ČR podľa mňa vysoko, od 1 287 950 Kč po 1 582 950 Kč + možno nejaké príplatky. Strata hodnoty bude veľmi vysoká. www.mitsubishi-motors.cz/…er_PHEV_0325.pdf
Dynamika podpriemerná na 306 koňové auto.
Trhák to nebude.
Mr.Murphy
Mňo.... vypadá to všechno pěkně na papíře.... ale pokud to na 400km vzalo 7 litrů na 100 a z toho bylo cca 80 na elektřinu (předpokládám, že jim to dali nabité), tak to je spotřeba benzínu skoro 9 na 100.... což teda málo není, na to že v tom byl sám a bylo to po rovinatých trasách.
Jasně, jestli tester zkoušel dynamiku atd. atd. tak budiž.... ale úplným optimismem mě to nenaplňuje.
Jasně, jestli tester zkoušel dynamiku atd. atd. tak budiž.... ale úplným optimismem mě to nenaplňuje.
@Mr.Murphy
Autor neuviedol ci bola bateria plne nabita, na prezentacii sa da predpokladat, ze to nabili. U pluginu asi zalezi ako to nastavis, ked zapnes hned hybridny rezim, cisto na bateriu ti 80km nenajazdi, pretoze ponechava kapacitu. Ked to zapnes na EV tak pojde cisto na bateriu kym ju nevybije.
Je pravdepodobne, ze tych cca 7 bolo v rezime hybrid a na 2tonove velke SUV mi to zle nepride, Toyote sa asi spotrebou nevyrovna, za to odhlucnenie a kabina je lepsia a podla vsetkeho aj komfort pruzenia.
Autor neuviedol ci bola bateria plne nabita, na prezentacii sa da predpokladat, ze to nabili. U pluginu asi zalezi ako to nastavis, ked zapnes hned hybridny rezim, cisto na bateriu ti 80km nenajazdi, pretoze ponechava kapacitu. Ked to zapnes na EV tak pojde cisto na bateriu kym ju nevybije.
Je pravdepodobne, ze tych cca 7 bolo v rezime hybrid a na 2tonove velke SUV mi to zle nepride, Toyote sa asi spotrebou nevyrovna, za to odhlucnenie a kabina je lepsia a podla vsetkeho aj komfort pruzenia.
@lamal
jj museli bychom vedet detaily.... samozrejme za 7 s prazdnou baterkou by byla pekna hodnota....
jj museli bychom vedet detaily.... samozrejme za 7 s prazdnou baterkou by byla pekna hodnota....
@Mr.Murphy
Slo by to, ako pises v kopcoch s nakladom by sa to mohlo este predrazit, ale holt nie je to diesel, co naberie v kopcoch usetri po meste.
Slo by to, ako pises v kopcoch s nakladom by sa to mohlo este predrazit, ale holt nie je to diesel, co naberie v kopcoch usetri po meste.
@Mr.Murphy
minuly outlander s prazdnou baterkou bral 10 na okreskach a příměstském provozu, vlastni zkušenost. Tady to snad bude lepší.
minuly outlander s prazdnou baterkou bral 10 na okreskach a příměstském provozu, vlastni zkušenost. Tady to snad bude lepší.
Tak u nas ma mitsu showroom najbohatsi za poslednych 5 rokov
Space star, colt, ASX, Eclipse cross ... no a teraz Outlander ... v lete este pribudne ev dvojicka od renaultu symbioz...
Outlander ale vyzera famozne ... masivne a zaroven elegantne... nie je agresivny.. ani neposobi dizajnovo lacno... byvala seda myska je fuc... tento novy uz zrejme budu v eu porovnavat aj s lexusom nielen s ravkou ... konecne dostojna vlajkova lod od mitsu aj ked radsej by som videl nieco ako nastupca galanta ... ale tak dnes uz vladnu SUVecka
Beriem že máš slabosť pre Mitsu ale mne sa ten dizajn nepáči vôbec. Interier vcelku fajn ale exterier nie.