Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

První jízda s novým Mitsubishi Outlander PHEV: Velký návrat

42 komentářů

Jirka B.
Jde to koupit v Olomouci? Nejde.. Aha. Takze nic.. Bohuzel je smutne, jak proridla prodejni sit Mitsubishi. Viz prazdne dealerstvi v České Trebove.. Bohuzel podobny obrazek se konal v Rakousku minuly tyden - zavrena filialka ve Wolfsbergu.. Smutne ale jak pochopitelne kdyz nemaji co nabidnout a prodavat.
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
@Jirka B.

Tak u nas ma mitsu showroom najbohatsi za poslednych 5 rokov

Space star, colt, ASX, Eclipse cross ... no a teraz Outlander ... v lete este pribudne ev dvojicka od renaultu symbioz...
Avatar - speedfred
speedfred
@3_diamanty Jeden dizajnový skvost lepší ako druhý.
ericn
@speedfred no jo, jeden průšvih za druhým 😋
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
@speedfred
Outlander ale vyzera famozne ... masivne a zaroven elegantne... nie je agresivny.. ani neposobi dizajnovo lacno... byvala seda myska je fuc... tento novy uz zrejme budu v eu porovnavat aj s lexusom nielen s ravkou ... konecne dostojna vlajkova lod od mitsu aj ked radsej by som videl nieco ako nastupca galanta ... ale tak dnes uz vladnu SUVecka
Avatar - speedfred
speedfred
@3_diamanty
Beriem že máš slabosť pre Mitsu ale mne sa ten dizajn nepáči vôbec. Interier vcelku fajn ale exterier nie.
h.onzyk
@3_diamanty všechno jsou buď přeznačkovaný Renault, nebo tahle vobluda, bohužel design který se tady přezdíval hmyzí ksicht asi jde do módy, Outlander, Enyaq, Elroq,.... Největší světla mají být nejvýš v masce. Citroen to pochopil a na Berlingu je vidět jak strašně moc mu facelift pomohl. Mitsubishi je mi líto, mám tu značku rád, měl jsem Lancera, ale dneska si tam nemám co vybrat.
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
Cakam v eu uspech navratilca outlandera aj napriek tomu ze tentokrat uz bude len ako plugin... v podstate sa pozerame na konkurenta ravky a kodiaqa aj ked z fotiek vyzera obrovsky ... s dlzkou 4719mm je pre eu nakoniec tym zlatym stredom po boku kodiaqa ravky ci CRVecka .... fakt by som tu velmi rad videl nejaky cisty benzin ale tak co uz... potesi fakt ze v sucte vlastnosti ide o komfortne suv takmer bez slabin ( uz v serii so 4kolkou ) ... porovnania s lexusom vyznievaju velmi sympaticky a konecne po dlhej dobe ma mitsu zda sa fakt serioznu a vydarenu a vlajkovu lod.... aj interier klobuk dole... nebyt tam logo mitsu tak fakt clovek neuhadne bez sance.. voci predchodcovi skok o cely vesmir
Avatar - lamal
lamal
@3_diamanty
Suhlasim, je to fesak, v interieri spoznat Nissan, v tomto pripade mu to len prospelo. S cistym benzinom a so stale 1800 kg by to asi nemalo vyznam, turbo ziadne nemaju a bez neho to nejde s malymi objemami okolo 2 litrov. Slusil by mu obyc hybrid z RAVky, ktory ma 230koni, mohli by z pluginu urobit este obyc hybrid, uz aj Subaru ho ma.
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
@lamal
Ano chcelo by to aj obycajny hybrid... aj nejaky obycajny dizel ... ale tychto variant sa uz nedockame... auto ale inak ako take vyzera velmi podarene a vyvazene ... nevidim tu vyraznejsie slabiny... verim v jeho uspech aj ked mnohym majitelom predosleho outlanderu sa tento novy uz vzdialil natolko ze zrejme na neho uz ani nebudu mat... ale zase pridu dalsi novi zakaznici.. ti narocnejsi... aj taki ktori sa este pred par rokmi outlanderu smiali
Avatar - idam.i
idam.i
@3_diamanty tvoje prognózy sa ako zvyčajne nenaplnia.
Našťastie.🙏
Avatar - lamal
lamal
@3_diamanty
Ti co sa mu smiali si ho nekupia, no drzim mu palce aj ja, kedze som ako byvaly majitel Mitsubishi znacke nakloneny.
Avatar - Ozzman
Ozzman
A to je na tom celé to smutné, protože přímé srovnání s Ravkou prohrává dynamicky, jelikož hodnoty odpovídají spíše té HEV Ravce, PHEV o totožném výkonu má o 2s lepší stovku a to je rozdíl né třídy, ale dvou tříd. Já vím, není to na sportování, ani jedno. Rav PHEV je těžký ingot, jezdil jsem s tím, ale při akceleraci je cítit, že má 300koní pod kapotou, tady se obávám to tak horké nebude@lamal
Avatar - Mikesus
Mikesus
@Ozzman
ono obecně když se podíváš na ty výkony, tak jak se tvrdilo, že koně u toyoty se někde ztrácí, tak tady u mitsu je to hodně zvláštní. Ale i VW a Tayron, má jen o 25kw méně než rav4, stejnou váhu a rozdíl 6,0 vs 7,3, to je taky dost velká propast a jejich koně už asi zacačaly mizet někde.
Avatar - lamal
lamal
@Ozzman
Je tazsi = odhlucnenie, urcite je komfortnejsi a tichsi nez RAVka, ktora je v tomto ohlade slabá. Niekde sa to prejavit musi, 7,9s je stale dobra hodnota.
Avatar - Mikesus
Mikesus
@lamal
Za mne beru, že váží o 200kg vic, ale rozdíl 6.0 vs 7.9 je hodně propastný na tak ne uplne velky rozdil v hmotnosti. To třeba highlander, který je ještě o 200kg těžší než tento outlander, ma jen 182kw ( takze o 40kw méně) a je tam mnohem menší rozdíl, kdyz ma 8.3s. Něco takového bych očekával oproti té ravce, za bude na třeba 6.5-7s.
To samé ten tayron, pri tom vykonu 200kw by člověk čekal kolem 6.5s kdyz to porovna s ravkou, která váží stejne.
Avatar - lamal
lamal
@Mikesus
Nemyslim si, ze 1,9s je hodne. Jednak nepoznas realne casy a okrem hmotnosti je mnoho inych faktorov, kedy pohon Mitsubishi moze byt prioritizovany na ine parametre nez je 0-100... moze mat lepsiu odozvu na plyn, lepsiu pruznost, lepsie vlastnosti v terene, alebo na dialnici. A vec druha, Toyota je s hybridmi TOP, netreba cakat od kazdeho, ze postavi lepsi pohon v kazdom smere.

RAVka mna osobne sklamala odhlucnenim a tlmenim nerovnosti, je agilna to ano, no u toho auta je to nepodstatne. Tam kde Outlander strada v dynamike 0-100 prida na lepsom komforte a odhlucneni a omnoho kvalitnejsom interieri, to mi pride fer.
Koliesko
Dizajn zadnej časti je v poriadku ale predná maska je podľa mňa hrôza. Plus čím viac chrómu, tým viac Mitsubishi?
Avatar - lamal
lamal
@Koliesko
Tak zle to nie je, aspon mu to dava punc vlajkovej lodi, je to slusne dizajnovo zapracovane aj ked vyrazne. Vsimol som si, ze s tmavsim odtienom je to lepsie.
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
@lamal

V bordovej vyzera dobre... ale aj v ciernej... tmavsie farby suhlas.... ono ani biele Gecko by nebolo uplne koser pritom v ciernej je vyslovene bozske
Avatar - Pepa_007
Pepa_007
Kodiaq s 1.5 má 210 top speed. Mitsubishi s 2.4 má jen 170. 🤣🤣🤣
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
@Pepa_007
Tu to pri plugine SUVecku nie je az tak o maximalke.... 170 v pohode staci ... ale hlavne tych 7,9s z 0 na 100 pri 2 tonovom torpede je fakt sleha... tu sa bude konat zabava... zaujimalo by ma napr aj pruzne zrychlenie z 80 na 120... ale asi tiez bude brutalne...

Pre porovnanie 7,9s z 0 na 100 ma napr p406 coupe 3.0 V6 ktory je o navyse este o 500kg lahsi

Z outlandra byvalej komotnej sedej mysky je zrazu tiger odtrhnuty z retaze...az sa mi nechce verit ked pozeram na predchodcu aky skok novy outlander spravil... to je rozdiel snad 2 generacii... dokonca vyzera ze ma uz blizsie k lexusu NX ako povedzme ku kodiaqu ... ale iste aj cena bude uz zase o level inde ako bola u predchodcu
Avatar - speedfred
speedfred
@3_diamanty
No dobrú šlehu si mal asi ty 😄
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
@speedfred

Som zvedavy na cenu... ved uz mensi a starsi phev eclipse stoji 40 litrov... to bude riadna naloz toto... ale tak konkurencny lexus NX iste lacnejsi tiez nebude... bude to dalsia sleha.. dnes by mali byt dalsie info tak pockajme
Avatar - Pepa_007
Pepa_007
@3_diamanty vim kolik je 7,9s. Mam doma auto které je lepší než 7,9s.

Spíše mně to překvapilo, automobilka rezignovala na technické řešení ikdyz auto na to výkon má. V tom případě 1.0TSI Fabia je lepší ohledně top speed.
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
@Pepa_007
Vykon tu siel na iny ucel... ja som zvedavy na pruzne zrychlenie z 80 na 120.... tieto vsetky pluginy nie su dialnicne krizniky... to si treba uvedomit ... to potom samozrejne radsej passat s dizlom

Vcelku ma aj prekvapila hmotnost.. tentokrat vlastne aj v dobrom... ma to sice skoro 2 tony ale mensi eclipse vazi defakto rovnako... tu sa uz prejavil hlinik v modernejsej konstrukcii outlandera... takisto napr aj mensi E pace od jagu je tusim este tazsi ako vacsi F pace ktory uz vyuziva podstatne viac hlinika
Avatar - Mikesus
Mikesus
@3_diamanty
no zrovna 7,9 u 225kw je dost smutné. Phev rav4 má 6,0s při 225 kw.
Avatar - lamal
lamal
@Pepa_007
No jo Pepík, ktorý ze to vytiahne najviac ? Napis mi 😁
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
@lamal
Navyse nie je to vzdy len o maximalke... vieme ze predosleho kodiaqa RS na ringu vyprasilo aj malicke lupo gti... no a u plugin suv obludy ako je outlander je maximalka fakt ani nie na druhom .. ale snad az na tretom mieste ...
Avatar - lamal
lamal
@3_diamanty
U nas to staci, Nemci by mohli mat vacsi problem, ale vies co ? Nech setria aj oni do perdelle, vyhrotia to ojebami ako dieselgate a potom si jazdia na 6-8 valcoch 220 po dialnici a ostatne EU plebs trú eko biedu.
Avatar - Pepa_007
Pepa_007
@lamal
O tom co mi stačí rozhoduji JÁ sám a ne někdo jinej!!!
Počkej až někdo přijde a řekne, že 160m2 dům je moc, že Ti 50m2 stačí. Ta doba není daleko. 😉
Avatar - lamal
lamal
@Pepa_007
Keby si vsetci robili co chceju tak tu dnes nie si, pretoze by bol tento svet bol uz davno rujna.
Cielom regulacie nie je vzdy poslapanie tvojho stastia, ked nas tu bude 15 miliard tak aj tych 50m2 mozno bude nutnost.
Avatar - Pepa_007
Pepa_007
@lamal vždy to není o maximálce. Jen poukazuji na to, že automobilky vyrábí auta s výkonem sportovních aut ale mají maximální rychlost tragickou na úrovni 130-170. Zákazník nedostane za co si zaplatí.
Ale chápu, že 70% lidí jsou jen ovečky - stát řekne roušky na ústa a zůstat doma a oni jdou a udělají to bez řečí .
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
@Pepa_007
Ten vykon vyuzijes pri predbiehani... suv si nikto nekupuje na nahanananie maximalky.. ktoru stejne ani nie je kde vyuzit... samozrejne 140 u nejakeho elektra uz povazujem za kusok podpasovku... ale 170 u pluginu suv vidim uplne v pohode...
Avatar - Mikesus
Mikesus
@Pepa_007
zákazník dostane za co si zaplatí. Výkon tam máš, ten nechybí, top speed je nerelevantní pro ty, kteří respektují zákony a i ty, kteří je sem tam občas trochu poruší. Není to okruhový povoz
Avatar - lamal
lamal
@Pepa_007
Maximalka 130 je vymysel take veci by som vnimal kriticky, 170 je za mna v pohode.
70% ludi ktore popisujes za ovecky a ty si nad vecou co sunda rusku, porusi pravidla lebo ti nebude nikto rozkazovat jo ? 😁 Tomu sa vravia komplexy a nie osvietenost... ale dík za to, zaradil si sa sam kam zapadas, ruska dolu, maximálka 250, 300 z místa 😁
Lubo
Pekný interiér, predok za mňa nie.
Cena za málo predávanú značku v ČR podľa mňa vysoko, od 1 287 950 Kč po 1 582 950 Kč + možno nejaké príplatky. Strata hodnoty bude veľmi vysoká. www.mitsubishi-motors.cz/…er_PHEV_0325.pdf

Dynamika podpriemerná na 306 koňové auto.
Trhák to nebude.
Mr.Murphy
Mňo.... vypadá to všechno pěkně na papíře.... ale pokud to na 400km vzalo 7 litrů na 100 a z toho bylo cca 80 na elektřinu (předpokládám, že jim to dali nabité), tak to je spotřeba benzínu skoro 9 na 100.... což teda málo není, na to že v tom byl sám a bylo to po rovinatých trasách.

Jasně, jestli tester zkoušel dynamiku atd. atd. tak budiž.... ale úplným optimismem mě to nenaplňuje.
Avatar - lamal
lamal
@Mr.Murphy
Autor neuviedol ci bola bateria plne nabita, na prezentacii sa da predpokladat, ze to nabili. U pluginu asi zalezi ako to nastavis, ked zapnes hned hybridny rezim, cisto na bateriu ti 80km nenajazdi, pretoze ponechava kapacitu. Ked to zapnes na EV tak pojde cisto na bateriu kym ju nevybije.
Je pravdepodobne, ze tych cca 7 bolo v rezime hybrid a na 2tonove velke SUV mi to zle nepride, Toyote sa asi spotrebou nevyrovna, za to odhlucnenie a kabina je lepsia a podla vsetkeho aj komfort pruzenia.
Mr.Murphy
@lamal

jj museli bychom vedet detaily.... samozrejme za 7 s prazdnou baterkou by byla pekna hodnota....
Avatar - lamal
lamal
@Mr.Murphy
Slo by to, ako pises v kopcoch s nakladom by sa to mohlo este predrazit, ale holt nie je to diesel, co naberie v kopcoch usetri po meste.
Avatar - Mikesus
Mikesus
@Mr.Murphy
minuly outlander s prazdnou baterkou bral 10 na okreskach a příměstském provozu, vlastni zkušenost. Tady to snad bude lepší.