Novinky
Zpět na článek
Přihlásit pro přidání komentářeAlfa Romeo vzkazuje: Postavíme zábavný sporťák, ale musíte nám dokázat, že ho opravdu chcete
25 komentářů
del42sa
jo, postavíme zábavný sporťák s baterka a elektromotorem 😁
díky, ale to si strčte víte kam .....
díky, ale to si strčte víte kam .....
gil54
Ještě by mohli zkusit udělat nějakej virtuální obrázek na počítači, vybrat na něj zálohy a pak stáhnout roletu. 😀
Tycoon
Zákazníci vzkazují: Až dokážete, že i v roce 2025 umíte navrhnout a vyrobit auto na každý den se sportovním nádechem, možná pak někdo koupí i ten váš zábavný sporťák.
@Tycoon oni nějak pozapomněli ta to svoje motto. "cuore sportivo" ,
momentálně vaří dle návodu : "vem nějakou platformu (ideálně Peugeot), vraž do toho jeden tříválec, přidej 6ti stupňovou dvouspojkovou převodovku z Peugeotu, nalep tomu logo Alfy a přidej prémiovou cenu
momentálně vaří dle návodu : "vem nějakou platformu (ideálně Peugeot), vraž do toho jeden tříválec, přidej 6ti stupňovou dvouspojkovou převodovku z Peugeotu, nalep tomu logo Alfy a přidej prémiovou cenu
@del42sa
Právě. Zajímalo by mě, kolik má Alfa vývojářů motorů, převodovek a podvozků, když všechny nové modely jsou jen převlečené Peugeoty.
Právě. Zajímalo by mě, kolik má Alfa vývojářů motorů, převodovek a podvozků, když všechny nové modely jsou jen převlečené Peugeoty.
@Tycoon tohle by mě také zajímalo, jako pochopil bych myšlenku určitého sdílení motorů a platforem za účelem redukce nákladů, ale naprosto nedává smysl (a to myslím Tavares bohužel udělal ) zrušit vývoj všeho ostatního kromě francouzských Puretechů (což dneska znamená vlastně jen dva motory 1,2l a 1,6l) a ostatní hodit do koše ( teď neberu v úvahu V8 motory pro Maserati nebo Americká auta )
Pokud tedy spojím několik různých automobilek do obrovského koncernu, tak bych měl umět jednak rozlišit jejich zaměření a jednak bych měl od každé vybrat to co má nejlepší a to se pokusit zachovat a měl bych pak umět tuto technologii nabízet/sdílet napříč celým koncernem. Například když mi chybí nějaký motor pro francouzské auta, třeba nějaká 1,5l (Tonale) tak bych měl mít tu možnost ji nabídnout i v těchto vozech a naopak, vzít něco z francouzské produkce a dát to třeba do Lancie, Opelu, atd.
Pokud tuto flexibilitu nemám nejsem schopen nabídnout, tak potom dochází k tomu , co se děje v koncernu teď, auta jsou jak přes kopírák, se stejným motorem, atd. Potom spojování do velkého koncernu moc nedává smysl, protože tenhle postup stejně dřív nebo později některé značky zabije svojí uniformitou a zákazníky taková auta neoslovují a to se právě teď děje.
Vůbec nedokážu pochopit, že Stellantis není schopen dále vyvíjet velmi podařený multiair motor od Fiatu, že nesmyslně zařízli 2.0HDI a 1,5 HDI bez jakéhokoliv dalšího vývoje, že nepoužili 2.0 motor od Opelu, etc.
Zatímco Mazda a Toyota vyvijejí nové spalovací motory pro rok 2027 a výše, Tavares si myslel, že všechno spasí baterky a EV a úplně mu ujel vlak ...
Tohle se bude špatně dohánět.
Pokud tedy spojím několik různých automobilek do obrovského koncernu, tak bych měl umět jednak rozlišit jejich zaměření a jednak bych měl od každé vybrat to co má nejlepší a to se pokusit zachovat a měl bych pak umět tuto technologii nabízet/sdílet napříč celým koncernem. Například když mi chybí nějaký motor pro francouzské auta, třeba nějaká 1,5l (Tonale) tak bych měl mít tu možnost ji nabídnout i v těchto vozech a naopak, vzít něco z francouzské produkce a dát to třeba do Lancie, Opelu, atd.
Pokud tuto flexibilitu nemám nejsem schopen nabídnout, tak potom dochází k tomu , co se děje v koncernu teď, auta jsou jak přes kopírák, se stejným motorem, atd. Potom spojování do velkého koncernu moc nedává smysl, protože tenhle postup stejně dřív nebo později některé značky zabije svojí uniformitou a zákazníky taková auta neoslovují a to se právě teď děje.
Vůbec nedokážu pochopit, že Stellantis není schopen dále vyvíjet velmi podařený multiair motor od Fiatu, že nesmyslně zařízli 2.0HDI a 1,5 HDI bez jakéhokoliv dalšího vývoje, že nepoužili 2.0 motor od Opelu, etc.
Zatímco Mazda a Toyota vyvijejí nové spalovací motory pro rok 2027 a výše, Tavares si myslel, že všechno spasí baterky a EV a úplně mu ujel vlak ...
Tohle se bude špatně dohánět.
@del42sa
Ono se dalo čekat, že Frantíci budou chít v koncernu co nejvíce francouzské techiky. Ale že to bude až takový masakr, to nečekal asi nikdo. Jestli nástupce Gulie dostane 1.2 Puretech a 1.6 Puretech Hybrid, můžou definitivně vystrojit pohřeb Alfě i Lancii. Fiat bude přežívat na přístrojích díky staré Pandě a Ducatu.
Ono se dalo čekat, že Frantíci budou chít v koncernu co nejvíce francouzské techiky. Ale že to bude až takový masakr, to nečekal asi nikdo. Jestli nástupce Gulie dostane 1.2 Puretech a 1.6 Puretech Hybrid, můžou definitivně vystrojit pohřeb Alfě i Lancii. Fiat bude přežívat na přístrojích díky staré Pandě a Ducatu.
Arese
Tak pokud bude AR cpát do svých novinek odporné zkratomotory a hybridy, dopadne to s ní velice špatně. Prodejnost nějakého exkluzivního kupé či roadsteru je už z podstaty velmi omezená a v dnešní době tuplem. Naopak, když Alfa správně naváže na svoji dnes už sedmdesátiletou tradici skvělých sportovních sedanů, když tedy postaví krásny, lehký, agresivně působící a skvěle jezdící čistě spalovací zadokolkový sedan s manuální převodovkou a skvělým, typickým alfáckým zvukem, alfisti jí utrhají obě ruce! Prostě moderní obdoba kultovní 75ky, to by bylo pro AR naprosté prodejní terno!!! 🤩🤩🤩👍👍👍 Hlavně až nezačínají vyrábět nějaký další, na trhu x-tý hybridní crossover. To by byla pro Alfu opravdu konečná!!! 😞
@Arese Alfa už je dávno bohužel v řiti. A auto co popisujes už ji nezachrání protože nebude levné, kvůli vývoji. Dále spousta alfistu stárne, mladé to moc nezajímá. A pak jsou tu bychari co by to koupily kdyby to auto bylo a až by bylo tak by ho stejně nekoupily, ty také
@Sevca1 Nikoliv, takovu Alfu, jakou jsem popisoval, bys si určitě koupil. Asi mírně ojetou, ale koupil. Takto si asi v budoucnu koupím jetou Giulii. Je to vlastně poslední normální Alfa, i když je třeba zkousnout její automatickou převodovku... Ale aspoň to není odporný hybrid a je to krásné a skvěle jezdící auto!
@Arese no jo v pořádku, ale koupí ojeté Alfi fabriku nepodporis, takže jsem měl pravdu s bycharenim. Taková je realita, nic ve zlém
kesumb
Takze cabrio, podel nettuno za napravou, vaha kolem 1,5tuny, zadokolka, manual.
Takze vlastne Z4 a tu nikdo nechce, takze jsme si odpovedeli...
Takze vlastne Z4 a tu nikdo nechce, takze jsme si odpovedeli...
Jinak Alfa je momentálně úplně v pytli, ta značka defacto neexistuje. Navíc s jejich přístupem kdy třeba v ČR má snad jen 4 dealerství je jasné, že to je konečná.
Ale tak co už.... jezdit pro radost už se dnes stejně moc nedá, nikdo by to nekupoval, a kdo chtěl, už svoji Alfu má 😄
jj bycharcina zivi autoweby, na druhej strane ked je cena do cca 30-40tis € tak je to v mensich seriach predajne viz GR86
Jestli by šla na dračku nevím, dneska je doba jiná, sporťáky zase tolik netáhnou a těch GR86 jsou plný mobile... v diskusích by šla na dračku určitě 😄
Co za to? Kupovat stávající produkci? 🤣🤣🤣 Vždyť tam u nich nic kloudneho není. Jedině Giulie, ale ta bude brzo končit.
Elektrické zábavné sportovní auto je takový oximoron. 😉 👍🏻
Ano, Alfa je už bohužel mrtvá.... 😥