Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Elektromobilita

Zpět na článek

Nové elektrické volkswageny pro Čínu: Umělá inteligence i obří dojezd

12 komentářů

PavelK_
"My se v té Číně prosadíme i kdybychom měli zkrachovat!"

No tak prosím, jak je libo, to první se vám sice nepovede, ale to druhé už hraničí s jistotou.
PowerHouse
@PavelK_

A co v Indii s 1,5 mld obyv.?
Tam se prodává Kylaq za 8680.
kesumb
ja vim panadol radsi skvarek v socu protoze si nedovede na 800km predstavit ze by zastavil na 20minut,...
Ale ja si nejsem jistej jestli se vyplati kvuli par nabijenim rocne na dlouhy ceste obetovat velkej akumulator za elektrocentralu. Prijde mi to spis jako gesto pro panadoly bez zkusenosti s ev...
traveldrive
@kesumb Prečo bezdôvodne rýpeš? Na viac ti tvoj intelekt nevydá? Akurát lezieš na nervy ty premúdrelý neomylný elektropozitív.

Volkswagenu držím palce. Už keď do Číny vrazil toľko peňazí a narval do nej svoje know-how, mal by za to na oplátku aspoň niečo získať. Keď môžu Číňania odkrajovať z jeho chleba, prečo by on nemohol z čínskeho...
kesumb
@traveldrive
no hlavne ze ty si se vyzvracel k tematu...
traveldrive
@kesumb To si mi to nandal...
Man Ký
@kesumb nejlepší je, když ukázkoví troublemakeři volají po slušné diskusi😊
ericn
@kesumb traveldrive ti jen nastavil zrcadlo a má pravdu. Přečti si po sobě svůj příspěvek a zamysli se nad tím, co si vyplodil...
kesumb
@eric


pekny a trefny zejo!
psel
Já jsem si tedy hlavně všimnul, že VW přechází na čínský marketing, takže hlavně žádná technická data, jen marketing. Držím jim palce, vaří tam ze stejného jako všichni ostatní včetně čínského software tak se to snad povede.
Avatar - Ringhofer
Ringhofer
@psel "Němci sice zatím nezveřejnili žádné bližší detaily". Tak Číňanům asi údaj o dojezdu přijde jako klíčový, vše ostatní jsou jen emoce (luxus, displeje, prostor na z. sedadlech), které mají přednost před výkonem pohonu, výkonem nabíjení a pod. Zajímavé ale je, že autor článku také píše o tom, že domácí automobilky podchytily trend zájmu o progresivní technologie. Přitom zákazníci prakticky žádné bližší technologické informace nedostávají (alespoň ne z tisku a webu). Tak jak to vlastně je?!
psel
@Ringhofer ono taky je otázkou co je progresivní technologie. Tak třeba bez Wechatu jsem dávno před Covidem nemohl ani zaplatit taxík, takže jsem se svou 100RMB bankovkou měl jízdu zadarmo. Co je tam ale progresivní teď nemám ponětí, Tetris v denním svícení, Wechat v infotainmentu, místní Foodora, Alza nebo karaoke tamtéž. Integrovaný dron?
Za mě je to tak specifický trh, že to bez místního IT nedáš, protože nevíš co je IN a nechápeš vůbec proč je to IN.
Navíc toho většina je snaha o odlišení, když už ta auta vypadají stejně čínsky, tak si automobilky vymýšlejí kraviny, protože jinak tu krvavou bitvu o čínský trh nevyhrají.
Jestli ale Číňané doopravdy za takové odlišení chtějí platit, je otázka a možná většina z toho bude OUT než se ty prototypy dostanou vůbec na trh.
Takže uvidíme jak si ty čínské zázračné automobilky budou stát za rok za dva.