Kde je ten kliknoun, co upozorňoval na propad ceny úzce zaměřeného BEV? Urcite přijde i s tím zde, ze majitel je/byl hloupý a ted si bude rvát vlasy.
Stejsn
0
@Mikesus Popravdě by mě zajímalo, co ten propad ceny způsobilo. Obecně exotické exkluzivitky v čase s cenou rostou.
Tycoon
0
@Mikesus
Originální Dodge Viper SRT10 ACR stál v roce 2008 $98,746, což dle tehdejšího kurzu bylo 1,8 milionu Kč. Nízká cena za legendární auto s motorem 8.4 V10 a výkonem 447 kW v "továrním závodním tuningu" (běžný Viper stál cca $86,000). Překvapivě nízká byla nejen cena, ale i hmotnost 1569 kg.
Pokud někdo koupil za desetinásobek překarosovanou verzi od Zagata/Alfy, tak byl buď hloupý, nebo se mu to auto tak líbilo, že ho prostě chtěl za každou cenu. Zásadní problém je, že překarosováním vzrostla hmotnost o skoro neuvěřitelných 300 kg na 1850 kg.
Mikesus
3
@Tycoon
Ano, každé auto zaměřené na malou skupinu zákazníků bude mit velký propad ceny. Proste tu klientelu nema, ani na sekundárním trhu.
gil54
2
@Mikesus
Ano, každé....😀
Veliká moudrost a super analýza znalce.
Proto také třeba takové Ferrari 250 GTO nebo Alfa Romeo 33 Stradale, které byly odjakživa zaměřeny asi na širokou skupinu zákazníků, zažívají také velký propad ceny. "Prostě tu klientelu nemají, ani na sekundárním trhu." 😀😀😀
Mikesus
1
@gil54
Trochu si pleteš stáří aut. Ale jo, nepřekvapuje mne, že kdejaký hlupak neumi srovnavat srovnatelne. Jaky mělo propad ceny gto po 5 letech, 10 letech? Troubove vzdy srovnavaji nesrovnatelne,
KANKUNEN
2
@Mikesus možná by nebylo na škodu, kdybys trochu ubral.
wakantanka
1
@Tycoon Karbónová karoséria že by bola ťažšia ako originál? To mi príde minimálne divné.
Tycoon
0
@wakantanka
Originální Dodge Viper má karoserii ze sklolaminátu na trubkovém rámu. Karbon je asi těžší. Nějaké kila navíc beztak přidají velká kola, bohatší čalounění nebo komfortní výbava.
Man Ký
0
Který původní majitel neprodělá po letech na autě za miliony miliony? Ten, co si to může dát do nákladů😊
Originální Dodge Viper SRT10 ACR stál v roce 2008 $98,746, což dle tehdejšího kurzu bylo 1,8 milionu Kč. Nízká cena za legendární auto s motorem 8.4 V10 a výkonem 447 kW v "továrním závodním tuningu" (běžný Viper stál cca $86,000). Překvapivě nízká byla nejen cena, ale i hmotnost 1569 kg.
Pokud někdo koupil za desetinásobek překarosovanou verzi od Zagata/Alfy, tak byl buď hloupý, nebo se mu to auto tak líbilo, že ho prostě chtěl za každou cenu. Zásadní problém je, že překarosováním vzrostla hmotnost o skoro neuvěřitelných 300 kg na 1850 kg.
Ano, každé auto zaměřené na malou skupinu zákazníků bude mit velký propad ceny. Proste tu klientelu nema, ani na sekundárním trhu.
Ano, každé....😀
Veliká moudrost a super analýza znalce.
Proto také třeba takové Ferrari 250 GTO nebo Alfa Romeo 33 Stradale, které byly odjakživa zaměřeny asi na širokou skupinu zákazníků, zažívají také velký propad ceny. "Prostě tu klientelu nemají, ani na sekundárním trhu." 😀😀😀
Trochu si pleteš stáří aut. Ale jo, nepřekvapuje mne, že kdejaký hlupak neumi srovnavat srovnatelne. Jaky mělo propad ceny gto po 5 letech, 10 letech? Troubove vzdy srovnavaji nesrovnatelne,
Originální Dodge Viper má karoserii ze sklolaminátu na trubkovém rámu. Karbon je asi těžší. Nějaké kila navíc beztak přidají velká kola, bohatší čalounění nebo komfortní výbava.