Novinky
A majú aspoň 200 tisíc objednávok za tri minúty...?
@traveldrive Grok zjistil toto😒br />
Produkce BMW M2 CS (F87, 2020): plánováno 2 200 kusů, přesné finální číslo není potvrzeno, ale spekuluje se o navýšení kvůli poptávce.
Pro M2 CS (G87, 2026): méně než 2 000 kusů za rok, výroba navýšena v USA, Německu a Číně, přesná čísla neuvedena.[](https😐/www.motor1.com/…ncreased-demand/)[](https😐/www.bmwblog.com/…ge-demand-m2-cs/)
Produkce BMW M2 CS (F87, 2020): plánováno 2 200 kusů, přesné finální číslo není potvrzeno, ale spekuluje se o navýšení kvůli poptávce.
Pro M2 CS (G87, 2026): méně než 2 000 kusů za rok, výroba navýšena v USA, Německu a Číně, přesná čísla neuvedena.[](https😐/www.motor1.com/…ncreased-demand/)[](https😐/www.bmwblog.com/…ge-demand-m2-cs/)
Bavorácký klasický design, nejdřív zvracení, potom ji vezmete na milost a nakonec se vám líbí... ale pořád je hodně těžká. Nicméně, v těchto časech je 1700-1800 kg vlastně málo😊
@Man Ký To auto nemá konkurenta, takže máš jedinou volbu.
@KANKUNEN Proč by nemělo konkurenta? Třeba Porsche Cayman GT4 RS je konkurent jak řemen.
@Ham. Který ale skončil. Nahradit ho ma jen bzukadlo
@Ham.
GT4 RS je parádna kára o tom niet pochýb ale za dvojnásobnú cenu oproti M2.
Stačila by GT4 ale zatial ako nová už není, snáď sa chytia za rypák a pustia do výroby nástupcu.
GT4 RS je parádna kára o tom niet pochýb ale za dvojnásobnú cenu oproti M2.
Stačila by GT4 ale zatial ako nová už není, snáď sa chytia za rypák a pustia do výroby nástupcu.
O nové M2 CS je obrovský zájem.
Velký hlad není jen po plug-in hybridním M5, ale také ostřejším M2 CS.
Jsem zmaten.
Velký hlad není jen po plug-in hybridním M5, ale také ostřejším M2 CS.
Jsem zmaten.
To je srdecni zalezitost, vikendovka. Na denni jezdeni klidne nejake hybridni nebo ev vozitko.
Těch pomatenych podsouvačů tady je. by se dali e😜ortovat😀😀