Novinky
Bavorácký klasický design, nejdřív zvracení, potom ji vezmete na milost a nakonec se vám líbí... ale pořád je hodně těžká. Nicméně, v těchto časech je 1700-1800 kg vlastně málo😊
"Ačkoliv nám politici ještě nedávno podsouvali, že elektromobilita je v následujících letech nevyhnutelná,"
Těch pomatenych podsouvačů tady je. by se dali e😜ortovat😀😀
Těch pomatenych podsouvačů tady je. by se dali e😜ortovat😀😀
O nové M2 CS je obrovský zájem.
Velký hlad není jen po plug-in hybridním M5, ale také ostřejším M2 CS.
Jsem zmaten.
Velký hlad není jen po plug-in hybridním M5, ale také ostřejším M2 CS.
Jsem zmaten.
@traveldrive Grok zjistil toto😒br />
Produkce BMW M2 CS (F87, 2020): plánováno 2 200 kusů, přesné finální číslo není potvrzeno, ale spekuluje se o navýšení kvůli poptávce.
Pro M2 CS (G87, 2026): méně než 2 000 kusů za rok, výroba navýšena v USA, Německu a Číně, přesná čísla neuvedena.[](https😐/www.motor1.com/…ncreased-demand/)[](https😐/www.bmwblog.com/…ge-demand-m2-cs/)
Produkce BMW M2 CS (F87, 2020): plánováno 2 200 kusů, přesné finální číslo není potvrzeno, ale spekuluje se o navýšení kvůli poptávce.
Pro M2 CS (G87, 2026): méně než 2 000 kusů za rok, výroba navýšena v USA, Německu a Číně, přesná čísla neuvedena.[](https😐/www.motor1.com/…ncreased-demand/)[](https😐/www.bmwblog.com/…ge-demand-m2-cs/)
@Ham. Takže by dvoumístné auto s motorem uprostřed konkurovalo čtyřmístnému autu s průvlakem na lyže, to teda nevím nevím... Navíc je to cenově úplně jinde...
@Ham.
GT4 RS je parádna kára o tom niet pochýb ale za dvojnásobnú cenu oproti M2.
Stačila by GT4 ale zatial ako nová už není, snáď sa chytia za rypák a pustia do výroby nástupcu.
GT4 RS je parádna kára o tom niet pochýb ale za dvojnásobnú cenu oproti M2.
Stačila by GT4 ale zatial ako nová už není, snáď sa chytia za rypák a pustia do výroby nástupcu.
@kari.laz Cayman RS i Spyder RS se pořád prodávají, co bude dál se uvidí. Plány se plánují a také přehodnocují.
hlavni byl uvodnik o elektromobilech.
Zbytek uz je strojovy preklad bez kontroly….