Novinky
Elektrický Ford Transit konečně i do terénu: Přichází nová éra dodávek s pohonem všech kol
16 komentářů
Jako že něco, co má udáváno 312km dojezd, což v praxi a podmínkách IZS bude podstatně méně má být pro ně určené? Tak možná jako služebák na jízdu pro obědy, jinak si to nedovedu představit. Těch situací, kde jsou ta auta v zápřahu bez možnosti dobít je mraky. Tohle bude tak maximálně jako poslední možnost v garáži, aby mohli napsat a vrata, že jsou "zelený".
@kari.laz .. ideálne jazdiť do kopca prázdny a z kopca plný.. to sa to potom zrekuperuje .. ten dojazd. 😉
@kari.laz
A kolik jezdi IZS?
Kdyz mas hasice v Praze, tak obvykle nejzdi na zasah do Brna...
Nebo?
PS EV bude mit spoustu vyhod. IZS potrebuje porad neco dobijet. A tohle bude moct dobijet skutecne dlouho aniz bys zbytecne startoval motor...
A kolik jezdi IZS?
Kdyz mas hasice v Praze, tak obvykle nejzdi na zasah do Brna...
Nebo?
PS EV bude mit spoustu vyhod. IZS potrebuje porad neco dobijet. A tohle bude moct dobijet skutecne dlouho aniz bys zbytecne startoval motor...
@DonVito Fordí dodávky s 64kwh jsou fakt slabota, proto se tak podbízejí. Pokud za těch 799 tisíc na tom maj vysokou marži a dokáží z toho ještě dát další slevu pro IZS a dodat jich řádově tisíce tak klidně. Ale prodělávaj na tom a nedokážou nabídnout nic lepšího, neočekávám že by se tohle zrovna masivně začalo objevovat. Kdo si kupuje 4x4 dodávku tak jezdí někam za město a tam 64 kwh stačit nebude. Ještě horší to je ve většim transitu který má baterku stejnou. Konkurence je na tom lépe, ale i tam je to k masové použitelnosti zatim daleko.
@DonVito Hasiči jsou blbý příklad, vodní čerpadla mají příkony ve stovkách kw!!! On sice jede jenom 10-20km (byť s pedálem plynu na podlaze) a pak domů, ale na místě zásahu jeho spalovací motor najede do otáček a z připojeného PTO se odebírá výkon blízký instalovanému.
@mariov8 jenže často nejezdí jen na otočku, ale i na delší dobu, nebo jezdi frekventovaně. Ani v jednom případě neni možnost dobít. Stačí povodně, kde často jezdí i několik dní, nebo "kempují" na jednom místě, kde stejně dobít nemůže. Běžně se provádí zásobování PHM.
@kari.laz Souhlasím, jsou místa a použití, kde prostě spalovací motor stále nemá alternativu. A to i když Tesly, Mercedesy a Škodovky již nabízejí skutečně funkční elektromobily. Ale jsou použití, kde se bude automobil nebo spalovací motor nahrazovat blbě. Není to totiž jenom o vožení si líného zadku nebo balíčků po městě. K povodním, třeba teď ten plošný výpadek elektřiny, ještě bych to nenazýval black-out, a bylo vymalováno.
Paradoxně ty Fordovy spalováky v Transitech jsou takovej fujtajxl, že s tímto pohonem to bude výhra ....
🤮🤮🤮🤮🤮
🤮🤮🤮🤮🤮
Jaka bys rad cisla?
Treba ze v roce 2020 se zadne elektricke dodavky neprodavaly?
Nebo dnesni prodeje?
Nerozumim.
Nemyslim si, ze dnesni (vcerejsi) cisla prodeju jsou relevantni pro budoucnost.
Kdyz cena Ford elektrickych dodavek nyni vyznamne klesla a parametry se zlepsily.
Siri svou viru a dogmata.
Za kazdou cenu se nas snazi presvedcit o sve pravde...