Novinky
hlavním problém one pedal driving je to, že lidi občas zapomenou, že vůbec nějaký brzdový pedál mají. Ujedou stovky km s jedním pedálem, pak se třeba dostanou do nějaké krizovky, kterou chtějí vyřešit prudkým zabrzděním, což přeci znamená prudce sešlápnout brzdový pedál. Jenže v hlavě mají, že brzdili tím vpravo. Což je plyn. A protože jej prudce sešlápli až na podlahu, tak to vyblokuje i všechny asistenty. Prudce vystřelí a nechápou, co se děje. A mezitím umírají lidé kolem.
@eLzyx
👍
Konecne prispevek k veci.
Narozdil od travela..
Pro me je hlavni rozdil v one-pedal to, ze zabrzdi brzdami do nuly.
To co popisujes by mozna (alespon castecne) vyresilo nastaveni sily rekuperace.
Tesla ho (pokud vim) nema.
Ja jezdim vetsinou na mirny stupen rekuperace a i pro silnejsi rekuperaci pouzivam brzdovy pedal.
👍
Konecne prispevek k veci.
Narozdil od travela..
Pro me je hlavni rozdil v one-pedal to, ze zabrzdi brzdami do nuly.
To co popisujes by mozna (alespon castecne) vyresilo nastaveni sily rekuperace.
Tesla ho (pokud vim) nema.
Ja jezdim vetsinou na mirny stupen rekuperace a i pro silnejsi rekuperaci pouzivam brzdovy pedal.
"...režim řízení jedním pedálem, při kterém auto silně brzdí a dokáže takto i zastavit, nesmí být v autě výchozí. Stále v něm může zůstat, ale jen po přepnutí z výchozího režimu, ve kterém auto zastaví pouze s použitím brzdy." - Toto som celkom nepochopil, keď z nejakého základného režimu prepneš na ovládanie jedným pedálom, tak ten brzdový prestane fungovať...??? Číňania to asi tak v autách majú a boja sa, že to zavedie aj Tesla... Fakt mi ten výklad príde divný.
Nene. To co píšou znamená, ze na zastavení musíš pouzit brzdu, ve výchozím režimu. Tedy ze auto samo nedokaze zastavit bez použití brzdy. Ne ze v druhém režimu brzda nefunguje.
Jednopedálové ovládanie môže v aute zostať, ale len po prepnutí z východzieho režimu, v ktorom sa dá zastaviť jedine s použitím brzdy. Ak PREPNEM jeden režim na iný, beriem to, že jeden režim sa vypne a druhý sa zapne. Zatiaľ OK?
Prostě budou mít 2 režimy, kdy výchozí nebude one pedal driving, ale bude se podobat normálnímu autu, hotovo. Nic to nemění na tom, že v režimu One pedal driving můžeš samozřejmě v případě potřeby brzdit i brzdama. Co na tom pořád nechápeš?
Ten text je jednoznačný. Zase Slovák se snazi poučovat o češtině a opět je úplně mimo. Což tedy neni překvapující, taky bych se nepustel do korekce slovenštiny, kdyz ji neovladam. Je zajímavé, ale ze Češi slovenstinu neresi, opačně jo. Pocit méněcennosti?