Ekonomika
Čím větší podíl BEV ve výrobě bude, tím bude méně vyrobených aut.
Můžeme vyrábět třeba 100% BEV, jenže to bude znamenat že celková výroba aut bude na úrovni 30% té dnešní... Zkrátka zelonurudá ideologie EU má drtivé dopady.
Můžeme vyrábět třeba 100% BEV, jenže to bude znamenat že celková výroba aut bude na úrovni 30% té dnešní... Zkrátka zelonurudá ideologie EU má drtivé dopady.
@rohYpnol
Takze to bude ekologičtější mnohem víc než se čekalo. Méně vyrobených aut, menší zátěž na životní prostředí. Ne kazdy musí mit auto. Stejně jako ne kazdy musí mit letadlo, loď nebo třeba xbox, Playstation,VR brýle atd. Jakmile je alternativa, neni důvod nicit životní prostředí a ovzduší.
Takze to bude ekologičtější mnohem víc než se čekalo. Méně vyrobených aut, menší zátěž na životní prostředí. Ne kazdy musí mit auto. Stejně jako ne kazdy musí mit letadlo, loď nebo třeba xbox, Playstation,VR brýle atd. Jakmile je alternativa, neni důvod nicit životní prostředí a ovzduší.
@Mikesus Přesně tak, u nás firma nasadila autobusy na dovoz zaměstnanců a zrušila parkoviště pro zaměstnance. Měsíc byl řev a všichni si už zvykli a funguje to.
@Petr Pinkas
Němci zavedli koncentrační tábory. Chvíli byl řev, pak si všichni zvykli a fungovalo to...
Němci zavedli koncentrační tábory. Chvíli byl řev, pak si všichni zvykli a fungovalo to...
@rohYpnol
Jste obyčejná nula a tou vždy zůstanete.
Jste obyčejná nula a tou vždy zůstanete.
@Mikesus : jo a miliony lidí budou bez práce a to bude obzvlášť ekologické, zelený soudruhu. My samozřejmě víme že je to váš cíl. Tak aby potom nedolehlo i na tebe elektrický trumbero.
@WinDiesel musí si najít jinou práci. Tak jako ti specialisté na výrobu psacích strojů, děrných štítků a pásek, jehlových tiskáren, kazeťáků, walkmanů, videí betamax, v2000, VHS, pražských průvodčích v tramvajích, popelníků, faxů, cdček, magnetických pásků, disket všech rozměrů, telefonních budek ….
Říká se tomu pokrok
Říká se tomu pokrok
@rohYpnol
Rohypnole ty vole nemel pořád ty svoje hovna👆🏻🙄
Rohypnole ty vole nemel pořád ty svoje hovna👆🏻🙄
@Rumcajs Rumcajs
Nemusíš nám popisovat co děláš doma.
Nemusíš nám popisovat co děláš doma.
@rohYpnol podívej, kdo se tu ukázal. Lempl Rumcajs de Sade Holoďak 😂
@PavelK_ A redakcia hrá permanentne mŕtveho chrobáka... To aby začali robiť bordel všetci, aby konečne niekto pohol zadkom a niečo s tým robil.
Pohodička, pořád jsme ve startovací fázi elektromobility a utěšeně to roste. Technologicky a dojezdově to jde dopředu (viz nový Mercedes CLA EQ) a cenově mi připadá že ty EV stojí furt tak nějak stejně nebo dokonce zlevňují.... takže trend je zatím dobrý a podíl na trhu stále poroste.
Je potřeba si uvědomit že každé prodané EV znamená, že do vzduchu se dostane o něco míň sra*ek.... a tím že jaderná energie teď zažívá jistou renesanci tak i ta výroba energie pro EV už bude jen čistší....
Osobně bych nechtěl na svoje ježdění kolem komína + kratší služebky jiné auto než to EV Niro co teď mám. Absolutně nic mi tam nechybí, spotřeba nizoučká a komfort parádní.... Není to žádná prémiovka, úplně obyčejná krabice, ale komfortem a kulturou jízdy naprosto skvělá. Ani by mě nenapadlo uvažovat o něčem jiném jako třeba fosiní X3 atp....
Je potřeba si uvědomit že každé prodané EV znamená, že do vzduchu se dostane o něco míň sra*ek.... a tím že jaderná energie teď zažívá jistou renesanci tak i ta výroba energie pro EV už bude jen čistší....
Osobně bych nechtěl na svoje ježdění kolem komína + kratší služebky jiné auto než to EV Niro co teď mám. Absolutně nic mi tam nechybí, spotřeba nizoučká a komfort parádní.... Není to žádná prémiovka, úplně obyčejná krabice, ale komfortem a kulturou jízdy naprosto skvělá. Ani by mě nenapadlo uvažovat o něčem jiném jako třeba fosiní X3 atp....
@Mr.Murphy
Každé prodané BEV znamená více vytěžených surovin, každé BEV znamená větší závislost na elektřině, které bude čím dál větší nedostatek.
Naprostá většina BEV znamená větší závislsot na Číně.
Každé prodané BEV znamená více vytěžených surovin, každé BEV znamená větší závislost na elektřině, které bude čím dál větší nedostatek.
Naprostá většina BEV znamená větší závislsot na Číně.
@Mr.Murphy Já bych šel ještě dál. Okamžitě zrušit dovoz fosilních aut do Evropy. Kdo chce fosilní auto ať podpoří evropské výrobce (samozřejmě zakázat výstavbu mimoevropských automobilek na území Evropy pro výrobu fosilních aut). Otázka? Co by se stálo, kdyby zakázali výrobu fosilních aut vůbec? Automobilkám by se snížily náklady (nemuseli by vyrábět jak el. auta tak fosilní). Po několikaměsíčním propadu prodeje aut by šly prodeje prudce nahoru (jiná možnost jak koupit než el. auto by nebyla) a tím pádem by šly ceny dolů. Nejhorší je pro automobilky tak nerozhodnost politiků. Žárovky taky byly zakázané příkazem, chvilku byl řev a dnes to už nikdo neřeší.
@Petr Pinkas
Ty myslíš vážně?
Opravdu nevíš, co tyhle komunistické e😜erimenty způsobily všude od SSSR přes KLDR, NDR, ČSSR až po Kubu?
Černý trh, nedostatek, zaostávání. Typickým znakem u aut je v komunismu to, že ojetina je vzácné a drahé zboží. Že automobilky technicky zaostávají za zahraniční konkurencí.
Ty myslíš vážně?
Opravdu nevíš, co tyhle komunistické e😜erimenty způsobily všude od SSSR přes KLDR, NDR, ČSSR až po Kubu?
Černý trh, nedostatek, zaostávání. Typickým znakem u aut je v komunismu to, že ojetina je vzácné a drahé zboží. Že automobilky technicky zaostávají za zahraniční konkurencí.
@Tycoon a taky typickým pro komunismus, ze všichni maji mit všechno, i to zbytné, tedy auto. Takze nevidím důvod, kdyz je mhd i VHD, aby kazdy měl auto, kdyz na něj nema. Je to pro planetu neudrzitelne tak bud se snažíš a mas, nebo se nesnazis a nemáš na to.
@Mr.Murphy : utěšeně to klesá, třeba Tesla, USA a Čína už stagnuje, EU stagnuje
ale ty se tady může poka-kat z faktu že Škoda vyrobila o pás směšných kousků EV víc ....
teče vám do bot, dude !!!!! brzy nastane zkrat
ale ty se tady může poka-kat z faktu že Škoda vyrobila o pás směšných kousků EV víc ....
teče vám do bot, dude !!!!! brzy nastane zkrat
@Mr.Murphy OZE letos vyrobí v Evropě 50% energie, takže čistý vzduch jde navrub hlavně jim.
@hrtlik1
Čistý vzduch jde na vrub zavřeným továrnám.
Čistý vzduch jde na vrub zavřeným továrnám.
@rohYpnol Jen běžné fluktuace. Různé strašení je jenom výmysl populistů a dalších jantarů vám podobným.
@hrtlik1
Jsi lhář.
Uzavřené nebo ohrožené továrny a výrobní zařízení
1. Chemický průmysl (2024–2025)
Společnosti jako BASF oznámily v závěru roku 2023, že do konce roku 2024 ukončí provoz několika výrobních jednotek (např. výroba amoniaku, caprolaktamu, toluendiisokyanátu) v komplexu Ludwigshafen v Německu kvůli vysokým nákladům a konkurenci mimo EU .
Regionální výrobní kapacity v petrochemii byly výrazně omezovány: několik závodů bylo odstaveno nebo trvale uzavřeno (např. Indorama Ventures v Portugalsku, Ineos Belgie) .
2. Ocelářství: ArcelorMittal (2025)
ArcelorMittal zrušil plány na konverzi dvou německých oceláren (Bremen a Eisenhüttenstadt) na výrobu green‑vodíkové oceli i přes slíbenou dotaci €1,3 mld. Dále varoval, že může uzavřít i belgický pilotní bioethanolový závod v Gentu, protože regule blokují jeho výstup jako "zelený" — činí ho ekonomicky nefunkčním .
3. Automobilový průmysl a dodavatelé (2024–2025)
Volkswagen v roce 2024 oznámil plán uzavření továrny v Německu — první takový případ v historii značky — a další uzavření nebo redukce ve všech německých závodech, protože přechod na EV je nákladný a přísné emisní normy snižují zisky .
Stellantis varoval v roce 2025, že kvůli vysokým pokutám EU za nedodržení EV prodejních cílů může uzavřít továrny v EU, včetně závodu u italské Atessy .
Dodavatelské společnosti v automobilovém průmyslu čelily v roce 2024 a 2025 hromadným bankrotům a uzavírání provozů – v první čtvrtině roku 2025 bylo hlášeno nejméně 8 případů užšího rozsahu, přičemž uzavření továren vedlo k dramatickým propadům zaměstnanosti v sektoru dodavatelů.
Jsi lhář.
Uzavřené nebo ohrožené továrny a výrobní zařízení
1. Chemický průmysl (2024–2025)
Společnosti jako BASF oznámily v závěru roku 2023, že do konce roku 2024 ukončí provoz několika výrobních jednotek (např. výroba amoniaku, caprolaktamu, toluendiisokyanátu) v komplexu Ludwigshafen v Německu kvůli vysokým nákladům a konkurenci mimo EU .
Regionální výrobní kapacity v petrochemii byly výrazně omezovány: několik závodů bylo odstaveno nebo trvale uzavřeno (např. Indorama Ventures v Portugalsku, Ineos Belgie) .
2. Ocelářství: ArcelorMittal (2025)
ArcelorMittal zrušil plány na konverzi dvou německých oceláren (Bremen a Eisenhüttenstadt) na výrobu green‑vodíkové oceli i přes slíbenou dotaci €1,3 mld. Dále varoval, že může uzavřít i belgický pilotní bioethanolový závod v Gentu, protože regule blokují jeho výstup jako "zelený" — činí ho ekonomicky nefunkčním .
3. Automobilový průmysl a dodavatelé (2024–2025)
Volkswagen v roce 2024 oznámil plán uzavření továrny v Německu — první takový případ v historii značky — a další uzavření nebo redukce ve všech německých závodech, protože přechod na EV je nákladný a přísné emisní normy snižují zisky .
Stellantis varoval v roce 2025, že kvůli vysokým pokutám EU za nedodržení EV prodejních cílů může uzavřít továrny v EU, včetně závodu u italské Atessy .
Dodavatelské společnosti v automobilovém průmyslu čelily v roce 2024 a 2025 hromadným bankrotům a uzavírání provozů – v první čtvrtině roku 2025 bylo hlášeno nejméně 8 případů užšího rozsahu, přičemž uzavření továren vedlo k dramatickým propadům zaměstnanosti v sektoru dodavatelů.
@rohYpnol nejsem, to jste vy. Patologický fosilní patolízal. Něco se zavírá, něco se otevírá.
@hrtlik1
Odhadem: 70 000 – 75 000 pracovních míst zaniklo v EU v uvedeném období v souvislosti s uzavíráním továren (částečně v automobilovém i chemickém průmyslu), což souvisí s tlakem Green Dealu, regulacemi a konkurenčním prostředím.
Kolik se toho otevřelo????? Co, hujere??? 🤣🤣🤣🤣🤣
Odhadem: 70 000 – 75 000 pracovních míst zaniklo v EU v uvedeném období v souvislosti s uzavíráním továren (částečně v automobilovém i chemickém průmyslu), což souvisí s tlakem Green Dealu, regulacemi a konkurenčním prostředím.
Kolik se toho otevřelo????? Co, hujere??? 🤣🤣🤣🤣🤣
@rohYpnol https😐/ec.europa.eu/eurostat/statistics-e😜lained/index.php?title=Unemployment_statistics
Chce to použít mozek a umět intepretovat data. Nezaměstnanost nestoupá, mějte se, nebaví mne diskutovat s voličem SPD či Motoristů.
Chce to použít mozek a umět intepretovat data. Nezaměstnanost nestoupá, mějte se, nebaví mne diskutovat s voličem SPD či Motoristů.
@hrtlik1
Aha, a že ten zaměstnanec třeba mohl jít do důchodu... nic, co???
Že existuje skrytá nezaměstnanost, kd, ten člověk má místo 1,0 úvazku třeba jen 0,5 úvazku... nic, co???
No jo, pravda občas bolí, viď? 🤣🤣🤣
Aha, a že ten zaměstnanec třeba mohl jít do důchodu... nic, co???
Že existuje skrytá nezaměstnanost, kd, ten člověk má místo 1,0 úvazku třeba jen 0,5 úvazku... nic, co???
No jo, pravda občas bolí, viď? 🤣🤣🤣
@hrtlik1 problém je s práškem v tom ze žádný mozek nemá reaguje pudově, protože žádná změna proste nepude.
@hrtlik1
Dle oficiálních statistik chemický průmysl EU snížil svou produkci za posledních 5 let (2019 vs. 2024) o více než 20 % oproti roku 2019. Taktéž výroba oceli se snížila o více než 20 % za posledních 5 let. Vše nasvědčuje tomu, že pokles bude pokračovat.
Statistika nezaměstnanosti neříká nic o tom, zda byla vytvořena nová pracovní místa. Může jít například o navýšení podílu lidí s částečným pracovním úvazkem, uměle vytvořená pracovní místa financovaná z veřejných rozpočtů apod.
Dle oficiálních statistik chemický průmysl EU snížil svou produkci za posledních 5 let (2019 vs. 2024) o více než 20 % oproti roku 2019. Taktéž výroba oceli se snížila o více než 20 % za posledních 5 let. Vše nasvědčuje tomu, že pokles bude pokračovat.
Statistika nezaměstnanosti neříká nic o tom, zda byla vytvořena nová pracovní místa. Může jít například o navýšení podílu lidí s částečným pracovním úvazkem, uměle vytvořená pracovní místa financovaná z veřejných rozpočtů apod.
@Tycoon a? lidé holt dělají něco jiného. Tyhle průmysly nejvíc trpí na zdražení FOSILNÍCH paliv, takže když vyschne kohoutek z Ruska, tak je jasné, že budou mít problém.
@hrtlik1
Ano, samozřejmě. Tyto dva průmysly jsou na fosilních zdrojích závislé. Na druhou stranu když v EU zavřeme fabriky třeba na výrobu hnojiv (tam se spotřebovává hodně zemního plynu) a chybějící hnojiva začneme dovážet z Číny, Indie, Brazílie, USA nebo odkudkoliv (všude to vyrábějí ze zemního plynu), tak se stopa CO2 nezlepší, spíše zhorší.
Ano, samozřejmě. Tyto dva průmysly jsou na fosilních zdrojích závislé. Na druhou stranu když v EU zavřeme fabriky třeba na výrobu hnojiv (tam se spotřebovává hodně zemního plynu) a chybějící hnojiva začneme dovážet z Číny, Indie, Brazílie, USA nebo odkudkoliv (všude to vyrábějí ze zemního plynu), tak se stopa CO2 nezlepší, spíše zhorší.
@Tycoon Čas začít se zemědělstvím s menším objemem hnojiv. Mimochodem už se to často děje a výnosy potravinové i finanční jsou vyšší. Půda je totiž za ty desítky let vyčerpaná a navíc není schopna vázat tolik uhlíku jako v minulosti, což je další problém.
Import hnojiv do EU klesá a hlady neumíráme. Naopak, obezita stoupá, protože se máme jako prasata v žitě i bez hnojiv.
Import hnojiv do EU klesá a hlady neumíráme. Naopak, obezita stoupá, protože se máme jako prasata v žitě i bez hnojiv.
@hrtlik1
Souhlasím, že půda je na tom hodně špatně. Zejména u nás, kde jsou pěstovány nevhodné plodiny na nevhodných typech půdy, a kdy máme nepoměr mezi živočišnou a rostlinnou výrobou.
Avšak podle oficiálních statistik EU import dusíkatých hnojiv, která se vyrábějí ze zemního plynu, roste.
Mimochodem velký nárůst EU importu dusíkatých hnojiv je z Ruska. Za posledních 5 let zvýšila EU dovoz dusíkatých hnojiv z Ruska o cca 50 %.
capreform.eu/import-dependence-for-nitrogen-supply/
Bohužel je skoro nemožné vyrábět dusíkatá hnojiva bez zemního plynu, či jiného fosilního zdroje.
Souhlasím, že půda je na tom hodně špatně. Zejména u nás, kde jsou pěstovány nevhodné plodiny na nevhodných typech půdy, a kdy máme nepoměr mezi živočišnou a rostlinnou výrobou.
Avšak podle oficiálních statistik EU import dusíkatých hnojiv, která se vyrábějí ze zemního plynu, roste.
Mimochodem velký nárůst EU importu dusíkatých hnojiv je z Ruska. Za posledních 5 let zvýšila EU dovoz dusíkatých hnojiv z Ruska o cca 50 %.
capreform.eu/import-dependence-for-nitrogen-supply/
Bohužel je skoro nemožné vyrábět dusíkatá hnojiva bez zemního plynu, či jiného fosilního zdroje.
@Tycoon mno já koukal na eurostat a dovoz všech hnojiv, nejen dusítakých klesá a stejně tak klesá i spotřeba. S tím Ruskem je to tak, že ten plyn natolik zdražil, že se to tu nevyplatí vyrábět, tak se dováží rovnou finální výrobek, ale s dalšími sankcemi to doufám nyní klesá.
@hrtlik1 .
A na jaké statistiky se díváš?
Já se dívám sem.
agridata.ec.europa.eu/extensions/DashboardFertiliser/FertiliserTrade.html
Letos to vypadá na rekordní dovoz močoviny, u amoniaku to bude nadprůměr, dovoz dusičnanu amonného jde na rekord, síran amonný nadprůměr. A tak by se dalo pokračovat.
A na jaké statistiky se díváš?
Já se dívám sem.
agridata.ec.europa.eu/extensions/DashboardFertiliser/FertiliserTrade.html
Letos to vypadá na rekordní dovoz močoviny, u amoniaku to bude nadprůměr, dovoz dusičnanu amonného jde na rekord, síran amonný nadprůměr. A tak by se dalo pokračovat.
@hrtlik1
Lidi sice můžou jit "dělat" něco jiného. Jenže když člověka z primárního výrobního sektoru přesuneš do terciárního sektoru služeb či nevýrobního sektoru, tak prostě ekonomika nevytvoří žádné HDP a sice jsi formálně udržel zaměstnanost, ale reálně jsi pohřbil ekonomiku 🤣🤣🤣
Zjevně ekonomice absolutně vůbec nerozumíš 🤣🤣🤣
Lidi sice můžou jit "dělat" něco jiného. Jenže když člověka z primárního výrobního sektoru přesuneš do terciárního sektoru služeb či nevýrobního sektoru, tak prostě ekonomika nevytvoří žádné HDP a sice jsi formálně udržel zaměstnanost, ale reálně jsi pohřbil ekonomiku 🤣🤣🤣
Zjevně ekonomice absolutně vůbec nerozumíš 🤣🤣🤣
Paráda. Jen tak dál.
@Kasprik
Hujer nadšeně mává zelenorudou vlajkou zániku evropského autoprůmyslu. Krása 👍
Hujer nadšeně mává zelenorudou vlajkou zániku evropského autoprůmyslu. Krása 👍
@rohYpnol V Číně evropské automobilky klesají každým rokem o 20%. Proč? Mno protože nejsou schopni nabídnout dobrý elektromobil za dobrou cenu. Holt stejní fosilní geronti, jako vy, sedí i v manažerských židlích.
@hrtlik1 Čo to pletieš, prosím ťa? Dôvody sú predsa niekde úplne inde.
@hrtlik1
Opět lžeš.
V Číně padají evropské značky protože Čína se naučila vyrábět vlastní auta (vlastni značky, vlastni modely)!!!
Opět lžeš.
V Číně padají evropské značky protože Čína se naučila vyrábět vlastní auta (vlastni značky, vlastni modely)!!!
@rohYpnol A jak se to vylučuje? Nijak, jsou prostě nekonkurenceschopní a trh zpátky už nezískají, nemají moc čím. Tečka.
@hrtlik1 troufám si nesouhlasit. V první řadě těm evropským automobilkám nikdo nedá tolik peněz jako čínská vláda těm čínským. A nejen ta centrální ale i místní. A ta čínská vláda je bude těžko do VW cpát. A levné? Co je levné? Jim je v Číně úplně jedno co za cenu tam napíšou. Nebo je někde jinde než v Číně možné aby někdo vyšel z autem za 100 a za měsíc ho zlevnil na 65? To je přece naprosté zoufalství ze stavu prodejů a neprodaných hald aut a nutnosti alespoň nějak vytížit kapacitu výroby.
Nebo ti prodají auto bez ochrany baterie proti odlétajícím kamínkům. Takže ten plech vyrábí spousta firem a prodává to na Aliku. Ne to není joke ale realita. Za jakou cenu chceš mít nízkou cenu?
V druhé řadě jsou požadavky čínských zákazníků specifické a jak trend tak software halt není silnou stránkou klasických automobilek.
A nemyslim si ze by takový Diess byl ten fosilní geront, ale spíš že se odlišili designem a ovládáním od toho co jejich zákazníci čekali až moc a přehnali to. Ostatně stejně jako MB s EQE a EQS.
Ale to dají do pořádku a rychle, ok ne tak rychle jak ty Číňani na Aliku.
Nebo ti prodají auto bez ochrany baterie proti odlétajícím kamínkům. Takže ten plech vyrábí spousta firem a prodává to na Aliku. Ne to není joke ale realita. Za jakou cenu chceš mít nízkou cenu?
V druhé řadě jsou požadavky čínských zákazníků specifické a jak trend tak software halt není silnou stránkou klasických automobilek.
A nemyslim si ze by takový Diess byl ten fosilní geront, ale spíš že se odlišili designem a ovládáním od toho co jejich zákazníci čekali až moc a přehnali to. Ostatně stejně jako MB s EQE a EQS.
Ale to dají do pořádku a rychle, ok ne tak rychle jak ty Číňani na Aliku.
@psel VW tam má společné podniky (SAIC-VW a FAW-VW), subvence dostali taky.
Najdete tam šunky, ale i vyspělá auta, která se prodávají i v Evropě. Za tenhle půlrok prodali Čínani (byd, volvo, mg, polestar, 😜eng) tady 140 tisíc EV. Škodovka 70k, VW 110k. Takže jsou významným hráčem i tady.
Diess byl odejit.
Najdete tam šunky, ale i vyspělá auta, která se prodávají i v Evropě. Za tenhle půlrok prodali Čínani (byd, volvo, mg, polestar, 😜eng) tady 140 tisíc EV. Škodovka 70k, VW 110k. Takže jsou významným hráčem i tady.
Diess byl odejit.
A 80% těch pátejch čeká na showroomu. 😂
@jersey.se spíš na parkovišti za ním nebo sem tam i na nějakém nepoužívaném placu v okolí (letišti atd) 😋
A to ještě není EPIQ a SPACEQ nebo jak se to bude jmenovat. S touhle se sestavou dají třetinu si myslím.
Až dorazí Octaq, tak si myslím že zvládnou možná 50%.
Ne. Naprosto zoufalé.
Šílené že se stále najdou lidi, kteří rozkladu automotive v EU mávají vlaječakma EU a nadšeně jásají, jak to skvěle jde celé do pr...
Absolvent obvykle a už dlouhou dobu vesměs nic neumí.
Jenže jelikož je na toho absolventa dnes takový tlak, že aby mohl vůbec podle představ EU žít, tak prvním kokem po škole je koupě BEV za mega a hned v zápětí koupě bytu v Áčku za 7 mega s hypotékou do 70ti let, tak zkrátka mají i nereálná a nesplnitelná očekávání.
Navic třetina absolventů typicky z oborů gender studií, filozofií, politologií, sociologií, je zaměstnatelná leda tak v neziskovkách, které žijí z dotací EU a nikdy nic nevytvořily...
Je to tak hujere, že věci spolu zkrátka souvisí. Proto GD = konec EU, protože nikdo kromě EU už pařížskou dohodu nedrží 😁
blbost na sklad, kupujou to prodejci a ti to pak ze skladu strilej bazarnikum a ti pak udrzitelnejm firmam a ty zas zpet prodejcum. Nikdo normalni by si to nekoupit, rikal Panadol...
Trh na Octavii v elektrice opravdu nečeká
vsad se ze se bude prodavat velmi dobre. Jako chapu ze ty to nikdy nepochopis, ale z az prekvapive dobryho id7 (kdo by to sakra cekal po passatu tdi dsg) zmensenim a nalepenim slepice blby auto vzniknout nemuze
Trh jasně ukazuje že diesel jde kukat, doby kdy byl populární jsi historie. To že diesel vyhrává a ještě si to napsat do nicku může snad jen někdo kdo tvrdí že 1+1 je 3 nebo že je země placatá.