Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Elektromobilita

Zpět na článek

Tesla si sype popel na hlavu. Model 3 dostal páčku jako normální auta

14 komentářů

vondry87
Super. Ještě vrátit parkovací senzory a dodělat HUD nebo nějaký prťavý display v zorném poli řidiče a reálně bych začal uvažovat o koupi.
kozakm
@vondry87 parkovací senzory jsou zbytečné, když jsou kamery. HUD by byl fajn, ale dá se to řešit pomocí aftermarketu
Josef Vik
@kozakm Jasně, auto za mičudu a ukazatel rychlostí na správném místě budeš řešit aftermatketem. Přesně to je nelogické uvažování kupců Tesly. Já to auto mám rád pro jejich vymakaný pohon. Ale jsou věci, které chci v AUTĚ jinak. Konkurence dohání Teslu mílovými kroky už i tím pohonem, takže za chvíli mi zřejmě vypadne z hledáčku úplně.
vondry87
@kozakm A ty kamery fungují dobře i při špatných světelných podmínkách? V podzemní garáži, v noci atd? A detekují i třeba obrubník nebo nějakou nízkou překážku před autem/za autem/vedle auta? Myslel jsem, že jsou (resp. hlavně ta přední) umístěna relativně vysoko a před auto nevidí?
Avatar - speedfred
speedfred
@vondry87
Súhlas.
Tonito Debelito
hele kamo navalte zemana zpatky na hrad
Jon Bon Novy
Ani na Oltcite sa smerovky neovladali packami, ale prepinacmi.
Staci IQ na zaviazanie topanok, a clovek sa to nauci.
admin badgeAvatar - Honza Mička
Honza Mička
@Jon Bon Novy včera jsme tady měli článek o zajištění auta proti pohybu. Pořád je na HP. Jak vidno, i tohle je pro někoho moc.

www.auto.cz/…bytecnost-157911

Honza
Jon Bon Novy
@Honza Mička
Ano, cital som. Asistenti a dalsie automaticke serepeticky nam pomahaju ako zblbnut. A cim dalej, tym viac.
Kazde auto ma svoje specifika a ludia su prilis lenivi, aby sa ich naucili ovladat.
Jazdim 35 rokov a nemam problem z roznymi autami. Po case sa to zafixuje. Ine je raz sadnut a odviezt sa cudzim autom. To chvilu potrva na navyknutie si. Jazdime tu 10-rociaa videli sme starsie auta a ich vyvoj do dnesnych dni. Cinania napriklad 60 rokov auta nemohli vlastnit a teraz ma od toho kazdy z nich ine ocakavania. Netusia, co bolo predtym. Oni tam potrebuju mat svetelne efekty, vodotrysk a tetris vo svetlach. Same zbytocnosti. U nich je auto modla ako u nas za sociku. My sme z toho uz vyrastli a auto potrebujeme ako presuvadlo z A do B.
Josef Vik
@Jon Bon Novy A že se to v tom Olcitu a následně v dalších autech uchytilo, když je to tak skvělá věc. Olcit je všeobecně nejhorší auto, které jsem kdy řídil... Nejde o problém se to naučit, ale řešení "páčka" je prostě lepší. Tak proč mít v autě řešení horší. Navíc tím autem nemusíš jezdit jen ty, ale příležitostně i jiné osoby, třeba z rodiny. A ovládání auta má být co nejvíce intuitivní. Proč, to už snad psát nemusím...
Avatar - JirkaVejrazka
JirkaVejrazka
@Josef Vik Nikdy jsem v tom nejel (v Oltcitu jen jako pasazer, v Tesle nikdy) a neumim si predstavit, jak lovim na kruhaci prepinac nekde na volantu, abych hodil blinkr, ze vyjizdim...

Pro ty, co s tim maji zkusenost - jak to resite?
TuDu
@JirkaVejrazka Je to jen o zvyku a osobně jsem s tím problém neměl, ale páčka je páčka. Problém vidím jen při přeskakování mezi auty.

Vypínání je řešeno počítačem (i v případě páčky), což je za mě rozumnější, než trojblik, který zabliká jen třikrát nebo vypínání otáčením volantu. Tesla nechá směrovku po celou dobu manévru (přejetí čáry, projetí křižovatky atd.), prostě v případech, kdy se páčka nevrátí, nebo se vrátí příliš brzy. Prostě přehlednější = bezpečnější.
Michal Ježek
Ty jo, tak to je revoluce. Super, že to vymysleli. 😁
Hvarcz2
7k? Zešílel Musk ?