Elektromobilita
Ani na Oltcite sa smerovky neovladali packami, ale prepinacmi.
Staci IQ na zaviazanie topanok, a clovek sa to nauci.
Staci IQ na zaviazanie topanok, a clovek sa to nauci.
@Jon Bon Novy včera jsme tady měli článek o zajištění auta proti pohybu. Pořád je na HP. Jak vidno, i tohle je pro někoho moc.
www.auto.cz/…bytecnost-157911
Honza
www.auto.cz/…bytecnost-157911
Honza
@Honza Mička
Ano, cital som. Asistenti a dalsie automaticke serepeticky nam pomahaju ako zblbnut. A cim dalej, tym viac.
Kazde auto ma svoje specifika a ludia su prilis lenivi, aby sa ich naucili ovladat.
Jazdim 35 rokov a nemam problem z roznymi autami. Po case sa to zafixuje. Ine je raz sadnut a odviezt sa cudzim autom. To chvilu potrva na navyknutie si. Jazdime tu 10-rociaa videli sme starsie auta a ich vyvoj do dnesnych dni. Cinania napriklad 60 rokov auta nemohli vlastnit a teraz ma od toho kazdy z nich ine ocakavania. Netusia, co bolo predtym. Oni tam potrebuju mat svetelne efekty, vodotrysk a tetris vo svetlach. Same zbytocnosti. U nich je auto modla ako u nas za sociku. My sme z toho uz vyrastli a auto potrebujeme ako presuvadlo z A do B.
Ano, cital som. Asistenti a dalsie automaticke serepeticky nam pomahaju ako zblbnut. A cim dalej, tym viac.
Kazde auto ma svoje specifika a ludia su prilis lenivi, aby sa ich naucili ovladat.
Jazdim 35 rokov a nemam problem z roznymi autami. Po case sa to zafixuje. Ine je raz sadnut a odviezt sa cudzim autom. To chvilu potrva na navyknutie si. Jazdime tu 10-rociaa videli sme starsie auta a ich vyvoj do dnesnych dni. Cinania napriklad 60 rokov auta nemohli vlastnit a teraz ma od toho kazdy z nich ine ocakavania. Netusia, co bolo predtym. Oni tam potrebuju mat svetelne efekty, vodotrysk a tetris vo svetlach. Same zbytocnosti. U nich je auto modla ako u nas za sociku. My sme z toho uz vyrastli a auto potrebujeme ako presuvadlo z A do B.
@Jon Bon Novy A že se to v tom Olcitu a následně v dalších autech uchytilo, když je to tak skvělá věc. Olcit je všeobecně nejhorší auto, které jsem kdy řídil... Nejde o problém se to naučit, ale řešení "páčka" je prostě lepší. Tak proč mít v autě řešení horší. Navíc tím autem nemusíš jezdit jen ty, ale příležitostně i jiné osoby, třeba z rodiny. A ovládání auta má být co nejvíce intuitivní. Proč, to už snad psát nemusím...
@Josef Vik Nikdy jsem v tom nejel (v Oltcitu jen jako pasazer, v Tesle nikdy) a neumim si predstavit, jak lovim na kruhaci prepinac nekde na volantu, abych hodil blinkr, ze vyjizdim...
Pro ty, co s tim maji zkusenost - jak to resite?
Pro ty, co s tim maji zkusenost - jak to resite?
@JirkaVejrazka Je to jen o zvyku a osobně jsem s tím problém neměl, ale páčka je páčka. Problém vidím jen při přeskakování mezi auty.
Vypínání je řešeno počítačem (i v případě páčky), což je za mě rozumnější, než trojblik, který zabliká jen třikrát nebo vypínání otáčením volantu. Tesla nechá směrovku po celou dobu manévru (přejetí čáry, projetí křižovatky atd.), prostě v případech, kdy se páčka nevrátí, nebo se vrátí příliš brzy. Prostě přehlednější = bezpečnější.
Vypínání je řešeno počítačem (i v případě páčky), což je za mě rozumnější, než trojblik, který zabliká jen třikrát nebo vypínání otáčením volantu. Tesla nechá směrovku po celou dobu manévru (přejetí čáry, projetí křižovatky atd.), prostě v případech, kdy se páčka nevrátí, nebo se vrátí příliš brzy. Prostě přehlednější = bezpečnější.
Súhlas.