V EU padly prodeje traktorů na 10 leté minimum. Takže kdo nee😜ortuje, tak má problém. Navíc jelikož Zeman nezařídil ony slibované prodeje taktorů v Rusku či kde, protože zase notoricky lhal a lhal jako když tiskne a zároveň Zetor přes e😜ort mimo EU není moc kovaný, tak má Zetor problém. Zetor v EU prodá asi 80 % a 20 % v e😜ortu mimo EU nestačí. Indický trh není marný, jenže to je Zetor v licenci a nebo společných firmách s většinovým podílem různých indických firem.
A proč si vlastně Zetor koupit? Není nijak pokročilý a není nijak levný. Vychvalovaná servisní síť je super, jenže tu má kde kdo. Motory a převodovky už nevyrábí a překupuje Deutz, nemálo zásadních komponent bylo vyrobeny v Indii,... A důvěru ve společnost, který prodala i vlastní výrobní areály a je tam v pronájmum, bych rozhodně neměl. No a i ti čeští farmáři jsou dneska po dotacích nechutně bohatí a na pořádnou mašinu prostě prachy mají. Když na poli není John Deere, tak je tam Fendt nebo CASE nebo NH nebo MF. A nedivil bych se, kdyby toho prodala víc i ta Kubota.
A proč si vlastně Zetor koupit? Není nijak pokročilý a není nijak levný. Vychvalovaná servisní síť je super, jenže tu má kde kdo. Motory a převodovky už nevyrábí a překupuje Deutz, nemálo zásadních komponent bylo vyrobeny v Indii,... A důvěru ve společnost, který prodala i vlastní výrobní areály a je tam v pronájmum, bych rozhodně neměl. No a i ti čeští farmáři jsou dneska po dotacích nechutně bohatí a na pořádnou mašinu prostě prachy mají. Když na poli není John Deere, tak je tam Fendt nebo CASE nebo NH nebo MF. A nedivil bych se, kdyby toho prodala víc i ta Kubota.