Testy
Jak typické pro VW: obvykle to pocitově i papírově docela slušně jede, může to mít solidní výbavu, zpracování taky vcelku kvalitní, za což je třeba zaplatit tak trochu nadprůměrnou cenu. Ovšem na jakémkoliv hrbolku to zkrátka.. no ano, drncá 😊.
@Rosta Jež
Úplně stejně mne zklamal nový kodiaq. Spoustu marketingových keců, jak je dvouventilovy dcc super a pak to drnca i na místě, o kterém jsem do té doby netušil,ze ma nějaké nerovnosti.
Úplně stejně mne zklamal nový kodiaq. Spoustu marketingových keců, jak je dvouventilovy dcc super a pak to drnca i na místě, o kterém jsem do té doby netušil,ze ma nějaké nerovnosti.
@Mikesus Vyladit podvozek SUV, které má velká a těžká kola a k tomu tuhé pružiny kvůli omezení náklonu, není jenom tak, a málokomu se to podaří vyladit do té míry, že je jízda v něm ještě jakž takž komfortní. A tak i spíše sportovně zaměřená Honda raději zvolí na CR-V balóny než aby tam dala nízkoprofil a nedalo se v tom normálně jet.
@Rosta Jež
Souhlas. Ja mam na aute 20", nastetsi nekdo přemýšlel a nejsou to nizkoprofily, ale 235/55. Suv, obzvlast ta větší, nejsou na závodění a zatáčení, ale o pohodli. Takze ano, zataci to jako parník ( i kdyz o dost lepe nez ty 18 ), ale komfort parádní. Nikdy jsem moc nepochopil, ze si někdo chce koupit rodinné auto, a pak v tom pomalu dítě udrncá.
Souhlas. Ja mam na aute 20", nastetsi nekdo přemýšlel a nejsou to nizkoprofily, ale 235/55. Suv, obzvlast ta větší, nejsou na závodění a zatáčení, ale o pohodli. Takze ano, zataci to jako parník ( i kdyz o dost lepe nez ty 18 ), ale komfort parádní. Nikdy jsem moc nepochopil, ze si někdo chce koupit rodinné auto, a pak v tom pomalu dítě udrncá.
@Rosta Jež Kolega to má na operák. Za rok 4x odtahovka, chybová hláška že je bez napětí, v servisu neví co s tím...
Při couvání krásně vrže, pomáhá pravidelné mazání některých prvků zadní nápravy.
Při couvání krásně vrže, pomáhá pravidelné mazání některých prvků zadní nápravy.
@sachs800 Má PHEV nebo obyčejného Tiguana ? Ten běžný ještě v předchozí generaci myslím nebyl nějak extra poruchový, kromě infotainmentu, který za pár let nakonec opravili do stavu, že už nepadal a nemusel se ručně restartovat. Jinak každá automobilka dokáže sem tam vyprodukovat "výborný páteční" kus, který je pak lepší prodat se ztrátou, než se tím soustavně nechat trápit.
Prosím vás ľudia, ten test spotreby je samozrejme totálna pý*čovina.
Za prvé 50km robí bez problémov so starou verziou pohonu a 12,8kWh baterkou, nie s novou, vyše 2x väčšou, a uvedená spotreba na tej vzdialenosti jasne naznačuje, že recenzent to auto skoro vôbec nenabíjal, čo je presne ten typický typ recenzie PHEV "na vidláka", po ktorom si ľudia myslia, že PHEVy ako tento majú obrovskú spotrebu benzínu. Matematika je jednoduchá - 5,6kWh/100km znamená spotrebovaných 36kWh elektrickej energie, čo je menej ako 2x plné nabitia za tých 639km testu. Kľudne to mohlo vyzerať aj tak, že auto sa vyskúšalo na elektrinu a potom jazdilo s permanentne vymlátenou baterkou a tým padom išli všetky výhody pohonu von oknom.
Za prvé 50km robí bez problémov so starou verziou pohonu a 12,8kWh baterkou, nie s novou, vyše 2x väčšou, a uvedená spotreba na tej vzdialenosti jasne naznačuje, že recenzent to auto skoro vôbec nenabíjal, čo je presne ten typický typ recenzie PHEV "na vidláka", po ktorom si ľudia myslia, že PHEVy ako tento majú obrovskú spotrebu benzínu. Matematika je jednoduchá - 5,6kWh/100km znamená spotrebovaných 36kWh elektrickej energie, čo je menej ako 2x plné nabitia za tých 639km testu. Kľudne to mohlo vyzerať aj tak, že auto sa vyskúšalo na elektrinu a potom jazdilo s permanentne vymlátenou baterkou a tým padom išli všetky výhody pohonu von oknom.
@Atlis I tak je 7,6 L/100 + elektrika docela smutna spotreba. I kdyz novinari umi s auty zazraky smerem "nahoru", na to je potreba pamatovat.
@JirkaVejrazka myslím, že si nepochopil, čo som napísal. To auto jazdilo pravdepodobne väčšinu času iba na benzín s vymlátenou baterkou. Mám PHEV a tie autá jazdia aj pri nepravideľnom nabíjaní za výrazne menej ako v teste. Vyrazne menej je polovica spotreby v tomto teste a menej.
Tiguan PHEV nemůže mít pohon 4x4. To je pro SUV zásadní nedostatek, takhle ho zatím konkurence, třeba Toyota, nemusí brát moc vážně. Věřím, že na řešení se pracuje, ale včera bylo pozdě. Stejně tak full hybrid. Na tom se taky pracuje a měl by dorazit s faceliftem.
@Miroslav Melichar 99 percent ľudí 4x4 vôbec nepotrebuje a ani nevyužije. A Toyota aj tak predáva väčšinu hybridov, vrátane RAV4 s FWD.
U PHEV si zaslúži spotreba podľa mňa lepšie testovanie.
Keď si niekto kúpi drahšiu a komplikovanejšiu techniku, ťažšie predajnú, tak nech vie do čoho ide. V tomto test sklamal.
A ještě něco, nesmyslím že platí "Spotřeba elektřiny se pohybuje od 19 do 32 kWh/100 km" - mám starší generaci PHEV od VW v Superbu (menší baterka, dojezd 55km) a to auto v létě po městě umí jezdit klidně za 13kwh... Nevidím důvod, aby ten Tiguan nejezdil v létě kolem 15... byť je to větší auto)