Novinky
Čo je to za kreténsky článok? Samozrejme, že staré autá podľa dnešných meradiel bezpečnosti neobstoja. O 30 rokov ani dnešné autá neobstoja popri najnovších (ak ešte nejaké budú). Tak uvažujem, aký zámer týmto strašením autor, alebo objednávateľ tejto akcie sleduje...
@traveldrive
Samozřejmé to ais neni, kdyz tu lidi obecne tvrdi, ze stará auta jsou lepší a o bezpečnosti nenapíšeš ani čárku, nebo dokonce budou tvrdit, ze jsou na stejne úrovni jako ta nejnovější.
Samozřejmé to ais neni, kdyz tu lidi obecne tvrdi, ze stará auta jsou lepší a o bezpečnosti nenapíšeš ani čárku, nebo dokonce budou tvrdit, ze jsou na stejne úrovni jako ta nejnovější.
Nevím, co chtěl test vlastně ukázat, kromě snad podpory nějakého šrotovného? Že třicetileté auto není podle současných měřítek moc bezpečné je snad jasné každému, ne? Je to holt risk každého, kdo takovým autem jezdí, je to taková loterie (stejně jako třeba pojištění). Mám i 40 let stará auta, se kterými se občas projedu a jezdím s nimi opatrněji než se současnými, samozřejmě že před degenem v protisměru mě to moc neochrání.
@Stejsn pri priemernom veku vozoveho parku 15 rokovpripada na kazde nove auto jedno 30-rocne...zjednodusujem ja viem, ale youngtimery su pre mnohych bezne auta. napriek tomu ze splnaju vsetky technicke kriteria, su pre ich uzivatelov relativne nebezpecne. je dobre, aby tito uzivatelia robili informovane rozhodnutia.
A take krasne auto to bolo, VW s talianskou karoseriou od Ital Designu. Kde su tie casy...
TubeYouazzy
Příspěvek podléhá schvalování.
Petr Hana
Příspěvek podléhá schvalování.
kmarty
Příspěvek podléhá schvalování.
Zhruba před 20 lety jsem v AutoBildu četl o crashtestu VW brouka, Golfa II a tehdy aktuálního Golfa IV. Zatímco rozdíl mezi čtyřkou a dvojkou byl obrovský, dvojka oproti brouků o moc lepší nebyla. Inu tempo inovací bylo ve Wolfsburgu někdy velmi pomalé.
Nové auto má lepší pasivní bezpečnost a často nespočet asistentů. Takže pro bezpečnost skvělé.
Zato ovládání a ergonomie způsobuje, že řidič místo toho aby řídil a sledoval provoz sleduje televizi uprostřed palubní desky a v desátém podmenu hledá kde co vypnout a zapnout....
Přitom nejčastější příčinou nehod je právě ve nevěnování se řízení...
Samozřejmě že i pasivní bezpečnost nějakou roli hraje. A když přijde na neštěstí, tak by každý chtěl sedět v nejmodernějším autě.
Z druhé strany mě třeba přijdou naopak velmi nebezpeční moderní asistenti. Protože rozsekat se jen kvůli tomu, že jsem si omylem vypnul adaptivní tempomat je mnohem snadnější než nedibrzdit autlo, které o trmpomatu ani neslyšelo...