Bezpečnost
@rohYpnol
Kliknul si na titulek? Venoval si tomu svuj cas?
To je cele. Komercni subjekt udelal svou reklamu a evidentně ma velky dosah.
Jak jednoduché. Ale stejne se najde dost lidi co jsou “výjimeční” a odhalují za tim neco vic.. znamení spiknutí…
Kliknul si na titulek? Venoval si tomu svuj cas?
To je cele. Komercni subjekt udelal svou reklamu a evidentně ma velky dosah.
Jak jednoduché. Ale stejne se najde dost lidi co jsou “výjimeční” a odhalují za tim neco vic.. znamení spiknutí…
@tomaskrtek už druhého, ale ještě jo. Až příští rok ho čeká obměna, ted se mu blizi druhy rok.
@ryccardo dost často tady zaznívá, že je ekologičtější provozovat dvacet let staré auto, než kupovat pořád nové. tedy, ekologičtější to není a bezpečnější už vůbec ne😊
@rohYpnol
🤣 Dekra bouchne stary auto z vrakace a je o tom clanek na vetsine autowebech min v evropě. Vse s fotkou s napisem DEKRA.
Takhle se dela reklama.
No ale jsou “výjimeční “ lide co v tom vidí spiknuti.
🤣 Dekra bouchne stary auto z vrakace a je o tom clanek na vetsine autowebech min v evropě. Vse s fotkou s napisem DEKRA.
Takhle se dela reklama.
No ale jsou “výjimeční “ lide co v tom vidí spiknuti.
@Germanec
Největší posun se odehrál na přelomu tisíciletí. Koemroku 2000 se povedlo pasivní bezpečnost posunout mílovými kroky.
Největší posun se odehrál na přelomu tisíciletí. Koemroku 2000 se povedlo pasivní bezpečnost posunout mílovými kroky.
@rohYpnol
Me by zajimalo co mas z teto diskuze.
Promiň, ale vysvetlovat ti, ze jde o reklamu na firmu DEKRA jsem se pokusil.
Ale klidne zustan ve svem svete konspiraci a spiknutí.
Me by zajimalo co mas z teto diskuze.
Promiň, ale vysvetlovat ti, ze jde o reklamu na firmu DEKRA jsem se pokusil.
Ale klidne zustan ve svem svete konspiraci a spiknutí.
Ani to nemuseli zkoušet. Třeba oproti roku 2000 je počet mrtvých třetinový, přestože je doprava asi trojnásobná. Říkejte si co chcete, díky přísným EURO normám máme dnes mnohem bezpečnější auta a čistší vzduch. Přitom ta auta nejsou o moc dražší než v roce 2000, zatímco ceny jiného zboží či služeb šly několikanásobně nahoru. Jsou to naprosto nepopíratelná fakta.
@rohYpnol Problémom nie je pasívna bezpečnosť áut. Problémom je, že za volant sadajú aj ľudia, čo na to reálne nemajú, takí, čo sa s dodržovaním pravidiel nechcú zaťažovať, nerváci, opilci aj pretekári. Skrátka vodičák dostane každý, aj úplný imbecil, a podľa toho to na cestách často vyzerá.
Čo je to za kreténsky článok? Samozrejme, že staré autá podľa dnešných meradiel bezpečnosti neobstoja. O 30 rokov ani dnešné autá neobstoja popri najnovších (ak ešte nejaké budú). Tak uvažujem, aký zámer týmto strašením autor, alebo objednávateľ tejto akcie sleduje...
Nic není tak černobílé.
Nové auto má lepší pasivní bezpečnost a často nespočet asistentů. Takže pro bezpečnost skvělé.
Zato ovládání a ergonomie způsobuje, že řidič místo toho aby řídil a sledoval provoz sleduje televizi uprostřed palubní desky a v desátém podmenu hledá kde co vypnout a zapnout....
Přitom nejčastější příčinou nehod je právě ve nevěnování se řízení...
Nové auto má lepší pasivní bezpečnost a často nespočet asistentů. Takže pro bezpečnost skvělé.
Zato ovládání a ergonomie způsobuje, že řidič místo toho aby řídil a sledoval provoz sleduje televizi uprostřed palubní desky a v desátém podmenu hledá kde co vypnout a zapnout....
Přitom nejčastější příčinou nehod je právě ve nevěnování se řízení...
@Man Ký no 20 let stary naftak ekologictejsi neni. Ten je fakt lepsi hodit do srotu, protoze to je jezdici dymovnice. Nicmene 20 let stare benzinove auto neni z pohledu emisi zadny problem. A bezpecnost 20 letych aut problem taky neni. Uz v te dobe se stavela auta plna airbagu, pevna a bezpecna. Tenhle Golf je stary skoro jednou tolik a je to videt. Kdyby si vzal 20 leteho Golfa, coz je Golf 5, tak dopadne stejne jako soucasna auta, ale to by zase nemohl vzniknout takovyhle clanek.
@Mikesus nicmene tohle je uz veteran a ne bezne stare auto. Stare auto je z dnesniho pohledu tak Golf 4 a ne Golf 2, kteryho uz na silnici ani nepotkas. To je teda test uplne o nicem. Nicmene chapu ze vzit takovy Golf4, tak vysledek neni tak fantasticky.
@traveldrive
Samozřejmě že i pasivní bezpečnost nějakou roli hraje. A když přijde na neštěstí, tak by každý chtěl sedět v nejmodernějším autě.
Z druhé strany mě třeba přijdou naopak velmi nebezpeční moderní asistenti. Protože rozsekat se jen kvůli tomu, že jsem si omylem vypnul adaptivní tempomat je mnohem snadnější než nedibrzdit autlo, které o trmpomatu ani neslyšelo...
Samozřejmě že i pasivní bezpečnost nějakou roli hraje. A když přijde na neštěstí, tak by každý chtěl sedět v nejmodernějším autě.
Z druhé strany mě třeba přijdou naopak velmi nebezpeční moderní asistenti. Protože rozsekat se jen kvůli tomu, že jsem si omylem vypnul adaptivní tempomat je mnohem snadnější než nedibrzdit autlo, které o trmpomatu ani neslyšelo...
@traveldrive
Nejde vůbec o autora. Jde opět jen o to, že si EU chystá živnou půdu pro to, aby nám opět mohla vysvětlovat, jak zákaz starých aut je opět dalším dobrem pro blaho všech....
Nejde vůbec o autora. Jde opět jen o to, že si EU chystá živnou půdu pro to, aby nám opět mohla vysvětlovat, jak zákaz starých aut je opět dalším dobrem pro blaho všech....
Nevím, co chtěl test vlastně ukázat, kromě snad podpory nějakého šrotovného? Že třicetileté auto není podle současných měřítek moc bezpečné je snad jasné každému, ne? Je to holt risk každého, kdo takovým autem jezdí, je to taková loterie (stejně jako třeba pojištění). Mám i 40 let stará auta, se kterými se občas projedu a jezdím s nimi opatrněji než se současnými, samozřejmě že před degenem v protisměru mě to moc neochrání.
@Nimra to vůbec není o Vw. Pasivní bezpečnost se dramaticky začala měnit na začátku 90. Let po té co toto téma zdvihli v 80. Letech premiovky. Šlo to napříč všemi segmenty, nejsilněji to vzali Corsa B, golf 3 a Astra f,Mondeo 1, který v daných segmentech měnili pravidla hry. vše v letech 91-93. Takže když se podíváš na předchůdce těchto modelu tak každý z nich bude ve srovnání tragický.
aj keby ten Golf stal 30 rokov v klimatizovanej garazi, nebude uz v takom stave ako novy. Korozia sa uz davno podpisala na kvalite zvarov, aj hrubke plechov. Samozrejme, ze uroven pasivnej/aktivnej bezpecnosti za tie roky vzrastla, ale do vysledku tohto testu sa premietlo mnoho dalsich faktorov, koli ktorym je priame porovnanie so sucastnostou nemozne...
Lempl Klaun
@tomaskrtek Čímpak dneska jezdíváte vy, pane krtečku? Na traktůrku, nebo snad na závodní koloběžce? 🤡
Zhruba před 20 lety jsem v AutoBildu četl o crashtestu VW brouka, Golfa II a tehdy aktuálního Golfa IV. Zatímco rozdíl mezi čtyřkou a dvojkou byl obrovský, dvojka oproti brouků o moc lepší nebyla. Inu tempo inovací bylo ve Wolfsburgu někdy velmi pomalé.
@Stejsn pri priemernom veku vozoveho parku 15 rokovpripada na kazde nove auto jedno 30-rocne...zjednodusujem ja viem, ale youngtimery su pre mnohych bezne auta. napriek tomu ze splnaju vsetky technicke kriteria, su pre ich uzivatelov relativne nebezpecne. je dobre, aby tito uzivatelia robili informovane rozhodnutia.
Pro naše cesty by to chtělo spíš stejný test s Felicíí, kterých jezdí v každodenní provozu ještě stále až děsivé množství. Jakýkoliv náraz v tomto autě znamená téměř jisté naporcování na filety.
@milous Proč by jim měla EU platit? No nemusíš bourat ani jednou, ale pak se najde někdo, kdo nabourá tebe 🙄
@johny555 EuroNCAP ovšem není legislativní norma a emisní EURO normy jsou důvodem, proč jsou silnice plné čoudících dieselů.
@johny555 ses asi dlouho nedival na ceny aut, jen za poslednich par let zdrazila o dvojnasobek a vice (snadno dochazi k paradoxu, ze ojetina stoji vic nez co stala jako nova).
@Hendly
Ano, napsal jsi přesně blábol co jsem čekal. A co má z té reklamy? Vůbec NIC 😁
Není jediný důvod, proč by DEKRA měla testovat 30 let starý model, který si zákazník nekoupí. A ve kterém jezdí jen ten, kdo ví proč má 30 let staré auto se všemi klad i zápory.
Ano, napsal jsi přesně blábol co jsem čekal. A co má z té reklamy? Vůbec NIC 😁
Není jediný důvod, proč by DEKRA měla testovat 30 let starý model, který si zákazník nekoupí. A ve kterém jezdí jen ten, kdo ví proč má 30 let staré auto se všemi klad i zápory.
@rohYpnol - souhlas, asistenti jsou čím dál častější důvod nepozornoti a nesledování provozu. A to i ti na volantu.
@Hendly
Crash test dělal ACZ?!? DEKRA má nějaký příjem z reklamy CNC??? Ty už vážne nevíš kudy kam.
Crash test dělal ACZ?!? DEKRA má nějaký příjem z reklamy CNC??? Ty už vážne nevíš kudy kam.
@johny555 Jak je v Praze mezi zelenými ? Co motorky a bariérové zkoušky nechcete je už konečně zrušit ?? Co kola, koloběžky ??
To jim zaplatila EU aby mohli zlikvidovat staré auta ??? Někdo jezdi s autem 50 let a neboural !A někdo udělá řidičák jak někdo vysokou školu za peníze podvodem a je neschopný řidič jak neschopný politik ?
@Hendly
Jaký smysl má testovat 30 let staré auto? Jen ten co jsem uvedl. Žádné spiknutí. Jen ideologie EU (prostřednictvím německé DEKRy).
Jaký smysl má testovat 30 let staré auto? Jen ten co jsem uvedl. Žádné spiknutí. Jen ideologie EU (prostřednictvím německé DEKRy).
@Kvalitar Jenom technická upřesňující poznámka - Giugiaro navrhl design první generace, tady v tom případě se ovšem jedná o generaci druhou. Ta už byla dílem vlastního designérského studia VW.
Koukam nemci uz jsou hodne zoufali z neprodejnosti soucasnych plecek (bud predrazeny nebo holobyt. Nebo oboji), ze musi delat takovyhle teatralnosti.
Se vším zde v komentářích popsaným bych souhlasil a to co chci dodat je možná pro auta té doby běžná, ale překvapuje mne ta hrozně brzké hroucení A sloupku. Viz. záběr z 8 sekundy a z 1.26 min. Zde je jasně patrné, že A sloupek se začal hroutit už ve chvíli, kdy deformace dosáhla teprve pár cm a to prostoru někde u chladiče. Fakt nevím, ale za mne je to dost divný.
To se radši zabiju ve starým pořádným a poctivým Das autu, než uhořet v nový Elektrice😃
Samozřejmé to ais neni, kdyz tu lidi obecne tvrdi, ze stará auta jsou lepší a o bezpečnosti nenapíšeš ani čárku, nebo dokonce budou tvrdit, ze jsou na stejne úrovni jako ta nejnovější.