Elektromobily
@rohYpnol proc by se nemělo nabíjet na 100%? Pořád motas 2 věci. Dnešním baterkam nevadí 100%, ale stát v tomto stavu. Takze kdyz se nabije na 100% a vyjede ,nic se neděje. Takze v klidu se může 15-100% a hned mame 85% a tvá čísla pak nesedí.
@rohYpnol
No ano, vždyť to v tom článku je, ty smolíku. Reaguješ úplně nesmyslně a mimo moje věcné argumenty, radši mi odpověz, kde píšu o tom, že BYD dělá jen BEV.
Ty jsi opravdu pokaždé totálně mimo, s tou jedinou výjimkou potvrzující pravidlo pod nedávným článkem o Omodě 😄
No ano, vždyť to v tom článku je, ty smolíku. Reaguješ úplně nesmyslně a mimo moje věcné argumenty, radši mi odpověz, kde píšu o tom, že BYD dělá jen BEV.
Ty jsi opravdu pokaždé totálně mimo, s tou jedinou výjimkou potvrzující pravidlo pod nedávným článkem o Omodě 😄
Tohle auto odveze rodinu a psa a pak cestou zpatky smazne s prstem v nose vsechna ty nabusene M a AMG za nasobky cen.
Musk je xxxx, ale tohle je za ty penize proste pecka.
Musk je xxxx, ale tohle je za ty penize proste pecka.
@ericn
Protoze sam vlastni dieselove auto, o provozu elektromobilu nic nevi a jeste se o tom dohaduje s majiteli EV.
Konkretne toto
"Každý se reálně pohybuje 85-25%. Což znamená nějakých 60% maximální kapacity."
To je zcela irelevantni v momente, kdy jedu na delsi cestu. V tom pripade si vzdy nabiju na 100%. A jedu klidne do 15%.
Asi tak k realite.
Necht si majitele spalovaku rozebiraji provoz spalovaku.
Ale at nemudrujou o EVckach...
😀
Protoze sam vlastni dieselove auto, o provozu elektromobilu nic nevi a jeste se o tom dohaduje s majiteli EV.
Konkretne toto
"Každý se reálně pohybuje 85-25%. Což znamená nějakých 60% maximální kapacity."
To je zcela irelevantni v momente, kdy jedu na delsi cestu. V tom pripade si vzdy nabiju na 100%. A jedu klidne do 15%.
Asi tak k realite.
Necht si majitele spalovaku rozebiraji provoz spalovaku.
Ale at nemudrujou o EVckach...
😀
“ mezi zhruba 15 a 80 % stavu nabití) je realitou cca 250 km, využíváte-li dynamického potenciálu vozu”
Zajimalo by mě, kolik ujede 500k spalovak pri vyuzivani vykonu?
Vic nez 250 km to myslim taky nebude.
Zajimalo by mě, kolik ujede 500k spalovak pri vyuzivani vykonu?
Vic nez 250 km to myslim taky nebude.
@ryccardo
Tak rekni i to B. Ze vic jak 2/3 z tech “megawatt” nasledne vypustis z vyfuku jako horkej smrad.
Jinak MW nabíjení uz snad i je.
Tak rekni i to B. Ze vic jak 2/3 z tech “megawatt” nasledne vypustis z vyfuku jako horkej smrad.
Jinak MW nabíjení uz snad i je.
@Arese
To jste se zrovna moc netrefil, ten článek je o tom, že si zákazníci místo Tesly kupují čínské BYD.
"Tesla sales plunged again in Europe in July as car buyers continued their migration to Chinese rival BYD."
To jste se zrovna moc netrefil, ten článek je o tom, že si zákazníci místo Tesly kupují čínské BYD.
"Tesla sales plunged again in Europe in July as car buyers continued their migration to Chinese rival BYD."
@jersey.se já měl auto co bylo na stovce za pět sekund už v roce 2010😊
a elektromobil má kila dole, takže sedí jako přibitý.
a elektromobil má kila dole, takže sedí jako přibitý.
@rohYpnol
To já samozřejmě vím. Kde píšu o tom, že BYD dělá jen BEV?
Já reaguju na Areseho, který nesnáší obecně všechna čínská auta, a přitom píše, že lidi konečně pochopili, že je lepší si koupit pořádná auta, když ten článek naopak popisuje přechod zákazníků k čínským autům.
Nevyšlo to tobě, nejdřív přemýšlej a pak piš.
To já samozřejmě vím. Kde píšu o tom, že BYD dělá jen BEV?
Já reaguju na Areseho, který nesnáší obecně všechna čínská auta, a přitom píše, že lidi konečně pochopili, že je lepší si koupit pořádná auta, když ten článek naopak popisuje přechod zákazníků k čínským autům.
Nevyšlo to tobě, nejdřív přemýšlej a pak piš.
@rohYpnol
700km….To je cesta do Chorvatska s paštikou v kufru a lehkou nohou. V tomhle tempu Ta Tesla da 500km.
Nezapomen, že se bavis o autech s 500k.
700km….To je cesta do Chorvatska s paštikou v kufru a lehkou nohou. V tomhle tempu Ta Tesla da 500km.
Nezapomen, že se bavis o autech s 500k.
@ericn
to co pise panadol neni zkusenost ale dojem a jeste hloupej. Normalne to nabijes na 100% a jedes klidne na 10%. Zacnes hledat nabijecku a nabijis. Neco jako 20-80% vyuzitelnost je hovadina nekoho kdo s tim nikdy nejel dal nez kolem autosalonu. A tvl jeste prej musis vedet ze ti to presne vyjde. To je presne dukaz, ze o tom nevi vubec nic
to co pise panadol neni zkusenost ale dojem a jeste hloupej. Normalne to nabijes na 100% a jedes klidne na 10%. Zacnes hledat nabijecku a nabijis. Neco jako 20-80% vyuzitelnost je hovadina nekoho kdo s tim nikdy nejel dal nez kolem autosalonu. A tvl jeste prej musis vedet ze ti to presne vyjde. To je presne dukaz, ze o tom nevi vubec nic
@ryccardo
Tak k cemu me je tankovat MW kdyz je pak vypustim bez uzitku a jako smrad zas ven?
Jestli mluvis o komfortu tak v tom EV vede.
Tak k cemu me je tankovat MW kdyz je pak vypustim bez uzitku a jako smrad zas ven?
Jestli mluvis o komfortu tak v tom EV vede.
Dovede si někdo představit situaci, že by pod každým clankem o svickove bylo vzdy 5 jmen co pisou, ze svickovou neji a ze gulas je lepsi?
@ryccardo jednoduše: kolikrát jsi za minulý měsíc potřeboval ujet naráz 500 km a kolikrát jsi potřeboval předjet?
@rohYpnol
Přestaň trapně uhýbat a konečně mi odpověz, kde píšu o tom, že BYD dělá jen BEV.
Přestaň trapně uhýbat a konečně mi odpověz, kde píšu o tom, že BYD dělá jen BEV.
@ryccardo
Libi se mi ta oddanost benzinkam a jak si jeste presvedcen o sve “svobode “.
Chapes trochu, ze s EV mas kazde rano plnou “nadrz” a nemusis resit, ze zitra pojedes k benzince kde budes stat v mastnem fleku u smradlave hadice?
Libi se mi ta oddanost benzinkam a jak si jeste presvedcen o sve “svobode “.
Chapes trochu, ze s EV mas kazde rano plnou “nadrz” a nemusis resit, ze zitra pojedes k benzince kde budes stat v mastnem fleku u smradlave hadice?
@ryccardo
Stacilo napsat, ze s EV nemas zadnou vetsi zkusenost.
Proc pises o veci kterou neznas?
Stacilo napsat, ze s EV nemas zadnou vetsi zkusenost.
Proc pises o veci kterou neznas?
@ryccardo a zkouška smradu byla u výfuku nebo v interiéru?
Nevim kde bereš info o složitém plánování, to bylo tak před 5ti lety, dnes jedeš a po zadání cíle ti to řekne kde máš nabíjet.
Bát se můžeš zhruba stejně jako když přijedeš k benzince co je zavřená nebo je u ni fronta na půl hodiny. Ale nemusíš protože ti to ukazuje u kterých nabíječek je volno.
Nestraš pořád informacemi z doby metuzalema.
Nevim kde bereš info o složitém plánování, to bylo tak před 5ti lety, dnes jedeš a po zadání cíle ti to řekne kde máš nabíjet.
Bát se můžeš zhruba stejně jako když přijedeš k benzince co je zavřená nebo je u ni fronta na půl hodiny. Ale nemusíš protože ti to ukazuje u kterých nabíječek je volno.
Nestraš pořád informacemi z doby metuzalema.
@traveldrive jsi diskusní těžká váha. na tebe si někdo hned tak nepřijde, na všechno máš odpověď, odehraješ každý míč😊
dobrá borovička nikdy nie je zlá😊
dobrá borovička nikdy nie je zlá😊
@psel
Jeho specialita je tvrdit lidem, kteří mají vlastní zkušenosti nebo profesionálům v oboru, že se mýlí, protože přece pravdu musí mít rohypnol bez zkušenosti a bez vzdělání 😄 Typický produkt dnešní doby ...
Jeho specialita je tvrdit lidem, kteří mají vlastní zkušenosti nebo profesionálům v oboru, že se mýlí, protože přece pravdu musí mít rohypnol bez zkušenosti a bez vzdělání 😄 Typický produkt dnešní doby ...
@rohYpnol
Jistě, stejně jako ty byl od začátku mimo i Arese, protože reagoval na článek, aniž se podíval, o čem je. Já reagoval citací z toho článku, ze které vyplývalo, že jeho obsah s Areseho názory ve skutečnosti nekonvenuje.
A pak ses do toho začal motat ty a tvrdit mi, že "mi to nevyšlo", protože BYD nedělá jen BEV. Vím a nic to nemění na to, co jsem napsal Aresemu, nepoukazoval jsem totiž na to, jestli si zákazníci kupují místo Tesly jiná BEV nebo cokoliv jiného, ale že si kupují místo Tesly ČÍNSKÁ AUTA, protože ta Arese nesnáší bez ohledu na to, zda jsou BEV nebo cokoliv jiného.
To jsi nepochopil a začal jsi do toho plést BEV a že BYD vyrábí i jiné pohony.
Mimo jsi tady od začátku ty, jiným tu nadáváš, že nejsou schopni myslet, přitom ty zapomínáš myslet dřív než něco napíšeš a pleteš se do diskuse, které nerozumíš.
Jistě, stejně jako ty byl od začátku mimo i Arese, protože reagoval na článek, aniž se podíval, o čem je. Já reagoval citací z toho článku, ze které vyplývalo, že jeho obsah s Areseho názory ve skutečnosti nekonvenuje.
A pak ses do toho začal motat ty a tvrdit mi, že "mi to nevyšlo", protože BYD nedělá jen BEV. Vím a nic to nemění na to, co jsem napsal Aresemu, nepoukazoval jsem totiž na to, jestli si zákazníci kupují místo Tesly jiná BEV nebo cokoliv jiného, ale že si kupují místo Tesly ČÍNSKÁ AUTA, protože ta Arese nesnáší bez ohledu na to, zda jsou BEV nebo cokoliv jiného.
To jsi nepochopil a začal jsi do toho plést BEV a že BYD vyrábí i jiné pohony.
Mimo jsi tady od začátku ty, jiným tu nadáváš, že nejsou schopni myslet, přitom ty zapomínáš myslet dřív než něco napíšeš a pleteš se do diskuse, které nerozumíš.
@ericn
to je mi te lito tvdrnout kazdou chvili na nejaky plnicce, kdybys mel ev mas to kazdej den rano pripraveny na 400km!
to je mi te lito tvdrnout kazdou chvili na nejaky plnicce, kdybys mel ev mas to kazdej den rano pripraveny na 400km!
@ryccardo
To je zas pribeh..
Jedes ze strednich cech na moravu po zacpane statovce a delas z toho, ze tam s EV nedojedes. 5x nabijet? Si tam najel 1500km?
Proste predstava
S EV zkusenost evidentně nemas, alw o to vetsi si bohovnik proti nim.
To je zas pribeh..
Jedes ze strednich cech na moravu po zacpane statovce a delas z toho, ze tam s EV nedojedes. 5x nabijet? Si tam najel 1500km?
Proste predstava
S EV zkusenost evidentně nemas, alw o to vetsi si bohovnik proti nim.
@Tycoon
Zas demagog Tycoon co utece z kazde diskuze.
Kdyz zustaneme u toho prirovnani. Tady nikdo svickovou nezakazuje. Jen zakazuje, aby se svickova delal z masa nelidsky chovanych zvirat.
Spalovaci motor na synteticky paliva můžou jet dal. A to se tu psalo 1000x
Takze zustava presne ten pradox, ze par jmen, ty mezi nima, jede pod kazdym clankem o svicjove svou mantru o gulasi.
Zas demagog Tycoon co utece z kazde diskuze.
Kdyz zustaneme u toho prirovnani. Tady nikdo svickovou nezakazuje. Jen zakazuje, aby se svickova delal z masa nelidsky chovanych zvirat.
Spalovaci motor na synteticky paliva můžou jet dal. A to se tu psalo 1000x
Takze zustava presne ten pradox, ze par jmen, ty mezi nima, jede pod kazdym clankem o svicjove svou mantru o gulasi.
@rohYpnol
Proboha, Arese reagoval na článek, nauč se číst 😄.
Já jsem na Areseho reagoval citací z toho článku, kde se píše o BYD, což je čínská značka.
Nedůstojné je, jak ty se pleteš do diskuse, které nerozumíš. Nejen tady 😄. A trapné je, že nechápeš psaný text.
Pusinky si dávej panímámě doma, ty smolíku, tady na to nikdo není zvědavý.
Proboha, Arese reagoval na článek, nauč se číst 😄.
Já jsem na Areseho reagoval citací z toho článku, kde se píše o BYD, což je čínská značka.
Nedůstojné je, jak ty se pleteš do diskuse, které nerozumíš. Nejen tady 😄. A trapné je, že nechápeš psaný text.
Pusinky si dávej panímámě doma, ty smolíku, tady na to nikdo není zvědavý.
@ryccardo já jsem byl včera v baru a vypil jsem deset piv a deset vodek. vůbec nepotřebuju k životu vodu.
@Honza21 To je daný tím, čeho si všímáš. Ja vidím běžně Tesly v levém pruhu. Říká se tomu pozornostní selekce. Třeba si teď, když jsem tě na to upozornil, jich začneš všímat. A to bude zase Baader-Meinhofův efekt.
Tím končím dnešní psychologické okénko 🤣
Tím končím dnešní psychologické okénko 🤣
@Man Ký Jistě, že je zrychlení dobrý. To jsem tvrdil už v době, kdy jsem měl 300 koňový turbobenzín a EU tlačila jako “ekologický” diesely. Tenkrát lidi jako vy tvrdili, že zrychlení není důležitý. Jenže zrychlení s jízdními vlastnostmi přetížený cihly, což jsou všechna EV bez výjimky, je nebezpečné.
@Man Ký
Dojezd zvlášť u BEV je důležitý a využívaný neustále. Nikdo nejezdí 100%-0%. Každý se reálně pohybuje 85-25%. Což znamená nějakých 60% maximální kapacity. Takže z papírového dojezdu 500km je majitel BEV reálně na stále teoretických 300 km. K tomu přidejme zimní období a dálniční spotřebu...
Ano, maximální dojezd ve výsledku využívají a ocení naprosto všichni majitelé BEV. Zatímco zrychlení nikoho nezajímá, protože už dnes majitel BEV jezdí na 20% výkonu aby neměl auto poblité od dětí nebo od psa 🤣🤣🤣
Dojezd zvlášť u BEV je důležitý a využívaný neustále. Nikdo nejezdí 100%-0%. Každý se reálně pohybuje 85-25%. Což znamená nějakých 60% maximální kapacity. Takže z papírového dojezdu 500km je majitel BEV reálně na stále teoretických 300 km. K tomu přidejme zimní období a dálniční spotřebu...
Ano, maximální dojezd ve výsledku využívají a ocení naprosto všichni majitelé BEV. Zatímco zrychlení nikoho nezajímá, protože už dnes majitel BEV jezdí na 20% výkonu aby neměl auto poblité od dětí nebo od psa 🤣🤣🤣
@Tycoon
ale o tom to prece je.
Jsou nastavena pravidla a muzes si jezdit s cim chces. I po roce 2035. Jen si proste investoři nemysli, ze to bude syntetika nebo vodik.
Ty ale stale chces technologii, ktera ma vyrazne negativni externality =chces maso z chovu kde je hnus jen proto, ze je ted levne.
A znova.
Proc to resis pod kazdym clankem o EV? Proc tu pod clanky o spalovakach je nula prispevku?
ale o tom to prece je.
Jsou nastavena pravidla a muzes si jezdit s cim chces. I po roce 2035. Jen si proste investoři nemysli, ze to bude syntetika nebo vodik.
Ty ale stale chces technologii, ktera ma vyrazne negativni externality =chces maso z chovu kde je hnus jen proto, ze je ted levne.
A znova.
Proc to resis pod kazdym clankem o EV? Proc tu pod clanky o spalovakach je nula prispevku?
@ryccardo nepochopil? po lopatě: z jednoho dne nelze dělat závěry. že místo Chorvatska jedeš do jižních Čech v létě neznamená, že to budeš dělat v lednu i v listopadu. že i ten svůj výlet bys zvládnul s elektromobilem bez větších obtíží. něco jiného by bylo, kdybys jezdil každý den stovky kilometrů.
protože napsat, že předjíždění na dálnici se nepočítá mhhhhhm😊
protože napsat, že předjíždění na dálnici se nepočítá mhhhhhm😊
Lempl Klaun
@Radovan Pastucha Česky, prosím, a tentokrát i s interpunkcí, háčky a čárkami. 🤡 www.auto.cz/diskuse/97717/1#…
@Man Ký
No většinou potkávám Tesly v pravém pruhu dálnice a i na okreskách jedou “zavěšené” za něčím jiným a svůj výkon spíše nevyužívají…
Nejrychlejší auta jsou služební Octavie a bílé dodávky…
Reálný dojezd alespoň 350 km (90-10😖 z nějakého krajského města na otočku do Prahy a pojíždění na místě je potřeba…
No většinou potkávám Tesly v pravém pruhu dálnice a i na okreskách jedou “zavěšené” za něčím jiným a svůj výkon spíše nevyužívají…
Nejrychlejší auta jsou služební Octavie a bílé dodávky…
Reálný dojezd alespoň 350 km (90-10😖 z nějakého krajského města na otočku do Prahy a pojíždění na místě je potřeba…
@Hendly
Ne, ty nemyslíš. Protože myslet nezvládáš.
S dynamickou jízdou ti obecně ve spalováku pujde spotřeba nahoru tak 20 až 30%. V dieselu míň. Jo, takže nejedeš 1000 km, ale jen pouhých 700 km. Tedy to, co nezvládne dnešní BEV ani při eko jízdě za kamionem s vyplou klimou 🤣🤣🤣
A pro tupany rovnou píšu, ze dynamická jizda neni drcení na okruhu, ve kterým stejně první půjdou brzdy 🤣🤣🤣
Ne, ty nemyslíš. Protože myslet nezvládáš.
S dynamickou jízdou ti obecně ve spalováku pujde spotřeba nahoru tak 20 až 30%. V dieselu míň. Jo, takže nejedeš 1000 km, ale jen pouhých 700 km. Tedy to, co nezvládne dnešní BEV ani při eko jízdě za kamionem s vyplou klimou 🤣🤣🤣
A pro tupany rovnou píšu, ze dynamická jizda neni drcení na okruhu, ve kterým stejně první půjdou brzdy 🤣🤣🤣
To bude nehod. Vždyť statisticky blbečci v Teslách bourají častěji než řidiči Porsche 911!
@Pepa_007 v hrdlo lžeš. využíváš asi tak 30 procent výkonu automobilu většinu času. kdybys využíval všechno, jsi bez papírů za jeden týden.
@vecernicek2 no nevidíš, málokdy jede Tesla v levém pruhu. Nejspíš málo jezdíš na dálnici 😋 už ani nepamatuju, kdy mě nějaká chtěla předjet… jsou to zouflaci bojující s dojezdem. A to píšu jako uživatel služební OIV G-tec, kde dojezd na plyn je taky cca 400km, jenže na rozdíl je v tom, že já těch 400km doplním za 5min a jedu dál 😋
@DonVito
Můžu se jen smát těm nesmyslům co píšeš. 100%-15% 🤣🤣🤣🤣🤣🤣
Jo, to bude platit leda tak že přesně víš že se ti cesta vyjde jen na jedno nabití. Ale to už ty jako elektrolhář a demagog nikdy neřekneš, co... 🤣🤣🤣
Nejspíš ani netušíš co je to delší trasa 🤣🤣🤣
A o mě víš úplné kulové. A ano, mám TAKY diesel, a tahle informace je úplně zbytečná protože neříká vůbec nic o tom, s čím mám zkušenosti, že... 🤣🤣🤣
Tak se nám tady doníček opět jen nepříjemně ztrapnil, co... 🤣🤣🤣
Můžu se jen smát těm nesmyslům co píšeš. 100%-15% 🤣🤣🤣🤣🤣🤣
Jo, to bude platit leda tak že přesně víš že se ti cesta vyjde jen na jedno nabití. Ale to už ty jako elektrolhář a demagog nikdy neřekneš, co... 🤣🤣🤣
Nejspíš ani netušíš co je to delší trasa 🤣🤣🤣
A o mě víš úplné kulové. A ano, mám TAKY diesel, a tahle informace je úplně zbytečná protože neříká vůbec nic o tom, s čím mám zkušenosti, že... 🤣🤣🤣
Tak se nám tady doníček opět jen nepříjemně ztrapnil, co... 🤣🤣🤣
@Hendly keď pôjdeš do toho Chorvátska s ľahkou nohou, tak s tým dízlom zrejme dolezieš aj naspäť (spotreba niekde medzi 4,7-5) a benzínovým phev (spotreba 4,9-5,4) to dáš tam a do polovice cesty naspäť. Jo a ID7 to dávala za +- 16kWh na 100km (ľahké tempo, väčšina diaľnic cca 120km/h). Pri ľahkej nohe 500koní neoceníš a ani ich nikdy nenájdeš 😁
@Hendly
Tenhle zázrak předjede i Fabia 1.0 mpi, protože ta nepojede 100 kmh za kamionem... 🤣🤣🤣
Tenhle zázrak předjede i Fabia 1.0 mpi, protože ta nepojede 100 kmh za kamionem... 🤣🤣🤣
@DonVito
To je tak, když se k rohYpnolovi vyjadřuje někdo, kdo o něm neví vůbec nic a kdo o realitě nevi vůbec nic 🤣🤣🤣
To je tak, když se k rohYpnolovi vyjadřuje někdo, kdo o něm neví vůbec nic a kdo o realitě nevi vůbec nic 🤣🤣🤣
@jersey.se Nebude, prodeje Tesly se v Evropě i nadále rychle propadají.
www.cnn.com/…byd-europe-sales
www.cnn.com/…byd-europe-sales
@Hendly
Kdyby EU zavedla zákaz guláše od roku 2035 a všem restauracím nařídila, že musí každý den od roku 2025 uvařit minimálně deset porcí svíčkové a postupně počet porcí svíčkové navyšovat na úkor ostatních jídel pod hrozbou pokuty za nesplnění podílu porcí, to by byly diskuze ještě vyhrocenější.
Kdyby EU zavedla zákaz guláše od roku 2035 a všem restauracím nařídila, že musí každý den od roku 2025 uvařit minimálně deset porcí svíčkové a postupně počet porcí svíčkové navyšovat na úkor ostatních jídel pod hrozbou pokuty za nesplnění podílu porcí, to by byly diskuze ještě vyhrocenější.
@Hendly
Kolik km jsi najel s BEV za poslední 2 měsíce? Jen abysme věděli odkdy se lze k BEV vyjadřovat 🤣🤣🤣
Kolik km jsi najel s BEV za poslední 2 měsíce? Jen abysme věděli odkdy se lze k BEV vyjadřovat 🤣🤣🤣
@Hendly
🤣🤣🤣
Zase jen rozmělňuješ, odvádíš pozornost, a meleš nesmysly, co?
Jasně ti popsal konkrétní situaci. Ty opět nevíš nic a budeš jen mlátit prázdnou slámu...
🤣🤣🤣
Zase jen rozmělňuješ, odvádíš pozornost, a meleš nesmysly, co?
Jasně ti popsal konkrétní situaci. Ty opět nevíš nic a budeš jen mlátit prázdnou slámu...
@DonVito Momentálne to "kulovy" predvádzaš sám. Ako písal ericn nižšie, koľko času asi stráviš na nabíjačke, keď budeš dobíjať do 100%?
@kesumb
Pokud na delší trase dobíjíš do 100%, tak buď vůbec netušíš jak funguje dobíjení nebo jsi hlupák nebo si užíváš na veřejných zachodcích...
Tak mě nepočuj o totalnich nesmyslech.
Pokud na delší trase dobíjíš do 100%, tak buď vůbec netušíš jak funguje dobíjení nebo jsi hlupák nebo si užíváš na veřejných zachodcích...
Tak mě nepočuj o totalnich nesmyslech.
@Hendly komfort ze nemusis nikde na nic cekat. Prijedes nalejes megawaty za minutu a jedeš. Navic mas takovou plnicku na kazdem rohu. Nemusis svou cestu nijak slozite planovat a bat se jestli bude vubec v dane chvili volno. Proste pohoda. Navic jsem si nevsiml ze by benzinova auta smrdela.
@Hendly ano to je samozrejme pravda. Velkou cast tech MW premenis na teplo. Nicmene to neni vada, ale vlastnost, ktera ti je v lete jedno a v zime ji jeste vyuzijes, takze to nema cenu resit. Podstatny je komfort, ktery ti to prinasi.
@Hendly
z vyfuku ide cca 1/3 , to by ti neostalo na dalsiu 1/3 co ide do chladica.
z vyfuku ide cca 1/3 , to by ti neostalo na dalsiu 1/3 co ide do chladica.
@Man Ký mam v aute 160 koni a zjistuju ze to vyuziju zridka kdy. Je to fajn, ale na bezny jezdeni staci klidne min.
@traveldrive protože když někdo napíše, že meloun je dobrý, tak napíšeš, že se nejdřív musí rozkrojit a to je problém. tak pořád dokola.
@ryccardo
Tak nabijes doma dojedes az tam. Pak nekde na nakupu nabijes na celou dovcu a max se jwdnou stavis cestou domu na 20 minut. Stejne si tam hledal benzinku takze casove to vyslo o par minut.
Tak nabijes doma dojedes az tam. Pak nekde na nakupu nabijes na celou dovcu a max se jwdnou stavis cestou domu na 20 minut. Stejne si tam hledal benzinku takze casove to vyslo o par minut.
@ryccardo
Tak si buď spokojený, Mas uzasny výběr benzínu. Nikdo ti ev nenutí, ale ty stejne pod kazdy clanek o EV prijdes a napises, že tobe nevyhovuje.
To prece postrada racionalitu.
Tak si buď spokojený, Mas uzasny výběr benzínu. Nikdo ti ev nenutí, ale ty stejne pod kazdy clanek o EV prijdes a napises, že tobe nevyhovuje.
To prece postrada racionalitu.
@rohYpnol
Tak popis kde na Morave najedes 1500km za dovolenou…
Mel jsem presne tuhle predstavu, ze budu stale hledat kde nabijet. Realita? Clovek značně nadhodnocuje koll km ujede
Tak popis kde na Morave najedes 1500km za dovolenou…
Mel jsem presne tuhle predstavu, ze budu stale hledat kde nabijet. Realita? Clovek značně nadhodnocuje koll km ujede
@Man Ký pak mi prozraď, proč všichni cpou do EV 300k a více, když to není potřeba a na dálnici se drtivá většina EV plazí v pravém pruhu? Navíc ty auta mají vmax 160-180kmh. Na co jim pak těch 300/400/500k je? Na závodech u semaforů ? Hmmm 🤔
@Man Ký jezis to je ale ubohej primer. Vodu potrebuje k zivotu kazdej. Vykonny auto proste ne. Mas ty aspon zakladku?
Zkus vymyslet neco lepsiho. Davam ti druhy pokus 😁
Zkus vymyslet neco lepsiho. Davam ti druhy pokus 😁
@Michal Chmelař
Kroutíš se hezky ale je to už trapné až nedůstojné. 🤣🤣🤣
Takže reagoval jsi na Arese a teď překrucuješ jak jsi vlastně nereagoval na Arese ale na článek... 🤣🤣🤣🤣🤣 Trapné.
A ještě trapnější - NEpsal jsi že misto Tesly kupují ČÍNSKÁ auta. Napsal jsi přímo že kupují BYD.
Smolík, opravdu ti to nevyšlo 😘
Kroutíš se hezky ale je to už trapné až nedůstojné. 🤣🤣🤣
Takže reagoval jsi na Arese a teď překrucuješ jak jsi vlastně nereagoval na Arese ale na článek... 🤣🤣🤣🤣🤣 Trapné.
A ještě trapnější - NEpsal jsi že misto Tesly kupují ČÍNSKÁ auta. Napsal jsi přímo že kupují BYD.
Smolík, opravdu ti to nevyšlo 😘
@kesumb ale já na plničkách netvrdnu, mám navíc ještě 150km na benzin 😋 na rozdíl od EV u stojanů. Co je ti platný nabití ráno, když musíš dát třeba Zlín na otočku a zákazník tě opravdu za svoje peníze nabít nenechá (pokud nabíječku má). Hanba by mě fackovala i se jen zeptat 😉 Tj po jednání jedeš někam, kde budeš tvrdnout na nabíječce a já už budu minimálně v Brně 👌
@kesumb no nevim, ale třeba u iD aut je standardně nastaveno 80% max nabití a pokud chceš víc, musíš to potvrdit a nastavit 90 nebo 100% a pak už jen a jen čekáš - bylo to stejné jak u modelu iD.3 i 4…
@Hendly Tým menší zmysel má ľahká noha pri výkone 500 koní. A rozhodne aj dynamickou jazdou to ďalej dotiahneš s benzínom ako s elektrikou.
@rohYpnol Na Tesle pneu odchádzajú obvykle o dosť skôr ak na iných autách. Hmotnosť a dynamika berú svoju daň. Teteraz uvažujem, čo tie strašné emisie, najnovšie chce EU počítať tuším aj prach zo zodratých pneumatík...
@Man Ký no byl jsem v Jiznich Cechach tam a zpatky to je celkem asi 600 a na Morave a tam jsem jezdil takze asi 1000 km k tomu. V dnesnim provozu nepredjizdim vyjma dalnice. Nema to cenu kdyz jedes vlastne v kolone. Takze me tak napada, ze jsem posledni mesic nepredjizdel autem ani jednou. Krom jizdy po dalnici, ale to se nepocita.
@ericn no ale jen s apkou CEZ ale vsude taky neporidis. To mas ruzny tarify, karty a apky u ruznych nabijecek a clovek aby to furt sledoval za kolik vlastne dobiji. Jestli za 8 korun nebo treba za 20. Tak to se radsi kouknu na stojan co stoji benzin a hned vim na cem jsem.
@Hendly Ano nastartuju a necham ji chvili bezet, aby se malinko ohrala. A krasne pri tom voni. Obzvlast ty stare motorky bez katalyzatoru. No a ten zvuk radoveho 4 valce. No parada. Jen si rikam co to tady vysvetluju blbovi, ktery leze na motoristicky web a skuhra jak smrdi benzin. Jsi tu asi spatne, tak proc sem lezes?
@Hendly A ty mas? Pisat o tejto tesle, ktoru si nejazdil, ze pozameta s m5kou je naozaj prispevok hodny teba... 🤣
@Hendly Co to placas za hluposti, kedze v domoch byva tak 45% domacnosti eu +- realne to co popisujes moze zazit tak tretina eu. Ale vsetci mozu ist na najblizsiu benzinku natankovat, takze pisat tu o dobijani doma a slobode je fakt .... 🤣
@traveldrive
Navic tady si opět troufám tvrdit, že uvedené bude mít při častém využívání maximální dynamiky dopad na životnost dílů.
Navic tady si opět troufám tvrdit, že uvedené bude mít při častém využívání maximální dynamiky dopad na životnost dílů.
@Z0RG43X
Jo, určitě. Při delší trase určitě nabíjí do 100%, protože můžeš u záchodků strávit "násobně" více času než když nabuješ do 85% viď... 🤣🤣🤣🤣🤣
Jo, určitě. Při delší trase určitě nabíjí do 100%, protože můžeš u záchodků strávit "násobně" více času než když nabuješ do 85% viď... 🤣🤣🤣🤣🤣
@kesumb
...Což je pro spoustu lidí málo 🤣🤣🤣
...Což je pro vic než polovinu lidí nesplnitelná lež, protože nemohou dobíjet u RD 🤣🤣🤣
Už se konečně prober!!!
...Což je pro spoustu lidí málo 🤣🤣🤣
...Což je pro vic než polovinu lidí nesplnitelná lež, protože nemohou dobíjet u RD 🤣🤣🤣
Už se konečně prober!!!
@ryccardo souhlas, tomě taky štvalo, že jsem musel mít ČEZ apku abych vůbec mohl nabíjet. Přitom by stačilo použít platební kartu jako kdekoliv jinde. Dělají to zbytečně složité 👎
@ericn navic by me hrozne tocilo byt zavisly na nejakych aplikacich, kartach, registracich. Proste prijedu kam chci. Natocim za litr, coz je minuta, vyndam prachy nebo zaplatim telefonem a jedu.
@vecernicek2 ja je tam taky občas potkám. Většinou v případě, když sem jim na zadku, aby už konečně ten kamion předjely a zařadily se do pravého, kde tráví 99% času
@DonVito No tak v rámci pravidel můžeš diskutovat pod čím chce a navíc, když si ta EV zkoušíš, tak máš taky zkušenost, ne? Btw tvé dogmativní praktiky k diskusi si strč někam 😉
@Hendly To je možný, ale za sebe mohu říci, že bych nikdy nevyměnil Cayenna nebo Uruse za jakoukoliv elektroplečku, ať už odveze třeba celou smečku. A vsadím se, že mě nikde po cestě zpátky nesmázne.
@Man Ký Je to presne naopak. Taký výkon je zbytočný, bezpečne zrýchľovať a predbiehať môžeš s podstatne menším a menej "smädným" stádom koní. Naviac ak budeš na to dupať, tak udávaný dojazd nedostaneš ani teoreticky. K čomu také auto? Dojazd potrebuješ, pokiaľ nechceš pri len trochu dlhšej ceste každú chviľu stáť na nabíjačke.
@Hendly ujede malo, ale kdyz tankujes, tak ti do nadrze tecou megawaty. To u EV nikdy nebude.
Nevím, na čem zapracovali, ale viděl jsem video z NR a ta obluda tam lítá jak přežraný prase na blátité cestě.
@Hendly A to jako proč? Bezohledný sobec bych byl, kdybych to dělal někomu pod oknem v 6 ráno, ale že si odpoledne před domem na 3 minuty nastartuju motorku než vyjedu, když v okruhu 50 metrů není nikdo koho bych tím obtěžoval, tak to není žádná bezohlednost. 50metrů daleko ta motorka není na volnoběh skoro slyšet a jestli to i tak někoho obtěžuje, tak ať si trhne nohou a odstěhuje se do pralesa. A lidi 50 metrů daleko nepovažuju za cizí, ale za dostatečně daleko, abych je neobtěžoval hlukem. Jak vnímáš takový sekání zahrady? To je daleko horší a běžně se to dělá.
@Hendly pěstí bych ti dal za ty lži. Píšu o tom, že by mě EV omezovalo a jestli tobě vyhovuje pro tvoje ježdění, tak si s tím klidně jezdi. Rozhodně jsem nepsal, že je EV k ničemu. Jen, že mě to aktuálně nevyhovuje, tak to nechci. A tobě nezbyde než tenhle fakt akceptovat a držet už konečně hubu.
@ryccardo
Stačilo napsa: “jsem bezohledný sobec”
mě mimochodem je zvlastni, že lide co bydli vedle tebe, jak pises 50m, už povazujes za absolutně cizí…
Stačilo napsa: “jsem bezohledný sobec”
mě mimochodem je zvlastni, že lide co bydli vedle tebe, jak pises 50m, už povazujes za absolutně cizí…
@Tycoon a víš co je největší sranda? že HVO třeba Němci nekupují - podle toho, co se píše - ani když je o pár centů dražší😊 z toho je vidět co? z toho je vidět co? že lidem je ekologie u zadku a hledají cestu jak ušetřit co nejvíc.
@ericn ta kroutící odpověď je vysvětlením, proč dneska SUV s výkonem 600-700 koní dokáže na okruhu porazit "sportovní" automobil.
@kari.laz Tak s tým zase problém nemávam. Keď sa ocitnem za zadkom Tesle, jej vodič pridá jak sa patrí a za pár sekúnd sa zaradí do pravého kilometer predo mnou. 😉
@Man Ký Borovičku nepijem, tú k nám chodia nakupovať chlapci spoza Moravy. A ťažká váha tiež nie som, bavím sa. Ty nie?
Niekedy sa zastav, dáme si slivovicu. (Tú mám pre zmenu z Moravy). 😄
Niekedy sa zastav, dáme si slivovicu. (Tú mám pre zmenu z Moravy). 😄
@ryccardo
Ty pises pod clankem o EV, jak je EV k nicemu a pk se divis, kdyz ti nekdo napise, ze realne to tak k nicemu neni.
A zacnes kricet, ze ti EV nekdo nuti…
Ty pises pod clankem o EV, jak je EV k nicemu a pk se divis, kdyz ti nekdo napise, ze realne to tak k nicemu neni.
A zacnes kricet, ze ti EV nekdo nuti…
@Hendly Ne tak na samotě úplně ne, ale beru, že sousedi 50 metrů daleko nemají nárok řešit jestli jsem si u domu nastartoval motorku.
@Man Ký Ano na dálnici jezdím 20 nad limitem, protože to je taková akorát příjemná rychlost na cestování. Rychleji moc nejezdím. Pomaleji pokud je hustý provoz a je to nebezpečné. O traktorech nebyla řeč. Takhle pomalý vozidla samozřejmě objedu. Bavím se o osobních autech a kamionech. Ne traktoru, kombajnu nebo výkopu. V takových případech překážku objedu, nicméně na to nepotřebuju 500 koní 😉
@Man Ký Liberec - Zlín. Pak Zlín - Frýdek a zpět Frýdek _ Zlín a ze Zlína po D1 do Liberce. Spočítej si kolik to je km. To je po D35 asi 300 + 100 + 100 zpátky a 400 ze Zlína přes Brno. Dobrý tak to bylo cca 900. Pokud bych měl doma 100% tak bych dojel tam a musel to nechat naplno nabít, pak ještě jednou a cestou zpět bych musel určitě jednou nabíjet, protože to na dálnici trochu žere. Ano 150 na dálnici policajti neřeší. Jezdím tak celkem běžně a nikdy jsem s tím neměl problém a to křižuju republiku křížem krážem. A nevidím nic zvláštního na tom, že se na okresce nesnažím předjíždět kolony aut, když to k ničemu stejně nevede. Jen riskuješ a do cíle rychleji stejně nedojedeš. Nevím jestli sis toho všiml, ale oni ty kamiony jedou po té okresce taky vesměs 90-100, takže není ani moc důvodů předjíždět.
@Hendly no nějak ti nevím jak bych do toho programu zakomponoval dobíjení auta. Docela by mě to omezovalo. Proto jsem rád za benzín, takže jsem U Orlenu fouknul plnou nádrž a jel. Jestli ti vyhovuje dobíjení, tak si s EV klidně jezdi, ale necpi to ostatním. Ani nemáš žádné právo kritizovat mé rozhodnutí.
@Man Ký K tomu doufám nedojde. Zdá se že zelené šílenství trochu slábne. Nicméně pokud budu mít možnost koupit si za dobrou cenu slušné EV s potenciálem, že mi pár let vydrží, tak s tím problém nemám.
@Man Ký a je ti to k ničemu, když tam nemáš převodovku... Navíc k tomu dostaneš těžkou a malou baterku = je to opět k ničemu. Upřímně u iD.3 Pro mi těch 204k úplně stačilo a neměl jsem pocit, že bych potřeboval výkonu víc, jen by bylo fajn přeřadit a akcelerovat lépe ze 140kmh na dálnici dále... ale to už se moc toho nedělo 😉
@Tycoon
Nedokazes odpovedet na tvou zasadni chybu v argumentaci a tak mi podsunujes neco co jsem nerekl.
Problem HVO je, že mas omezene zdroje pro vyrobu.
Nedokazes odpovedet na tvou zasadni chybu v argumentaci a tak mi podsunujes neco co jsem nerekl.
Problem HVO je, že mas omezene zdroje pro vyrobu.
@Tycoon
Znova.
HVO bez regulace by nevzniklo.
Takze co vlastně chces?
Emisní povolenky jsou naopak IMHO naprosto geniální princip. Cim vic znecistujes, tim vic platis a tim vic podporuješ technologie ktere neznecistuji.
Znova.
HVO bez regulace by nevzniklo.
Takze co vlastně chces?
Emisní povolenky jsou naopak IMHO naprosto geniální princip. Cim vic znecistujes, tim vic platis a tim vic podporuješ technologie ktere neznecistuji.
@ericn
To si Hendlymu a spol. zkazil celou mnohaletou "práci" na diskuzních fórech. Celou dobu tvrdil, že HVO a jiná alternativní paliva budou drahá, že to nikdo nebude kupovat. A hle, už zde máme cenovou paritu.
To si Hendlymu a spol. zkazil celou mnohaletou "práci" na diskuzních fórech. Celou dobu tvrdil, že HVO a jiná alternativní paliva budou drahá, že to nikdo nebude kupovat. A hle, už zde máme cenovou paritu.
@Hendly
Ano, předpisy EU určitým způsobem pomohly tomu, aby se HVO prosadilo na trh a zákazníci jej měli možnost načerpat. Ale zase jiné předpisy a politiky technologické neutralitě nebo inovacím brání.
Například vhodným nástrojem pro podporu ekologických paliv jsou nižší či nulové sazby spotřební daně. Jde o transparentní, jednoduchý a předvídatelný způsob podpory. Ty místo toho podporuješ emisní povolenky, u kterých firmy neví, kolik budou stát zítra nebo za rok.
Ano, předpisy EU určitým způsobem pomohly tomu, aby se HVO prosadilo na trh a zákazníci jej měli možnost načerpat. Ale zase jiné předpisy a politiky technologické neutralitě nebo inovacím brání.
Například vhodným nástrojem pro podporu ekologických paliv jsou nižší či nulové sazby spotřební daně. Jde o transparentní, jednoduchý a předvídatelný způsob podpory. Ty místo toho podporuješ emisní povolenky, u kterých firmy neví, kolik budou stát zítra nebo za rok.
@Hendly
Přesně tvů způsob debaty. Odvádění od tématu, relativizování, zpochybňování... Takhle debata vypadat jednoduše nemá-
1) 1500 km jsi napsal ty, tj. zbavit e kde najedeš 1500 km na Moravě je zcela mimo
2) napsal ti, že by musel 5x nabíjet. Ty to víš opět líp za něj, že to určitě nebylo 5x, ale jen 3x že... Klasická hendlíčkova demagoge. To, že by muel 5x nabíjet, je zkrátka informace a fakt. Tečka.
3) Stále opět čekám na odpověď, kolik km jsi najel ty s BEV za poslední 2 měsíce!!!
Přesně tvů způsob debaty. Odvádění od tématu, relativizování, zpochybňování... Takhle debata vypadat jednoduše nemá-
1) 1500 km jsi napsal ty, tj. zbavit e kde najedeš 1500 km na Moravě je zcela mimo
2) napsal ti, že by musel 5x nabíjet. Ty to víš opět líp za něj, že to určitě nebylo 5x, ale jen 3x že... Klasická hendlíčkova demagoge. To, že by muel 5x nabíjet, je zkrátka informace a fakt. Tečka.
3) Stále opět čekám na odpověď, kolik km jsi najel ty s BEV za poslední 2 měsíce!!!
@Tycoon
Znova HVO je stále dražší nez fosilní paliva. a jeho prodeje jsou nizke.
Ale to zasadni je, že bez legislativních predpisu a podpory EU by k rozsireni HVO nikdy nedoslo.
Priklad s HVO ukazuje tedy presny opak toho co tvrdis.
Znova HVO je stále dražší nez fosilní paliva. a jeho prodeje jsou nizke.
Ale to zasadni je, že bez legislativních predpisu a podpory EU by k rozsireni HVO nikdy nedoslo.
Priklad s HVO ukazuje tedy presny opak toho co tvrdis.
@Hendly
A kdo říká, že to musí být dražší?
U paliva HVO si předtím tvrdil, že to bude hodně drahé a nikdo to nebude kupovat. A jak to zlevnilo na úroveň blízkou motorové naftě a lidi to začali kupovat, začalo ti naopak vadit, že je to levné.
Nechme firmy inovovat, hledat nová řešení, zvyšovat efektivitu. K tomu jsou potřeba jednoduchá pravidla, která jsou předvídatelná a nemění se každé 3 roky, přísná technologická neutralita, a co nejmenší zásahy státu a EU do trhu.
A kdo říká, že to musí být dražší?
U paliva HVO si předtím tvrdil, že to bude hodně drahé a nikdo to nebude kupovat. A jak to zlevnilo na úroveň blízkou motorové naftě a lidi to začali kupovat, začalo ti naopak vadit, že je to levné.
Nechme firmy inovovat, hledat nová řešení, zvyšovat efektivitu. K tomu jsou potřeba jednoduchá pravidla, která jsou předvídatelná a nemění se každé 3 roky, přísná technologická neutralita, a co nejmenší zásahy státu a EU do trhu.
@Tycoon
A jsem tam co vzdy.
Kdyz zustaneme u u prikldu se svickovou.
Jak prosadis drazsi biomaso, kdyz nesprisnis podminky pro chov zvirat v nelidských podmínkách?
Na tohle nikdy neodpovis a jen zas budes psat pod dalsim clankem nesmysle o EU.
A jsem tam co vzdy.
Kdyz zustaneme u u prikldu se svickovou.
Jak prosadis drazsi biomaso, kdyz nesprisnis podminky pro chov zvirat v nelidských podmínkách?
Na tohle nikdy neodpovis a jen zas budes psat pod dalsim clankem nesmysle o EU.
@Tycoon nech lidi ať si sami rozhodnou čím budou topit, jestli budou třídit odpad, jestli budou platit daně. není potřeba jim nic nutit, jsou to tvorové obětaví, empatičtí, nikdy nemyslící na svoje vlastní peněženky😊
já asi prasknu smíchy.
já asi prasknu smíchy.
@ericn představa, že je někde silnice, kde jsou samé zatáčky a není kde zrychlit je romantická. ve skutečnosti výkon a točivý moment elektromobilu umožňující okamžitou akceleraci kdekoliv na rovince porazí spalovací auto velmi snadno.
@ryccardo z Teplic do Břeclavi je to 350 km. zpátky 700. zvolil jsem schválně extrémy😊 aby ti to vyhovovalo, jakožto člověku, co na dálnici jede nonstop 150 (a nikdy ho nechytili) a na okresce nikdy nepředjíždí😊
@Hendly ne, nepostrádá. má strach, že o svoje "výhody" může za pár let přijít. panický strach. a. maskuje ho za to "neláká, nechci" apod😊
@ryccardo takže ty jezdíš na dálnici dvacet na limitem, ale na okresce necháváš před sebou traktory, protože nepředjíždíš. to je takové konzistentní... lhaní😊
@ericn protože vyrobit elektromotor s vysokým výkonem stojí směšné peníze proti spalovacímu motoru se stejným výkonem.
@Hendly
Nedávno si přiznal, že podporuješ, abych si po roce 2035 nesměl koupit nové spalovací auto. A dokud lidé jako ty budou chtít investorům a zákazníkům zakazovat a přikazovat technologie, budu na to v diskuzích poukazovat. Evropský autoprůmysl minulý týden jasně sdělil vedení EU, že zákazy a příkazy nechce. Spektrum řešení pro různé zákazníky a různé potřeby je široké. Nemusí jít o syntetická paliva, mně se více líbí paliva vyáběná z odpadů. Ale nebráním se dalším řešením, ani elektromobilům.
Nedávno si přiznal, že podporuješ, abych si po roce 2035 nesměl koupit nové spalovací auto. A dokud lidé jako ty budou chtít investorům a zákazníkům zakazovat a přikazovat technologie, budu na to v diskuzích poukazovat. Evropský autoprůmysl minulý týden jasně sdělil vedení EU, že zákazy a příkazy nechce. Spektrum řešení pro různé zákazníky a různé potřeby je široké. Nemusí jít o syntetická paliva, mně se více líbí paliva vyáběná z odpadů. Ale nebráním se dalším řešením, ani elektromobilům.
@Hendly mam par znamych s EV a uz jsem v tom jezdil. Pravda nejel sem v tom nekolik set km. Ani me to nijak nelaka. V benzinu jsem spokojeny.
@Man Ký ale jiste by to EV zvladnul, ale me ten diskomfort s nim nelaka. To je cele. A predjizdeni na dalnici se nepocita. Nepotrebujes prudce zrychlovat. Bezne jezdim 150 na tempomat kdyz je volno a drzim se co nejvic v levym. To ale neni klasicky predjizdeni kde potrebujes prudce zrychlit.
@Hendly ze severnich vole a 1500 ne ale 1000 celkem jo, takze 4x nabijet potrebujes urcite.
@Hendly to me ale vubec nezajima. Ja te taky k sobe nezvu. A soused vedle dela to same, takze neni kdo by si stezoval 😁
@Hendly
Máme předpisy pro chov a usmrcování hodpodářských zvířat. A je to správně. Máme předpisy pro maximální přípustné hodnoty zdraví škodlivých látek, které jdou z výfuků aut, i předpisy pro provoz aut včetně pravidelné kontroly měření emisí a STK. A je to také správně.
Nech lidi, ať si sami rozhodnou, co si dají na oběd a čím budou jezdit do práce, na výlety a za rodinou. A diskuze budou klidnější.
Máme předpisy pro chov a usmrcování hodpodářských zvířat. A je to správně. Máme předpisy pro maximální přípustné hodnoty zdraví škodlivých látek, které jdou z výfuků aut, i předpisy pro provoz aut včetně pravidelné kontroly měření emisí a STK. A je to také správně.
Nech lidi, ať si sami rozhodnou, co si dají na oběd a čím budou jezdit do práce, na výlety a za rodinou. A diskuze budou klidnější.
@vecernicek2 jj kolem města si to troufnou a pak rychle do pravého, aby to zvládli na 90km u Humpolce na kafíčko 😉
@Hendly Rozhodne dnes, čo sa týka dopravy, poskytuje benzín väčšiu slobodu ako elektrina.
@Hendly ano je to svoboda moci jet kam chci a neresit kde budu nabijet. Chapu ze pro nekoho kdo jezdi kolem komina a auto pichne kazdy vecer do zasuvky jako mobil je to vyhovujici. Ja byl ted na Morave a za 4 dny bych musel asi 5x nabijet, ale chybel mi jaksi ten idylicky rodinny dum se solary na strese. Hodne by me to omezovalo jet tam s EV. Takhle jsem proste 2x zastavil na pumpe. Proste svoboda pohybu.
@Michal Chmelař
Trapně se vykrucukeš jen ty.
Já ti vše napsal. Ale ok, když matlalovi věci nedochází... 🤣
1) Reaogoval jsi na "Lidí konečně pochopili, že je lepší si koupit pořádná auta!", příspěvek Arese. Nejsi tu první den,
Takže je ti známo, co tím Arese myslí.
2) Nikde a nikdy jsem nenapsal, že jsi tady NAPSAL že BYD vyrábí jen BEV.
Jsou věci, které sice nenapíšeš, ale z tvojí reakce VYPLÝVAJÍ 🤣🤣🤣
A vyplývá to z tvojí reakce "To jste se zrovna moc netrefil, ten článek je o tom, že si zákazníci místo Tesly kupují čínské BYD."
Píšeš že Arese to moc netrefil když napsal že zákazníci nekupují BEV ale spalováky (protože tohle reálně napsal), a ty reaguješ ze to netrefil protože misto Tesly kupují BYDy....
Jenže BYDy nejsou BEV atd. viz ma reakce.
Chápu že matlal si tyhle věci asi spojit neumí, ale to je tvoje vizitka 😆 Tak to máš vše vysvětleno pro analfabeta. Tak zas někdy 😁
Trapně se vykrucukeš jen ty.
Já ti vše napsal. Ale ok, když matlalovi věci nedochází... 🤣
1) Reaogoval jsi na "Lidí konečně pochopili, že je lepší si koupit pořádná auta!", příspěvek Arese. Nejsi tu první den,
Takže je ti známo, co tím Arese myslí.
2) Nikde a nikdy jsem nenapsal, že jsi tady NAPSAL že BYD vyrábí jen BEV.
Jsou věci, které sice nenapíšeš, ale z tvojí reakce VYPLÝVAJÍ 🤣🤣🤣
A vyplývá to z tvojí reakce "To jste se zrovna moc netrefil, ten článek je o tom, že si zákazníci místo Tesly kupují čínské BYD."
Píšeš že Arese to moc netrefil když napsal že zákazníci nekupují BEV ale spalováky (protože tohle reálně napsal), a ty reaguješ ze to netrefil protože misto Tesly kupují BYDy....
Jenže BYDy nejsou BEV atd. viz ma reakce.
Chápu že matlal si tyhle věci asi spojit neumí, ale to je tvoje vizitka 😆 Tak to máš vše vysvětleno pro analfabeta. Tak zas někdy 😁
@psel u sve motorky rad stojim i u vyfuku a vnimam jak krasne voni. U auta to tedy nemam potrebu delat. Navic tam je moderni motor s katalyzatorem, takze neni ani nic moc citit. Nechci nic planovat a pak zevlovat u auta a cekat nez se mi to za pul hodiny aspon trochu nabije a lepsi to z fyzikalnich duvodu nikdy nebude. Dotankovat benzin, coz ti zabere minutu je proste pohoda.
@Man Ký možná důchodce jako ty. Já denně vyuziju zrychlení, vysokou rychlost a dojezd. Prostě využití auta na plno a ne jen do kostela a do lídlu.
Alespoň, že 250 km/h. Tohle musí korespondovat: pěkné zrychlení a vysoká top speed. Jen zrychlení do nedělá. Pokud se nebavíme o autě do města.
@Michal Chmelař
"ten článek je o tom, že si zákazníci místo Tesly kupují čínské BYD"
Smolík chlapče. Nevyšlo 🤣🤣🤣
"ten článek je o tom, že si zákazníci místo Tesly kupují čínské BYD"
Smolík chlapče. Nevyšlo 🤣🤣🤣
milé děti, zrychlení dokážete využít každý boží den. na rozdíl od dojezdu, který potřebujete dva dny v roce, jeden den do Chorvatska a druhý zpátky😊