Novinky
Pod čarou a mezi řádky -znamená to zvýšení závislosti na Číně 😅😅😅
V podstatě to tam je napsáno. Linka na montáž bateriových pohonů. Ano. Montáž. Nikoliv výrobu. A kde ta výroba asi tak bude... otázka za zlatého bludišťáka 😅😁😉
V podstatě to tam je napsáno. Linka na montáž bateriových pohonů. Ano. Montáž. Nikoliv výrobu. A kde ta výroba asi tak bude... otázka za zlatého bludišťáka 😅😁😉
@jouda
Od tuzemských dodavatelů pochází 65 procent dílů pro modely, které Toyota v Česku vyrábí. Uvedl to dnes výkonný ředitel Sdružení automobilového průmyslu Zdeněk Petzl.
Investice Toyoty podle Petzla potvrzuje, že Česko je atraktivní destinací pro špičkové technologie, disponuje kvalitními dodavatelskými řetězci, kvalifikovanými pracovníky i potřebnou infrastrukturou, které obstojí v globální konkurenci.
👍👍👍
PS Nez budes cist mezi radky, zacni na radcich.
😀
Od tuzemských dodavatelů pochází 65 procent dílů pro modely, které Toyota v Česku vyrábí. Uvedl to dnes výkonný ředitel Sdružení automobilového průmyslu Zdeněk Petzl.
Investice Toyoty podle Petzla potvrzuje, že Česko je atraktivní destinací pro špičkové technologie, disponuje kvalitními dodavatelskými řetězci, kvalifikovanými pracovníky i potřebnou infrastrukturou, které obstojí v globální konkurenci.
👍👍👍
PS Nez budes cist mezi radky, zacni na radcich.
😀
@DonVito
A představ si že ty dvě věci se opravdu ale VŮBEC NEVYLUČUJÍ, blbý co?
Takže smolík, vůbec ti to opět nevyšlo 🤣🤣🤣
A představ si že ty dvě věci se opravdu ale VŮBEC NEVYLUČUJÍ, blbý co?
Takže smolík, vůbec ti to opět nevyšlo 🤣🤣🤣
@DonVito
Opět fakta
Toyota bZ4X
FWD modely používají lithium-iontové baterie od PPES.
AWD verze (pro trh Severní Ameriky) používají 72,8 kWh baterie od CATL.
Toyota bZ3
Tento model je vybaven BYD Blade LFP baterií, dodávanou firmou BYD v rámci joint-venture BTET (BYD Toyota EV Technology)
Závěr - spolupráce Toyoty a Číny je faktem. AWD bz4x má CATL baterie.
Ano, BEV = zvyšování závislosti na Číně. To je prostý FAKT.
Opět fakta
Toyota bZ4X
FWD modely používají lithium-iontové baterie od PPES.
AWD verze (pro trh Severní Ameriky) používají 72,8 kWh baterie od CATL.
Toyota bZ3
Tento model je vybaven BYD Blade LFP baterií, dodávanou firmou BYD v rámci joint-venture BTET (BYD Toyota EV Technology)
Závěr - spolupráce Toyoty a Číny je faktem. AWD bz4x má CATL baterie.
Ano, BEV = zvyšování závislosti na Číně. To je prostý FAKT.
@rohYpnol ještě jsi zapomněl zmínit, že bz3 je určena pro čínský trh, takže je jasné, že má čínské komponenty.
A že se používají baterie CATL, má tuším cca 35% podíl celosvětového trhu, je jen dáno tím, že je mají jedny z nejlepších. Když by nebyly ostatní automobilky líné, můžou si je taky vyrobit.
A že se používají baterie CATL, má tuším cca 35% podíl celosvětového trhu, je jen dáno tím, že je mají jedny z nejlepších. Když by nebyly ostatní automobilky líné, můžou si je taky vyrobit.
@rohYpnol A kdyz se u Karvine mely baterky vyrabet, tobe podobni slabsi jedinci byli proti. Jsem presvedceny, ze zrovna ty nemas s Ruskem ani Cinou zadny problem. 😉
Joudove budou psat o Cine, prestoze se jedna o japonskou investici v Cesku.
😀
Tvari se, ze nas chteji chranit.
Ve skutecnosti jen kopou za rusko, Cinu, proti EU, proti NATO.
Pisou proti Cine, ale sami s cinskymi produkty zadny problem nemaji...
A budou skodit a hejtovat zdejsi investice / uspechy.
👎
PS Kdo podporuje NATO a EU nepotrebuje referendum o clenstvi v techto organizacich, je-li Cesko clenem. Samozrejme, ze referendum si preji jen ti, kdo chteji vystoupit.
😀
Tvari se, ze nas chteji chranit.
Ve skutecnosti jen kopou za rusko, Cinu, proti EU, proti NATO.
Pisou proti Cine, ale sami s cinskymi produkty zadny problem nemaji...
A budou skodit a hejtovat zdejsi investice / uspechy.
👎
PS Kdo podporuje NATO a EU nepotrebuje referendum o clenstvi v techto organizacich, je-li Cesko clenem. Samozrejme, ze referendum si preji jen ti, kdo chteji vystoupit.
@DonVito
P.S. Opět úplná demagogie co jsi napsal.
Každý kdo ctí demokracii a demokratické principy má zájem na tom, aby jsme měli zákon o obecném referendu. Demokrat se názoru lidí nebojí.
Mimochodem, doba je opravdu děsivá, když komunistka Konečná kritizuje PirSTAN za jejích aktivistickou snahu a názor, že přerozdělováním všeho vytvoří zelený ráj na zemí. Když komunistka Konečná hájí demokratické všeobecné referendem, zatímco "demokratické" strany Spolu se demokratického referenda bojí jak čert kříže..
P.S. Opět úplná demagogie co jsi napsal.
Každý kdo ctí demokracii a demokratické principy má zájem na tom, aby jsme měli zákon o obecném referendu. Demokrat se názoru lidí nebojí.
Mimochodem, doba je opravdu děsivá, když komunistka Konečná kritizuje PirSTAN za jejích aktivistickou snahu a názor, že přerozdělováním všeho vytvoří zelený ráj na zemí. Když komunistka Konečná hájí demokratické všeobecné referendem, zatímco "demokratické" strany Spolu se demokratického referenda bojí jak čert kříže..
@rohYpnol
Kdyz vidim tvoje nazory, tak se referenda bojim taky.
Ostatne tak jako vysledku voleb...
U nas funguje zastupitelska demokracie.
A myslim, ze funguje lip, nez BY fungovala prima demomracie.
Howgh
❤️
Kdyz vidim tvoje nazory, tak se referenda bojim taky.
Ostatne tak jako vysledku voleb...
U nas funguje zastupitelska demokracie.
A myslim, ze funguje lip, nez BY fungovala prima demomracie.
Howgh
❤️
@DonVito
Měl by ses bát vlastni hlouposti. To je tvůj problém.
Měl by ses bát vlastni hlouposti. To je tvůj problém.
@rohYpnol je jasné, že pro hlupáka každý hloupý. To už jsi tu prokázal dostatečně. Jen připomenu Zemanovu hlášku, v čr je třetina obyvatel debilů a polovina s podprůměrnou inteligenci. Můžeme to vidět na procentech. ANO+SPD+stačilo+motoristi mají kolik? Nějak těch 33% plus zbývajících cca 17 odpovídá.
@DonVito
Japonské investice jsou jednoznačně v pořádku. Sám také investuju do japonských akciových fondů včetně Toyoty. Je to automobilka s férovým přístupem ke svým továrnám a víceméně záruka stability pracovních míst díky výborné a racionální koncepci přizpůsobení se lokálních trhům a variabilitě modelů i pohonů. Navíc jedna z mála, která nepoužívá čínské baterie.
Japonské investice jsou jednoznačně v pořádku. Sám také investuju do japonských akciových fondů včetně Toyoty. Je to automobilka s férovým přístupem ke svým továrnám a víceméně záruka stability pracovních míst díky výborné a racionální koncepci přizpůsobení se lokálních trhům a variabilitě modelů i pohonů. Navíc jedna z mála, která nepoužívá čínské baterie.
@Tycoon
👍
Tak se dohodnete s rohypnolem.
😀
👍
Tak se dohodnete s rohypnolem.
😀
@DonVito
Čínské baterie používá. Spolupráce Čína + Toyota je.
Čínské baterie používá. Spolupráce Čína + Toyota je.
@rohYpnol
Ano, na čínském trhu se Toyoty prodávají s čínskými baterkami. Ale v Evropě používá baterky od Panasonicu (do elektromobilů) nebo své vlastní (do hybridů).
Ano, na čínském trhu se Toyoty prodávají s čínskými baterkami. Ale v Evropě používá baterky od Panasonicu (do elektromobilů) nebo své vlastní (do hybridů).
www.auto.cz/…i-naramne-158087
Dobrá otázka. Taky jsem si toho všiml a taky by mě to zajímalo.
V aplikaci auto.cz je celá diskuse pod ID. Buzzem o 23 komentářích stále dostupná.
EDIT: tak už ani tam nejde.
Zvláštní… Právě jsem to znovu ověřil na iOS a celá diskuse se mi otevřela.
Horký Hrom, vedoucí odboru kontroly obyvatel Ministerstva vnitra ČR
Jestli nejsi max. desetileté dítě, tak tohle je teda fakt trapné 😄
😅