Novinky
Jinými slovy, nedíváme se na nástupce Octavie 4 .
Tím pádem je vše takřka v pořádku. Elektro ať si nechají pro ty, co trpí klimatickou tísní.
Takřka píšu proto, že nelíbé trendy tu jsou a ja je zopakuji. U Pažoutů tolik kritizované řešení i-cockpit se nám v podobě toho nesmyslného pásu pod dolni hranou čelního skla bohužel dostává do zájmu automobilek. Nemilé.
A zadni místo na nohy nelze vyhandlovat za místo pro baterku.
Takhle prosím ne. Zbytek klidně rozvijejte 👍
Tím pádem je vše takřka v pořádku. Elektro ať si nechají pro ty, co trpí klimatickou tísní.
Takřka píšu proto, že nelíbé trendy tu jsou a ja je zopakuji. U Pažoutů tolik kritizované řešení i-cockpit se nám v podobě toho nesmyslného pásu pod dolni hranou čelního skla bohužel dostává do zájmu automobilek. Nemilé.
A zadni místo na nohy nelze vyhandlovat za místo pro baterku.
Takhle prosím ne. Zbytek klidně rozvijejte 👍
Sloupek je obdoba Škody Yeti.
Paráda!
Škoda,že pan redaktor to vidí jinak.
Paráda!
Škoda,že pan redaktor to vidí jinak.
@Vladimír Mašek poslední sloupek ano, ale sloupek B vypadá jako u DS 3.
Honza
Honza
Mám rád auta hezká, nikoliv moderní za každou cenu, takže mi vzhled neimponuje. Každopádně ale palec nahoru za odvahu.
Vidím dobře otočné kolečko na ovládání infotainmentu? Hlavně že Mazda je zrušila protože následují VW... Doufám že to v Japonsku uvidí a zařadí zpátečku, protože lepší způsob ovládání opravdu neznám.
@slfi ano, mělo by to mít podle všeho stejné funkce, jaké má teď iDrive u BMW - otáčení, stlačení, naklápění, plus snad i ten displej jako u Smart Dials. Vypadá to, že Smart Dials jsou jednorázová akce, ani se moc nedivím.
@Honza Mička fakt jednorázová ? Mě na nich teda vadilo jen to plastové provedení…
@psel no, moc bych se divil, kdyby některý ze současných modelů dostal Smart Dials v rámci modernizace, to je dost velký zásah. Ani epiq je nemá. Superb a Kodiaq je budou mít jistě až do konce, ale pak je tady Vision O a ten už je nemá, tak proto si myslím, že se Smart Dials mimo Superb a Kodiaq nerozšíří.
Honza
Honza
Ten pruh displaye pod voknem jo - tak tohle nechapu. Uz to maji i v tom BMW. Ja bych jako mnooohem radsi videl ven. A nemusite mi vysvetlovat, ze to na vyhled nema vliv, protoze to na vyhoed vliv ma. Je to prvni, co recenzenti BMW zminovali.
A pro vyrobce automobilu - ne, vazne nikoho nezajima display okolo celeho auta. Nejste Rolls Royce nebo Bugatti, abyste delali ptakovinky. A stejne ano vubec netusite, co byste tam zobrazili a na hrani si se SW abyste tam zobrazili neco cool ve VW a Skodovce nemate, nejste Mercedes. Musite bejt trochu realisti.
Prestante uz premyslet, jak tam narvat nejaky display, na ktery vas ukecal nejaky vyrobce displayu nebo Corning nebo ja nevim kdo vam zas pomotal hlavu. Jen si vzpomente na ty dotykovy tlacitka na volantu, ted je tam vracite zpet a protoze jate škrti, tak tam mate XY let stary design volantu. Tohle bude to samy, jen to pri faceliftu nepujde opravit.
Rikam to tady jasne a zretelne, dokud je to jen prototyp. Nedelejte tu chybu v produkci. Zadny zakaznik po tom nikdy netouzil a prinosny to neni vubec k nicemu. Jen negativa,
Kompromisy a zbytecny naklady.
A pro vyrobce automobilu - ne, vazne nikoho nezajima display okolo celeho auta. Nejste Rolls Royce nebo Bugatti, abyste delali ptakovinky. A stejne ano vubec netusite, co byste tam zobrazili a na hrani si se SW abyste tam zobrazili neco cool ve VW a Skodovce nemate, nejste Mercedes. Musite bejt trochu realisti.
Prestante uz premyslet, jak tam narvat nejaky display, na ktery vas ukecal nejaky vyrobce displayu nebo Corning nebo ja nevim kdo vam zas pomotal hlavu. Jen si vzpomente na ty dotykovy tlacitka na volantu, ted je tam vracite zpet a protoze jate škrti, tak tam mate XY let stary design volantu. Tohle bude to samy, jen to pri faceliftu nepujde opravit.
Rikam to tady jasne a zretelne, dokud je to jen prototyp. Nedelejte tu chybu v produkci. Zadny zakaznik po tom nikdy netouzil a prinosny to neni vubec k nicemu. Jen negativa,
Kompromisy a zbytecny naklady.
@Freddka Tak ten display předně musí být OLED a ne nějaká levná permanentně svítící hrůza, pak by to snad mohlo jakžtakž fungovat bez oslnění výhledu ven. Dostane ale lowcostová Škoda OLED? Audi je má...
No co na to říct, jen že je to hnusné snad ze všech stran. Exteriér - hlavně ten předek je přímo odporný, na to bych se každé ráno koukat nechtěl. Interiér - prostě není, šišatý volant, pruh pod oknem a mega tablet 🤢👎
@ericn ale do očí byste jim to neřek! 😃
@Honza Mička klidně, je to hnusné a po Octavii 2/3/4 pokud toto bude jako O5, tak jí z radostí vynechám 😉
Ale něco mi říká, že oni o názor svých zákazníků vůbec nestojí, navíc když je k jejich výtvorům kritický...
Ale něco mi říká, že oni o názor svých zákazníků vůbec nestojí, navíc když je k jejich výtvorům kritický...
@Honza Mička Kde jsou ti lidé za tohle zodpovědní...? Klidně jim to řeknu! Protože větší hnus jsem, už dlouho neviděl a to je konkurence v tomhle ohledu bohužel velmi silná 😁
Proč tu není hlasování - líbí / nelíbí? 😄
Proč tu není hlasování - líbí / nelíbí? 😄
@Roman já jsem mluvil akorát s Oliverem Stefanim a tomu jsem řekl, že by mi asi nevyhovovalo mít pod zápěstím ovládání klimatizace a že mám zkušenost z jaguarů a range roverů, kde jsem se rohem displeje velice často při nastupování j*bnul kolene. A to je bolest 😃. Řekl mi, že ergonomii ještě budou řešit a displej bude menší... 😃
U těch konceptů člověk nemusí až tak řešit ten celek, ale spíše jednotlivé prvky. V podobě, v jaké je Vision O teď, by jistě ani neprošlo bezpečnostními předpisy.
U těch konceptů člověk nemusí až tak řešit ten celek, ale spíše jednotlivé prvky. V podobě, v jaké je Vision O teď, by jistě ani neprošlo bezpečnostními předpisy.
@Honza Mička no to doufám, že tahle hrůza neprojde… Nedá se na to dívat 🤢
@ericn pro představu, jak se designový styl propíše do série, nemusíme chodit daleko: Vision 7S vs Epiq 😉
@Honza Mička no to nemusíme, ale studie i realita nejsou nic moc. Nový design Modern solid se prostě nevyvedl a bohužel se to na těch autech podepisuje. Moderní to asi je, ale solidní vůbec. Ošklivý předek, neforemné tvary - viz vision O a všude vykradený recyklovaný interiér. Displej místo ovládacích prvků. Fakt paráda a tohle chtějí, abychom kupovali? Prostě ne, za ty peníze dostáváme čím dál nižší protihodnotu…
Navíc je tu i skupina obyvatel, co tohle ovládání prostě nedává vůbec, o kterou prostě Škodovka už přišla. Viz OIV a její ovládání přes tablet…
Navíc je tu i skupina obyvatel, co tohle ovládání prostě nedává vůbec, o kterou prostě Škodovka už přišla. Viz OIV a její ovládání přes tablet…
@ericn Ovládání přes tablet bude v pohodě (pro všechny skupiny obyvatel), až budou auta řídit sama. Zatím jsme v přechodové fázi, kdy je potřeba současně řídit i matlat display, což není ani pohodlné a už vůbec ne bezpečné... Poděkujme Muskovi 😊
@Barry Lyndon Auto, co se bude řídit samo, nechci a není to auto, nýbrž taxík 😉
@Honza Mička
Nemusí být. Všechny studie se u Škody nepřetavují do konkrétního modelu. I tohle podle mě bude ten případ, kdy půjde spíš o designérské cvičení a vypuštěný balonek (můj názor).
Nemusí být. Všechny studie se u Škody nepřetavují do konkrétního modelu. I tohle podle mě bude ten případ, kdy půjde spíš o designérské cvičení a vypuštěný balonek (můj názor).
@Honza Mička Bezpečnostní předpisy? Kdyby vlastnil Škodu Elon Musk, může to jít zítra rovnou do výroby. I kdyby z Yoke volantu trčely hřebíky 👍👍👍
Volant má být kulatý a tříramenný (ještě dole toleruji mírné seříznutí, ale i to je zbytečné), víc nepotřebuju vidět... Předpokládám, že i zbytek bude jen naleštěná bída. Takže si raději počkám, až to bude jezdit na silnici, jinak je to o ničem.
Zdá se, že vývoj nic moc nikam nevede... 😊. Pořád ten stejný problém vysoké baterie a nízkého interiéru, resp. příliš malé výšky sedáků vzadu... Dokud se automobilky nezbaví těchto primitivně uspořádaných baterií, lepší to nebude... Zatím je to prostě auto s rámovým podvozkem ala rok 1925... všude spousta plonkového místa a tam, kde je místo potřeba, není... A to to má být auto pro rok 2030... Automobilky budíček, průměrná výška populace stále roste a o sezení "na žabáka" nikdo nestojí 😊
Je skoda, ze Skoda se zbavuje sveho nejtypicnejsihoho znaku a to ozdobne mrizky ve predu , podle ktere jsme ji mohli poznavat jiz na dalku.
Smeruje takto k sedivemu prumeru. Jinak prototyp zajimavy.
Smeruje takto k sedivemu prumeru. Jinak prototyp zajimavy.
Jestli nebude mít přihrádku na peněženku, klíče, kapesníčky a jestli nebude mít rezervu a nepůjdou sklopit sedadla do roviny na přespání, tak to rovnou zabalte 😁
Radek Bervid
Příspěvek podléhá schvalování.
Tedy chybí tam kolenovomrdy jako v Oktávce, Sem se za sebe vlezou i osoby 183 cm vysoké.
Hodnotím hlavně tu prostornost, takže ano.
Přestaň s tou lží. Octavia 3, 4 je dost prostorná pro 4 osoby 185 cm zcela bez potíží bez ohledu na konkrétní tělesné dispozice v rámci normálu.
Jenže to plati dnes pro každé druhé nové auto...
Honza
Jenže on to zmiňoval v souvislosti s podélným prostorem. A to je prostě lež jak věž, pokud nemáš nohy člověka výšky 2,20 a vršek jak člověk výšky 1,40...
183 cm je výška, kdy v Octavii prostě problém nikdo mit nemůže.