Novinky
Fantastická Jednoduchost
Tedy chybí tam kolenovomrdy jako v Oktávce, Sem se za sebe vlezou i osoby 183 cm vysoké.
Hodnotím hlavně tu prostornost, takže ano.
Tedy chybí tam kolenovomrdy jako v Oktávce, Sem se za sebe vlezou i osoby 183 cm vysoké.
Hodnotím hlavně tu prostornost, takže ano.
@PowerHouse ona je taky otázka, kolik takový 183 cm vysoký člověk váží. Pokud 183 kilo, tak chápu, že se tam nevejede. Když jsem měl 115, taky jsem měl v autech míň místa než s 85 kily.
Honza
Honza
Zdá se, že vývoj nic moc nikam nevede... 😊. Pořád ten stejný problém vysoké baterie a nízkého interiéru, resp. příliš malé výšky sedáků vzadu... Dokud se automobilky nezbaví těchto primitivně uspořádaných baterií, lepší to nebude... Zatím je to prostě auto s rámovým podvozkem ala rok 1925... všude spousta plonkového místa a tam, kde je místo potřeba, není... A to to má být auto pro rok 2030... Automobilky budíček, průměrná výška populace stále roste a o sezení "na žabáka" nikdo nestojí 😊
@Honza Mička klidně, je to hnusné a po Octavii 2/3/4 pokud toto bude jako O5, tak jí z radostí vynechám 😉
Ale něco mi říká, že oni o názor svých zákazníků vůbec nestojí, navíc když je k jejich výtvorům kritický...
Ale něco mi říká, že oni o názor svých zákazníků vůbec nestojí, navíc když je k jejich výtvorům kritický...
Ten pruh displaye pod voknem jo - tak tohle nechapu. Uz to maji i v tom BMW. Ja bych jako mnooohem radsi videl ven. A nemusite mi vysvetlovat, ze to na vyhled nema vliv, protoze to na vyhoed vliv ma. Je to prvni, co recenzenti BMW zminovali.
A pro vyrobce automobilu - ne, vazne nikoho nezajima display okolo celeho auta. Nejste Rolls Royce nebo Bugatti, abyste delali ptakovinky. A stejne ano vubec netusite, co byste tam zobrazili a na hrani si se SW abyste tam zobrazili neco cool ve VW a Skodovce nemate, nejste Mercedes. Musite bejt trochu realisti.
Prestante uz premyslet, jak tam narvat nejaky display, na ktery vas ukecal nejaky vyrobce displayu nebo Corning nebo ja nevim kdo vam zas pomotal hlavu. Jen si vzpomente na ty dotykovy tlacitka na volantu, ted je tam vracite zpet a protoze jate škrti, tak tam mate XY let stary design volantu. Tohle bude to samy, jen to pri faceliftu nepujde opravit.
Rikam to tady jasne a zretelne, dokud je to jen prototyp. Nedelejte tu chybu v produkci. Zadny zakaznik po tom nikdy netouzil a prinosny to neni vubec k nicemu. Jen negativa,
Kompromisy a zbytecny naklady.
A pro vyrobce automobilu - ne, vazne nikoho nezajima display okolo celeho auta. Nejste Rolls Royce nebo Bugatti, abyste delali ptakovinky. A stejne ano vubec netusite, co byste tam zobrazili a na hrani si se SW abyste tam zobrazili neco cool ve VW a Skodovce nemate, nejste Mercedes. Musite bejt trochu realisti.
Prestante uz premyslet, jak tam narvat nejaky display, na ktery vas ukecal nejaky vyrobce displayu nebo Corning nebo ja nevim kdo vam zas pomotal hlavu. Jen si vzpomente na ty dotykovy tlacitka na volantu, ted je tam vracite zpet a protoze jate škrti, tak tam mate XY let stary design volantu. Tohle bude to samy, jen to pri faceliftu nepujde opravit.
Rikam to tady jasne a zretelne, dokud je to jen prototyp. Nedelejte tu chybu v produkci. Zadny zakaznik po tom nikdy netouzil a prinosny to neni vubec k nicemu. Jen negativa,
Kompromisy a zbytecny naklady.
@slfi ano, mělo by to mít podle všeho stejné funkce, jaké má teď iDrive u BMW - otáčení, stlačení, naklápění, plus snad i ten displej jako u Smart Dials. Vypadá to, že Smart Dials jsou jednorázová akce, ani se moc nedivím.
@Honza Mička
Rozumím asociaci s DS3, ale i já v tom vidím více odkaz na Yeti ve variantní, nové, modernější podobě.
Rozumím asociaci s DS3, ale i já v tom vidím více odkaz na Yeti ve variantní, nové, modernější podobě.
@Honza Mička no to nemusíme, ale studie i realita nejsou nic moc. Nový design Modern solid se prostě nevyvedl a bohužel se to na těch autech podepisuje. Moderní to asi je, ale solidní vůbec. Ošklivý předek, neforemné tvary - viz vision O a všude vykradený recyklovaný interiér. Displej místo ovládacích prvků. Fakt paráda a tohle chtějí, abychom kupovali? Prostě ne, za ty peníze dostáváme čím dál nižší protihodnotu…
Navíc je tu i skupina obyvatel, co tohle ovládání prostě nedává vůbec, o kterou prostě Škodovka už přišla. Viz OIV a její ovládání přes tablet…
Navíc je tu i skupina obyvatel, co tohle ovládání prostě nedává vůbec, o kterou prostě Škodovka už přišla. Viz OIV a její ovládání přes tablet…
Volant má být kulatý a tříramenný (ještě dole toleruji mírné seříznutí, ale i to je zbytečné), víc nepotřebuju vidět... Předpokládám, že i zbytek bude jen naleštěná bída. Takže si raději počkám, až to bude jezdit na silnici, jinak je to o ničem.
@Roman já jsem mluvil akorát s Oliverem Stefanim a tomu jsem řekl, že by mi asi nevyhovovalo mít pod zápěstím ovládání klimatizace a že mám zkušenost z jaguarů a range roverů, kde jsem se rohem displeje velice často při nastupování j*bnul kolene. A to je bolest 😃. Řekl mi, že ergonomii ještě budou řešit a displej bude menší... 😃
U těch konceptů člověk nemusí až tak řešit ten celek, ale spíše jednotlivé prvky. V podobě, v jaké je Vision O teď, by jistě ani neprošlo bezpečnostními předpisy.
U těch konceptů člověk nemusí až tak řešit ten celek, ale spíše jednotlivé prvky. V podobě, v jaké je Vision O teď, by jistě ani neprošlo bezpečnostními předpisy.
No co na to říct, jen že je to hnusné snad ze všech stran. Exteriér - hlavně ten předek je přímo odporný, na to bych se každé ráno koukat nechtěl. Interiér - prostě není, šišatý volant, pruh pod oknem a mega tablet 🤢👎
Jinými slovy, nedíváme se na nástupce Octavie 4 .
Tím pádem je vše takřka v pořádku. Elektro ať si nechají pro ty, co trpí klimatickou tísní.
Takřka píšu proto, že nelíbé trendy tu jsou a ja je zopakuji. U Pažoutů tolik kritizované řešení i-cockpit se nám v podobě toho nesmyslného pásu pod dolni hranou čelního skla bohužel dostává do zájmu automobilek. Nemilé.
A zadni místo na nohy nelze vyhandlovat za místo pro baterku.
Takhle prosím ne. Zbytek klidně rozvijejte 👍
Tím pádem je vše takřka v pořádku. Elektro ať si nechají pro ty, co trpí klimatickou tísní.
Takřka píšu proto, že nelíbé trendy tu jsou a ja je zopakuji. U Pažoutů tolik kritizované řešení i-cockpit se nám v podobě toho nesmyslného pásu pod dolni hranou čelního skla bohužel dostává do zájmu automobilek. Nemilé.
A zadni místo na nohy nelze vyhandlovat za místo pro baterku.
Takhle prosím ne. Zbytek klidně rozvijejte 👍
@PowerHouse
Přestaň s tou lží. Octavia 3, 4 je dost prostorná pro 4 osoby 185 cm zcela bez potíží bez ohledu na konkrétní tělesné dispozice v rámci normálu.
Přestaň s tou lží. Octavia 3, 4 je dost prostorná pro 4 osoby 185 cm zcela bez potíží bez ohledu na konkrétní tělesné dispozice v rámci normálu.
@Uživatel_5918482 Na co je elektromobilu mřížka chladiče? U spalováků je to nutné zlo, do kterého se chytá bordel a moušy.
@Horký Hrom do výroby by to jistě šlo, ale první tři roky by s tím jezdil jenom kolem baráku, nabral objednávky, sebral dotace a jednou by se možná dostalo i na ty zákazníky 😂
@Honza Mička Kde jsou ti lidé za tohle zodpovědní...? Klidně jim to řeknu! Protože větší hnus jsem, už dlouho neviděl a to je konkurence v tomhle ohledu bohužel velmi silná 😁
Proč tu není hlasování - líbí / nelíbí? 😄
Proč tu není hlasování - líbí / nelíbí? 😄
Jestli nebude mít přihrádku na peněženku, klíče, kapesníčky a jestli nebude mít rezervu a nepůjdou sklopit sedadla do roviny na přespání, tak to rovnou zabalte 😁
@rohYpnol tak jsem to i myslel. Epiq si vzal vlastně hlavně ten styl předních a zadních světel, respektive tem motiv písmene T. Btw ptal jsem se na tornado linii, kterou Škodovka zmiňovala ještě i u epiqu. Tak ta asi pomalu vyšumí doztracena 😃
@Honza Mička
Nemusí být. Všechny studie se u Škody nepřetavují do konkrétního modelu. I tohle podle mě bude ten případ, kdy půjde spíš o designérské cvičení a vypuštěný balonek (můj názor).
Nemusí být. Všechny studie se u Škody nepřetavují do konkrétního modelu. I tohle podle mě bude ten případ, kdy půjde spíš o designérské cvičení a vypuštěný balonek (můj názor).
Je skoda, ze Skoda se zbavuje sveho nejtypicnejsihoho znaku a to ozdobne mrizky ve predu , podle ktere jsme ji mohli poznavat jiz na dalku.
Smeruje takto k sedivemu prumeru. Jinak prototyp zajimavy.
Smeruje takto k sedivemu prumeru. Jinak prototyp zajimavy.
@Honza Mička Bezpečnostní předpisy? Kdyby vlastnil Škodu Elon Musk, může to jít zítra rovnou do výroby. I kdyby z Yoke volantu trčely hřebíky 👍👍👍
@rohYpnol akorat ti v O4 tahne na koleno z toho dementne umistenyho vydechu klimatizace. Zo je fakt vynalez a ta hrana co tam je teda na koleno taky nic moc.
@ericn pro představu, jak se designový styl propíše do série, nemusíme chodit daleko: Vision 7S vs Epiq 😉
Vidím dobře otočné kolečko na ovládání infotainmentu? Hlavně že Mazda je zrušila protože následují VW... Doufám že to v Japonsku uvidí a zařadí zpátečku, protože lepší způsob ovládání opravdu neznám.
Mám rád auta hezká, nikoliv moderní za každou cenu, takže mi vzhled neimponuje. Každopádně ale palec nahoru za odvahu.
@Freddka Tak nějak tvůrcům uniká,že prvotně řidič sleduje provoz před vozidlem.
Všeliká blikající a různě vyvedená cosi v zorném poli řidiče jsou téměř trestným činem obecného ohrožení.
Pochopitelný je headup display, který ukazuje šipky navigace a maximálně rychlost.
Všeliká blikající a různě vyvedená cosi v zorném poli řidiče jsou téměř trestným činem obecného ohrožení.
Pochopitelný je headup display, který ukazuje šipky navigace a maximálně rychlost.
@ericn vytočit je nahoru a doprava je jediný řešení. Když je zavřeš, tak ten studenej vzduch stejně těma žaluziema trochu proniká a je to nepříjemný. Ideálně umístěný výdechy má třeba starý Superb nebo Rapid. Co nejvýše na palubní desce. Nápad umístit je úplně dolů a foukat vzduch nahoru vymyslel naprostej imbecil. Vytáčí mě to na O4 pokaždý když s ní někam jedu.
@psel no, moc bych se divil, kdyby některý ze současných modelů dostal Smart Dials v rámci modernizace, to je dost velký zásah. Ani epiq je nemá. Superb a Kodiaq je budou mít jistě až do konce, ale pak je tady Vision O a ten už je nemá, tak proto si myslím, že se Smart Dials mimo Superb a Kodiaq nerozšíří.
Honza
Honza
@ryccardo Tak dost v tom "ležim" a mám fukary otočený většinou nahoru. Btw ano o 5cm výš by to bylo lepší 😉
@Honza Mička
Jenže on to zmiňoval v souvislosti s podélným prostorem. A to je prostě lež jak věž, pokud nemáš nohy člověka výšky 2,20 a vršek jak člověk výšky 1,40...
183 cm je výška, kdy v Octavii prostě problém nikdo mit nemůže.
Jenže on to zmiňoval v souvislosti s podélným prostorem. A to je prostě lež jak věž, pokud nemáš nohy člověka výšky 2,20 a vršek jak člověk výšky 1,40...
183 cm je výška, kdy v Octavii prostě problém nikdo mit nemůže.
@ericn To sedíš nějak zvláštně, kdy v tom místě kudy to fučí má normální řídič zrovna koleno.
@ericn Budeš si muset zvyknout. Nakonec bude ruční řízení na veřejných komunikacích zřejmě zcela zakázáno (nebude to taková selanka jako v Demolition Manovi, kde to šlo přepnout do ručního módu) 😃
@ericn Ovládání přes tablet bude v pohodě (pro všechny skupiny obyvatel), až budou auta řídit sama. Zatím jsme v přechodové fázi, kdy je potřeba současně řídit i matlat display, což není ani pohodlné a už vůbec ne bezpečné... Poděkujme Muskovi 😊
@Freddka Tak ten display předně musí být OLED a ne nějaká levná permanentně svítící hrůza, pak by to snad mohlo jakžtakž fungovat bez oslnění výhledu ven. Dostane ale lowcostová Škoda OLED? Audi je má...
Honza