Ekonomika
Škoda Auto zvýšil od ledna do srpna produkci o dvě procenta na 610.274 osobních automobilů. Produkce vozů s bateriovými pohony vzrostla o 164,6 procenta.
👍👍👍
👍👍👍
@DonVito
a kdyby delali fabie kombi tak to bys teprve koukal ty procenta! A pochopitelne v 3,0tdi!
a kdyby delali fabie kombi tak to bys teprve koukal ty procenta! A pochopitelne v 3,0tdi!
@DonVito
ak si schopny napisat celkovy narast v absolutnych cislach, preco narast bev uvadzas v percentach? Napis o kolko kusov bev bol narast a porovnaj to s kusmi ice....
ak si schopny napisat celkovy narast v absolutnych cislach, preco narast bev uvadzas v percentach? Napis o kolko kusov bev bol narast a porovnaj to s kusmi ice....
@Radovan Pastucha
tvl, co kdyby sis to spocetl sam, kdyz mas kompletni info v clanku?
😀
"Největší domácí výrobce Škoda Auto zvýšil od ledna do srpna produkci o dvě procenta na 610.274 osobních automobilů. Produkce vozů s bateriovými pohony vzrostla o 164,6 procenta. Celkem jich Škoda vyrobila 136.019, z toho bylo 116.936 čistě elektrických a 19.088 plug-in hybridních modelů."
To je 19% BEV.
Uspokojila te tato odpoved?
tvl, co kdyby sis to spocetl sam, kdyz mas kompletni info v clanku?
😀
"Největší domácí výrobce Škoda Auto zvýšil od ledna do srpna produkci o dvě procenta na 610.274 osobních automobilů. Produkce vozů s bateriovými pohony vzrostla o 164,6 procenta. Celkem jich Škoda vyrobila 136.019, z toho bylo 116.936 čistě elektrických a 19.088 plug-in hybridních modelů."
To je 19% BEV.
Uspokojila te tato odpoved?
@DonVito
ano,uspokojila, 19% vs 164,6%, to uz odzrkadluje realitu ak chces operovat iba s percentami.
ano,uspokojila, 19% vs 164,6%, to uz odzrkadluje realitu ak chces operovat iba s percentami.
@Radovan Pastucha
Jinak pro uplnost narust Skoda BEV tedy dela (dle meho vypoctu) 70.876 aut!
👍👍👍
Coz je narust 11% ze vsech aut Skoda.
Staci?
Zda se ti to malo???
Kazdymu kdo umi pocitat jsou tyhle cisla jasny...
😉
Nebo?
Nepotrebuju operovat jen s procenty. Absolutni cisla byly v clanku.
Jinak pro uplnost narust Skoda BEV tedy dela (dle meho vypoctu) 70.876 aut!
👍👍👍
Coz je narust 11% ze vsech aut Skoda.
Staci?
Zda se ti to malo???
Kazdymu kdo umi pocitat jsou tyhle cisla jasny...
😉
Nebo?
Nepotrebuju operovat jen s procenty. Absolutni cisla byly v clanku.
@Radovan Pastucha co zase michas různá procenta? Když 19%, tak vs 81%. V absolutních číslech z článku, celkem vyrobili 610.274 aut, z toho bev/phev bylo 136.019 ( součet tech rozepsanych je tedy 136.024, ale neřeším 5ks ) . To znamena, ze spalovacích bylo 474.255. Z toho mi vychází, ze podil byl 22% vs 78%. No a ted ten růst. Celkově rostl o 2 procenta, tedy výroba se zvýšila o cca 11.970ks. U bev/phev se zvýšila o 164.6 procenta, tedy cca o 84.610ks. Spalovaku se tedy vyrobilo oproti loňsku o cca 72.640ks méně a růst zachraňují bev/phev. Propad spalovaku je v procentech cca 14%. Spokojenej? Nebo raději budes michat mezi sebou procenta o jiných základech? U vás se to na základní škole naučilo? Michat podil z celkového počtu a růst z podílu, to ani prumerne vzdělaný sedmák nedá dohromady
@Mikesus Je to složitější, hybridy jsou stále ještě auta se spalovacím motorem (používají ho k pohonu). Propad je tudíž ve skutečnosti nižší.
@praptak hybridy skodovka nema, phev jsou zvlast napsané a pocital jsem s nimi a mhev neni hybrid, ten je ve spalovacích započítan. Takze to sedí. A i ten hybrid by byl ve spalovacích a propad by byl jeste větší. V těch rustech jsou jen bev a phev. V cem konkrétně jsem se sekl?
I kdybych zapocital phev do spalovaku, tak jsem nenašel číslo za loňský rok, jen 1-10, a to bylo 15363, takze za 1-8 to mohlo byt cca 12300. Ted to bylo 19088, takze i s tim by pokles byl cca 65tis spalovaku.
I kdybych zapocital phev do spalovaku, tak jsem nenašel číslo za loňský rok, jen 1-10, a to bylo 15363, takze za 1-8 to mohlo byt cca 12300. Ted to bylo 19088, takze i s tim by pokles byl cca 65tis spalovaku.
@Mikesus Tím hybridy jsem myslel včetně těch PHEV konkrétně u Škodovky. Nesekl jste se, jen se mi nelíbí nepočítat hybridy včetně PHEV mezi spalovací auta. Psal jsem jen, že z toho pohledu je pokles nižší. K tomu se samozřejmě prodávají čistě elektrická auta. Celková výroba je tedy o něco vyšší.
Škoda prodává dvoulitry, 4x4, vzhledná EV. Křivé H má polovinu aut hrůzných, EV všechny a KIA vše nové.
@KANKUNEN bohužiaľ je to tak. Navyše v ČR vyrába H zastaranú Konu. Ale nemyslím si, že EV3 bude úspech - alebo budú musieť poriadne zlacnieť.
@KANKUNEN a přitom Hyundai i Kia za posledních 15,20,30let stále v Evropě roste. Pokles byl v roce 2020, stejně jako u ostatních, kdy ale rychleji akcelerovali prodeje. A třeba Tucson byl v srpnu 6 nejprodávanější model v Evropě. Pokles má asi i30, ano ta už je za zenitem a hrozí že vypadne z výroby (jestli si myslíš, že vypadá hrozně, tak jsi úplně mimo). Spíše tedy Hyundai více prodává v Evropě modely které se nevyrábí v Nošovicích.
Jinak globálně o kolik procent vyrábí Hyundai méně aut, než co měl maximum? A o kolik Škoda? To je poměr reálné úspěšnosti.
A samozřejemě rozhodující je celý rok a dál.
Jinak globálně o kolik procent vyrábí Hyundai méně aut, než co měl maximum? A o kolik Škoda? To je poměr reálné úspěšnosti.
A samozřejemě rozhodující je celý rok a dál.
Fantazie 👍👍👍 Jednoznačný úspěch vlády s navýšením výroby ve Škodovce👍👍👍Za pokles Hyundai může Babiš
"Bojem za spalovací motory Češi kopou hrob našemu průmyslu, říká šéf českého Siemensu
Ukázkou naší slepoty je i to, že v době, kdy se rozvíjí nové technologie, kdy se vytváří nové obory kolem elektromobility, kdy se otevírají úplně nové světy, tak z nás jsou zarytí bojovníci za zachování spalovacích motorů. V podstatě bojujeme a lobbujeme za svou vlastní industriální smrt.
Protože když budeme pořád říkat, že potřebujeme na přípravu na tuhle změnu dalších 10, 20, 50 let, jak to asi dopadne? Když nedokážeme rychle transformovat náš průmysl a budeme dál vyrábět součástky do spalovacích motorů, tak nám prostě svět uteče."
Nadherne receno. Zkusme se uz oprostit od uredniku, EU, narizeni nebo dotaci.
Zkusme proste myslet na budoucnost!
Zkus se radeji zamyslet nad obsahem sdeleni.
Ne tolik nad puvodem.
😉
to nie je vtipne, to je demagog DonVito. Povod nie je dolezity.
Okrem toho trepeš samé nezmysly. Zástanci spaľovacích motorov bojujú za vlastné prežitie, proti ekonomickému krachu, ktorý nám s greendealom reálne hrozí. Stručne povedané, seriem na nové technológie, keď na ne nebudem mať. Je čírym nerozumom transformovať priemysel z ideologických dôvodov, pretože ideológia ešte nikdy nikoho neuživila, ani nikomu nepriniesla nič dobrého. Skúsme byť pre zmenu pragmatickí a používať zdravý rozum. Ale tebe to asi píšem zbytočne, ty nevieš, čo to je. Tak radšej sklapni a nešír svoje bludy. Rečníka tvojho typu naozaj nikto nepotrebuje.
Šéf OKD říká, že černé uhlí je TOP...
Zkus se zamyslet lobotome 😆