Novinky
Kvalitar
3
Sympaticky pocin od Skody a aj pripomenutie naozaj slavnej Skody 130 RS. Preco nie? Miesat to tu s Fiatom 130 je naozaj velka neucta a potreba si doplnit znalost historie Skodovky.
Přejít do diskuze
@KANKUNEN Automaticku. Preco? A co to ma s minulym storocim? Aj motory to ma mat z minuleho storocia? Ma to byt bez infotainmentu, kedze v 80. rokoch ho Skody asi nemali? Ci co chces povedat?
@gil54 no takova skoda 130RS nebyla ve své době špatná. Ale zase, pokud to nebude mit logo rs, ale jen 130, pak to je jak ta tragická skoda 742, jen s trochu vykonnejsim motorem. A obecne model 742 je legendární, legendárně tragický. A jako bonus, maji v rezerve 135 a 136 jeste.
Jakou to bude mít převodovku? Poslední závodní manuál byl ve Felicii kit car v minulém století. Ale zas označení má kořeny v minulém století.
@Kvalitar
Sláva stotřicítky hlavně začala ostudným podvodem při homologačním procesu pro skupinu A2. Bez toho by ani nikdy nemohla vyjet na jedinej závod. Škoda zneužila Elišku Junkovou a Louise Chirona a základě jejich proseb a dopisů na FIA do Paříže potom FIA vyslala do ČSSR novináře a bývalého pilota F1 Paula Frèreho, aby zkontroloval potřebný počet 1000 ks silničních exemplářů nutných pro homologaci. Toho tady vožrali, podplatili, předhodili mu *** - dobře tedy - "společnice", ukázali mu pouhých 38 vyrobených kusů s pohádkou, že že všechna ta zbývající auta mu nemohou ukázat, protože jezdí v bezpečnostních složkách státu.
Nikdy - ani potom dodatečně - nebylo vyrobeno víc než +/- 300 kusů.
To je "naozaj" veliká mezinárodně známá "sláva".
Znalosti z historie si doplň možná raději ty, když máš potřebu se do mě trefovat se znalostma.
Sláva stotřicítky hlavně začala ostudným podvodem při homologačním procesu pro skupinu A2. Bez toho by ani nikdy nemohla vyjet na jedinej závod. Škoda zneužila Elišku Junkovou a Louise Chirona a základě jejich proseb a dopisů na FIA do Paříže potom FIA vyslala do ČSSR novináře a bývalého pilota F1 Paula Frèreho, aby zkontroloval potřebný počet 1000 ks silničních exemplářů nutných pro homologaci. Toho tady vožrali, podplatili, předhodili mu *** - dobře tedy - "společnice", ukázali mu pouhých 38 vyrobených kusů s pohádkou, že že všechna ta zbývající auta mu nemohou ukázat, protože jezdí v bezpečnostních složkách státu.
Nikdy - ani potom dodatečně - nebylo vyrobeno víc než +/- 300 kusů.
To je "naozaj" veliká mezinárodně známá "sláva".
Znalosti z historie si doplň možná raději ty, když máš potřebu se do mě trefovat se znalostma.