Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Clanecek nic moc..
neregistrovaný "Starosta jr."
| 17. 5. 2007 19:23
No, celkem povrchni nic nerikajici germansky clanecek, ze by zavist, VW elektriku delat rozhodne nebude, do posledni chvile..

Trosku nechapu par veci. Za prve udajny problem z dojezdem? Poslednich 15let neni problem s olovem nebo NiMH mit 160-240km dojezd na jedno nabiti, prilezitostnym dobitim pres den jeste prodlouzit. Pricemz denne vetsina lidi jezdi VYRAZNE pod 100km..

Dale ponekud zavadejici formulace-preklad "predimenzovany elektromotor", prepokladam, ze basnik chtel rici neco ve smyslu jak zkrotit toho maleho dabla o zlomku hmotnosti a rozmerech spalovace na stejny vykon a kroutak, ale vyznelo to nejak jinak.

Dale, malo informaci pro neznale problematiky. Agregaty nabijec-inverter-motor jsou posledni generace od ACP, kteri tim vybavili uz drive GM EV1, Venturi Fetishe, WrightspeedX1, Volvo 3CC a jine. Sasi a montaz je od Lotusu v UK.
baterky a ekologie?
neregistrovaný "leon"
| 17. 5. 2007 20:09
... by me zajímalo, jak je to s ekologií při výrobě a likvidaci těch baterek ... a taky jak dlouho vydržej a kolik bude stát sada novejch?
baterky a ekologie?
neregistrovaný "Starosta jr."
| 17. 5. 2007 21:02
Mrkni na web Tesly, tam primo garantuji najezd km nebo urcity pocet roku. Tyhle male clanky neni zrovna idealni metoda pro vysokokapacitni akupak/sportak, predpoklada se v budoucich seriich uz budou baterie od jinych dodavatelu. Dnesni trakcni lithium-ion/polymer v kategorii 30-200Ah ma zivotnost 1500-2000cyklu pri uplnem vybijecim cyklu (na jeden zatah) max. do 70% stavu vybiti, pak samozrejme funguje i dal s postupne opadavajicim dojezdem. Problem je spis rychlost pozvolne degradace, cili kazdy rok o par procent vykonu dolu. Rozhodne nevydrzi tak dlouho jako NiMH 10-15let v pohode, ale ty jsou zakazane busheviky do 2015..

Recyklace je stejna jako u jinych baterii z elektroniky. Nekteri vyrobci si to hlidaji vice, jini na to pecou. V zasade je to zvladnute, rust ceny nerostnych surovin, spis situaci pro recyklaci zlepsuje.

Hlavni ekologie je spis vyrazne mene emisi o 2/3 na ujety km (a zadny hluk) a to i v pripade el. z uhli, cim vice OZE tim lepe.
baterky a ekologie?
| 18. 5. 2007 06:24
Pokial mas nejake podrobnejsie info, tak posli, popripade aspon linky /v ceskom alebo slovenskom jazyku ak mas/. Diky.
baterky a ekologie?
neregistrovaný "Starosta jr."
| 18. 5. 2007 09:38
Hodne info a dalsich odkazu je treba tady:

www.elektromobily.wz.cz
electroauto.sweb.cz
13000 otacek?
neregistrovaný "turbo"
| 17. 5. 2007 20:56
nadhera!
:(((((
neregistrovaný "The DoKtor"
| 18. 5. 2007 05:32
To, že je "mladý Asiat" z Asie zjistil autor jak? To každý kdo má "šikmé oči" je Asiat, nemůže to být třeba Evropan nebo Američan? A pokud se mu dotyčný představil, tak by bylo mnohem vhodnější kdyby uvedl jeho jméno.....

Tady je video: [odkaz]
AutoTip....
neregistrovaný "R32"
| 18. 5. 2007 08:37
Pozerám, že za chvíľu si nebudem musieť AutoTip kupovať... Ten článok je prebratý z AutoTipu (aj s fotkami) :-) ale keď už máme tie uhorky... >:D
Avatar - DanieliDesign
Domyslené?
| 18. 5. 2007 18:49
Obsah příspěvku byl v rozporu s pravidly diskuse.
cena
neregistrovaný "Koval"
| 26. 5. 2007 20:47
Až bude auto mít cenu pod půl milionu s touhle koncepcí... to teprv bude skvělá věc, navíc li-on se nemusí vybíjet úplně aby se zas mohla nabít do plna, takže by stačilo po příjezdu domů z cesty auto napojit do nabíječky jako mobil. Ten dojezd 400km je super. :-) :-) :-)
Avatar - ryman
krása
| 5. 3. 2009 22:25
Hned po Tesla roadsteru je tohle můj favorit no.2 :-) Ano tohle je opravdový hybrid.. :yes: a ne pseudohybrid ala insight a prius :-( :no:

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku