Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

IRC Rally de Curitiba 2010 – SHRNUTÍ (+fotogalerie)

16 komentářů

Jack1989
Všemi proklínaná Fabie dává všem na * nejen v IRC. Fantastiko >😁
geroc I.
Jede to druhou ligu. Takže bych to nepřeháněl.
Jack1989
Jooo? no papírově ano,ale první liga jde do kytek a do té druhé vstupují i jiní větší hráči (Peugeot, Ford...)takže co bude zajímavější liga? Druhá 😉
boberko
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Otravná osoba
Odpadem a začínajícími dětmi bych je přímo nenazýval. Sice Hirvonen předvedl, že absolutní špička jezdí jinde (na druhou stranu, v Monte Carlu měl i trochu toho štěstíčka, které je v rally důležité, ovšem o jeho jasné dominanci není sporu).
Ale fakt je, že WRC je soubojem dvou automobilek a dvou jezdců. Je to fajn bitva, lidé se rádi podívají. Teď tam mají i mistra světa F1.
Ale ruku na srdce, průběh IRC je zajímavější a rozhodně to pro škodu není špatná vizitka (tuplem za ty peníze...WRC je finančně mimo), dokáže-li porážet Peugoty, Fiaty a zbytek. Byť je fakt, že fábie je z nich nejnovější a novější fiesta by mohla být rychlejší.

Neříkám, že je fábie nejlepší auto v nejlepším šampionátu, ale o tom, že je její vystupování úspěšné snad není sporu?
boberko
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Jack1989
Takže auta od Fordu, Fiatu, a Peugeotu nejsou z továrny jo? To jsem nevěděl, proboha co to melete, jsou tam z továren, plus privátní týmy co si ty auta od značek koupí.
Otravná osoba
Bez urážky, ale z tvé odpovědi cítím dost zaujatosti. Ale např. druhý Wilks jel v soukromém týmu. Že je Fábie ze startovního pole nejmodernější jsem již napsal. Těží ze stálého vývoje v MB a vede se jí dobře. Poráží soupeře, což je dle mého úspěch.
Po kategorii WRC mi přijde IRC jako nejhodnotnější. Sice v s-wrc jsou také zajímaví jezdci, ale...
boberko
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Otravná osoba
No, s-wrc není zatím zrovna nic slavného. Stačí se podívat na poslední závod. Pons s Prokopem dojeli ještě rozumně, za nimi další tři vozy po problémech se ztrátou 33minut(!). Celkem 5 aut v cíli.
V v rámci P-WRC dojelo rovněž 5 vozů.
Ve Švédsku to bylo 7 resp. 8 vozů v cíli. To i v Brazílii bylo v rámci bodování S2000 bylo více vozů v cíli. A rozdíly nebyly tak veliké.

Stačí si sundat pásku přes oči a je jasné, že IRC bude zajímavější podívanou než p-wrc a s-wrc. Raději si příště ujasni co píšeš. 😉
Jack1989
Přesně tak, pokud je známo, tak tam tovární týmy jsou, jen některým to nevysvětlíš.
Debatovat z některýma na netu je jak běžet závod mentálně postižených a ikdyž vyhraješ, stále jsi pro ně *. 😉
Jack1989
pod *má být d.e.b.i.l, pro ty co by to nechápaly
Jack1989
ty jsi jeliman, kdo jezdí WRC, dva, tři dobří? A i samá FIA si je vědoma upadajicí prestyže atd, jinak by nepřišla z upravami pravidel...
geroc I.
IQ slámy co ??? :no:
Jack1989
Ano, to tvoje. Jdi si brečet nad tím že WRC už nebude to co bývalo. A nejde o Fabii, ale o to že IRC začíná být zajímavější a i Ford z Peugeotem si toho všimly >😒]
Otravná osoba