Řízení s úrazem: Řídíte se sádrou? Za nehodu zaplatíte!
1
/
25
Prohlédnout znovu
Řízení s úrazem: Řídíte se sádrou? Za nehodu zaplatíte!
Řízení s úrazem
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Řízení s úrazem
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Řízení s úrazem
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Řízení s úrazem
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Řízení s úrazem
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Řízení s úrazem
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Řízení s úrazem
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Řízení s úrazem
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Řízení s úrazem
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Řízení s úrazem
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Zlomeniny pravých končetin jsou pro řízení nejhorší
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Řízení s úrazem
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Řízení s úrazem
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Řízení s úrazem
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Problematické není se zraněními pouze ovládání vozidla, ale i nastupování a vystupování
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Řízení s úrazem
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Řízení s úrazem
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Řízení s úrazem
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Schopnost ovládat pedály s dlahou na noze se rapidně snižuje, zvlášť v krizových situacích
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Řízení s úrazem
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Řízení s úrazem
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Řízení s úrazem
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
S dlahou na pravém zápěstí pro nás bylo nejbolestivější řazení
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Řízení s úrazem
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Řízení s úrazem
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Martin Vaculík a BMW i3: Elektromobil z dob, kdy proti nim nikdo nic neměl
Co stojí před novým šéfem Audi? Takovou ofenzivu jsem nezažil, říká Gernot Döllner
Nesmrtelný Mercedes-Benz G: Většina vyrobených aut stále žije!
BMW kvůli Neue Klasse v Mexiku investuje 20 miliard korun
Splněný sen fanoušků Lancie: Kimera EVO37 v ikonických barvách Martini Racing
TEST Renault Scenic E-Tech EV87 – Bez strachu z dojezdu