Mototest novodobé Jawy 350 CL Pérák: Mávali nám i policajti!
1
/
26
Prohlédnout znovu
Mototest novodobé Jawy 350 CL Pérák: Mávali nám i policajti!
Jawa 350 CL Pérák
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jawa 350 CL Pérák
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Ani po týdnu jsme si nezvykli na svérázný styl budíků. Dolní řada číslic není za jízdy moc vidět, takže nabízí ještě malou stupnici blíž středu. Nenaleťte jako my na otočenou logiku palivové ručičky – indikátorem je dlouhý konec, nikoliv šipka, jak by rozum velel.
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Ovladače na řídítkách jsou intuitivní a přehledné. Od zrcátek jsme si po zkušenostech z jiných motorek moc neslibovali a kupodivu fungují velmi dobře, aniž by příliš vibrovaly.
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Ovladače na řídítkách jsou intuitivní a přehledné. Od zrcátek jsme si po zkušenostech z jiných motorek moc neslibovali a kupodivu fungují velmi dobře, aniž by příliš vibrovaly.
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jawa 350 CL Pérák
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jawa 350 CL Pérák
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jawa 350 CL Pérák
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jawa 350 CL Pérák
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jawa 350 CL Pérák
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jawa 350 CL Pérák
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jawa 350 CL Pérák
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jawa 350 CL Pérák
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jawa 350 CL Pérák
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jawa 350 CL Pérák
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Zatímco v kývačce je motor o objemu 295 cm3 a výkonu 17 kW, pérák pohání 334 cm3 s avizovaným výkonem 22,54 kW
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Do pravé schránky toho moc neschováte, zato levá vysloveně čeká na nářadí ve stylovém koženkovém futrálu, jako na starých jawách
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Do pravé schránky toho moc neschováte, zato levá vysloveně čeká na nářadí ve stylovém koženkovém futrálu, jako na starých jawách
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Sedačka je taková třešnička na dortu, kterou ještě povyšuje cedulka s přízviskem motorky
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jawa 350 CL Pérák
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Čekali jste, zda mají v Indii taky zručné písmomalířky? Chyba, linky jsou nalepené!
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Ohyzdný plastový nástavec blatníku indický pérák nemá. Půjde snadno sundat, ale takhle aspoň chrání chladič před poškozením.
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jawa 350 CL Pérák
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Plastický nápis na nádrži bychom si mohli odpustit, navíc ani není nalepený uprostřed linek.
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jawa 350 CL Pérák
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jawa 350 CL Pérák
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Stellantis spalovací motory dobrovolně neodstřelí. Dokud tedy o ně bude zájem
Jak funguje pojištění závad: Stáří přeje pojištěným
Čtyřkolka pro adepty na Darwinovu cenu má V12, 1200 koní a rychlost až 400 km/h
Za volantem nového Lexusu UX 300h: Více koní a lákavá akční cena
Slavný DeLorean DMC-12 a Ford GT jsou zpět. V8 ani V6 nečekejte
Ojetý Mercedes-Benz třídy E: Pletou si ho s levnějším