Ojeté Volvo V50: Technika moc přesvědčivá není
1
/
51
Prohlédnout znovu
Ojeté Volvo V50: Technika moc přesvědčivá není
Volvo V50 1.6 D
|
Svět motorů/Petr Homolka
Mezi často odcházející, ale naštěstí nikterak drahé podvozkové komponenty patří zteřelé silentbloky zadních ramen. Jinak je spodek auta bezproblémový.
|
Svět motorů
Jinak slušně fungující naftový čtyřválec 1.6 D může ohrozit výměna drahého částicového filtru. Ceny včetně DPH jsou následující: originál Volvo 19 965 Kč, druhovýroba Starline 14 841 Kč, případně Walker 31 125 Kč…
|
Svět motorů
Koroze jsou zespoda ohrožena především ramena a nápravnice, hlodat však může i chladičovou stěnu: zcela nerušeně a nenápadně pod ochranným krytem…
|
Svět motorů
Na neautorizovaný lakýrnický nástřik levého zadního boku upozorňuje odlupující se lak pod střechou
|
Svět motorů
Diletantsky opravený pravý blatník pro změnu prozrazuje „kocour“ jak od malířského lempla
|
Svět motorů
Přerušená vrchní vrstva laku na levém zadním blatníku prozrazuje nový nástřik. Autorizovaný servis má však v případě nehody předepsáno nastříkat celý bok auta.
|
Svět motorů
Spaliny na obalu částicového filtru neznačí nic romantického. Příští majitel by se měl raději připravit na skutečnost, že za pár let místo dovolené bude vybírat nový.
|
Svět motorů
Spodní karosářský bodykit sice vypadá atraktivně, jenže každé zaparkování na obrubníku na něm vytvoří šrám. A tady už se podařilo ucelit bohatou sbírku.
|
Svět motorů
Po demontáži spodního motorového krytu se nelekejte lehkých úniků oleje. I v tomto případě se s ním zatím žít dá.
|
Svět motorů
Za spoustu problémů s jinak nenáročným motorem 1.6 D si mohou majitelé sami
|
Svět motorů
Utržený plastový spoj podběhu na přední nápravě značí, že tady už se někdo neodborně vrtal. Důvod však mohl mít banální.
|
Svět motorů
Volvo V50
|
Svět motorů
Pavel Soldát okamžitě odhaluje neoriginální částicový filtr, který se při výměně podařilo jakžtakž napasovat
|
Svět motorů
Volvo C30
|
Svět motorů
Volvo S40
|
Svět motorů
Volvo C70
|
Svět motorů
Čtyřmilionté volvo opustilo brány závodu v belgickém Gentu dne 8. srpna 2008. Oslavencem se stalo kombi V50 se sportovním paketem R Design.
|
Svět motorů
V nejluxusnějších specifikacích mohl být elegantní středový panel obložený imitací dřeva. Snaha nekonkurovat jen focusům, ale troufnout si i na Audi A4 je zde patrná.
|
Svět motorů
Volvo V50
|
Svět motorů
Volvo V50 1.6 D
|
Svět motorů/Petr Homolka
Volvo V50 1.6 D
|
Svět motorů/Petr Homolka
Volvo V50 1.6 D
|
Svět motorů/Petr Homolka
Palubní deska sází na jednoduché tvary, které dodnes nestačily pořádně zestárnout. Neplatí to však pro audiosystém s úzkým monochromatickým displejem.
|
Svět motorů/Petr Homolka
Nastavování ventilace, klimatizace a rádia už přehlednější ani snazší být nemůže…
|
Svět motorů/Petr Homolka
Volvo V50 1.6 D
|
Svět motorů/Petr Homolka
Automatická převodovka je lákavá, pověst prvních powershiftů od Fordu však není nejlepší. Proto se od poctivé manuální skříně nenechte odradit.
|
Svět motorů/Petr Homolka
Ovladače osvětlení a seřízení sklonu jsou soustředěny nalevo od volantu. Škoda že se reflektory nespouštějí automaticky.
|
Svět motorů/Petr Homolka
Vnitřní prostředí levné ojetiny švédské značky může dodnes působit lehce reprezentativním dojmem
|
Svět motorů/Petr Homolka
Volvo V50 1.6 D
|
Svět motorů/Petr Homolka
Podprůměrný zavazadlový prostor se automobilka snažila zachránit alespoň průměrnou variabilitou
|
Svět motorů/Petr Homolka
Volvo V50 1.6 D
|
Svět motorů/Petr Homolka
Volvo V50 1.6 D
|
Svět motorů/Petr Homolka
Čalounění sedaček na rozdíl od karoserie příliš odolné není, takto nevzhledné praskliny kalí jinak pozitivní dojem z auta po nájezdu necelých 200 000 km
|
Svět motorů/Petr Homolka
Volvo V50 1.6 D
|
Svět motorů/Petr Homolka
Volvo V50 1.6 D
|
Svět motorů/Petr Homolka
Volvo V50 1.6 D
|
Svět motorů/Petr Homolka
Volvo V50 1.6 D
|
Svět motorů/Petr Homolka
Volvo V50 1.6 D
|
Svět motorů/Petr Homolka
Volvo V50 1.6 D
|
Svět motorů/Petr Homolka
Volvo V50 1.6 D
|
Svět motorů/Petr Homolka
Zmodernizované modely od roku 2007 prozradí upravené zadní lampy a odrazky přemístěné do rohů nárazníku. Grafifi ka svítilen se vždy hrdě inspirovala v SUV XC90.
|
Svět motorů/Petr Homolka
Volvo V50 1.6 D
|
Svět motorů/Petr Homolka
Zavazadlový prostor nabízí nijak využitelný ohromující objem 417 litrů, čímž za stejně starou octavií zaostává o 163 litrů
|
Svět motorů/Petr Homolka
Volvo V50 1.6 D
|
Svět motorů/Petr Homolka
Už základní vznětová šestnáctistovka jede přesvědčivě, servisně ani výkonnostně však není žádný důvod dát jí přednost před dvoulitrem
|
Svět motorů/Petr Homolka
Volvo V50 1.6 D
|
Svět motorů/Petr Homolka
Volvo V50 1.6 D
|
Svět motorů/Petr Homolka
Volvo V50 1.6 D
|
Svět motorů/Petr Homolka
Volvo V50 1.6 D
|
Svět motorů/Petr Homolka
Volvo V50 1.6 D
|
Svět motorů/Petr Homolka
Proč vyměnit zimní směs do ostřikovačů za letní? A jak se to dělá?
Renovace po 100 letech: Mercedes oživil svůj úspěšný červený závoďák z Targa Florio
Nahlédněte do výroby nové Škody Kodiaq: Jak se montuje čelní a zadní okno
Luxusní Renault Safrane je krásný i dnes. Našli jsme kus s unikátní historií
Smart Fortwo je pro značku důležitý. Vrátí se v nové podobě
Kde smíte legálně řídit skútr? Na skútru ani na Slovensko