Unikátní test Jawa 650 OHC a 650 Sport: 650 je zpátky. A za málo!
1
/
52
Prohlédnout znovu
Unikátní test Jawa 650 OHC a 650 Sport: 650 je zpátky. A za málo!
Jawa 650 OHC a Jawa 650 Sport
|
Svět motorů/Leoš Káňa
Jawa 650 OHC a Jawa 650 Sport
|
Svět motorů/Leoš Káňa
Jawa 650 OHC
|
Svět motorů/Leoš Káňa
Jawa 650 OHC
|
Svět motorů/Leoš Káňa
Jawa 650 OHC
|
Svět motorů/Leoš Káňa
Jawa 650 OHC
|
Svět motorů/Leoš Káňa
Jawa 650 OHC
|
Svět motorů/Leoš Káňa
Jawa 650 OHC
|
Svět motorů/Leoš Káňa
Jawa 650 OHC
|
Svět motorů/Leoš Káňa
Jawa 650 OHC
|
Svět motorů/Leoš Káňa
Jawa 650 OHC
|
Svět motorů/Leoš Káňa
Jawa 650 OHC
|
Svět motorů/Leoš Káňa
Jawa 650 OHC
|
Svět motorů/Leoš Káňa
Čtyřventilový jednoválec o objemu 644 kubíků má základ v terénních hondách z konce osmdesátek. Pokud Číňan neošidil materiály, mohl by mít příkladnou dlouhověkost. Na zkoušených prototypech nás bavily milé nedodělky, například improvizované nápisy složené z nálepek na 350 OHC.
|
Svět motorů/Leoš Káňa
Jawa 650 OHC
|
Svět motorů/Leoš Káňa
OHC má vyšší posez a užší řídítka podobně jako originální model 634. Se širšími na sportu se lépe manipuluje.
|
Svět motorů/Leoš Káňa
Jawa 650 OHC
|
Svět motorů/Leoš Káňa
Jawa 650 OHC
|
Svět motorů/Leoš Káňa
Jawa 650 OHC
|
Svět motorů/Leoš Káňa
Jawa 650 OHC
|
Svět motorů/Leoš Káňa
Jawa 650 OHC
|
Svět motorů/Leoš Káňa
Odklopné sedlo se schránkou najdete jen na základním modelu, u sportky je sedlo napevno
|
Svět motorů/Leoš Káňa
Jawa 650 OHC
|
Svět motorů/Leoš Káňa
Nápisy prozradí původního výrobce. Mimochodem, zrovna výfuky prošly v EU rehomologací a mohou nést i plaketku Jawa.
|
Svět motorů/Leoš Káňa
Jawa 650 OHC
|
Svět motorů/Leoš Káňa
Jawa 650 OHC
|
Svět motorů/Leoš Káňa
Jawa 650 OHC
|
Svět motorů/Leoš Káňa
Jawa 650 OHC
|
Svět motorů/Leoš Káňa
Jawa 650 OHC
|
Svět motorů/Leoš Káňa
Jawa 650 Sport
|
Svět motorů/Leoš Káňa
Jawa 650 Sport
|
Svět motorů/Leoš Káňa
Jawa 650 Sport
|
Svět motorů/Leoš Káňa
Jawa 650 Sport
|
Svět motorů/Leoš Káňa
Jawa 650 Sport
|
Svět motorů/Leoš Káňa
Jawa 650 Sport
|
Svět motorů/Leoš Káňa
Jawa 650 Sport
|
Svět motorů/Leoš Káňa
Jawa 650 Sport
|
Svět motorů/Leoš Káňa
Jawa 650 Sport
|
Svět motorů/Leoš Káňa
Jawa 650 Sport
|
Svět motorů/Leoš Káňa
Jawa 650 Sport
|
Svět motorů/Leoš Káňa
Jawa 650 Sport
|
Svět motorů/Leoš Káňa
Jawa 650 Sport
|
Svět motorů/Leoš Káňa
Jawa 650 Sport
|
Svět motorů/Leoš Káňa
Jawa 650 Sport
|
Svět motorů/Leoš Káňa
Sportka přijela bez příplatkového štítku, který mimochodem opravdu pochází z 638, akorát je dole seříznutý
|
Svět motorů/Leoš Káňa
Jawa 650 Sport
|
Svět motorů/Leoš Káňa
Jawa 650 Sport
|
Svět motorů/Leoš Káňa
Jawa 650 Sport
|
Svět motorů/Leoš Káňa
Jawa 650 Sport
|
Svět motorů/Leoš Káňa
Jawa 650 Sport
|
Svět motorů/Leoš Káňa
Jawa 650 Sport
|
Svět motorů/Leoš Káňa
Všechno v červené barvě pochází z forem na historické jawy v různém stupni úprav. Jen kastlíky na sportce jsou z laminátu, forma by prý byla moc drahá. Proto i ta vyšší cena.
|
Svět motorů/Leoš Káňa
BMW uvádí plně automatickou spojku pro motorky: Zlepšuje akceleraci i stabilitu
Stellantis spalovací motory dobrovolně neodstřelí. Dokud tedy o ně bude zájem
Jak funguje pojištění závad: Stáří přeje pojištěným
Čtyřkolka pro adepty na Darwinovu cenu má V12, 1200 koní a rychlost až 400 km/h
Za volantem nového Lexusu UX 300h: Více koní a lákavá akční cena
Slavný DeLorean DMC-12 a Ford GT jsou zpět. V8 ani V6 nečekejte