Saab 900: Klasika na každý den
1
/
49
Prohlédnout znovu
Saab 900: Klasika na každý den
Saab 900
|
Youngtimerclassic galery Vojtěch Růta
Saab 900
|
Youngtimerclassic galery Vojtěch Růta
Veškeré ovladače jsou v jedné linii s volantem. Jejich ovládání ruší pozornost jen minimálně.
|
Youngtimerclassic galery Vojtěch Růta
Saab 900
|
Youngtimerclassic galery Vojtěch Růta
Saab 900
|
Youngtimerclassic galery Vojtěch Růta
Saab 900
|
Youngtimerclassic galery Vojtěch Růta
Saab 900
|
Youngtimerclassic galery Vojtěch Růta
Saab 900
|
Youngtimerclassic galery Vojtěch Růta
Saab 900
|
Youngtimerclassic galery Vojtěch Růta
Spodní část dveří šikovně kryje vykrojený vnitřní práh. Díky tomu si za špatného počasí nezašpiníte kalhoty při vystupování.
|
Youngtimerclassic galery Vojtěch Růta
Na poměry kupé je interiér nebývale prostorný. Dozadu pohodlně nastoupí dvě dospělé osoby.
|
Youngtimerclassic galery Vojtěch Růta
Přítomnost vyhřívaných sedadel a nezávislého topení do klasické zásuvky znamená, že vždy nastupujete do vyhřátého vozu.
|
Youngtimerclassic galery Vojtěch Růta
Saab 900
|
Youngtimerclassic galery Vojtěch Růta
Saab 900
|
Youngtimerclassic galery Vojtěch Růta
Saab 900
|
Youngtimerclassic galery Vojtěch Růta
Saab 900
|
Youngtimerclassic galery Vojtěch Růta
Saab 900
|
Youngtimerclassic galery Vojtěch Růta
Saab 900
|
Youngtimerclassic galery Vojtěch Růta
Saab 900
|
Youngtimerclassic galery Vojtěch Růta
S vozem není problém ujet za den přes 300 km. Na dálnici by se hodila pětistupňová převodovka.
|
Youngtimerclassic galery Vojtěch Růta
Díky důmyslně navržené zadní nápravě a léta zdokonalovanému přednímu zavěšení je jízda se Saabem 900 velmi pohodlná a sebejistá.
|
Youngtimerclassic galery Vojtěch Růta
Saab 900
|
Youngtimerclassic galery Vojtěch Růta
Saab 900
|
Youngtimerclassic galery Vojtěch Růta
Saab 900
|
Youngtimerclassic galery Vojtěch Růta
Proces otevření obrovské kapoty není jednoduchý. Odměnou je však exemplární přistup k motoru.
|
Youngtimerclassic galery Vojtěch Růta
Nádherným detailem je zkosený sloupek C plynule navazující na víko kufru. Saab působí dynamicky, i když stojí.
|
Youngtimerclassic galery Vojtěch Růta
Saab 900
|
Youngtimerclassic galery Vojtěch Růta
Saab 900
|
Youngtimerclassic galery Vojtěch Růta
Saab 900
|
Youngtimerclassic galery Vojtěch Růta
Saab 900
|
Youngtimerclassic galery Vojtěch Růta
Saab 900
|
Youngtimerclassic galery Vojtěch Růta
Tento kousek je od prvního majitele ze Švédska. Kompletně původní karoserie zdobí první lak a nikde nejsou patrné stopy koroze.
|
Youngtimerclassic galery Vojtěch Růta
Saab 900
|
Youngtimerclassic galery Vojtěch Růta
Saab 900
|
Youngtimerclassic galery Vojtěch Růta
Saab 900
|
Youngtimerclassic galery Vojtěch Růta
Saab 900
|
Youngtimerclassic galery Vojtěch Růta
Saab 900
|
Youngtimerclassic galery Vojtěch Růta
Saab 900
|
Youngtimerclassic galery Vojtěch Růta
Saab 900
|
Youngtimerclassic galery Vojtěch Růta
Saab 900
|
Youngtimerclassic galery Vojtěch Růta
Saab 900
|
Youngtimerclassic galery Vojtěch Růta
Mřížka na kapotě je charakteristickým prvkem řady 900. Za letního dne slouží k odvodu horkého vzduchu od motoru.
|
Youngtimerclassic galery Vojtěch Růta
Saaby mají zvláštní kouzlo, kterého si cení zejména vzdělaní lidé s citem pro estetiku a funkčnost
|
Youngtimerclassic galery Vojtěch Růta
Saab 900
|
Youngtimerclassic galery Vojtěch Růta
Saab 900
|
Youngtimerclassic galery Vojtěch Růta
Ve srovnání s modelem 99 má devítistovka delší převis zvyšující bezpečnost při čelním střetu s losem
|
Youngtimerclassic galery Vojtěch Růta
Delší nárazníky pomohly vozu splnit nové bezpečnostní standardy pro americký trh
|
Youngtimerclassic galery Vojtěch Růta
Saab 900
|
Youngtimerclassic galery Vojtěch Růta
Saab 900
|
Youngtimerclassic galery Vojtěch Růta
Znáte Mustero? Je to vzácný Ford Mustang přestavený na pick-up
Crespi F90: Argentinský monopost vzpomíná na sezónu 1990
Zákaz předjíždění náklaďákům na téměř celé D1. Začala druhá etapa osazování značek
Omlazený Volkswagen Crafter je chytřejší. Díky umělé inteligenci
Cupra Leon prošla faceliftem plným trojúhelníků a čtverců. Má 333 koní
Facelift Cupry Formentor: Nový design a technika VZ5 pro čtyřválec