Peugeot 505 (1979–1992): Poslední s pohonem zadních kol
1
/
17
Prohlédnout znovu
Peugeot 505 (1979–1992): Poslední s pohonem zadních kol
V modelovém roce 1986 prošel Peugeot 505 faceliftem.
|
zeperfs.com
Elegantní tříprostorový sedan Peugeot 505 se stupňovitou zádí měl rozvor náprav 2 743 mm a byl dlouhý 4 579 mm.
|
Wheelsage.org
Vzadu měl Peugeot 505 velký zavazadlový prostor s objemem 580 litrů.
|
Wheelsage.org
Přehledná palubní deska Peugeotu 505 měla všechny ručkové přístroje před volantem.
|
Wheelsage.org
Přední kola měla nezávislé zavěšení se vzpěrami MacPherson a vzadu byla náprava s polovlečenými rameny. Pérování obstaraly vinuté pružiny.
|
Wheelsage.org
Na jaře 1982 byla zahájena výroba pětidveřového kombi Peugeot 505 Break se šesti bočními okny a velkým prostorem pro zavazadla.
|
Wheelsage.org
Kombi mělo rozvor náprav prodloužený na 2 900 mm, což se příznivě projevilo na vnitřním prostoru.
|
reddit.com
Délkou se kombi blížilo pětimetrové hranici, šířka zůstala stejná jako u sedanu a výška narostla na 1 540 mm.
|
Wheelsage.org
Peugeot 505 v provedení kombi i sedan používala francouzská policie.
|
Wheelsage.org
Peugeot 505 GTD Turbo se vyráběl v letech 1983 až 1989. Vznětový řadový čtyřválec byl přeplňován turbodmychadlem a měl výkon 90 koní.
|
Wheelsage.org
Peugeot 505 Turbo Injection 2.2 s výkonem 179 koní dosahoval rychlost 210 km/h.
|
Wheelsage.org
Na hraně víka kufru měl Turbo Injection malý spoiler.
|
Wheelsage.org
Peugeot 505 Turbo Injection se standardně dodával s litými koly.
|
Wheelsage.org
Provedení s černými rámy oken dveří a širokými černými lištami na bocích.
|
Wheelsage.org
Francouzská společnost Dangel vyráběla upravený Peugeot 505 Break s vysokým podvozkem a pohonem čtyř kol.
|
astebolaffi.it
Po faceliftu měl sedan Peugeot 505 jinak uspořádané zadní sdružené svítilny.
|
Wheelsage.org
Od roku 1986 měly Peugeoty 505 novou palubní desku.
|
espirituracer.com
Facelift Cupry Formentor oficiálně: Nový design a technika VZ5 pro čtyřválec
Nový Lexus LBX poprvé na českých silnicích: Proč nevzít rovnou větší UX?
Totální škoda kvůli drobnému poškození. Zákaznice Fiskeru poznala riziko start-upů
Ikonické Audi V8 quattro ze série DTM jde do aukce. Cenou míří k rovnému milionu eur
Ikona Světa motorů odchází: Martin Vaculík zpovídá Zbyška Pechra
Automobilové klenoty 2024: Velká přehlídka veteránů v naší fotogalerii