DAF XF 440: Jedenáct litrů
1
/
18
Prohlédnout znovu
DAF XF 440: Jedenáct litrů
DAF XF 440: Jedenáct litrů
|
acz
V nejprudším stoupání tzv. Votičáku jsme s nejsilnější verzí jedenáctilitru klesli na devítku a pod 50 km/h
|
acz
Celkovou hmotnost soupravy nám odhalilo zatížení jednotlivých náprav
|
acz
V kopcovité trase s polovinou jízdy po dálnici jsme dosáhli slušné průměrné rychlosti 64,4 km/h
|
acz
V menu palubního počítače jsme našli údaje o zanesení filtru pevných částic
|
acz
DAF
|
acz
DAF
|
acz
DAF
|
acz
Tahač XF byl plně vybavený adaptivním tempomatem, hlídáním jízdního pruhu a systémem automatického brzdění AEBS
|
acz
Volič automatizované převodovky AS-Tronic a motorové brzdy měl příjemný tvar
|
acz
DAF
|
acz
Pohodlná pozice za volantem je základ soustředění na jízdu
|
acz
DAF
|
acz
DAF
|
acz
DAF
|
acz
DAF
|
acz
DAF
|
acz
Příplatkový noční zámek najde uplatnění zejména ve střední a východní Evropě
|
acz
Za volantem nejlevnější i nejdražší Toyoty Proace: Komfortní dělník i tichý rodinný obr
Ferrari Purosangue od Keyvany má 980 koní a spoustu karbonu. Líbí se vám?
Znáte Mustero? Je to vzácný Ford Mustang přestavený na pick-up
Crespi F90: Argentinský monopost vzpomíná na sezónu 1990
Zákaz předjíždění náklaďákům na téměř celé D1. Začala druhá etapa osazování značek
Omlazený Volkswagen Crafter je chytřejší. Díky umělé inteligenci