Test: Dacia Logan MCV 1.6 MPI vs. 1.5 Dci - Benzin, nebo naftu?
1
/
12
Prohlédnout znovu
Test: Dacia Logan MCV 1.6 MPI vs. 1.5 Dci - Benzin, nebo naftu?
Dacia Logan
|
acz
Dacia Logan
|
acz
Přístrojová deska pochází ze Sandera a vyznačuje se hojným použitím pololeštěného hliníku
|
acz
Výškově stavitelný volant tvoří standard modernizovaného kombi
|
acz
Dva motory od Renaultu se ucházely o naši přízeň.
|
acz
Nebýt tak velkého cenového rozdílu, volba by jasně padla na diesel
|
acz
Přístrojový štít je u obou verzí téměř stejný, rozdíl najdete pouze v ohraničení červeného pole otáčkoměru
|
acz
Přístrojový štít je u obou verzí téměř stejný, rozdíl najdete pouze v ohraničení červeného pole otáčkoměru
|
acz
Výškově stavitelný volant i sedadlo přispěly ke slušné pozici řidiče
|
acz
Základní objem zavazadlového prostoru kombi činí závratných 700 litrů pod krycí roletku
|
acz
Po sklopení zadních sedadel se z vozidla stala „dodávka“ s možností naložit 2,35 m3 nákladu
|
acz
Prostřední opěrka hlavy na zadním sedadle dostala kvůli zlepšení výhledu vzad novou konstrukci a možnost zasunutí do opěradla
|
acz
Staronová Toyota Land Cruiser 76 zaujme i dnes. Řídili jsme nejnovější facelift
Karbon, aramid a rychlé pruhy. BMW ukazuje sportovní doplňky pro kombík řady 5
Luxusní elektrický Cadillac Lyriq v Německu vyjde v přepočtu na 2 miliony. Co nabízí?
TEST Škoda Enyaq Coupé 85x Laurin & Klement – Třešnička na dortu
Video: Jak vyměnit stěrače u nového mercedesu? Dostat se k servisní poloze není tak snadné
Ford Focus to má definitivně spočítané, ačkoliv elektromobily tolik netáhnou