Znáte Nissan Laurel? Tenhle začínal jako taxík a najezdil už tři čtvrtě milionu kilometrů
1
/
27
Prohlédnout znovu
Znáte Nissan Laurel? Tenhle začínal jako taxík a najezdil už tři čtvrtě milionu kilometrů
Znáte Nissan Laurel? Tenhle začínal jako taxík a najezdil už tři čtvrtě milionu kilometrů
|
acz
Hranatá účelnost zvenčí se opakuje také v interiéru. Všimněte si, jak je ještě čalounění zachovalé.
|
acz
Výkon devadesáti koní stačí i pro rychlé dálniční přesuny, majitel však už vůz dnes nejčastěji používá jen ke klidnému pohybu po okolí
|
acz
Nissan Laurel (1986)
|
acz
Nissan Laurel (1986)
|
acz
Nissan Laurel (1986)
|
acz
Nissan Laurel (1986)
|
acz
Nissan Laurel (1986)
|
acz
Nissan Laurel (1986)
|
acz
Nissan Laurel (1986)
|
acz
Nissan Laurel (1986)
|
acz
Jízdní vlastnosti laurelu jsou zaměřeny hlavně na pohodlí
|
acz
Nissan Laurel (1986)
|
acz
Vznětový řadový šestiválec s litinovou hlavou je dodnes absolutně spolehlivý.
|
acz
Nissan Laurel (1986)
|
acz
Nissan Laurel (1986)
|
acz
Nissan Laurel (1986)
|
acz
Nissan Laurel (1986)
|
acz
Roky provozu nežalují ani chromované lišty kolem vozu
|
acz
Nissan Laurel (1986)
|
acz
Nissan Laurel (1986)
|
acz
Také znáček vozu na kapotě prozrazuje maximální jednoduchost designu
|
acz
Stěrače předních světlometů už se dnes nevidí. Fungují dosud, stejně jako vše ostatní na autě.
|
acz
Zrepasovaný motor z druhého vozu slouží k potěše oka. Po připojení akumulátoru prý dokonce běží.
|
acz
Nissan Laurel (1986)
|
acz
Když už si Stanislav Velich vyzkoušel stavbu stolu s šestiválcem z nissanu, zkusil to také s agregátem z multikáry
|
acz
Nissan Laurel (1986)
|
acz
Martin Vaculík a BMW i3: Elektromobil z dob, kdy proti nim nikdo nic neměl
Co stojí před novým šéfem Audi? Takovou ofenzivu jsem nezažil, říká Gernot Döllner
Nesmrtelný Mercedes-Benz G: Většina vyrobených aut stále žije!
BMW kvůli Neue Klasse v Mexiku investuje 20 miliard korun
Splněný sen fanoušků Lancie: Kimera EVO37 v ikonických barvách Martini Racing
TEST Renault Scenic E-Tech EV87 – Bez strachu z dojezdu