Dálnice D1 by měla být po rekonstrukci plně průjezdná počátkem října. Práce mají tři roky zpoždění
1
/
41
Prohlédnout znovu
Dálnice D1 by měla být po rekonstrukci plně průjezdná počátkem října. Práce mají tři roky zpoždění
Jak se na D1 o víkendech (ne)pracuje
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
22. září 15.28 Při zpáteční cestě do Prahy provoz houstne a vznikají kolony. O to citlivěji reagujeme na pracovní nasazení dělníků.
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak se na D1 o víkendech (ne)pracuje
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak se na D1 o víkendech (ne)pracuje
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak se na D1 o víkendech (ne)pracuje
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak se na D1 o víkendech (ne)pracuje
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak se na D1 o víkendech (ne)pracuje
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
22. září 18.09 Pozitivní příklady lze na D1 spočítat na prstech jedné ruky. Jeden z nich zaznamenáváme na konci v samém fi nále naší trasy na 27,6. kilometru, kde na mostě zaníceně armuje celá skvadra.
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak se na D1 o víkendech (ne)pracuje
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak se na D1 o víkendech (ne)pracuje
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak se na D1 o víkendech (ne)pracuje
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak se na D1 o víkendech (ne)pracuje
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak se na D1 o víkendech (ne)pracuje
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak se na D1 o víkendech (ne)pracuje
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak se na D1 o víkendech (ne)pracuje
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak se na D1 o víkendech (ne)pracuje
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak se na D1 o víkendech (ne)pracuje
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak se na D1 o víkendech (ne)pracuje
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak se na D1 o víkendech (ne)pracuje
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak se na D1 o víkendech (ne)pracuje
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak se na D1 o víkendech (ne)pracuje
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak se na D1 o víkendech (ne)pracuje
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak se na D1 o víkendech (ne)pracuje
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
22. září 16.14 Úsek (neomezených možností) Velký Beranov-Měřín nepřekvapuje ani při cestě do hlavního města. Na 126. kilometru vládne dobrá nálada, padají fórky, jen chuť makat jaksi chybí.
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak se na D1 o víkendech (ne)pracuje
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak se na D1 o víkendech (ne)pracuje
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak se na D1 o víkendech (ne)pracuje
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak se na D1 o víkendech (ne)pracuje
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak se na D1 o víkendech (ne)pracuje
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak se na D1 o víkendech (ne)pracuje
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak se na D1 o víkendech (ne)pracuje
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak se na D1 o víkendech (ne)pracuje
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak se na D1 o víkendech (ne)pracuje
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak se na D1 o víkendech (ne)pracuje
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak se na D1 o víkendech (ne)pracuje
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak se na D1 o víkendech (ne)pracuje
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
22. září 15.02 Poslední námi analyzovanou částí je Velké Meziříčí- západ a Velké Meziříčí-východ na kilometrech 141 až 146, kterou obsluhuje Metrostav. Tady si dělníci stěžují, že je jich o víkendech na stavbě málo. Jedním z nich je tento muž na 143,6. kilometru.
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak se na D1 o víkendech (ne)pracuje
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak se na D1 o víkendech (ne)pracuje
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak se na D1 o víkendech (ne)pracuje
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak se na D1 o víkendech (ne)pracuje
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Co stojí před novým šéfem Audi? Takovou ofenzivu jsem nezažil, říká Gernot Döllner
Nesmrtelný Mercedes-Benz G: Většina vyrobených aut stále žije!
BMW kvůli Neue Klasse v Mexiku investuje 20 miliard korun
Splněný sen fanoušků Lancie: Kimera EVO37 v ikonických barvách Martini Racing
TEST Renault Scenic E-Tech EV87 – Bez strachu z dojezdu
Tesla šokuje: Propouští všech 500 lidí starajících se o nabíječky