Jízdní dojmy s Hondou NSX: Hybrid pána pekel
21
/
61
Prohlédnout znovu
Jízdní dojmy s Hondou NSX: Hybrid pána pekel
Jízdní dojmy s Hondou NSX: Hybrid pána pekel
|
acz
Honda NSX
|
acz
Honda NSX
|
acz
Honda NSX
|
acz
Kokpit dostal osobité, ale přehledné ztvárnění. Ve výbavě nechybí nic, co čekáte od komfortního auta pro každodenní použití. Automatická převodovka se ovládá tlačítky.
|
acz
Kokpit dostal osobité, ale přehledné ztvárnění. Ve výbavě nechybí nic, co čekáte od komfortního auta pro každodenní použití. Automatická převodovka se ovládá tlačítky.
|
acz
Dominantním kulatým ovladačem na středovém panelu volíte jízdní režim.
|
acz
Ve dvoumístném interiéru není místa nazbyt. Oceňujeme skvělý výhled přes tenké sloupky a nízkou palubní desku.
|
acz
Honda NSX
|
acz
Honda NSX
|
acz
Honda NSX
|
acz
Honda NSX
|
acz
Honda NSX
|
acz
Honda NSX
|
acz
Honda NSX
|
acz
Honda NSX
|
acz
Honda NSX
|
acz
Honda NSX
|
acz
Honda NSX
|
acz
Honda NSX
|
acz
Honda NSX
|
acz
Honda NSX
|
acz
Z osmi dostupných barev mělo naše NSX nejčervenější červenou. Jmenuje se příznačně Curva red.
|
acz
Honda NSX
|
acz
Honda NSX
|
acz
Honda NSX
|
acz
Honda NSX
|
acz
Honda NSX
|
acz
Honda NSX
|
acz
Honda NSX
|
acz
Honda NSX
|
acz
Honda NSX
|
acz
Honda NSX
|
acz
Honda NSX
|
acz
Honda NSX
|
acz
Honda NSX
|
acz
Honda NSX
|
acz
Honda NSX
|
acz
Karbon-keramické brzdy se dodávají na přání. Ušetří 23,5 kg a fungují neskutečně. NSX jsme v horských serpentinách nehorázně drtili dvě hodiny v kuse – a kupé brzdilo prakticky pořád stejně skvěle.
|
acz
Honda NSX
|
acz
Honda NSX
|
acz
Honda NSX
|
acz
Honda NSX
|
acz
Honda NSX
|
acz
Plaketa pod zadním sklem hlásí výrobní číslo #0000, jde tedy o předprodukční exemplář se značným sběratelským potenciálem
|
acz
Honda NSX
|
acz
Honda NSX
|
acz
Honda NSX
|
acz
Honda NSX
|
acz
Honda NSX
|
acz
Honda NSX
|
acz
Honda NSX
|
acz
Honda NSX
|
acz
Honda NSX
|
acz
Honda NSX
|
acz
Honda NSX
|
acz
Honda NSX
|
acz
Honda NSX
|
acz
Honda NSX
|
acz
Honda NSX
|
acz
Honda NSX
|
acz
Staronová Toyota Land Cruiser 76 zaujme i dnes. Řídili jsme nejnovější facelift
Karbon, aramid a rychlé pruhy. BMW ukazuje sportovní doplňky pro kombík řady 5
Luxusní elektrický Cadillac Lyriq v Německu vyjde v přepočtu na 2 miliony. Co nabízí?
TEST Škoda Enyaq Coupé 85x Laurin & Klement – Třešnička na dortu
Video: Jak vyměnit stěrače u nového mercedesu? Dostat se k servisní poloze není tak snadné
Ford Focus to má definitivně spočítané, ačkoliv elektromobily tolik netáhnou