Jízdní dojmy s Mitsubishi Outlander PHEV: Co se změnilo s faceliftem?
36
/
52
Prohlédnout znovu
Jízdní dojmy s Mitsubishi Outlander PHEV: Co se změnilo s faceliftem?
Jízdní dojmy s Mitsubishi Outlander PHEV: Co se změnilo s faceliftem?
|
acz
Mitsubishi Outlander PHEV
|
acz
Mitsubishi Outlander PHEV
|
acz
Mitsubishi Outlander PHEV
|
acz
Mitsubishi Outlander PHEV
|
acz
Mitsubishi Outlander PHEV
|
acz
Mitsubishi Outlander PHEV
|
acz
Mitsubishi Outlander PHEV
|
acz
Mitsubishi Outlander PHEV
|
acz
Mitsubishi Outlander PHEV
|
acz
Mitsubishi Outlander PHEV
|
acz
Mitsubishi Outlander PHEV
|
acz
Mitsubishi Outlander PHEV
|
acz
Mitsubishi Outlander PHEV
|
acz
Mitsubishi Outlander PHEV
|
acz
Mitsubishi Outlander PHEV
|
acz
Mitsubishi Outlander PHEV
|
acz
Mitsubishi Outlander PHEV
|
acz
Mitsubishi Outlander PHEV
|
acz
Mitsubishi Outlander PHEV
|
acz
Mitsubishi Outlander PHEV
|
acz
Mitsubishi Outlander PHEV
|
acz
Mitsubishi Outlander PHEV
|
acz
Mitsubishi Outlander PHEV
|
acz
Mitsubishi Outlander PHEV
|
acz
Mitsubishi Outlander PHEV
|
acz
Mitsubishi Outlander PHEV
|
acz
Mitsubishi Outlander PHEV
|
acz
Mitsubishi Outlander PHEV
|
acz
Mitsubishi Outlander PHEV
|
acz
Mitsubishi Outlander PHEV
|
acz
Mitsubishi Outlander PHEV
|
acz
Atmosférický motor 2,4 l pracuje většinou v neslyšně nízkých otáčkách. Díky proměnnému časování může střídat Ottův a Atkinsonův cyklus.
|
acz
Mitsubishi Outlander PHEV
|
acz
Černá maska s hrubou texturou bude výsadou hybridu. Motivy nových diodových světlometů navazují na výrazné stříbrné orámování přídě.
|
acz
Mitsubishi Outlander PHEV
|
acz
Mitsubishi Outlander PHEV
|
acz
Mitsubishi Outlander PHEV
|
acz
Mitsubishi Outlander PHEV
|
acz
Mitsubishi Outlander PHEV
|
acz
Mitsubishi Outlander PHEV
|
acz
Mitsubishi Outlander PHEV
|
acz
Mitsubishi Outlander PHEV
|
acz
Mitsubishi Outlander PHEV
|
acz
Mitsubishi Outlander PHEV
|
acz
Mitsubishi Outlander PHEV
|
acz
Mitsubishi Outlander PHEV
|
acz
Mitsubishi Outlander PHEV
|
acz
Po vybití elektřiny ze zásuvky se spotřeba nejčastěji pohybuje kolem osmi litrů, což na velikost outlanderu není špatné
|
acz
Kufr hybridu se kvůli elektrické čtyřkolce zmenšil ze standardních 667 na 451 litrů. Zapomenout musíme i na sedmimístnou verzi.
|
acz
Outlander je stále jediný plug-in hybrid na trhu, který lze nabíjet i ze stejnosměrných rychlonabíječek. Ty ale u nás přibývají jen pomalu.
|
acz
Akumulátor 13,8 kWh je schovaný pod podlahou, která je v zadní části mírně zvýšená. Pro pohon předních i zadních kol slouží samostatné elektromotory.
|
acz
Další čínská značka s ambicí uspět v Evropě: Avatr chystá dobrodružné elektrické SUV
Martin Vaculík a BMW i3: Elektromobil z dob, kdy proti nim nikdo nic neměl
Co stojí před novým šéfem Audi? Takovou ofenzivu jsem nezažil, říká Gernot Döllner
Nesmrtelný Mercedes-Benz G: Většina vyrobených aut stále žije!
BMW kvůli Neue Klasse v Mexiku investuje 20 miliard korun
Splněný sen fanoušků Lancie: Kimera EVO37 v ikonických barvách Martini Racing