Neohrožení babetisté: Chlap je věčný dítě!
1
/
90
Prohlédnout znovu
Neohrožení babetisté: Chlap je věčný dítě!
Babetta 210 a Hrošáci
|
Hrošáci
Babetta 210 a Hrošáci
|
Hrošáci
Babetta 210 a Hrošáci
|
Hrošáci
Babetta 210 a Hrošáci
|
Hrošáci
Babetta 210 a Hrošáci
|
Hrošáci
Babetta 210 a Hrošáci
|
Hrošáci
Babetta 210 a Hrošáci
|
Hrošáci
Babetta 210 a Hrošáci
|
Hrošáci
Babetta 210
|
Hrošáci
Babetta 210
|
Hrošáci
Babetta 210
|
Hrošáci
Babetta 210
|
Hrošáci
Babetta 210
|
Hrošáci
Babetta 210
|
Hrošáci
Babetta 210
|
Hrošáci
Babetta 210
|
Hrošáci
Babetta 210
|
Hrošáci
Babetta 210
|
Hrošáci
Babetta 210
|
Hrošáci
Babetta 210
|
Hrošáci
Babetta 210
|
Hrošáci
Babetta 210
|
Hrošáci
Babetta 210
|
Hrošáci
Babetta 210
|
Hrošáci
Babetta 210
|
Hrošáci
Babetta 210
|
Hrošáci
Babetta 210
|
Hrošáci
Babetta 210
|
Hrošáci
Babetta 210 a Hrošáci
|
Svět motorů/Petr Slováček
Hrošáci
|
Svět motorů/Petr Slováček
Italský karburátor Dell´Orto je méně citlivý na nastavení než Jikov. Kvůli jízdě v prašném prostředí se vyplatí zachovat původní systém nepřímého sání přes fi ltr v rámu.
|
Svět motorů/Petr Slováček
Zadní nastavitelné tlumiče pérování výrazně zlepšují komfort jízdy a chrání záda jezdce.
|
Svět motorů/Petr Slováček
Občas je třeba stroje někde nechat bez dozoru, zámek řízení je aspoň malou jistotou. Lepší je vézt v batohu zámek s řetězem.
|
Svět motorů/Petr Slováček
Brašnička na řídítkách s průhlednou slídou poslouží jako držák pro mobil se zapnutou navigací.
|
Svět motorů/Petr Slováček
Babetta 210
|
Svět motorů/Petr Slováček
Babetta 210
|
Svět motorů/Petr Slováček
Bezkontaktní zapalování VAPE Hrošáci nepoužívají, prý to není nutné. Zato nedají dopustit na tyristory GYT.
|
Svět motorů/Petr Slováček
Babetta 210
|
Svět motorů/Petr Slováček
Základem pro dlouhodobou jízdu na babettě je pořádně očalouněné sedlo. Dobrým tipem je sehnat raritní prodlouženou variantu z dvoumístné verze.
|
Svět motorů/Petr Slováček
Základem pro dlouhodobou jízdu na babettě je pořádně očalouněné sedlo. Dobrým tipem je sehnat raritní prodlouženou variantu z dvoumístné verze.
|
Svět motorů/Petr Slováček
Babetta 210
|
Svět motorů/Petr Slováček
Ne všechny babetty mají klakson, hodí se proto malá ruční trubka.
|
Svět motorů/Petr Slováček
Ztvrdlé staré pneumatiky potrápí jezdce v nejméně vhodnou chvíli. Osvědčené jsou gumy Mitas M-04.
|
Svět motorů/Petr Slováček
Babetta 210 a Hrošáci: Expedice Ještěd 2020
|
Hrošáci
Babetta 210 a Hrošáci: Expedice Ještěd 2020
|
Hrošáci
Babetta 210 a Hrošáci: Expedice Ještěd 2020
|
Hrošáci
Babetta 210 a Hrošáci: Expedice Ještěd 2020
|
Hrošáci
Babetta 210 a Hrošáci: Expedice Ještěd 2020
|
Hrošáci
Babetta 210 a Hrošáci: Expedice Ještěd 2020
|
Hrošáci
Babetta 210 a Hrošáci: Expedice Ještěd 2020
|
Hrošáci
Babetta 210 a Hrošáci: Expedice Sněžka 2020
|
Hrošáci
Babetta 210 a Hrošáci: Expedice Sněžka 2020
|
Hrošáci
Babetta 210 a Hrošáci: Expedice Sněžka 2020
|
Hrošáci
Babetta 210 a Hrošáci: Expedice Sněžka 2020
|
Hrošáci
Babetta 210 a Hrošáci
|
Hrošáci
Babetta 210 a Hrošáci
|
Hrošáci
Babetta 210 a Hrošáci
|
Hrošáci
Babetta 210 a Hrošáci
|
Hrošáci
Babetta 210 a Hrošáci
|
Hrošáci
Babetta 210 a Hrošáci na Pradědu-Ovčárně
|
Hrošáci
Babetta 210 a Hrošáci
|
Hrošáci
Babetta 210 a Hrošáci
|
Hrošáci
Babetta 210 a Hrošáci
|
Hrošáci
Babetta 210 a Hrošáci
|
Hrošáci
Babetta 210 a Hrošáci na Lysé hoře
|
Hrošáci
Babetta 210 a Hrošáci
|
Hrošáci
Babetta 210 a Hrošáci
|
Hrošáci
Babetta 210 a Hrošáci
|
Hrošáci
Babetta 210 a Hrošáci
|
Hrošáci
Babetta 210 a Hrošáci
|
Hrošáci
Babetta 210 a Hrošáci
|
Hrošáci
Babetta 210 a Hrošáci
|
Hrošáci
Babetta 210 a Hrošáci
|
Hrošáci
Babetta 210 a Hrošáci
|
Hrošáci
Babetta 210 a Hrošáci
|
Hrošáci
Babetta 210 a Hrošáci
|
Hrošáci
Babetta 210 a Hrošáci
|
Hrošáci
Babetta 210 a Hrošáci v Kutné Hoře
|
Hrošáci
Babetta 210 a Hrošáci
|
Hrošáci
Babetta 210 a Hrošáci
|
Hrošáci
Babetta 210 a Hrošáci
|
Hrošáci
Babetta 210 a Hrošáci
|
Hrošáci
Babetta 210 a Hrošáci
|
Hrošáci
Babetta 210 a Hrošáci
|
Hrošáci
Babetta 210 a Hrošáci v Lešanech
|
Hrošáci
Babetta 210 a Hrošáci
|
Hrošáci
Babetta 210 a Hrošáci
|
Hrošáci
Babetta 210 a Hrošáci
|
Hrošáci
Babetta 210 a Hrošáci
|
Hrošáci
Babetta 210 a Hrošáci
|
Hrošáci
BMW uvádí plně automatickou spojku pro motorky: Zlepšuje akceleraci i stabilitu
Stellantis spalovací motory dobrovolně neodstřelí. Dokud tedy o ně bude zájem
Jak funguje pojištění závad: Stáří přeje pojištěným
Čtyřkolka pro adepty na Darwinovu cenu má V12, 1200 koní a rychlost až 400 km/h
Za volantem nového Lexusu UX 300h: Více koní a lákavá akční cena
Slavný DeLorean DMC-12 a Ford GT jsou zpět. V8 ani V6 nečekejte