Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Škoda Auto zaznamenala v září prodejně nejlepší měsíc v historii firmy

redakce AUTO.CZ
Diskuze (20)
Škoda Auto prodala od ledna do září celosvětově 568.990 aut, což je o 12,8 procenta více, než ve stejném období loni.

V samotném září se zvýšil prodej na 75.790 automobilů, což je nejlepší měsíční prodejní výsledek značky v historii.

"S ohledem na dosavadní vývoj prodeje a rekordní výsledky měsíce září očekáváme, že v letošním roce prodáme podstatně více vozů než v roce 2009," uvedl předseda představenstva Winfried Vahland.

Mladoboleslavské značce se nejvíce dařilo mimo Evropu. V Číně zvýšila prodej o 65 procent na 134.470 aut, v Indii prodala 14.224 aut, což je o 37 procent více, než loni. Třetinový růst zaznamenala i v Rusku, kde prodala 34.273 aut.

Na domácím trhu v Česku Škoda posílila o devět procent na 43.666 aut, což představuje tržní podíl téměř 35 procent.

V západní Evropě, bez německého trhu, prodeje společnosti vzrostly o čtvrtinu, zájem přitom byl především o řadu Greenline. Zvýšenou poptávku firma zaznamenala ve Velké Británii, Francii, Španělsku, Rakousku, Belgii a ve Švýcarsku.

V samotném září byla nejprodávanějším modelem Octavia s růstem odbytu o 16,5 procenta na 31.546 vozů, naopak téměř sedmnáctiprocentní pokles prodeje na 23.434 vozů zaznamenala Fabia. Poptávka po Superbu vzrostla o 139 procent na 9962 aut, prodej Yetiho stoupl o 240 procent na 5389 vozů, naopak zájem o Roomster klesl o třetinu na 3327 aut. Stejně tak poklesl prodej starší řady Octavie pod označením Tour na 2132 aut.

redakce AUTO.CZ
Diskuze (20)
14. 10. 2010 19:39
Re: Fabia
Když máš tak rád fakta, tak si to trochu srovnej. Nejlevnější Fluence je levnější než nejdražší normáplní Fabie - viz. čísla výše vypsaná ze stránek obou "dovozců" (v Rusku - do toho nepočítám Rska a Scouty), nejlevnější Oktávie (1,4 v holobytu) je skutečně levnější než nejlevnější Fluence, ale většina verzí Oktávie je dražší než Fluenec ve vrcholném provedení. To je matematika, asi ti dělá problém to všechno srovnat a porovnat. Jinak na reklamě na hlavní stránce tohoto serveru je Fluenec nabízen za 250 tis v základu, to je i pod Tourem II. Máš v tom guláš, doplň si vzdělání a koukni se na škoda.ru a reanult.ru - tam to musíš ale trochu složitěji dohledat, reanult.ru si někdo zablokoval ještě před renualtem....asi jsi byl za školou, když se probíraly úlohy typu 6 je větší než pět, že?
14. 10. 2010 19:33
Re: Z těch čísel se točí hlava
Děkuji za doplnění informace a zdravím :-)
14. 10. 2010 19:14
Re: Z těch čísel se točí hlava
1.6TDI CR (ctyrvalec) a z nej odvozeny trivalec 1.2TDI CR se nakupuji z nemecka

benzin 1.4 16V a diesely 2.0 TDI PD a nyni 2.0 TDI CR se v MB jen dostrojuji (skoda koupi jen holou mechaniku (tvz. rumpf motor) a ten se osadi rozvody sanim vyfukem a dalsimi serepetickami - je to hlavne rucni prace.
14. 10. 2010 15:48
Re: Fabia
Já mám rád taky fakta a ta jsou jasná. Nejlevnější Fluence je dražší jak Fabia, tak Octavia. S tím Fluencem levnějším jak Fabia ti to prostě projít nemohlo.
13. 10. 2010 23:20
Re: Fabia
Nijak se nesnažím nic ospravedlňovat. Obviňování a ospravedlňování nechám na tobě a tobě podobných. O západní Evropě nemluvím, s vyjímkou Německa je jasné že konkurence Clií, 207, Punt nebo Fiest je jasná, nicméně není pravda, že Fabie je levnější. Jedna z nejlevnějších...co to znamená? Jedna ze dvou, pěti nebo deseti? Píšu o Rusku, o Ukrajině nebo i o Číně. Tam si málokdo koupí Fabii v základu, když místní produkce je s větším vozem o dost levnější. O to jde.

Tvrzení, že Fabie je dražší než Fluence je možná humorné pro tebe, ale je to fakt. Stačí mrknout na stránky škoda.ru a renault.ru. A hele - nejlevnější Fluence stojí 299 tis a nejdražšší něco přes 435 tisíc korun.

A oktávie v Rusku? Nauč se taky azbuku a koukni se - nejlevnější Oktávie stojí 549 tisíc rublů (holá 1,4 Classic), Ambiente začíná na 650 a končí na 780 tisících, další verze je o sto tisíc dražší, RSo stojí přes milion. Fabie začíná na 400 tisících a končí na 600 tisících, RSko a Scout je ještě dražší. Octavie Scout stojí taky přes milion. No a Fluence? Začíná sice na 569 tisících, ale končí na 780. S 1,6 a dvoulitrem, který se třeba v ČR ani neprodává. Takže která Oktávie je levnější?

To jsou fakta.....holt se občas hodí, když člověk ovládá azbuku a umí rusky. Holt ta lepší Fábie prostě dražší než nejlevnější Fluence je, 600 tisíc bylo, je a bude víc, než 569 tisíc. S tím nic nenaděláš. A že to je demagogie, porovnávat nejdražší, ale běžnou Fábii s nejlevnějším Fluencem? Mnohem, ale mnohem menší, než generální tvrzení, že Oktávie je v Rusku levnější než Fluence.