Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Škoda Octavia RS - první test a další informace

redakce AUTO.CZ
Diskuze (183)
Jak bude vypadat nová Octavia RS? Kolik bude stát a jakou nabídne výbavu? Co udělá s jízdními vlastnostmi moderní podvozek a dvoulitrový, turbodmychadlem přeplňovaný motor s přímým vstřikem paliva? Na tyto otázky jsme nalezli odpověď ještě před premiérou.

Jak bude vypadat nová Octavia RS? Kolik bude stát a jakou nabídne výbavu? Jaké jízdní vlastnosti nabídne moderní podvozek, okořeněný přeplňovaným dvoulitrem s přímým vstřikem paliva? Pro odpověď na tyto otázky jsme se vydali ještě před oficiální frankfurtskou premiérou. Vše, co chcete vědět o nové Octavii RS, naleznete na Auto.cz. Právě teď!

   Test: Nová Škoda Octavia RS - anděl s ďáblem v těle
octavia octavia Zatímco jedni teprve obdivují Octavii RS na autosalonu ve Frankfurtu, my pro vás máme podrobný test i s videem! více zde >>>

   Škoda Octavia RS: nové foto+překvapení
octavia octavia Premiéra nejsilnější Octavie všech dob již klepe na dveře, ale my již v těchto chvílích usedáme za volant... více zde >>>

   Škoda Octavia RS oficiálně (foto a info)
octavia octavia Na autosalonu ve Frankfurtu bude představena nová Octavia RS v provedení liftback i kombi, potvrdila Škoda Auto. více zde >>>

   Nová Škoda Octavia RS: souhrn informací
octavia octavia Nová Škoda Octavia v ostrém provedení RS se ukáže už za několik týdnů na autosalonu ve Frankfurtu. Co o ní dosud víme? více zde >>>

   Škoda Octavia RS: premiéra v září 2005
octavia octavia Čekali jsme ji dříve, ale Škoda-Auto s představením nespěchá. Nová Octavia RS se ukáže světu až na podzim 2005, ve Frankfurtu. více zde >>>

redakce AUTO.CZ
Diskuze (183)
13. 9. 2005 21:31
Re: necelejch deset
Nadčasové je to, co není jen poplatné momentální poptávce - například cpát zpětná zrcátka ma pilíř, přišroubovanej na svislo na dveře..., a co má v sobě zároveň tolik krásy, že tě to osloví i za několil let. To je třeba 207ka. Nebo Octavia. Ano, Octavia je dělaná s výrazným akcentem na nadčasovost. A to i v rámci koncernu. Třeba Seat akcentuje jinou linii, linii sportovní. Každá automobilka udělá takový motor, ale jen VW s ním vyhrát dvoulitr roku. VW umí přesně takové podvozky jako umí i jiné automobilky... u aut kolem třičtvrtě mega. Jo, Jo, cena je výborná. Co se týká hodnocení, že je české, no, nevím kolik ti je, ale lidi nad, řekněme 35 by mohli mít v sobě určitou stopu historie výroby aut v Čechách a lze-li dnes navázat dokonce tím, že je možné jezdit ve Škodě, tak proč ne. Přece, když si někdo koupí Fabii, tak ví proč. A v tom rozhodnutí může být i velké procento vztahu k automobilce. Také je potřeba vnímat přeci jen rozdíl mezi nákupem jeansů a auta. I když bych zásadně u těch jeansů volil Levis... ty víš proč, viď ;-)
13. 9. 2005 20:16
Re: Naklady...
Na mě to nesměruj. Já tu přece vyzval kolegu, který říká, že by si vybral raději Subaru než Octavii, aby tedy porovnal cenu a pak z toho vypadne, zda lze porovnávat. Já do kontrastu Subaru nadával.
13. 9. 2005 20:11
Re: PROSIM O RADU
:-) To je fakt ;-)
12. 9. 2005 18:30
HOŠI Z KLUBU
Jo,jo, hoši z klubu, pláčou tam někde u dubu... :-) Tady máš káru pro střední Evropu. Krásná kastle. Není nic, co bys chtěl jinak. A dostal jsi do toho motor roku. Jo, světovou motorovou jedničku. Tak teď už to záleží jen na tobě. Buďto seš jednička a víš... nebo zatím nevíš. Pokud víš, co je liftback, co je 75 koní v kopci a co je chrochtadlo z bazaru... víš dost. Tohle RS, to je tvůj sen. Možná, že to ještě nevíš, jestě si pastelkama, vybarvuješ jiný káry... přijde čas a život před tebe postaví jiný plátno. Tak ho dobře vymaluj. :yes:
12. 9. 2005 16:36
Re: necelejch deset
A mojí ne? ;-)